Fripsquote:
Je hebt toch ook nog wat in te halen?quote:Op maandag 1 mei 2017 09:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Aan het werk kom op!Ik heb al bijna 40 blz rechtssociologie doorgenomen
nou hup aan de bak danquote:Op maandag 1 mei 2017 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Zo leuk ditVorige week opdracht gekregen, dat kantoor was donderdag en vrijdag dicht, maar wat ze me hebben gestuurd klopt niet
Dus nu mag ik iets in 1 dag doen waar ik er eerst 4 voor had
Eigen schuld, had ik het maar meteen moeten controleren.
hihi jaquote:Op maandag 1 mei 2017 09:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Frips
[..]
Je hebt toch ook nog wat in te halen?
Jaloers.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Zo leuk ditVorige week opdracht gekregen, dat kantoor was donderdag en vrijdag dicht, maar wat ze me hebben gestuurd klopt niet
Dus nu mag ik iets in 1 dag doen waar ik er eerst 4 voor had
Eigen schuld, had ik het maar meteen moeten controleren.
Regen!quote:
Pyjamaparty met Fokkersquote:Op maandag 1 mei 2017 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Regen!![]()
Kan je zonder schuldgevoel lekker op je zolderkamer zitten en FOK!ken.
Nee dat betekent binnen aan de slag ipv buiten.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Regen!![]()
Kan je zonder schuldgevoel lekker op je zolderkamer zitten en FOK!ken.
oh ja dan houdt t inderdaad opquote:Op maandag 1 mei 2017 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet de goede bestanden
Waar heb je die batterijen nou voor nodig? Geheimzinnig gedoequote:Op maandag 1 mei 2017 09:38 schreef Lot88 het volgende:
KlaarKan ik nog net ff baterijen kopen en hondenvoer enz en dan naar de bus
Oei. Dat je daar motivatie voor kan vindenquote:Op maandag 1 mei 2017 09:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Aan het werk kom op!Ik heb al bijna 40 blz rechtssociologie doorgenomen
quote:Op maandag 1 mei 2017 10:00 schreef xFriendx het volgende:
Iemand hier ervaring met een pa of ma introduceren in de wereld van een smartphone?
Ja, een glas wijn heeft daar ook ontzettend veel invloed op. Zes dagen in de week het werk van twee man doen helemaal niet.quote:
Hoe digibeet zijn ze?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:00 schreef xFriendx het volgende:
Iemand hier ervaring met een pa of ma introduceren in de wereld van een smartphone?
Ik heb een dictafoon waarmee ik hoorcolleges opneem en afluister als iets niet helemaal duidelijk is ofzoquote:Op maandag 1 mei 2017 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar heb je die batterijen nou voor nodig? Geheimzinnig gedoe
Ja NIET doenquote:Op maandag 1 mei 2017 10:00 schreef xFriendx het volgende:
sinds mijn moeder een smartphone heeft appt ze dag en nacht en de berichten nooit duidelijk en voegen niets toequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |