Jij ook niet je fobo is leeg!quote:Op maandag 1 mei 2017 11:20 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die niet een beetje met de tijd mee gaan
Tab A draait op 6 zie ik en kost online rond de ¤220. Toch ook een serieuse optie...quote:Op maandag 1 mei 2017 11:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zag ik ook die tablet. Draait helaas wel op android 4.0. Die goedkope dus.
Nu met telefoon ook. Wil geen telefoon kopen voor moeders die binnen half jaar ondersteuning kwijt is. Als ik haar enthousiast wil maken moet ik haar geen spul geven wat buiten haar schuld om er mee kapt.
Arme kittens.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder stuurt zo nu en dan nog van die groepsberichten door bia what's app 'als je dit niet naar 17 mensen stuurt gaat er een kitten dood' ofzo
De eerste die je tagt moet je trakteren op.... dat soort onzinquote:Op maandag 1 mei 2017 11:20 schreef Elvi het volgende:
Mn ouders .moeten nu ook inloggen via zo'n abn amro apparaat. Het lukt ze dus echt nooit en ik snap niet waar het fout gaat ::) als ik erbij zit gaat t in 1 keer goed en samen komen ze heel ergens anders uit
Ja dat is wel een handige optiequote:Op maandag 1 mei 2017 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De berichten van mensen verberg ik dan altijdJe kunt er namelijk op wachten dat er dan meer volgen
Ja valt ook op dat het meestal 50+ers zijn die dat doenquote:
Ja echtquote:Op maandag 1 mei 2017 11:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De eerste die je tagt moet je trakteren op.... dat soort onzin
Als iemand mij daar in tagt wordt die persoon rigoreus uit de vriendenlijst geflikkerd
Mijn tante deelt ook al die shit met als je dit op je tijdlijn durft te den dan... en dat de hele dagquote:Op maandag 1 mei 2017 11:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De eerste die je tagt moet je trakteren op.... dat soort onzin
Als iemand mij daar in tagt wordt die persoon rigoreus uit de vriendenlijst geflikkerd
speciaal voor jou nog wat feministische propaganda gedeeld netquote:Op maandag 1 mei 2017 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Of ooms die pro-PPV berichten delen, enorm tokkie pro piet zijn, kutopmerkingen over vluchtelingen onder nieuwsberichten plaatsen, berichten over Pim Fortuyn delen en ook vaag (fake waarschijnlijk) nieuws over Trump delen, of juist Engelse nieuwsberichten waar een leek geen chocola van kan maken. Dna denk ik 'wtf man, weet je wel wat je allemaal deelt?'
Dat begin ik mij ook af te vragenquote:Op maandag 1 mei 2017 11:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja echtSnap eigenlijk niet zo goed waarom ik nog FB heb
'k heb de familie in een groep geplaatst en post meestal naar "vrienden behalve familie".. dat scheelt in de rare commentaren op feestjesquote:
Jij hebt geen vrienden.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:35 schreef xFriendx het volgende:
Heb het een maandje gehad of zo, dat FB. Daarna nooit meer. Is inmiddels alweer 4-5 jaar terug denk ik.
Iig meer toekomstvast dan iets wat draait op Android 5.x of eerder.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tab A draait op 6 zie ik en kost online rond de ¤220. Toch ook een serieuse optie...
zijn manage?quote:Op maandag 1 mei 2017 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard is dat kantoor vandaag ook dicht ofzo
Gaat tegenwoordig sowieso snel, maar met 4.0 ben je wel redelijk zeker van dat het er niet beter op gaat worden inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Iig meer toekomstvast dan iets wat draait op Android 5.x of eerder.
Dag van de arbeid hè?quote:Op maandag 1 mei 2017 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard is dat kantoor vandaag ook dicht ofzo
Of dat het in 2017 ook nog maar een beetje bruikbaar is.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig sowieso snel, maar met 4.0 ben je wel redelijk zeker van dat het er niet beter op gaat worden inderdaad.
Moet ik eens doen, niet bereikbaar zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dag van de arbeid hè?Heel Europa is vrij behalve wij. Nou ja, voor mij ook wel lekker rustig want mijn gebruikers zitten tegenwoordig voornamelijk buiten Nederland.
Op een zondagavond om 23:00 ofzo. SCHANDALIG!quote:Op maandag 1 mei 2017 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik eens doen, niet bereikbaar zijn.
niet alleen europa.. al m'n indiase collegas zijn ook absentquote:Op maandag 1 mei 2017 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dag van de arbeid hè?Heel Europa is vrij behalve wij. Nou ja, voor mij ook wel lekker rustig want mijn gebruikers zitten tegenwoordig voornamelijk buiten Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |