abonnement Unibet Coolblue
  PR/Manusje van alles dinsdag 2 mei 2017 @ 15:59:48 #1
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_170634325
quote:
O'G3NE naar Eurovisie Songfestival 2017

O'G3NE gaat volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Oekraïne. Dat heeft de AVROTROS bekendgemaakt in het programma Muziekcafé op NPO Radio 2.

Het is nog niet duidelijk welk nummer O'G3NE gaat zingen. Dat wordt op een later moment bekendgemaakt.

Het Eurovisie Songfestival wordt volgend jaar gehouden in Kiev.


Hoe weet ik nou wie welke is?
Rooie => Amy
Donkere => Shelley
Blonde => Liza

Het liedje?
'Lights and shadows', een opbouwende powerballad, geschreven door papa Vol en schoonzoon Rory de Kievit.

Doet de Pannekoek ook weer mee?
Nee.

Wanneer moeten ze optreden?
Donderdag 11 mei in de eerste helft van de tweede halve finale.




Schema van de dames:



De outfits:

Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 16:02:43 #2
43556 miss_dynastie
pi_170634385
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 15:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja ik herinner mij dat dat jaar nogal ''corrupt'' was met een aantal vage landen en acts die doorgingen etc. Daarna is dat 50/50 juryvoting ingevoerd volgens mij.
Als je met daarna 2009 bedoelt, zit je goed. Men is vooral gaan denken over jury's na de overwinning van Finland in 2006, niet omdat Glennis uitgeschakeld werd na een matig optreden met een nog matiger nummer :P
pi_170634399
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als je met daarna 2009 bedoelt, zit je goed. Men is vooral gaan denken over jury's na de overwinning van Finland in 2006, niet omdat Glennis uitgeschakeld werd na een matig optreden van een matiger nummer :P
Ja Finland :D Maar dat Glennis er toen uit ging was wel onterecht dat weet ik nog wel.
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 16:03:28 #4
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170634401
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 16:05:00 #5
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170634433
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja Finland :D Maar dat Glennis er toen uit ging was wel onterecht dat weet ik nog wel.
Houd eens op over Glennies Greez ;) Dit is het Osjien topic
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 16:06:59 #6
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170634470
OmroepMAX twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 16:05:07 Vanaf vrijdag 5 mei volgt @tijdvoormax @OG3NE tijdens de voorbereidingen op het Eurovisie @songfestival! Iedere wer… https://t.co/86BImp6eRB reageer retweet
Og3ne bereikt hun doelgroep :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 16:08:40 #7
163650 Greys
pi_170634492
Hoi Fiets O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170634746
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:03 schreef Momo... het volgende:
Bij dit soort dingetjes zullen ze t wel aanzienlijk beter doen dan de gemiddelde deelnemer
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 16:27:03 #10
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170634870
Ik vind dat Lisa veel het woord neemt
pi_170635008
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 15:07 schreef franklop het volgende:

[..]

het was een 'moeder figuur' .hoeft niet perse silhouet van hun moeder te zijn ;)
Hun moeder is speciaal hiervoor vanuit het ziekenhuis overgebracht naar een grote scan-installatie in de Zwitserse Alpen waar een digitaal 3D-model van haar lichaam is gemaakt. Dit model is verder geoptimaliseerd en opgestuurd naar de organisatie in Kiev zodat het kan worden geprojecteerd op de vloer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 16:46:07 #13
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_170635220
Hoe lang zijn hun s'ochtends wel niet bezig met hun make up en alles? Altijd als ik ze op TV zie vind ik ze nep overkomen. 3 van die "gemaakte" meisjes.
pi_170635317
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 14:30 schreef Cee het volgende:
Anyway, I eat my words, Amsterdam 2018 kom er maar in. w/
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 15:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Hou op met me _O-

Nee. Winnen gaan ze niet. Geloof je dat echt? Nee toch? ZEG ME DAT HET NIET ZO IS!

Finale halen ze zeker, maar dat wisten we al, dat geloofde zelfs ik. Nu weten we het zeker. In de finale wordt het plaats 9-13. :P
Paaaaniiiieeeek _O- nu nog in de 2e helft loten :B

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 15:21 schreef Soren het volgende:
Wat hebben ze het allemaal serieus aangepakt he? Zo blij mee!
Zeker, heel blij.

Persoonlijk vond ik het klappen meer power uitstralen, eer aanmoedigend ofzo, al heeft dit ook wel iets maar moet er nog ff aan wennen lol
~The present is all there is~
pi_170635405
We zijn één plek gestegen in de odds, van plek 10 naar plek 9 in de Tweede Halve Finale.
pi_170635460
Ik denk dat ze er verstandig aan hebben gedaan om er een rustig totaalplaatje van te maken. Veel landen gaan juist compleet los met dat grote scherm achter ze. Dus veel drukke graphics. In 2011 was er ook al zo'n giga scherm. Veel landen wilden indruk maken met opvallende graphics. Wat doet Azerbeidzjan (winnaar) ? Heel elegant in beeld brengen, simpele visuals.... Hoe meer landen met van die drukke achtergrondjes komen, hoe beter voor ons.

Oke, nu weer ff stoppen met dat gehyper. Maar dromen mag, toch :D
~The present is all there is~
pi_170635516
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:56 schreef Childofthe90s het volgende:
We zijn één plek gestegen in de odds, van plek 10 naar plek 9 in de Tweede Halve Finale.
Volgens mij zijn we in de algehele odds gestegen van 18 naar 13 en in de tweede halve finale van 9 naar 7.
pi_170635554
Eerlijk is eerlijk.... het staat het wel als een huis, muzikaal gezien.

pi_170635584
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:04 schreef MaGNeT het volgende:
Eerlijk is eerlijk.... het staat het wel als een huis, muzikaal gezien.

Eens, we hoeven ons niet te schamen voor deze inzending als totaalpakket. Los van of het je smaak is hebben ze het er het beste van gemaakt. Dat kon je van Trijntje en de J's niet zeggen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170635643
Super om zoveel positieve reacties te lezen. _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 17:27:48 #21
163650 Greys
pi_170635949
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eens, we hoeven ons niet te schamen voor deze inzending als totaalpakket. Los van of het je smaak is hebben ze het er het beste van gemaakt. Dat kon je van Trijntje en de J's niet zeggen.
Veel beter dan Trijntje en de J's, maar 'ze hebben er het beste van gemaakt' gaat mij een stapje te ver. In het beste ervan maken past geen goedkoop lullig lettertype in koeieletter op de achtergrond, past geen luchtfisten en past een mooiere indrukwekkender achtergrond. En om te beginnen al een beter lied. Kom op :D

Het is oké. Niet super.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170635976
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Veel beter dan Trijntje en de J's, maar 'ze hebben er het beste van gemaakt' gaat mij een stapje te ver. In het beste ervan maken past geen goedkoop lullig lettertype in koeieletter op de achtergrond, past geen luchtfisten en past een mooiere indrukwekkender achtergrond. En om te beginnen al een beter lied. Kom op :D

Het is oké. Niet super.
Maar vocaal zijn ze onaantastbaar.
Heb voor de gein eens wat andere rehearsals bekeken, sommigen zijn gewoon vals...
pi_170636021
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Veel beter dan Trijntje en de J's, maar 'ze hebben er het beste van gemaakt' gaat mij een stapje te ver. In het beste ervan maken past geen goedkoop lullig lettertype in koeieletter op de achtergrond, past geen luchtfisten en past een mooiere indrukwekkender achtergrond. En om te beginnen al een beter lied. Kom op :D

Het is oké. Niet super.
Beter lied is makkelijk gezegd natuurlijk. Als we allemaal een dijk van een nummer zouden schrijven dan zouden we ieder jaar winnen. Is vrij lastig toch om een echte topsong te maken ;) Wel denk ik dat het nummer perfect past bij hun. Het is niet iets bizars of iets wat totaal niet past, juist niet.

Daarnaast blijft het heikelpunt gewoon geld. Zweden etc stoppen er zoveel meer geld in dan Nederland. Zolang het bij de AVROTROS blijft moeten we het doen met hetgene we nu zien, wat opzich niet slecht is.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 17:33:35 #24
163650 Greys
pi_170636033
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maar vocaal zijn ze onaantastbaar.
Heb voor de gein eens wat andere rehearsals bekeken, sommigen zijn gewoon vals...
Oh maar dat zeg ik ook niet. Heb altijd gezegd dat ze alleen al op hun zang de finale wel zullen halen, ondanks mijn eigen afkeer. :Y

Maar het verbaast me dat - naast de uitstekende zang - men ineens alles prachtig lijkt te vinden. Kwestie van smaak, maar het verbaast me toch. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170636044
Toch snap ik echt alle plotselinge lof van de pers niet (nee niet zuur, ik ben gewoon nieuwsgierig naar het waarom ;) ). Dat ze goed live zingen wist iedereen al van o.a. Eurovision in Concert, dus dat kan het niet zijn. De staging ziet er niet vreselijk en goed understated uit, maar is ook weer niet zo bijzonder. Dus wat is het nou? Ik snap het gewoon niet, want als het om de vocalen en/of het nummer gaat hadden de odds toch eerder al hoger moeten zijn? :? Het is namelijk niet dat daar nu enige verrassing bij zit.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 17:35:06 #26
163650 Greys
pi_170636062
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Beter lied is makkelijk gezegd natuurlijk. Als we allemaal een dijk van een nummer zouden schrijven dan zouden we ieder jaar winnen. Is vrij lastig toch om een echte topsong te maken ;) Wel denk ik dat het nummer perfect past bij hun. Het is niet iets bizars of iets wat totaal niet past, juist niet.

Daarnaast blijft het heikelpunt gewoon geld. Zweden etc stoppen er zoveel meer geld in dan Nederland. Zolang het bij de AVROTROS blijft moeten we het doen met hetgene we nu zien, wat opzich niet slecht is.
Een ander lettertype en corps op je ledscherm kost anders geen euro meer of minder. Géén tekst op je ledscherm maakt het ook niet duurder. Minder vuisten en armen kost ook geen fuck.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170636069
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
Toch snap ik echt alle plotselinge lof van de pers niet (nee niet zuur, ik ben gewoon nieuwsgierig naar het waarom ;) ). Dat ze goed live zingen wist iedereen al van o.a. Eurovision in Concert, dus dat kan het niet zijn. De staging ziet er niet vreselijk en goed understated uit, maar is ook weer niet zo bijzonder. Dus wat is het nou? Ik snap het gewoon niet, want als het om de vocalen en/of het nummer gaat hadden de odds toch eerder al hoger moeten zijn? :? Het is namelijk niet dat daar nu enige verrassing bij zit.
Eens. Ik ben blij dat het zo goed is ontvangen, maar op basis van de beelden kan ik ook niet zoveel bijzonders ontdekken. De aanwezige pers hebben vast meer camerashots gezien dan de beelden die wij tot dusver hebben gezien.
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 17:38:13 #28
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 17:39:19 #29
368283 ato
pi_170636140
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
Toch snap ik echt alle plotselinge lof van de pers niet (nee niet zuur, ik ben gewoon nieuwsgierig naar het waarom ;) ). Dat ze goed live zingen wist iedereen al van o.a. Eurovision in Concert, dus dat kan het niet zijn. De staging ziet er niet vreselijk en goed understated uit, maar is ook weer niet zo bijzonder. Dus wat is het nou? Ik snap het gewoon niet, want als het om de vocalen en/of het nummer gaat hadden de odds toch eerder al hoger moeten zijn? :? Het is namelijk niet dat daar nu enige verrassing bij zit.
Is het niet zo dat zij ook het camera werk zien, dus hoe het op tv overkomt.
Kijk en dat hebben zij blijkbaar met hun team goed gedaan en hiervoor beloond.

Ik vind dat zij het boven mijn verwachting goed gedaan hebben, van een mutsig nummer live naar grote hoogtes gebracht hebben.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 17:39:47 #30
163650 Greys
pi_170636148
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
Toch snap ik echt alle plotselinge lof van de pers niet (nee niet zuur, ik ben gewoon nieuwsgierig naar het waarom ;) ). Dat ze goed live zingen wist iedereen al van o.a. Eurovision in Concert, dus dat kan het niet zijn. De staging ziet er niet vreselijk en goed understated uit, maar is ook weer niet zo bijzonder. Dus wat is het nou? Ik snap het gewoon niet, want als het om de vocalen en/of het nummer gaat hadden de odds toch eerder al hoger moeten zijn? :? Het is namelijk niet dat daar nu enige verrassing bij zit.
De meeste pers zal misschien niet verwacht hebben dat ze live ook zo goed zingen. Eerlijk is eerlijk, vocaal is het gewoon indrukwekkend.
Verder zou ik het ook niet weten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 17:44:29 #31
368283 ato
pi_170636239
Ik weet zeker dat het is omdat het op tv goed over gaat komen, dus visueel ziet het er goed uit.
Hadden zij waarschijnlijk niet verwacht en dan klinken zij live natuurlijk goed.
Liedje is op plaat saai, maar komt tot leven als het live wordt gebracht.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170636241
Ze doen gewoon een common linnetje! Zoveel enthousiaste en positieve reacties over de zangkwaliteiten en over hoe stijlvol het eruitziet. Tekst op de achtergrond zou nog wat subtieler mogen, maar verder hou ik ervan :D
  dinsdag 2 mei 2017 @ 17:45:20 #33
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170636257
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
Toch snap ik echt alle plotselinge lof van de pers niet (nee niet zuur, ik ben gewoon nieuwsgierig naar het waarom ;) ). Dat ze goed live zingen wist iedereen al van o.a. Eurovision in Concert, dus dat kan het niet zijn. De staging ziet er niet vreselijk en goed understated uit, maar is ook weer niet zo bijzonder. Dus wat is het nou? Ik snap het gewoon niet, want als het om de vocalen en/of het nummer gaat hadden de odds toch eerder al hoger moeten zijn? :? Het is namelijk niet dat daar nu enige verrassing bij zit.
Misschien toch de volgorde.
Ze kwamen nu met deze act direct na dat jodel lied met disco kanonnen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 17:47:21 #34
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170636304
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:44 schreef Soren het volgende:
Ze doen gewoon een common linnetje! Zoveel enthousiaste en positieve reacties over de zangkwaliteiten en over hoe stijlvol het eruitziet. Tekst op de achtergrond zou nog wat subtieler mogen, maar verder hou ik ervan :D
Daar is niet veel voor nodig, is nu echt niks subtiel aan. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170636387
Een Amerikaanse verslaggever liet na afloop weten diep onder de indruk te zijn van de Lights and Shadows-show. ,,Het heeft me geraakt en de projectie op de vloer van een vrouwenfiguur - mogelijk een verwijzing naar hun zieke moeder- maakte de nodige emoties in me los. De boodschap van deze zangeressen komt rechtstreeks mijn hart binnen'', vertelde hij met tranen in de ogen. Hij prees verder de sound van Amy, Shelley en Lisa. ,,Die harmonieën zijn fantastisch. Je zou denken dat er backing vocals meezingen, maar dat is niet zo. Dit doen ze toch echt zelf.'' Evenals de bookmakers verwacht ook hij een hoge eindpositie in de grote finale. ,,Zeker weten.''

Blijkbaar komt de emotie nu wel over.

Ook interessant:
De zussen gaven na hun repetitie een korte persconferentie waarbij buitenlandse journalisten vragen op de drie afvuurden. Shelley benadrukte tijdens het mediamoment dat OG3NE, anders dan ESF-voorgangers als Douwe Bob, The Common Linnets en Trijntje, vrijwel alles in eigen beheer regelt. ,,Normaalgesproken doet AVROTROS dat, maar die omroep heeft in ons geval vooral een adviserende functie. Zo hebben we ze om hulp gevraagd bij het maken van de beste keuzes in de aanloopfase richting Kiev.’’ Volgens Shelley functioneert die ‘scheiding’ in de praktijk prima. ,,We worden door de omroep prima ondersteund.''
http://www.ad.nl/dossier-(...)bookmakers~ae0b3599/
pi_170636390
Het zouden inderdaad wel eens de camerabeelden kunnen zijn. Hoewel ik die ook niet zo geweldig vond klinken aan de beschrijvingen te zien. Maar goed; sommige dingen laten zich nou eenmaal niet zo goed omschrijven en moet je gewoon zien. :) Ben wel erg benieuwd geworden dan nu.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170636432
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:44 schreef Soren het volgende:
Ze doen gewoon een common linnetje! Zoveel enthousiaste en positieve reacties over de zangkwaliteiten en over hoe stijlvol het eruitziet. Tekst op de achtergrond zou nog wat subtieler mogen, maar verder hou ik ervan :D
En welke Phoenix pakt dit jaar dan onze winst net voor de neus weg? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 17:56:50 #38
375570 crew  Cyan9
pi_170636456
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En welke Phoenix pakt dit jaar dan onze winst net voor de neus weg? :D
Als het een vogel moet zijn misschien Finland? :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 17:57:32 #39
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170636474
Als ik het goed gelezen heb werken ze veel met close-ups, dus dan zie je niet dat het lettertype comic sans is, en dat er scheuren in de outfits zitten.
:o)
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 17:59:03 #40
368283 ato
pi_170636491
Ach toch weer leuk om te lezen:

13:39The second round of The Netherlands by Efecan Erdoğan
They are amazing! They got the biggest applause while they were singing on the stage. Press loved it as well. They didn’t change anything about vocalization or performance. They’ll be fine on Thursday 11.

Maar 2e rehearsal is toch vrijdag?
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 17:59:44 #41
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170636500
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:59 schreef ato het volgende:
Ach toch weer leuk om te lezen:

13:39The second round of The Netherlands by Efecan Erdoğan
They are amazing! They got the biggest applause while they were singing on the stage. Press loved it as well. They didn’t change anything about vocalization or performance. They’ll be fine on Thursday 11.

Maar 2e rehearsal is toch vrijdag?
11de is halve finale
pi_170636515
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:56 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Als het een vogel moet zijn misschien Finland? :P
Scherp ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170636531
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:59 schreef ato het volgende:
Ach toch weer leuk om te lezen:

13:39The second round of The Netherlands by Efecan Erdoğan
They are amazing! They got the biggest applause while they were singing on the stage. Press loved it as well. They didn’t change anything about vocalization or performance. They’ll be fine on Thursday 11.

Maar 2e rehearsal is toch vrijdag?
Bij zo'n 'eerste rehearsal' doen ze de hele routine drie of vier keer. Waarschijnlijk heeft hij het over de tweede run.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 18:01:36 #44
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170636533
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:59 schreef ato het volgende:
Ach toch weer leuk om te lezen:

13:39The second round of The Netherlands by Efecan Erdoğan
They are amazing! They got the biggest applause while they were singing on the stage. Press loved it as well. They didn’t change anything about vocalization or performance. They’ll be fine on Thursday 11.

Maar 2e rehearsal is toch vrijdag?
Ja, dus dat 'change' not anything snap ik niet helemaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dave op 02-05-2017 18:03:37 (Snap het inmiddels wel dankzij Childofthe90s) ]
:o)
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 18:01:52 #45
368283 ato
pi_170636541
Ik geloof nu ook echt dat het om goed camera werk gaat.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170636545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:47 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Daar is niet veel voor nodig, is nu echt niks subtiel aan. :D
Daar was ook al de nodige kritiek op:

quote:
The trio perform in black, sparkly outfits against a funeral pamphlet backdrop. By that I mean the backdrop shows various imagery one might find in a undertaker’s brochure or the sort of generic stock image used for the front of an order of service
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 18:04:10 #47
368283 ato
pi_170636589
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:01 schreef Dave het volgende:

[..]

Ja, dus dat 'change' not anything snap ik niet helemaal.
Ik denk dat hij doelt op de tweede repetitie, zij deden er 3 geloof ik in dat half uur.
Kijken op camera en schaven dan bij. Team OG3Ne is nog niet helemaal tevreden er moeten nog een paar kleine aanpassingen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170636590
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
Toch snap ik echt alle plotselinge lof van de pers niet (nee niet zuur, ik ben gewoon nieuwsgierig naar het waarom ;) ). Dat ze goed live zingen wist iedereen al van o.a. Eurovision in Concert, dus dat kan het niet zijn. De staging ziet er niet vreselijk en goed understated uit, maar is ook weer niet zo bijzonder. Dus wat is het nou? Ik snap het gewoon niet, want als het om de vocalen en/of het nummer gaat hadden de odds toch eerder al hoger moeten zijn? :? Het is namelijk niet dat daar nu enige verrassing bij zit.
De regie maakt het verschil natuurlijk. De Common Linnets waren ook niets bijzonders als je het van afstand gefilmd zag.

En daar komt bij dat de OG3NE-dames uitzonderlijk goede zangeressen zijn, dat valt gewoon op in zo'n veld van veelal goedbedoelende amateurs. Dat was bij Douwe Bob ook al het geval.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 18:05:33 #49
163650 Greys
pi_170636611
Er zijn ook genoeg negatieve reacties te vinden naast de positieve. Al ben ik het met onderstaande wel eens qua visueel maar niet met dat het net aan kwalificeert. Want dat doen ze makkelijk.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170636686
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:05 schreef Greys het volgende:
Er zijn ook genoeg negatieve reacties te vinden naast de positieve. Al ben ik het met onderstaande wel eens qua visueel maar niet met dat het net aan kwalificeert. Want dat doen ze makkelijk.

[ afbeelding ]
Als je de tv-beelden niet hebt kun je er niks zinnigs over zeggen vanaf hier. Behalve natuurlijk over de zang.
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 18:11:41 #51
368283 ato
pi_170636710
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:59 schreef Momo... het volgende:

[..]

11de is halve finale
Oh ja natuurlijk dom..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 18:13:20 #52
163650 Greys
pi_170636740
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:10 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Als je de tv-beelden niet hebt kun je er niks zinnigs over zeggen vanaf hier. Behalve natuurlijk over de zang.
Hoezo niet? Ik vind alleen dat gefist al stom en overdreven en die koeienletters in beeld. Kan toch? Doet helemaal niks af aan de super zang, maar zelfs in een klein stukje beeld kan je toch al stomme dingen ontdekken? Of denk je dat die grote letters op camera niet meer te zien zijn? Dan zie ik het nut er niet helemaal van in ;)

(en er zijn mensen die daar zitten die het wel al helemaal gezien hebben en daar reacties over plaatsen hè?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 18:14:10 #53
368283 ato
pi_170636753
En ach niet iedereen kan het mooi vinden, maar het is wel fijn om te lezen dat de positieve berichten gegroeid zijn.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 18:16:26 #54
368283 ato
pi_170636788
Ik vind dat gefist ( he wat klinkt dat toch onsmakelijk) juist tof om te zien.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170636796
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoezo niet? Ik vind alleen dat gefist al stom en overdreven en die koeienletters in beeld. Kan toch? Doet helemaal niks af aan de super zang, maar zelfs in een klein stukje beeld kan je toch al stomme dingen ontdekken? Of denk je dat die grote letters op camera niet meer te zien zijn? Dan zie ik het nut er niet helemaal van in ;)

(en er zijn mensen die daar zitten die het wel al helemaal gezien hebben en daar reacties over plaatsen hè?)
Dat is wel Trijntje in de overtreffende trap... nu ook al fisten op het podium? ;)

Natuurlijk kun je er nu een mening over hebben, maar het is het best om het eindproduct zelf te zien, vind ik dan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 18:22:16 #56
163650 Greys
pi_170636883
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:17 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Dat is wel Trijntje in de overtreffende trap... nu ook al fisten op het podium? ;)

Natuurlijk kun je er nu een mening over hebben, maar het is het best om het eindproduct zelf te zien, vind ik dan.
Ik zit mobiel en gefist is wat korter typen dan 'met de knuistjes in de lucht stampen' :D :@

En uiteraard ben ik benieuwd naar het geheel straks. Ondanks m'n afkeer vind ik niet dat we voor schut staan hoor zoals bij Trijntje. Voor deze inzending hoeven we ons zeker niet te schamen. Maar om me te laten jubelen moet die gekke tekst en die vuisten en die 'vrouw loopt naar het licht' en die 'reikende handen' weg uit de act en dat gaat niet gebeuren ben ik bang. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170636915
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:16 schreef ato het volgende:
Ik vind dat gefist ( he wat klinkt dat toch onsmakelijk) juist tof om te zien.
Ik ben ook om :P het straalt best wel wat kracht uit, zo van 'Come on!'
~The present is all there is~
  dinsdag 2 mei 2017 @ 18:24:43 #58
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170636917
Dat gefist is beter dan geklap, aangezien ze een losse microfoon in de hand hebben.
:o)
pi_170636920
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zit mobiel en gefist is wat korter typen dan 'met de knuistjes in de lucht stampen' :D :@

En uiteraard ben ik benieuwd naar het geheel straks. Ondanks m'n afkeer vind ik niet dat we voor schut staan hoor zoals bij Trijntje. Voor deze inzending hoeven we ons zeker niet te schamen. Maar om me te laten jubelen moet die gekke tekst en die vuisten en die 'vrouw loopt naar het licht' en die 'reikende handen' weg uit de act en dat gaat niet gebeuren ben ik bang. ;)
Die Wiwibloggs-Brit in tranen heeft me er toch wel van overtuigd dat er in elk geval iets gebeurt met de kijker. Emotie is een belangrijk wapen, als ze een gevoelige snaar weten te raken is het binnenharken geblazen met de televotes.
pi_170636951
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Veel beter dan Trijntje en de J's, maar 'ze hebben er het beste van gemaakt' gaat mij een stapje te ver. In het beste ervan maken past geen goedkoop lullig lettertype in koeieletter op de achtergrond, past geen luchtfisten en past een mooiere indrukwekkender achtergrond. En om te beginnen al een beter lied. Kom op :D

Het is oké. Niet super.
Ik ben het met je eens dat het lied middelmatig is en de staging niet spectaculair, maar het is kwalitatief wat je van Og3ne had mogen verwachten.

De Toppers, Sieneke, Hind en zelfs Treble deden in feite hetzelfde: matige/slechte liedjes maar qua staging er wel het maximale uitgehaald gezien het potentieel.

Van Trijntje en de J's had je andere keuzes mogen verwachten, die den qua staging alleen maar meer afbreuk aan hun ook niet bijster goede liedjes.

Joan zou ik ergens in het middelpunt van die schaal zetten. Maakte niet de beste keuzes in Baku en had beter bij de staging van de nationale finale kunnen blijven, los van de matige zang.

Bij Anouk, TCL en Douwe was het op beide fronten goed, waarbij TCL helemaal voor een upgrade zorgden.

Met andere woorden, ik had nog steeds liever een andere artiest met meer authenticiteit in Kiev willen zien staan, maar ze laten weinig liggen nu.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 18:26:32 #61
163650 Greys
pi_170636955
Maar jongens DIE LETTERS ;(
En de kleuren hier. Brrr.



Het had zo veel meer stijlvol gekund.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170636958
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:26 schreef Greys het volgende:
Maar jongens DIE LETTERS ;(
En de kleuren hier. Brrr.

[ afbeelding ]

Het had zo veel meer stijlvol gekund.
Ach, wat weet jij er nou van.
pi_170636963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
Toch snap ik echt alle plotselinge lof van de pers niet (nee niet zuur, ik ben gewoon nieuwsgierig naar het waarom ;) ). Dat ze goed live zingen wist iedereen al van o.a. Eurovision in Concert, dus dat kan het niet zijn. De staging ziet er niet vreselijk en goed understated uit, maar is ook weer niet zo bijzonder. Dus wat is het nou? Ik snap het gewoon niet, want als het om de vocalen en/of het nummer gaat hadden de odds toch eerder al hoger moeten zijn? :? Het is namelijk niet dat daar nu enige verrassing bij zit.
Volgens mij zei één van die Wiwi-bloggers dat de videoclip het nummer/de verwachtingen naar beneden haalde. Het 'voelde' te gedateerd aan en dat scoort gewoon niet. Op het podium zou er door Og3ne een upgrade zijn gemaakt naar 'meer van nu'.

Ik ben zo benieuwd naar de camerashots. Lees namelijk niks over shots van de zijkant. Dat vond ik in de clip juist zo gaaf die shots van opzij.
~The present is all there is~
pi_170636971
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:26 schreef Greys het volgende:
Maar jongens DIE LETTERS ;(
En de kleuren hier. Brrr.

[ afbeelding ]

Het had zo veel meer stijlvol gekund.
Ik vind het er 'clean' uitzien. Maar ze hebben gezegd een aantal dingetjes te willen aanpassen, so who knows ;)
~The present is all there is~
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 18:28:53 #65
368283 ato
pi_170636986
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:26 schreef Greys het volgende:
Maar jongens DIE LETTERS ;(
En de kleuren hier. Brrr.

[ afbeelding ]

Het had zo veel meer stijlvol gekund.
Ik vind het wel mooi, ik denk dat het vooral op tv mooi gaat overkomen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170636993
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:26 schreef Greys het volgende:
Maar jongens DIE LETTERS ;(
En de kleuren hier. Brrr.

[ afbeelding ]

Het had zo veel meer stijlvol gekund.
Zo'n powerpointpresentatie op de middelbare school.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 18:29:09 #67
163650 Greys
pi_170636994
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ach, wat weet jij er nou van.
Mwah. Jij?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 18:29:12 #68
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170636995
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:26 schreef Greys het volgende:
Maar jongens DIE LETTERS ;(
En de kleuren hier. Brrr.

[ afbeelding ]

Het had zo veel meer stijlvol gekund.
Tja. Ook niet waar ik voor zou hebben gekozen, maar het past wel bij het moment in het nummer opzich.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 18:29:42 #69
163650 Greys
pi_170637002
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:29 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zo'n powerpointpresentatie op de middelbare school.
Ja. Dat.
Maar wat weet jij er nou van. :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 18:30:18 #70
368283 ato
pi_170637012
Ook mooi ( OK gejat van TCL) dat zij op het einde naar elkaar toe zingen.
Dat wordt mooi camera werk.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 18:31:33 #71
368283 ato
pi_170637030
Over ongeveer een kwartier de punten van de press poll.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 18:31:38 #72
43556 miss_dynastie
pi_170637032
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:35 schreef libranl het volgende:

[..]

Eens. Ik ben blij dat het zo goed is ontvangen, maar op basis van de beelden kan ik ook niet zoveel bijzonders ontdekken. De aanwezige pers hebben vast meer camerashots gezien dan de beelden die wij tot dusver hebben gezien.
Nou, ik kon op de beelden wel iets ontdekken, en dat is in dit filmpje duidelijk:

quote:
De rest is gewoon echt brandhout.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 18:32:47 #73
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170637051
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:26 schreef Greys het volgende:
Maar jongens DIE LETTERS ;(
Ik vreesde het ergste toen ik het nog niet gezien had, maar 't is in ieder geval geen comic sans.
En ik vind dat oranje vs. paars wel mooi, nagenoeg complementaire kleuren, geeft meer contrast op beeld.
:o)
pi_170637089
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Mwah. Jij?
:+
  dinsdag 2 mei 2017 @ 18:35:18 #75
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170637092
Ik was dus bang voor dit, toen ik het filmpje nog niet had gezien:

:o)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 18:35:55 #76
163650 Greys
pi_170637097
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:+
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 18:38:02 #77
163650 Greys
pi_170637129
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:35 schreef Dave het volgende:
Ik was dus bang voor dit, toen ik het filmpje nog niet had gezien:

[ afbeelding ]
Oke, sorry dat ik je liet schrikken en een pietsie overdreef in mijn afkeer van die enorme lilleke letters. Dat is m'n songfestivalhysterie, het is sterker dan ik zelf. :+

maar het blijven lilleke lettters..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 18:38:10 #78
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170637131
Het is denk ik een goed teken dat het nu over het lettertype gaat
pi_170637134
Songfestivalitem nu bij RTLBoulevard
~The present is all there is~
pi_170637138
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:38 schreef Momo... het volgende:
Het is denk ik een goed teken dat het nu over het lettertype gaat
:D
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 18:41:13 #81
163650 Greys
pi_170637186
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:38 schreef Momo... het volgende:
Het is denk ik een goed teken dat het nu over het lettertype gaat
Precies, beter dan dat het over knettervals zingen en opengewerkte sterren op konten gaat. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170637192
Beter kritiek op een lettertype dan over een jurk met een split tot aan de klit.
pi_170637206
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ach, wat weet jij er nou van.
Doe is niet zo bitchy joh tegen Greys!
pi_170637220
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:42 schreef Unites het volgende:

[..]

Doe is niet zo bitchy joh tegen Greys!
Ach ja, af en toe moet ook Greys even haar plaats weten :6
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 18:44:46 #85
163650 Greys
pi_170637246
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:42 schreef Unites het volgende:

[..]

Doe is niet zo bitchy joh tegen Greys!
Greys kan het hebben! ;)

(maar wel lief van je)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 18:45:02 #86
163650 Greys
pi_170637250
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ach ja, af en toe moet ook Greys even haar plaats weten :6
:@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170637264
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:38 schreef grazz het volgende:
Songfestivalitem nu bij RTLBoulevard
Carlo mocht weer kritiekloos blaten. Als je het niets vindt, ben je ook zuur volgens hem. _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 18:46:28 #88
194695 franklop
Fran knock
pi_170637271
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ach ja, af en toe moet ook Greys even haar plaats weten :6
kan je het beste doen met een sjoelbak in de buurt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 18:47:31 #89
163650 Greys
pi_170637284
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:46 schreef franklop het volgende:

[..]

kan je het beste doen met een sjoelbak in de buurt
Lul _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 mei 2017 @ 18:50:06 #90
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170637332


Ik ken de namen van de dames niet, maar wat doet broekpak zo ver van de jurkjes in dit shot?
:o)
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 18:52:16 #91
368283 ato
pi_170637368
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:50 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ken de namen van de dames niet, maar wat doet broekpak zo ver van de jurkjes in dit shot?
Volgens mij komen Lisa ( donkere) en daarna Amy achter Shelly aan.
Zij doet de eerste zang en loopt naar voren.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 18:54:17 #92
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170637408
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:52 schreef ato het volgende:

[..]

Volgens mij komen Lisa ( donkere) en daarna Amy achter Shelly aan.
Zij doet de eerste zang en loopt naar voren.
Lisa is blonde, Shelley is donkere
pi_170637410
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat het lied middelmatig is en de staging niet spectaculair, maar het is kwalitatief wat je van Og3ne had mogen verwachten.

De Toppers, Sieneke, Hind en zelfs Treble deden in feite hetzelfde: matige/slechte liedjes maar qua staging er wel het maximale uitgehaald gezien het potentieel.

Van Trijntje en de J's had je andere keuzes mogen verwachten, die den qua staging alleen maar meer afbreuk aan hun ook niet bijster goede liedjes.

Joan zou ik ergens in het middelpunt van die schaal zetten. Maakte niet de beste keuzes in Baku en had beter bij de staging van de nationale finale kunnen blijven, los van de matige zang.

Bij Anouk, TCL en Douwe was het op beide fronten goed, waarbij TCL helemaal voor een upgrade zorgden.

Met andere woorden, ik had nog steeds liever een andere artiest met meer authenticiteit in Kiev willen zien staan, maar ze laten weinig liggen nu.
Treble was stage-technisch 1 groot drama. De regisseur moet gillend gek geworden zijn, toen ze hem uitlegden dat het ze niet lukte om 2x precies hetzelfde optreden te doen, en ze dus telkens op een andere manier van A naar B over het podium renden, op een andere manier langs de camera's. De Toppers hadden zowel met lied als optreden veel meer over the top moeten gaan. Nu bleef het in het midden hangen, een groepje oudere mannen die een niemendalletje zongen, en een pizzabakkeres op het podium. Joan is een vrij sneu verhaal. Die heeft vanaf het eerste moment niet de juiste begeleiding gehad om een finalewaardig liedje te laten scoren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 18:54:27 #94
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170637412
Het gefist.

:o)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 18:55:05 #95
163650 Greys
pi_170637426
Oh god er zijn nog veel meer enorme letters :D :'( :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 mei 2017 @ 18:56:50 #96
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170637461
En als je goed kijkt een kerstkaart met 1000 rode brandende kaarsen op de achtergrond.

Merry christmas!
:o)
  dinsdag 2 mei 2017 @ 19:01:04 #97
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170637537
Dit idee bedoel ik

:o)
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 19:01:27 #98
368283 ato
pi_170637546
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:54 schreef Momo... het volgende:

[..]

Lisa is blonde, Shelley is donkere
Oh ja, ik ga lekker vandaag 😄
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 19:03:51 #99
368283 ato
pi_170637598
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:54 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Treble was stage-technisch 1 groot drama. De regisseur moet gillend gek geworden zijn, toen ze hem uitlegden dat het ze niet lukte om 2x precies hetzelfde optreden te doen, en ze dus telkens op een andere manier van A naar B over het podium renden, op een andere manier langs de camera's. De Toppers hadden zowel met lied als optreden veel meer over the top moeten gaan. Nu bleef het in het midden hangen, een groepje oudere mannen die een niemendalletje zongen, en een pizzabakkeres op het podium. Joan is een vrij sneu verhaal. Die heeft vanaf het eerste moment niet de juiste begeleiding gehad om een finalewaardig liedje te laten scoren.
Joan had gewoon haar optreden moeten houden zoals in de nationale finale. Die was al af.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 2 mei 2017 @ 19:08:29 #100
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170637689
Waar is die press poll te vinden/zien/....?
:o)
pi_170637701
Mooi dat het hier over het lettertype gaat, het had zoveel erger kunnen zijn. :7

Ben benieuwd naar de press poll. w/
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 19:15:02 #102
368283 ato
pi_170637887
Nederland met 54 punten op de derde plaats.

1) Oostenrijk 79
2) Roemenië 74)
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 19:15:38 #103
163650 Greys
pi_170637895
Ik zag een tweet van vijf minuten geleden dat Oostenrijk kennelijk de leader of the press poll is nu. Voor de hele lijst moeten we nog even wachten. Ik zie nog nergens die hele afbeelding iig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 19:16:29 #104
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170637915
pi_170637926
Roemenië... :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 19:17:02 #106
163650 Greys
pi_170637933
Roemenië zo veel meer punten dan Nederland? OMG :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 19:17:49 #107
163650 Greys
pi_170637952
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:16 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Dan keek ik scheel op de esctoday Twitter denk ik? :D

Edit: nee ze hebben hem nog niet getweet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 19:19:01 #108
163650 Greys
pi_170637987
Oostenrijk vind ik wel terecht. Zeer toffe visuals, knettergoed gezongen en enorme gunfactor wegens sympathiek joch :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 19:20:01 #109
368283 ato
pi_170638019
Leuk voor Oostenrijk, leuke verrassing en ach wij mogen niet klagen met derde plaats.

Presspoll zit er trouwens wel eens naast. TCL kregen toen ook niet veel punten.
Scoorden toen geloof ik net 8e of 9e plaats om te kwalificeren.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 19:20:37 #110
163650 Greys
pi_170638035
Prima punten toch voor Ned?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 mei 2017 @ 19:20:46 #111
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170638037
Roemenië zal wel hoog staan vanwege diaspora voting. Kan mij niet voorstellen dat dat hoog staat afgaande op kwaliteit.
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 19:21:10 #112
368283 ato
pi_170638051
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:20 schreef Greys het volgende:
Prima punten toch voor Ned?
Ja vind ik ook, derde plaats prima.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 19:21:59 #113
163650 Greys
pi_170638075
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:20 schreef Poepz0r het volgende:
Roemenië zal wel hoog staan vanwege diaspora voting. Kan mij niet voorstellen dat dat hoog staat afgaande op kwaliteit.
Ik was er al bang voor dat het hoog scoort wegens 'lekker gek' ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 19:22:18 #114
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170638085
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:20 schreef Poepz0r het volgende:
Roemenië zal wel hoog staan vanwege diaspora voting. Kan mij niet voorstellen dat dat hoog staat afgaande op kwaliteit.
Diaspora telt toch niet mee in een perspoll?
Roemenie doet het waarschijnlijk goed vanwege de entertainment factor.
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 19:22:29 #115
368283 ato
pi_170638095
Roemenië wordt als die foute gimmick, maar toch wel leuk fout gezien.

Ik vind het vreselijk, maar die gaat wel top 10) scoren hoor.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 19:23:50 #116
368283 ato
pi_170638142
Ik geloof dat voor en tijdens generale repetitie press poll toe gaat nemen en er meer punten te verdienen is.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 2 mei 2017 @ 19:29:06 #117
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170638253
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:22 schreef Momo... het volgende:

[..]

Diaspora telt toch niet mee in een perspoll?
Roemenie doet het waarschijnlijk goed vanwege de entertainment factor.
Natuurlijk doet dat wel mee. Een persman van Macedonië stemt net zo goed lekker op zijn buurland en vice versa.
pi_170638288
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:19 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk vind ik wel terecht. Zeer toffe visuals, knettergoed gezongen en enorme gunfactor wegens sympathiek joch :Y
Dit!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 2 mei 2017 @ 19:33:52 #119
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_170638363
NEDERLAND GAAT WINNEN!1!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 19:34:34 #120
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170638378
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Natuurlijk doet dat wel mee. Een persman van Macedonië stemt net zo goed lekker op zijn buurland en vice versa.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe de nationaliteiten verdeeld zijn in zo'n poll. De esc YouTube kanalen zijn vooral Britten.
pi_170638510
Roemenie is gewoon een feestje, wordt goed genoeg gezongen en ik vind het niet helemaal terecht dat het wordt gezien als "joke-entry". Het zijn geen Russische omaatjes, Karnende Poolse sletten, Ierse kalkoen of Sloveense travestieten :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170638537
Vorig jaar stonden Litouwen en Polen onderaan. Israel eindige zelfs boven van Australie. Ze kunnen er dus best naast zitten. http://cdn.esctoday.com.s(...)DPP0405-1024x576.jpg
  dinsdag 2 mei 2017 @ 19:47:46 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170638647
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, ik kon op de beelden wel iets ontdekken, en dat is in dit filmpje duidelijk:

[..]

De rest is gewoon echt brandhout.
Ja. Wow. Wat zingt de rest vals. Heb twee redelijke andere optredens kunnen ontdekken. Ben zeker geen fan van ogene, maar het is echt beter dan de rest van vandaag.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 19:48:00 #124
163650 Greys
pi_170638653
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Roemenie is gewoon een feestje, wordt goed genoeg gezongen en ik vind het niet helemaal terecht dat het wordt gezien als "joke-entry". Het zijn geen Russische omaatjes, Karnende Poolse sletten, Ierse kalkoen of Sloveense travestieten :P
Ik vind persoonlijk Roemenië echt slecht gezongen juist :@ Hij zingt niet goed en zij jodelt misschien dan wel aardig maar ze heeft zo'n vervelend stemgeluid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 19:49:59 #125
368283 ato
pi_170638703
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:42 schreef messi124 het volgende:
Vorig jaar stonden Litouwen en Polen onderaan. Israel eindige zelfs boven van Australie. Ze kunnen er dus best naast zitten. http://cdn.esctoday.com.s(...)DPP0405-1024x576.jpg
Oh dat zijn best verschillen.

Maar het is toch zo, dat de press poll wederom punten gaan geven voor de generale rehearsals?

Dan zie je wie zij denken dat gaat kwalificeren? Zij hebben dan meestal 8 van de 10 goed.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170638906
Vanaf 09:57
De middelste denkt dat we deze semi kunnen winnen en de rechter werd emotioneel door het optreden.
War is er aan de hand met deze gasten?
pi_170638923
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:58 schreef messi124 het volgende:
Vanaf 09:57
De middelste denkt dat we deze semi kunnen winnen en de rechter werd emotioneel door het optreden.
War is er aan de hand met deze gasten?
Eentje moest huilen van Malta, dan weet je het wel
  dinsdag 2 mei 2017 @ 20:01:33 #129
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170638974
Ik moest huilen om Roemenië.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170638976
Lol, Denemarken is verder omhoog geschoten dan Nederland.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  ESF Reporter dinsdag 2 mei 2017 @ 20:05:03 #131
87554 Cee
Welluk?
pi_170639067
Zo, net thuis en het rehearsal-fragment gezien en... ik vind het echt meevallen! :o Ja, lettertype is misschien wat groot maar wel strak en aangezien ik me er ondertussen bij heb neergelegd dat we nooit meer dan een paar euro zullen uitgeven aan visuals blijft dit wel hangen. En de vuisten vind ik beter dan het klappen.
En buiten het feit dat ik nog steeds niet zie dat het zussen zijn, kan ik ook amper geloven dat ze dit echt live zo zuiver zingen.

Is alles dan ineens hallelujah bij zure tante Cee?
Nee man, het blijft een schijtnummer. Maar, het kon erger.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 20:12:11 #132
163650 Greys
pi_170639299
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:58 schreef messi124 het volgende:
Vanaf 09:57
De middelste denkt dat we deze semi kunnen winnen en de rechter werd emotioneel door het optreden.
War is er aan de hand met deze gasten?
En ik kan verdomme niet zeggen dat ze geen smaak hebben want in de eerste semi lopen deze zelfde gasten bizar te jubelen over Portugal. Potver. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 20:13:46 #133
163650 Greys
pi_170639346
OMG Portugal deed bij Spain Calling een pianoversie. EN WAT DOET IE BIJ 2.05?? :o :o _O_ O+ O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 20:14:08 #134
163650 Greys
pi_170639360
Kut. Verkeerde topic. Sorrehhh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170639413
Je begint een beetje op een zeker persoon te lijken zo ;)

Grapjee
pi_170639450
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 20:20:40 #137
163650 Greys
pi_170639558
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:15 schreef Em31 het volgende:
Je begint een beetje op een zeker persoon te lijken zo ;)

Grapjee
Ik weet het. Ik weet het.
(Maar het verkeerde topic was eerlijk :P en ik haat jullie niet als jullie het niet mooi vinden, dus da's tóch anders :+ )

OH EN POEPERD ZEG NU NOG EENS NA DEZE HELE VERSIE DAT IE GEEN GOEDE VOCALIST IS.

Dat was het. Dank voor uw aandacht.

-wegsluipt-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 20:22:34 #138
368283 ato
pi_170639616
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:01 schreef Fascination het volgende:
Lol, Denemarken is verder omhoog geschoten dan Nederland.
In de odds ja, maar Denemarken stond al hoog.

Maar steeg ook maar 1 plaatsje hoor.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170639637
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet het. Ik weet het.
(Maar het verkeerde topic was eerlijk :P en ik haat jullie niet als jullie het niet mooi vinden, dus da's tóch anders :+ )

OH EN POEPERD ZEG NU NOG EENS NA DEZE HELE VERSIE DAT IE GEEN GOEDE VOCALIST IS.

Dat was het. Dank voor uw aandacht.

-wegsluipt-
Dat is waar _O- Ik vind het ook mooi hoor, hoop dat hij hoog gaat eindigen. O+
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 20:25:02 #140
368283 ato
pi_170639674
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet het. Ik weet het.
(Maar het verkeerde topic was eerlijk :P en ik haat jullie niet als jullie het niet mooi vinden, dus da's tóch anders :+ )

OH EN POEPERD ZEG NU NOG EENS NA DEZE HELE VERSIE DAT IE GEEN GOEDE VOCALIST IS.

Dat was het. Dank voor uw aandacht.

-wegsluipt-
Er zijn best wel wat fans hier van dit nummer (oa ik)..
Life can be a bitch, so like it..
pi_170639678
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:58 schreef messi124 het volgende:
Vanaf 09:57
De middelste denkt dat we deze semi kunnen winnen en de rechter werd emotioneel door het optreden.
War is er aan de hand met deze gasten?
Ja, volgens de middelste en rechter is NL zeker 'the winner of the day' en kan NL de semi winnen, omdat de boodschap van het lied echt overkomt, het is volgens hen smaakvol.

De linker heeft NL als grower of the day. De meiden zijn volgens hem professioneel. Camerawerk schijnt ook heel goed te zijn.

Weet alleen niet of het een goed teken is als zelfs de wiwi's het goed vinden...in 2014 vonden ze CATS niks en zie wat er gebeurde :P
:B
~The present is all there is~
pi_170639707
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 20:26:28 #143
163650 Greys
pi_170639712
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:23 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dat is waar _O- Ik vind het ook mooi hoor, hoop dat hij hoog gaat eindigen. O+
Heb je dat stukje op 2.05 gehoord van deze? Wtf? O+ :D hallo meneer Sobral!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 20:26:40 #144
368283 ato
pi_170639719
Maar goed, morgen de andere landen van de 2e semi.
Daar gaat Estland, Israël en Noorwegen ons Nederland ook in voorbij.
Zo realistisch ben ik ook weer.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170639957
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:26 schreef ato het volgende:
Maar goed, morgen de andere landen van de 2e semi.
Daar gaat Estland, Israël en Noorwegen ons Nederland ook in voorbij.
Zo realistisch ben ik ook weer.
Hmm ik verwacht Bulgarije en Estland sowieso. Wit Rusland en Kroatie kunnen denk ik ook verrassend voor de dag komen.
~The present is all there is~
pi_170640053
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:26 schreef grazz het volgende:

[..]

Cornald is inmiddels ook ontdooid, moohooi
Vind het wel mooi dat Cornald nergens heeft gezegd dat hij het een goed lied vindt, dat vermijdt hij bewust. _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 20:43:29 #147
163650 Greys
pi_170640202
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vind het wel mooi dat Cornald nergens heeft gezegd dat hij het een goed lied vindt, dat vermijdt hij bewust. _O-
Ja :D viel mij ook al op.
Heeft hij al die tijd nooit gezegd volgens mij sinds de bekendmaking.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 mei 2017 @ 20:49:55 #148
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170640376
quote:
Geen handengewapper @ 0:08
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 20:50:44 #149
163650 Greys
pi_170640396
In de Wiwi-poll van wie er vandaag de beste repetitie had staat Og3ne bovenaan. Ierland boven Oostenrijk is natuurlijk bespottelijk :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170640398
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:54 schreef Dave het volgende:
Het gefist.

[ afbeelding ]
die strepen op de benen van die blonde en bruine, te strakke sokken gedragen voor het optreden? :')

Oh en Greys, ik heb het lied van Portugal meerdere keren geluisterd en: O+
Wat een lekker nummer. Al snap ik heel goed dat het niet iedereen aanspreekt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 20:52:05 #151
163650 Greys
pi_170640436
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:49 schreef Dave het volgende:

[..]

Geen handengewapper @ 0:08
Grappig hoe dat handwapperen dus niet alleen hier op fok een ding was. Ook op Twitter en bij Cornald.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 20:52:57 #152
163650 Greys
pi_170640462
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:50 schreef Prego het volgende:

[..]

die strepen op de benen van die blonde en bruine, te strakke sokken gedragen voor het optreden? :')

Oh en Greys, ik heb het lied van Portugal meerdere keren geluisterd en: O+
Wat een lekker nummer. Al snap ik heel goed dat het niet iedereen aanspreekt.
O+
En ja dat snap ik ook zeker, dat het lang niet iedereen z'n kop thee is. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 2 mei 2017 @ 20:53:50 #153
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_170640482
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:52 schreef Greys het volgende:

[..]

O+
En ja dat snap ik ook zeker, dat het lang niet iedereen z'n kop thee is. ;)
Tante Greys dit jaar gaan we wel winnen he?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 20:56:02 #154
163650 Greys
pi_170640552
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:53 schreef Paul het volgende:

[..]

Tante Greys dit jaar gaan we wel winnen he?
Ik ben bang voor je van niet poppie. :D
Daarvoor lopen we inmiddels 104 miljoen views achter op Italië :+
Maar top 10 moet wel lukken! En finale halen ze zeker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 mei 2017 @ 20:57:57 #155
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170640632
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben bang voor je van niet poppie. :D
Daarvoor lopen we inmiddels 104 miljoen views achter op Italië :+
Maar top 10 moet wel lukken! En finale halen ze zeker.
Italië is populair in Italië. Esctracker laat dat ook duidelijk zien. Lied is nergens een hit behalve in Italië. Tel daarbij op dat er in Italië behoorlijk wat mensen wonen die zo'n clip 2-3-4x bekijken en je hebt 100 miljoen views ;) Het heeft geen 100 miljoen views omdat heel Europa ernaar kijkt zeg maar.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 2 mei 2017 @ 20:58:28 #156
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_170640655
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Italië is populair in Italië. Esctracker laat dat ook duidelijk zien. Lied is nergens een hit behalve in Italië. Tel daarbij op dat er in Italië behoorlijk wat mensen wonen die zo'n clip 2-3-4x bekijken en je hebt 100 miljoen views ;) Het heeft geen 100 miljoen views omdat heel Europa ernaar kijkt zeg maar.
Idd we gaan dus gewoon winnen1!!!!!
:B :B :B :B :B
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 21:00:22 #157
163650 Greys
pi_170640729
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Italië is populair in Italië. Esctracker laat dat ook duidelijk zien. Lied is nergens een hit behalve in Italië. Tel daarbij op dat er in Italië behoorlijk wat mensen wonen die zo'n clip 2-3-4x bekijken en je hebt 100 miljoen views ;) Het heeft geen 100 miljoen views omdat heel Europa ernaar kijkt zeg maar.
We zullen zien binnenkort of het alleen populair is in Italië. In alle buitenlandse polls ook de winnaar, wonen er overal zo veel Italianen? :D

Tuurlijk zijn de meeste views van Italianen, maar dat is bij andere landen net zo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 21:00:58 #158
368283 ato
pi_170640750
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:34 schreef grazz het volgende:

[..]

Hmm ik verwacht Bulgarije en Estland sowieso. Wit Rusland en Kroatie kunnen denk ik ook verrassend voor de dag komen.
Oh ja ik vergat Bulgarije.
Ik denk Kroatië niet, WR misschien wel.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 2 mei 2017 @ 21:01:47 #159
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170640776
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:00 schreef Greys het volgende:

[..]

We zullen zien binnenkort of het alleen populair is in Italië. In alle buitenlandse polls ook de winnaar, wonen er overal zo veel Italianen? :D

Tuurlijk zijn de meeste views van Italianen, maar dat is bij andere landen net zo.
Het valt mij erg op dat het nummer nergens scoort. Een Loreen, Rybak of zelfs Dani Im (Australie) stonden allen in enkele of veel hitlijsten voordat het ESC begon. Italië staat nergens in een top 10-20.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 21:02:25 #160
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170640802
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het valt mij erg op dat het nummer nergens scoort. Een Loreen, Rybak of zelfs Dani Im (Australie) stonden allen in enkele of veel hitlijsten voordat het ESC begon. Italië staat nergens in een top 10-20.
+ dat polls vaak een vertekend beeld geven, want dat zijn de die-hard fans die stemmen (wij dus) niet het kijkende publiek.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 21:06:40 #161
163650 Greys
pi_170640950
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het valt mij erg op dat het nummer nergens scoort. Een Loreen, Rybak of zelfs Dani Im (Australie) stonden allen in enkele of veel hitlijsten voordat het ESC begon. Italië staat nergens in een top 10-20.
Misschien is het inmiddels veranderd, heb de laatste week eerlijk gezegd niet gekeken, maar de laatste keer dat ik keek was geen enkel esf nummer van dit jaar echt een hit in een ander land idd. Dus niet alleen Italië niet, bedoel ik. Dus dat wil dan niet zeggen dat ie niet wint, toch? :)

Begrijp me niet verkeerd, ik zei vorige week ook al in het Italië topic dat het nog zeker geen gelopen race is hoor dat hij wint! Zou best tegen kunnen gaan vallen. Maar dat Nederland hoger eindigt dan Italië geloof ik echt geen seconde. Sorry. Maar dat mag je me uiteraard inwrijven als het wel zo blijkt te zijn. Andersom ga ik dat ook doen namelijk. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 21:10:17 #162
368283 ato
pi_170641080
Italië gaat gewoon winnen.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 2 mei 2017 @ 21:16:34 #163
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170641278
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:58 schreef Paul het volgende:

[..]

:B
Dat zijn vleugels, geen vuisten.
:o)
  dinsdag 2 mei 2017 @ 21:19:29 #164
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170641369
Wie maakt die dingen? We hebben V: nodig, rechter vuist (voor de kijkers links) omhoog! I.p.v :B dus!
:o)
  dinsdag 2 mei 2017 @ 21:20:09 #165
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_170641397


Vorig jaar was Douwe ook 3de na de eerste repetitie. Uiteindelijk toch een nette notering sowieso in de finale. En bovendien is het gat tussen de tweede en derde plaats bij OG3NE een stukje kleiner
  ESF Reporter dinsdag 2 mei 2017 @ 21:24:11 #166
87554 Cee
Welluk?
pi_170641563
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:20 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]

Vorig jaar was Douwe ook 3de na de eerste repetitie. Uiteindelijk toch een nette notering sowieso in de finale. En bovendien is het gat tussen de tweede en derde plaats bij OG3NE een stukje kleiner
Jouw username + usericon. Ik zie ze nu pas. _O_
pi_170641660
00:11 manager van de toppers zingt mee

[ Bericht 2% gewijzigd door messi124 op 02-05-2017 21:33:05 ]
pi_170642579
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:20 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]

Vorig jaar was Douwe ook 3de na de eerste repetitie. Uiteindelijk toch een nette notering sowieso in de finale. En bovendien is het gat tussen de tweede en derde plaats bij OG3NE een stukje kleiner
Rusland doet toch niet meer mee, hoe kunnen zij tweede zijn?
pi_170642742
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:51 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Rusland doet toch niet meer mee, hoe kunnen zij tweede zijn?
Poll van 2016
pi_170642832
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:51 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Rusland doet toch niet meer mee, hoe kunnen zij tweede zijn?
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:55 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Poll van 2016
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_170642854
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:13 schreef Greys het volgende:
EN WAT DOET IE BIJ 2.05??
Daar probeerde hij het nummer van Hongarije na te doen.
pi_170642874
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:55 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Poll van 2016
Ah, ik zie, de datum was precies hetzelfde :@
pi_170642938
Deze reactie las ik op een internationaal forum:

quote:
The Sobrals being partly Dutch as Luisa said in the press conference
Kan even niet zo snel dat interview vinden, maar Greys.... schijnbaar is je favo ook een tikkeltje van Nederlandse afkomst! :P
pi_170642949
JONGENS. FINALE. DIT KAN NIET MEER FOUT!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_170643247
De middelste knakker vindt het beter dan Common Linnets. WE GAAN WINNEN.

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_170643274
Ik denk dat Rusland alsnog het ESF gaat winnen :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_170643475
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:26 schreef messi124 het volgende:
00:11 manager van de toppers zingt mee
Leuk stuk om te zien.

Die vuisten in het liedje kan ik nog niet aan wennen, zo lomp _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170643585
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Leuk stuk om te zien.

Die vuisten in het liedje kan ik nog niet aan wennen, zo lomp _O-
Het zijn geen vuisten, het zijn vingerknips.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 22:19:28 #179
163650 Greys
pi_170643659
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:00 schreef Lamballert het volgende:
Deze reactie las ik op een internationaal forum:

[..]

Kan even niet zo snel dat interview vinden, maar Greys.... schijnbaar is je favo ook een tikkeltje van Nederlandse afkomst! :P
Ik zag het!
Hij heet Salvador Vilar Braamcamp Sobral. :D

Wint Nederland straks alsnog een beetje. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170643700
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:17 schreef marcodej het volgende:

[..]

Het zijn geen vuisten, het zijn vingerknips.
Ah, ik zie het nu ik het weet. Maakt het nog steeds lomp met zoveel geweld je armen in de lucht meppen. Maar de hele choreo vind ik ruk.
Grappig genoeg had ik dat niet verwacht.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 22:21:40 #181
163650 Greys
pi_170643760
Ik vond het klappen zelfs nog beter dan dit met die armen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170643831
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:21 schreef Greys het volgende:
Ik vond het klappen zelfs nog beter dan dit met die armen :@
:Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170643861
Ik vind het helemaal prima. En ik ben een ESF-autoriteit.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_170643886
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zag het!
Hij heet Salvador Vilar Braamcamp Sobral. :D

Wint Nederland straks alsnog een beetje. :+
Hebben we helemaal niets meer te vrezen eigenlijk nu he? Al ben ik wel beetje fan van lights & shadows :6
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 22:31:26 #186
163650 Greys
pi_170644166
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef Lamballert het volgende:

[..]

Hebben we helemaal niets meer te vrezen eigenlijk nu he? Al ben ik wel beetje fan van lights & shadows :6
Die ga je op zaterdag ook zeker nog horen, komt wel goed. Top tien zie ik wel gebeuren :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170644296
Na een dag werken en aansluitend een feestje nu eindelijk onderweg naar huis. Ik ga alles teruglezen :insert huilende lach smiley
pi_170644309
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Die ga je op zaterdag ook zeker nog horen, komt wel goed. Top tien zie ik wel gebeuren :Y
Zolang Italië maar niet wint.. (al zit dat er dik in), vind dat maar een beetje een overhyped nummer. Il volo was veeeeeel beter... maar ben beetje offtopic aan het gaan ! Excuses.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 22:41:26 #189
163650 Greys
pi_170644464
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:35 schreef Lamballert het volgende:

[..]

Zolang Italië maar niet wint.. (al zit dat er dik in), vind dat maar een beetje een overhyped nummer. Il volo was veeeeeel beter... maar ben beetje offtopic aan het gaan ! Excuses.
Ik zou het Italië op zich wel gunnen, vind het een tof lied en het maakt me vrolijk. Maar ik kan er bv ook prima mee leven als ie 5e wordt ofzo. Top 5 zou ik wel verdiend vinden, maar da's puur persoonlijke smaak natuurlijk. (En tien keer liever Italië nu als winnaar dan vorig jaar Oekraïne :@ ). Il Volo vond ik geweldig!

Wie vind jij op Nederland na winnaarwaardig? Ik Italië, Portugal en Oostenrijk inmiddels ook wel een beetje. Zweden vind ik leuk en goed maar niet speciaal genoeg. (Oostenrijk eigenlijk ook niet maar die heeft een enorme gunfactor). Finland ook erg mooi. Maar het allerliefst Portugal, dat was al wel duidelijk haha. Maar ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat dat niet wint.

En ach, offtopic schmofftopic :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:41:51 #190
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170644483
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het helemaal prima. En ik ben een ESF-autoriteit.
MARCOGOD
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 22:42:28 #191
163650 Greys
pi_170644506
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:35 schreef Soren het volgende:
Na een dag werken en aansluitend een feestje nu eindelijk onderweg naar huis. Ik ga alles teruglezen :insert huilende lach smiley
Sterkte _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:42:44 #192
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170644517
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou het Italië op zich wel gunnen, vind het een tof lied en het maakt me vrolijk. Maar ik kan er bv ook prima mee leven als ie 5e wordt ofzo. Top 5 zou ik wel verdiend vinden, maar da's puur persoonlijke smaak natuurlijk. (En tien keer liever Italië nu als winnaar dan vorig jaar Oekraïne :@ ). Il Volo vond ik geweldig!

Wie vind jij op Nederland na winnaarwaardig? Ik Italië, Portugal en Oostenrijk inmiddels ook wel een beetje. Zweden vind ik leuk en goed maar niet speciaal genoeg. (Oostenrijk eigenlijk ook niet maar die heeft een enorme gunfactor). Finland ook erg mooi. Maar het allerliefst Portugal, dat was al wel duidelijk haha. Maar ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat dat niet wint.

En ach, offtopic schmofftopic :+
Zweden gaat natuurlijk enorm scoren bij de soppende huismoeders. Mijn vriendin zat al; Soowww dat Zweden stuurt ook elk jaar toppertjes he? :D
pi_170644525
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:42 schreef messi124 het volgende:
Vorig jaar stonden Litouwen en Polen onderaan. Israel eindige zelfs boven van Australie. Ze kunnen er dus best naast zitten. http://cdn.esctoday.com.s(...)DPP0405-1024x576.jpg
Het zegt ook niet alles, in deze weken heeft iedere fan daar de liedjes al zo vaak gehoord dat het steeds moeilijker wordt liedjes met een fris gehoor op waarde te kunnen schatten.

Daarnaast worden de repetities soms overschat, zeker de kanshebbers worden soms te nadrukkelijk onder het vergrootglas gelegd en onterecht gedowngrade terwijl kansloze inzendingen ineens momentum krijgen en wordt vergeten dat het allemaal begint met de kwaliteit van het lied.

Glennis en Hind werden ook de hemel in geschreven en gingen naar huis, De Toppers werden ineens kanshebbers en gingen naar huis.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 22:45:13 #194
163650 Greys
pi_170644603
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:42 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zweden gaat natuurlijk enorm scoren bij de soppende huismoeders. Mijn vriendin zat al; Soowww dat Zweden stuurt ook elk jaar toppertjes he? :D
Tis wel een knapzak ja. Maar ik vind hem te gladjes :D En hij kon niet eens op één been blijven staan met z'n dansje, die prutser! :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:45:20 #195
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170644607
Nog meer videos van wat mensen ervan vinden?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 22:45:48 #196
163650 Greys
pi_170644631
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het helemaal prima. En ik ben een ESF-autoriteit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170644632
ik vind ze in de interviews soms nog een beetje awkward, ze praten soms door elkaar heen en ik merk telkens dat die Amy er probeert tussen te komen maar daar niet in slaagt. Vind het wel grappig om die dynamiek te zien tussen 3 zussen. Heb het idee dat de oudste en ook Shelly de grootste vinger in de pap hebben.
pi_170644633
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Sterkte _O-
Het zure damestrio is weer lekker losgegaan vandaag? ;)
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:45:55 #199
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170644635
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Tis wel een knapzak ja. Maar ik vind hem te gladjes :D En hij kon niet eens op één been blijven staan met z'n dansje, die prutser! :+
Die van mij is helemaal weg van die Mans Zamerlow of hoe die ook heet (Heroes)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 22:47:09 #200
163650 Greys
pi_170644685
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:45 schreef Cosima het volgende:
ik vind ze in de interviews soms nog een beetje awkward, ze praten soms door elkaar heen en ik merk telkens dat die Amy er probeert tussen te komen maar daar niet in slaagt. Vind het wel grappig om die dynamiek te zien tussen 3 zussen. Heb het idee dat de oudste en ook Shelly de grootste vinger in de pap hebben.
Ja die twee zijn idd 'de baas'. Zo voelt het idd. Blonde is het vaakst aan het woord. Kan wel zo zijn dat zij het bv het minst eng vindt om in het Engels te praten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170644705
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:45 schreef Cosima het volgende:
ik vind ze in de interviews soms nog een beetje awkward, ze praten soms door elkaar heen en ik merk telkens dat die Amy er probeert tussen te komen maar daar niet in slaagt. Vind het wel grappig om die dynamiek te zien tussen 3 zussen. Heb het idee dat de oudste en ook Shelly de grootste vinger in de pap hebben.
Die donkere praat bij interviews normaal het meest.
Die blonde is veel lolliger en leuker, zeker bij het ESF.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:47:50 #202
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170644721
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:26 schreef messi124 het volgende:
00:11 manager van de toppers zingt mee
Een van de reacties onder dat filmpje (half uurtje geleden):
quote:
Ik hoop dat ze het "echoing" gaan gebruiken.
Beetje laat vriend. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 22:47:58 #203
163650 Greys
pi_170644724
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:45 schreef Soren het volgende:

[..]

Het zure damestrio is weer lekker losgegaan vandaag? ;)
Het valt je enigszins mee. Denk ik. Wie is er naast mij nog meer zuur vind je dan? :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170644743
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou het Italië op zich wel gunnen, vind het een tof lied en het maakt me vrolijk. Maar ik kan er bv ook prima mee leven als ie 5e wordt ofzo. Top 5 zou ik wel verdiend vinden, maar da's puur persoonlijke smaak natuurlijk. (En tien keer liever Italië nu als winnaar dan vorig jaar Oekraïne :@ ). Il Volo vond ik geweldig!

Wie vind jij op Nederland na winnaarwaardig? Ik Italië, Portugal en Oostenrijk inmiddels ook wel een beetje. Zweden vind ik leuk en goed maar niet speciaal genoeg. (Oostenrijk eigenlijk ook niet maar die heeft een enorme gunfactor). Finland ook erg mooi. Maar het allerliefst Portugal, dat was al wel duidelijk haha. Maar ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat dat niet wint.

En ach, offtopic schmofftopic :+
Ik ben ook wel ervan overtuigd dat Nederland geen schijn van kans maakt, al zie ik het liefste wel gewoon gebeuren, leuk dat competitiegevoel. Na Nederland had ik eerst België staan...een erg eigen sound, helaas weten we hoe de repetities daarbij gegaan zijn.. zonde! Hopen dat ze een beetje herpakt! Gun ik onze zuiderburen wel.

Maar nu is mijn volgende favoriet na Nederland toch wel Portugal, puur om het feit dat ondanks ik er geen zak van versta het mij toch wel echt intiem wegzwijmelt, totaal niet eurovision en dat maakt het voor mij uniek :)
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:48:37 #205
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170644746
Ben ik de enige die Lisa en Shelley erg knap vind :@ Die benen van Lisa daaaaamnnn
pi_170644773
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Het valt je enigszins mee. Denk ik. Wie is er naast mij nog meer zuur vind je dan? :@ :D
NO'G3NE, bestaande uit Greys, Pisces en Cee. Jij bent die bruine!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 22:49:36 #207
163650 Greys
pi_170644780
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Die van mij is helemaal weg van die Mans Zamerlow of hoe die ook heet (Heroes)
Die vond ik vooral heel leuk in de interval act het jaar erna _O_ _O_

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170644804
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
Ben ik de enige die Lisa en Shelley erg knap vind :@ Die benen van Lisa daaaaamnnn
Zeker niet de enige, maar Amy verdient ook alle liefde, dus ik geef mijn aandacht wel aan haar :P
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:50:49 #209
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170644825
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:50 schreef Lamballert het volgende:

[..]

Zeker niet de enige, maar Amy verdient ook alle liefde, dus ik geef mijn aandacht wel aan haar :P
Amy heeft hele vreemde ogen. Wel knap meisje, die kont koekoek :@ Maar vreemd gezicht wel.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:50:57 #210
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170644828
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Die van mij is helemaal weg van die Mans Zamerlow of hoe die ook heet (Heroes)
Och, daarin kan ik haar best gelijk geven.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170644834
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Die vond ik vooral heel leuk in de interval act het jaar erna _O_ _O_

Dat was echt leuk gedaan, ja! Die acts zijn ook niet elk jaar even leuk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 22:51:40 #212
163650 Greys
pi_170644852
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:49 schreef Soren het volgende:

[..]

NO'G3NE, bestaande uit Greys, Pisces en Cee. Jij bent die bruine!
_O- _O- _O-

Ik moest heel hard lachen om NO'G3NE :D

En met die twee wil ik wel in een clubje ja. Al ben ik wel een cm of 30 langer dan de gemiddelde G3NE.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 2 mei 2017 @ 22:51:45 #213
87554 Cee
Welluk?
pi_170644854
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:10 schreef marcodej het volgende:
De middelste knakker vindt het beter dan Common Linnets. WE GAAN WINNEN.

Die rechter moest gewoon even bijkomen van alle emooosies. :o
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:52:22 #214
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170644872
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Die vond ik vooral heel leuk in de interval act het jaar erna _O_ _O_

Die was zo goed. Zo veel herkenning, kijk het nog wel eens en zit dan toch weer te lachen. _O_
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 22:52:30 #215
163650 Greys
pi_170644878
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat was echt leuk gedaan, ja! Die acts zijn ook niet elk jaar even leuk.
Ik vond ze daarin allebei echt goed én grappig. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:52:32 #216
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170644881
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:51 schreef Cee het volgende:

[..]

Die rechter moest gewoon even bijkomen van alle emooosies. :o
Ja alhoewel hij al huilt als zijn hamster overlijd heb ik het idee :')
  ESF Reporter dinsdag 2 mei 2017 @ 22:54:27 #217
87554 Cee
Welluk?
pi_170644947
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:51 schreef Greys het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Ik moest heel hard lachen om NO'G3NE :D

En met die twee wil ik wel in een clubje ja. Al ben ik wel een cm of 30 langer dan de gemiddelde G3NE.
Ik ben een rooie dus als Pisces blond blijkt te zijn kunnen we de braderieën af met onze act.
pi_170644949
Maas: ,,Misschien is Lights & Shadows muzikaal niet zo eigentijds als eerdere inzendingen van bijvoorbeeld Douwe Bob, Anouk en The Common Linnets, maar toch past dit lied in dat rijtje, zie ik nu. We geven op het podium weer een stijlvol visitekaartje af. Ik weet zeker dat dat ook internationaal opvalt. De voortekenen zijn goed.’’
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:54:31 #219
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170644953
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:51 schreef Greys het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Ik moest heel hard lachen om NO'G3NE :D

En met die twee wil ik wel in een clubje ja. Al ben ik wel een cm of 30 langer dan de gemiddelde G3NE.
Dat valt niet meer zo op als ik erbij kom staan. :P

O'g3ne heeft papa, dus NO'G3ne kan er ook wel iemand bij hebben. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170644955
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:51 schreef Cee het volgende:

[..]

Die rechter moest gewoon even bijkomen van alle emooosies. :o
"they go like this and stuff" :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter dinsdag 2 mei 2017 @ 22:54:58 #221
87554 Cee
Welluk?
pi_170644961
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja alhoewel hij al huilt als zijn hamster overlijd heb ik het idee :')
Dat snap ik.
Dat ie dat doet.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:55:14 #222
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170644971
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:54 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat snap ik.
Dat ie dat doet.
Ik ook maar niet verder vertellen :@
pi_170644981
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:50 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Amy heeft hele vreemde ogen. Wel knap meisje, die kont koekoek :@ Maar vreemd gezicht wel.
Ik snap je punt, vind het persoonlijk erg meevallen! Vind het wel juist een leuk meisje haha. Maar ach!
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:56:10 #224
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170644997
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:55 schreef Lamballert het volgende:

[..]

Ik snap je punt, vind het persoonlijk erg meevallen! Vind het wel juist een leuk meisje haha. Maar ach!
Maar het kunnen toch nooit zussen zijn en tweeling, wtf :D
pi_170645000
Goed plan! TheVulture verzorgt de catering. Wie missen we nog?
pi_170645032
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:54 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik ben een rooie dus als Pisces blond blijkt te zijn kunnen we de braderieën af met onze act.
:D
Ik zal wel een spoeling door mijn bruine haar gooien!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170645041
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Die van mij is helemaal weg van die Mans Zamerlow of hoe die ook heet (Heroes)
Mans O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170645100
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Maar het kunnen toch nooit zussen zijn en tweeling, wtf :D
Nou schijnbaar gaat het dus wel :'D Waarschijnlijk een o'gene van een heel erg ver verleden voorouder die even hallo kwam zeggen. :P
  ESF Reporter dinsdag 2 mei 2017 @ 23:00:59 #229
87554 Cee
Welluk?
pi_170645131
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:56 schreef Soren het volgende:
Goed plan! TheVulture verzorgt de catering. Wie missen we nog?
Poepz0r voor de vocal coaching.
Thevoice4ever voor de onsamenhangende lyrics.
Mani voor de styling.
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 23:01:28 #230
43556 miss_dynastie
pi_170645141
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:26 schreef messi124 het volgende:
00:11 manager van de toppers zingt mee
Heremetiet. 'It is a kind of a tv show'. Ja, schat. Een tv-show waar wereldwijd zo'n 204 miljoen mensen naar kijken. Welkom op het Songfestival :')
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:01:30 #231
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170645145
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:00 schreef Cee het volgende:

[..]

Poepz0r voor de vocal coaching.
Thevoice4ever voor de onsamenhangende lyrics.
Mani voor de styling.
Met mijn musicalopleiding moet dat goed komen ^O^ _O_
pi_170645157
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:59 schreef Lamballert het volgende:

[..]

Nou schijnbaar gaat het dus wel :'D Waarschijnlijk een o'gene van een heel erg ver verleden voorouder die even hallo kwam zeggen. :P
Of de ene lijkt op paps en ander het donkere van mams.

Die rooie is volgens mij echt heel lief.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 23:02:22 #233
163650 Greys
pi_170645164
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:51 schreef Cee het volgende:

[..]

Die rechter moest gewoon even bijkomen van alle emooosies. :o
Nou, wat hij daar dus zegt dat hij het eerst zo ZIELLOOS vond overkomen en nu ineens niet meer.. Dat maakt me serieus nieuwsgierig of ze dat met het camerawerk straks zelfs bij mij dan ook voor elkaar gaan krijgen.

OH YES I SAID IT

Nee even serieus. Ik heb dus al die tijd hetzelfde probleem gehad. Ik voelde er net als hij geen ene fuck bij. Maar als hij dat nu ineens wél heeft zou het dus zomaar kunnen gebeuren dat ik het straks ook voel. Zou het écht? Ik kan me er nu nog niks bij voorstellen maar wie weet.

Heb altijd gezegd, ondanks mijn afkeer, dat als het me voor het eggie mee zou vallen of zelfs echt goed zou vinden ik het eerlijk zou zeggen. En dat staat nog steeds.

De wondereh sijn de wereld nog niet uit jongehs!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:02:44 #234
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170645178
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Of de ene lijkt op paps en ander het donkere van mams.

Die rooie is volgens mij echt heel lief.
Ja Amy is een doetje denk ik ook wel ja. Shelley is van een Indo _O-
pi_170645180
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Met mijn musicalopleiding moet dat goed komen ^O^ _O_
Ik zou heel graag willen leren zingen als Glennis. Zulke uithalen :@
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 23:03:25 #236
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170645194
Misschien zijn het toch wel aardige, professionele dames.

Zomaar opeens. Of althans, voor ons.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:03:30 #237
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170645197
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zou heel graag willen leren zingen als Glennis. Zulke uithalen :@
Anders ik wel koekoek _O_ Nee geef mij de stem van Boris maar of Waylon of Freek Bartels (wat een stem heeft die)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 23:03:42 #238
163650 Greys
pi_170645208
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Met mijn musicalopleiding moet dat goed komen ^O^ _O_
Oh grappig. Dan ken jij wrs heel veel dezelfde mensen als ik. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170645218
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heremetiet. 'It is a kind of a tv show'. Ja, schat. Een tv-show waar wereldwijd zo'n 204 miljoen mensen naar kijken. Welkom op het Songfestival :')
Jij mee als oppepper voor de groep _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:04:37 #240
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170645243
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh grappig. Dan ken jij wrs heel veel dezelfde mensen als ik. :D
Geen idee meid. Ik heb in Brabant een stuk opleiding genoten.
pi_170645255
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Of de ene lijkt op paps en ander het donkere van mams.

Die rooie is volgens mij echt heel lief.
Ja Amy is gewoon stiekem mijn schatje.. weet ze alleen zelf nog niet :P
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 23:04:58 #242
43556 miss_dynastie
pi_170645262
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jij mee als oppepper voor de groep _O-
Ik kan echt motiveren als de beste. Als ik achter het product sta dan. Ik ben nu wel erg gezellig he? Ach ja :P
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 23:05:06 #243
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170645263
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Geen idee meid. Ik heb in Brabant een stuk opleiding genoten.
Brabant. *O* O+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170645273
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:03 schreef ijs_beer het volgende:
Misschien zijn het toch wel aardige, professionele dames.

Zomaar opeens. Of althans, voor ons.
Neh. Die donkere vind ik nog steeds een dominante mien.
Die blonde heeft de humor van een lompe Rotterdammer en die rooie is lief.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:05:49 #245
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170645287
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Neh. Die donkere vind ik nog steeds een dominante mien.
Die blonde heeft de humor van een lompe Rotterdammer en die rooie is lief.
Shelley dominant :@ :9~ *;
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:06:34 #246
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170645308
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:05 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Brabant. *O* O+
Ik woon zelfs 10 minuutjes van OGENE vandaan. Wie wil mij aanraken?
pi_170645311
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik kan echt motiveren als de beste. Als ik achter het product sta dan. Ik ben nu wel erg gezellig he? Ach ja :P
Je humor is de beste peptalk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 23:07:56 #248
368283 ato
pi_170645343
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jij mee als oppepper voor de groep _O-
Samen met Fascination..

Ik doe de choreografie wel, of was die rol al toebedeeld.
Je mag mij ook achter de drank zetten
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 23:09:35 #249
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170645389
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:07 schreef ato het volgende:

[..]

Samen met Fascination..

Ik doe de choreografie wel, of was die rol al toebedeeld.
Je mag mij ook achter de drank zetten
Als douwe een tweede keer gaat, het café beheren. :7
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 23:09:52 #250
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170645398
Hoewel ik dat ook best prima kan. :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 23:09:54 #251
368283 ato
pi_170645401
Ik vond eerst de donkere de leukste, maar ik vind het ook een bitch.
Amy vind ik nu de leukste, hebben de blonde en donkere ook nephaar?
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 23:10:30 #252
368283 ato
pi_170645415
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
Hoewel ik dat ook best prima kan. :+
Gaan wij dat samen doen
Life can be a bitch, so like it..
pi_170645441
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:09 schreef ato het volgende:
Ik vond eerst de donkere de leukste, maar ik vind het ook een bitch.
Amy vind ik nu de leukste, hebben de blonde en donkere ook nephaar?
Volgens mij is alleen de blonde nep. Rood wat roder gemaakt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:12:04 #254
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170645453
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Volgens mij is alleen de blonde nep. Rood wat roder gemaakt.
Blonde is wel echt blond maar korter dacht ik. Soort extensions ofzo?
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2017 @ 23:13:12 #255
368283 ato
pi_170645488
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Blonde is wel echt blond maar korter dacht ik. Soort extensions ofzo?
Ja dat bedoel ik, volgens mij heeft de donkere ook een nep stuk haar..
Life can be a bitch, so like it..
pi_170645498
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Blonde is wel echt blond maar korter dacht ik. Soort extensions ofzo?
Bij Junior Songfestival is ze zo rood als die rode van nu. Geen blond.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter dinsdag 2 mei 2017 @ 23:13:56 #257
87554 Cee
Welluk?
pi_170645507
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Met mijn musicalopleiding moet dat goed komen ^O^ _O_
Fontys? *O*
Kan je me leren belten? *O*
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:13:56 #258
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170645508
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bij Junior Songfestival is ze zo rood als die rode van nu. Geen blond.
Ik dacht dat ze beetje bruinblond was daar en niet echt rood rood zoals Amy zeg maar.
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 23:14:19 #259
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170645521
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bij Junior Songfestival is ze zo rood als die rode van nu. Geen blond.
Blonde is van nature ook wel blond, maar wat meer donkerblond, beetje bruinig. Een haar haar is krullerig als een malle.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:14:43 #260
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170645533
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:13 schreef Cee het volgende:

[..]

Fontys? *O*
Kan je me leren belten? *O*
Geen Fontys (dat bestond toendertijd nog nieteens volgens mij). Koning Willem 1 College te Den Bosch. Theater/Musicalopleiding. Belten? Hell no. Ik ben een hele beperkte vocalist maar uiteraard een waanzinnig acteur ;)
pi_170645537
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:13 schreef Cee het volgende:

[..]

Fontys? *O*
Kan je me leren belten? *O*
Ik weet niet wat belten is. Maar het klinkt als iets zoals die zware vuisten in de lucht.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:15:33 #262
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170645551
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat belten is. Maar het klinkt als iets zoals die zware vuisten in de lucht.
http://zangtips.tumblr.com/post/842206486/wat-is-belten
pi_170645592
Mocht er nog plek over zijn in de delegatie neem ik graag die van Jan Smit in. Degene met de meeste macht geloof ik :)
  ESF Reporter dinsdag 2 mei 2017 @ 23:17:05 #264
87554 Cee
Welluk?
pi_170645598
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat belten is. Maar het klinkt als iets zoals die zware vuisten in de lucht.
Belten is wat Glennis en Whitney en Christina doen en wat ze in grote musicals doen zoals Fantine in Les Mis bij '...as they turn your dream to shaaaaaaahaaaaahaaaaHAAAAHAAAAAAAMMMME.' en sorry als je daar niks van snapt maar ik kan het niet uitleggen via een toetsenbord. :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 23:17:21 #265
163650 Greys
pi_170645603
Lenny Kuhr deelt mijn Portugalliedliefde trouwens. Vandaag gevraagd. Omdat ik stiekem het antwoord al dacht te weten :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170645620
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:17 schreef Cee het volgende:

[..]

Belten is wat ze in grote musicals doen zoals Fantine in Les Mis bij '...as they turn your dream to shaaaaaaahaaaaahaaaaHAAAAHAAAAAAAMMMME.' en sorry als je daar niks van snapt maar ik kan het niet uitleggen via een toetsenbord. :P
Oh dat klinkt wel als iets waarmee je CRY NO MO-HO-HORE kunt doen O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter dinsdag 2 mei 2017 @ 23:18:55 #267
87554 Cee
Welluk?
pi_170645644
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat klinkt wel als iets waarmee je CRY NO MO-HO-HORE kunt doen O+
Het wayyyOOOOOOOOOOO gedeelte dat 'why you' moet voorstellen is een stukkie beltwerk volgens mij.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 23:19:09 #268
163650 Greys
pi_170645653
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:17 schreef Cee het volgende:

[..]

Belten is wat Glennis en Whitney en Christina doen en wat ze in grote musicals doen zoals Fantine in Les Mis bij '...as they turn your dream to shaaaaaaahaaaaahaaaaHAAAAHAAAAAAAMMMME.' en sorry als je daar niks van snapt maar ik kan het niet uitleggen via een toetsenbord. :P
Van de week nog kippenvel gehad voor de duizendste keer van Can You Hearrr the people singggg. En redddddd en blackkkk. En ook van Stars. Russell. Al haat de hele wereld dat. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:20:55 #269
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170645693
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:18 schreef Cee het volgende:

[..]

Het wayyyOOOOOOOOOOO gedeelte dat 'why you' moet voorstellen is een stukkie beltwerk volgens mij.
Jup dat eindstuk. Ontzettend moeilijk om te doen, doet ook zeer aan je strot als je dat teveel doet en te hard etc. Zo is Shania Twain erachter gekomen dat ze 30 JAAR haar stem verkeerd heeft gebruikt en moest bijna gedwongen stoppen met zingen. Nu treed ze weer op, maar klinkt TOTAAL anders. Dat is het risico met dit soort dingen als je dat niet met mate doet etc.
  ESF Reporter dinsdag 2 mei 2017 @ 23:21:41 #270
87554 Cee
Welluk?
pi_170645703
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Van de week nog kippenvel gehad voor de duizendste keer van Can You Hearrr the people singggg. En redddddd en blackkkk. En ook van Start. Russell. Al haat de hele wereld dat. _O-
Ik was een paar weken geleden bij een uitvoering van Les Mis van de derdejaars Fontysjes en kreeg knikkende knieën van Javert. :9~
Totdat vriendin naast me zich ook af begon te vragen hoe oud het gastje was en we concludeerden dat het zo rond de 21 moest zijn dus we gingen ons puur op de vocalen focussen weer.

On-topic? Javert droeg ook een lange zwarte jas. :9~
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 23:21:57 #271
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170645708
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:22:08 #272
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170645714
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:21 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik was een paar weken geleden bij een uitvoering van Les Mis van de derdejaars Fontysjes en kreeg knikkende knieën van Javert. :9~
Totdat vriendin naast me zich ook af begon te vragen hoe oud het gastje was en we concludeerden dat het zo rond de 21 moest zijn dus we gingen ons puur op de vocalen focussen weer.

On-topic? Javert droeg ook een lange zwarte jas. :9~
Ik krijg altijd enorm kippenvel van Freek Bartels. Damn die stem :@
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 23:22:46 #273
163650 Greys
pi_170645729
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:21 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik was een paar weken geleden bij een uitvoering van Les Mis van de derdejaars Fontysjes en kreeg knikkende knieën van Javert. :9~
Totdat vriendin naast me zich ook af begon te vragen hoe oud het gastje was en we concludeerden dat het zo rond de 21 moest zijn dus we gingen ons puur op de vocalen focussen weer.

On-topic? Javert droeg ook een lange zwarte jas. :9~
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 23:23:38 #274
163650 Greys
pi_170645751
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik krijg altijd enorm kippenvel van Freek Bartels. Damn die stem :@
Ik van Ragas in de drie musketiers :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 2 mei 2017 @ 23:24:25 #275
87554 Cee
Welluk?
pi_170645781
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Jup dat eindstuk. Ontzettend moeilijk om te doen, doet ook zeer aan je strot als je dat teveel doet en te hard etc. Zo is Shania Twain erachter gekomen dat ze 30 JAAR haar stem verkeerd heeft gebruikt en moest bijna gedwongen stoppen met zingen. Nu treed ze weer op, maar klinkt TOTAAL anders. Dat is het risico met dit soort dingen als je dat niet met mate doet etc.
Wat jammer!
Volgens mij heeft Kelly Clarkson daar ook regelmatig last van. Vind haar fantastisch (ik hou wel van belten) maar die zit ook regelmatig in de kreukels met haar stem.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:26:11 #276
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170645821
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:24 schreef Cee het volgende:

[..]

Wat jammer!
Volgens mij heeft Kelly Clarkson daar ook regelmatig last van. Vind haar fantastisch (ik hou wel van belten) maar die zit ook regelmatig in de kreukels met haar stem.
En mijn held (Freddie Mercury) had er nooit last van en pafte als een gek _O_ Overigens Adam Lambert _O_
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:26:42 #277
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_170645833
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die was zo goed. Zo veel herkenning, kijk het nog wel eens en zit dan toch weer te lachen. _O_
Love love, peace peace... And a man in a hamsterwheel *O*
  ESF Reporter dinsdag 2 mei 2017 @ 23:28:35 #278
87554 Cee
Welluk?
pi_170645881
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

En mijn held (Freddie Mercury) had er nooit last van en pafte als een gek _O_ Overigens Adam Lambert _O_
Jaaaaaa _O_ Adam. O+ Freddie. _O_
Dit jaar mogen we weer. O+
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 23:28:40 #279
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170645888
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:26 schreef Jinkx het volgende:

[..]

Love love, peace peace... And a man in a hamsterwheel *O*
Helemaal stukgaan om die DJ. _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:29:28 #280
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170645905
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:28 schreef Cee het volgende:

[..]

Jaaaaaa _O_ Adam. O+ Freddie. _O_
Dit jaar mogen we weer. O+
Ik niet godverdomme. Was om 10.05 al uitverkocht en ik wist niet dat er pre-sale was maar ik moet er wel bij zijn kutzooi. Hopelijk komen er een paar op Ticketswap.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 mei 2017 @ 23:30:20 #281
163650 Greys
pi_170645920
Gezellig hier vanavond met zuur en zoet door elkaar :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 2 mei 2017 @ 23:31:40 #282
87554 Cee
Welluk?
pi_170645957
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Van de week nog kippenvel gehad voor de duizendste keer van Can You Hearrr the people singggg. En redddddd en blackkkk. En ook van Stars. Russell. Al haat de hele wereld dat. _O-
Ik lees nu pas dat je Stars bedoelde (er stond eerst Start Russell en ik dacht oké, daar ontgaat me iets) maar wil bij dezen even vastleggen dat dat mijn favoriete nummer uit de musical is.

Ennnnn weer on topic. Of nee ik duik m'n nest in. Wordt allemaal te klef hier! oO<
pi_170645958
Zullen we het weer even over onze halfgodinnen hebben? Ja? Dank u.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  ESF Reporter dinsdag 2 mei 2017 @ 23:32:33 #284
87554 Cee
Welluk?
pi_170645980
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik niet godverdomme. Was om 10.05 al uitverkocht en ik wist niet dat er pre-sale was maar ik moet er wel bij zijn kutzooi. Hopelijk komen er een paar op Ticketswap.
Ik hoop met je mee, anders prop je jezelf gewoon in m'n handtas.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:34:13 #285
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170646014
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:26 schreef Jinkx het volgende:

[..]

Love love, peace peace... And a man in a hamsterwheel *O*
Love love, peace peace, old women baking bread. *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 23:40:57 #286
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170646176
Ik heb denk ik de bron gevonden van de geruchten over die familiefoto's.... op escforum.net..... dadadum.

quote:
Originally Posted by lucas View Post
So no pictures of their mom?

Why would someone come up with that bullshit then
quote:
OG3NE never said they'd do it, our commentator said it would be an idea. Then people (aka Nicky) kept bitching about it on this forum, on youtube comments, on wiwibloggs etc etc so people thought it was true.
http://www.escforum.net/forum/showthread.php?32023-ESC-2017-The-Rehearsals-day-4/page10

:')

zelfs als die draak niet op het forum is heeft ie ons nog te pakken. :') :') :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170646192
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou, wat hij daar dus zegt dat hij het eerst zo ZIELLOOS vond overkomen en nu ineens niet meer.. Dat maakt me serieus nieuwsgierig of ze dat met het camerawerk straks zelfs bij mij dan ook voor elkaar gaan krijgen.

OH YES I SAID IT

Nee even serieus. Ik heb dus al die tijd hetzelfde probleem gehad. Ik voelde er net als hij geen ene fuck bij. Maar als hij dat nu ineens wél heeft zou het dus zomaar kunnen gebeuren dat ik het straks ook voel. Zou het écht? Ik kan me er nu nog niks bij voorstellen maar wie weet.

Heb altijd gezegd, ondanks mijn afkeer, dat als het me voor het eggie mee zou vallen of zelfs echt goed zou vinden ik het eerlijk zou zeggen. En dat staat nog steeds.

De wondereh sijn de wereld nog niet uit jongehs!
Hoewel t volgens mij heel lieve meiden zijn zijn ze wel heel erg geprogrammeerd om áltijd professioneel en perfect te zijn. Alle spontaniteit lijkt er uit getraind, en als die jongere 2 ff spontaan doen worden ze door blondie teruggefloten. Maar ik ben ook benieuwd!
pi_170646201
Hahahaha
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:43:18 #289
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170646228
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:40 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb denk ik de bron gevonden van de geruchten over die familiefoto's.... op escforum.net..... dadadum.

[..]

[..]

http://www.escforum.net/forum/showthread.php?32023-ESC-2017-The-Rehearsals-day-4/page10

:')

zelfs als die draak niet op het forum is heeft ie ons nog te pakken. :') :') :')
Wie is Nicky dan? Cee of Greys?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170646254
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:43 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Wie is Nicky dan? Cee of Greys?
Mani89
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 23:46:23 #291
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170646285
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:43 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Wie is Nicky dan? Cee of Greys?
Goeie garp. En jij bent het ook niet, hoewel je wil dat we dat graag denken. :6
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:46:29 #292
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170646288
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:40 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb denk ik de bron gevonden van de geruchten over die familiefoto's.... op escforum.net..... dadadum.

[..]

[..]

http://www.escforum.net/forum/showthread.php?32023-ESC-2017-The-Rehearsals-day-4/page10

:')

zelfs als die draak niet op het forum is heeft ie ons nog te pakken. :') :') :')
Omg, zeg dat het niet waar is. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170646383
Hahahahaha oh oh, zal dat ook de bron zijn geweest van meneer de blogger :')
pi_170646410
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:50 schreef aarontje112 het volgende:
Hahahahaha oh oh, zal dat ook de bron zijn geweest van meneer de blogger :')
Iemand nog een link naar dat stukje onzin van die blogger?
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:53:56 #295
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170646452
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:50 schreef aarontje112 het volgende:
Hahahahaha oh oh, zal dat ook de bron zijn geweest van meneer de blogger :')
Die zeer goed geïnformeerde blogger die ons leken vond? Zou wel heel erg lachen zijn als blijkt dat hij zijn info ook maar van escforum.net plukt. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 23:54:57 #296
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170646469
Wat is het toch een prachtig hysterisch esf-jaar weer.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:56:49 #297
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170646509
Ja, dat hele gebeuren maakt toch elk jaar weer meer in je los dan je van tevoren zou denken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170646544
Ik houd me ook al ieder jaar voor om niet de acts van te voren al te bekijken, ken ze nu allemaal alweer van voor naar achter :')
  Moderator woensdag 3 mei 2017 @ 00:00:00 #299
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170646562
en.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 3 mei 2017 @ 00:00:11 #300
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170646567
het topic.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 3 mei 2017 @ 00:00:24 #301
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170646573
is dicht. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')