Fripsquote:
Je hebt toch ook nog wat in te halen?quote:Op maandag 1 mei 2017 09:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Aan het werk kom op!Ik heb al bijna 40 blz rechtssociologie doorgenomen
nou hup aan de bak danquote:Op maandag 1 mei 2017 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Zo leuk ditVorige week opdracht gekregen, dat kantoor was donderdag en vrijdag dicht, maar wat ze me hebben gestuurd klopt niet
Dus nu mag ik iets in 1 dag doen waar ik er eerst 4 voor had
Eigen schuld, had ik het maar meteen moeten controleren.
hihi jaquote:Op maandag 1 mei 2017 09:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Frips
[..]
Je hebt toch ook nog wat in te halen?
Jaloers.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Zo leuk ditVorige week opdracht gekregen, dat kantoor was donderdag en vrijdag dicht, maar wat ze me hebben gestuurd klopt niet
Dus nu mag ik iets in 1 dag doen waar ik er eerst 4 voor had
Eigen schuld, had ik het maar meteen moeten controleren.
Regen!quote:
Pyjamaparty met Fokkersquote:Op maandag 1 mei 2017 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Regen!![]()
Kan je zonder schuldgevoel lekker op je zolderkamer zitten en FOK!ken.
Nee dat betekent binnen aan de slag ipv buiten.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Regen!![]()
Kan je zonder schuldgevoel lekker op je zolderkamer zitten en FOK!ken.
oh ja dan houdt t inderdaad opquote:Op maandag 1 mei 2017 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet de goede bestanden
Waar heb je die batterijen nou voor nodig? Geheimzinnig gedoequote:Op maandag 1 mei 2017 09:38 schreef Lot88 het volgende:
KlaarKan ik nog net ff baterijen kopen en hondenvoer enz en dan naar de bus
Oei. Dat je daar motivatie voor kan vindenquote:Op maandag 1 mei 2017 09:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Aan het werk kom op!Ik heb al bijna 40 blz rechtssociologie doorgenomen
quote:Op maandag 1 mei 2017 10:00 schreef xFriendx het volgende:
Iemand hier ervaring met een pa of ma introduceren in de wereld van een smartphone?
Ja, een glas wijn heeft daar ook ontzettend veel invloed op. Zes dagen in de week het werk van twee man doen helemaal niet.quote:
Hoe digibeet zijn ze?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:00 schreef xFriendx het volgende:
Iemand hier ervaring met een pa of ma introduceren in de wereld van een smartphone?
Ik heb een dictafoon waarmee ik hoorcolleges opneem en afluister als iets niet helemaal duidelijk is ofzoquote:Op maandag 1 mei 2017 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar heb je die batterijen nou voor nodig? Geheimzinnig gedoe
Ja NIET doenquote:Op maandag 1 mei 2017 10:00 schreef xFriendx het volgende:
sinds mijn moeder een smartphone heeft appt ze dag en nacht en de berichten nooit duidelijk en voegen niets toequote:
Waar ga je heen?quote:
Ja mn moeder van 67. Simpele smartphone geven, zelf apps erop zetten en ik heb een handleiding geschreven voor de meest basic dingen zoals opnemen en ophangen en internet openenquote:Op maandag 1 mei 2017 10:00 schreef xFriendx het volgende:
Mag hopen dat je ook buiten Miami komt dan alleen de stad, want dat is me toch een kutstadquote:
Ja preciesquote:Op maandag 1 mei 2017 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag hopen dat je ook buiten Miami komt dan alleen de stad, want dat is me toch een kutstadVeel plezier.
ik ga ook naar de everglades en 'n dag naar key West. Ben er maar 'n kleine week dus ik zal me niet vervelenquote:Op maandag 1 mei 2017 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag hopen dat je ook buiten Miami komt dan alleen de stad, want dat is me toch een kutstadVeel plezier.
Key West is tofquote:Op maandag 1 mei 2017 10:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga ook naar de everglades en 'n dag naar key West. Ben er maar 'n kleine week dus ik zal me niet vervelenzeker niet voor de 256euro die de retourvlucht me kost
en het is er sowieso beter weer dan hier.
Key West vond ik zo tof, we hadden het voor een dag op de planning staan, zijn er 3 dagen blijven plakken destijdsquote:Op maandag 1 mei 2017 10:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga ook naar de everglades en 'n dag naar key West. Ben er maar 'n kleine week dus ik zal me niet vervelenzeker niet voor de 256euro die de retourvlucht me kost
en het is er sowieso beter weer dan hier.
quote:Op maandag 1 mei 2017 10:10 schreef Dqod het volgende:
Gewoon ouwe smartphone geven en observeren hoe ze er als primaten op rammen
Hahaha lijkt me sowieso wel slim om je poten binnenboord te houden.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Key West is tofen de Everglades ook
Op zo'n moerasboot. Beentjes binnen boord houden
Alligators kunnen hoog springen blijkbaar. Of die knakker liep ons op te naaien.
Ja ik ook. Voornamelijk geslapen en daarna door naar Key Westquote:Op maandag 1 mei 2017 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja preciesWas er na een dag wel klaar mee. Of eerder nog.
Waarom wil je haar het gebruik van een smartphone uitleggen?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:25 schreef xFriendx het volgende:
Gaat dus niet zonder slag of stoot lees ik alweer![]()
Ze heeft wel met laptop geïnternet maar en ook wel gemaild maar was echt sporadisch. Zat er aan te denken om zelfde te kopen als ik heb, Huawei p8 lite 2017 maar misschien is die al te ingewikkeld. Aan de andere kant, alle veelgebruikte apps in 1 map plaatsen en over die apps uitleg geven. WhatsApp is op elke Android immers hetzelfde.
Die van mij hebben alledrie een iphone, die snappen ze tenminste, omdat ze ook een ipad hebben allemaalquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Key West vond ik zo tof, we hadden het voor een dag op de planning staan, zijn er 3 dagen blijven plakken destijds![]()
En lekker goedkoop vluchtjeHad vorig jaar ook zoiets, anderhalve week, 300 euro, incluis huurauto
Handig!quote:Op maandag 1 mei 2017 10:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb een dictafoon waarmee ik hoorcolleges opneem en afluister als iets niet helemaal duidelijk is ofzo
ik heb geen rijbewijsquote:Op maandag 1 mei 2017 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Key West vond ik zo tof, we hadden het voor een dag op de planning staan, zijn er 3 dagen blijven plakken destijds![]()
En lekker goedkoop vluchtjeHad vorig jaar ook zoiets, anderhalve week, 300 euro, incluis huurauto
We zaten met onze slippervoetjes een beetje tegen de randquote:Op maandag 1 mei 2017 10:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hahaha lijkt me sowieso wel slim om je poten binnenboord te houden.
Omdat ze nog maar 60 is en zij er niet aan ontkomt dat straks echt alles via internet / mobiel gaat. M'n oma van 92 mag dat overslaan, maar met 60 zal ze nog genoeg informatie moeten raadplegen of zaken ontvangen. Ze weet haar banksaldo nu enkel wanneer 1x per maand of twee wekelijks het papieren afschrift op de mat valt. Dat soort onhandige dingen.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wil je haar het gebruik van een smartphone uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |