Sorryquote:Op maandag 1 mei 2017 00:52 schreef Trashcanman het volgende:
Godver Fax, die moeheid gaat ook nergens over. Ik ben nog steeds wakker
Jup, vandaag gaat een lange dag worden.quote:Op maandag 1 mei 2017 07:18 schreef Samzz het volgende:
Pfff, lekker joh, het weekend niet uit kunnen rusten en dus doodmoe de nieuwe werkweek in gaan.
Zoals ik het lees helpen ze je juist mee.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die nu al zo druk aan het praten zijn in de treinga weg, ik kom hier om enigszins wakker te worden
omdenken op de vroege morgenquote:Op maandag 1 mei 2017 08:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zoals ik het lees helpen ze je juist mee.
Sowieso de treinquote:Op maandag 1 mei 2017 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die nu al zo druk aan het praten zijn in de treinga weg, ik kom hier om enigszins wakker te worden
Ik ben ze eeuwig dankbaarquote:Op maandag 1 mei 2017 08:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zoals ik het lees helpen ze je juist mee.
Ik wilde wel met de auto, echter moet ik nog eens achter die sluiproute ...quote:Op maandag 1 mei 2017 08:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Sowieso de trein
Op de weg was het lekker rustig
Het regentquote:
Mss minder wijn drinken?quote:Op maandag 1 mei 2017 07:18 schreef Samzz het volgende:
Pfff, lekker joh, het weekend niet uit kunnen rusten en dus doodmoe de nieuwe werkweek in gaan.
Goorquote:Op maandag 1 mei 2017 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Mn trein vorige week rook naar stront. Die volgens mij over het trapje was uitgesmeerd
Hier welquote:
Ik ben liever vrij als de zon schijntquote:
Volgens mij hebben die blagen tegenwoordig twee weken vrij.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik wist niet of het nog vakantie is
heb je je nieuwe bank al goed ingewijd?quote:Op maandag 1 mei 2017 08:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True, maar ja, moet een keer een keuze maken. Komen vast ook nog goede dagen.
Goed, dan ga ik morgen met de autoquote:Op maandag 1 mei 2017 08:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die blagen tegenwoordig twee weken vrij.
Daar lijkt het wel op, lekker rustig op de wegquote:Op maandag 1 mei 2017 08:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die blagen tegenwoordig twee weken vrij.
Mooie metafoor was dat als ik het laatst goed las.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee door te chillen op de bank met netflix op de achtergrond
quote:Op maandag 1 mei 2017 08:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mooie metafoor was dat als ik het laatst goed las.
Wat is dat toch met jou en seks?quote:Op maandag 1 mei 2017 08:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee door te chillen op de bank met netflix op de achtergrond
awhquote:Op maandag 1 mei 2017 08:38 schreef xFriendx het volgende:
Maar nee, bank is niet ingewijd. Ik dan ook geen Netflix.
Eens :/quote:
Ja ik drink geen koffiequote:Op maandag 1 mei 2017 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens :/
Ik zit de hele tijd al zo
Moarrrr koffie
Aan het werk kom op!quote:Op maandag 1 mei 2017 09:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik drink geen koffie.
Langzaamaan opstarten maar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |