Dan lukt het vast wel. De kunst is uiteindelijk vooral dat ze zelf er mee aan de slag gaan. Mijn opa heeft zelfs facebook!quote:Op maandag 1 mei 2017 11:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Willen is een groot woord. Maar ze snapt wel de noodzaak. Voordeel van telefoon en tablet is dat je niet zomaar wat kan wissen. Op misschien een app of foto na, maar daar loopt het ding niet van in de soep.
Al merk je wel als de wat ouderen mensen op FB zitten dat ze eigenlijk niet weten wat ze doenquote:Op maandag 1 mei 2017 11:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dan lukt het vast wel. De kunst is uiteindelijk vooral dat ze zelf er mee aan de slag gaan. Mijn opa heeft zelfs facebook!
Baasquote:Op maandag 1 mei 2017 11:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dan lukt het vast wel. De kunst is uiteindelijk vooral dat ze zelf er mee aan de slag gaan. Mijn opa heeft zelfs facebook!
Jaquote:
berichten met hallo en groetjes en ondertekeningen in reacties zijn ook 'kenmerkend'quote:Op maandag 1 mei 2017 11:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Al merk je wel als de wat ouderen mensen op FB zitten dat ze eigenlijk niet weten wat ze doen![]()
Prive berichten die op iemand zn tijdlijn verschijnen en dat soort dingen
Het ouder worden van je ouders is wel een naar onderdeel van het leven hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:06 schreef Fripsel het volgende:
Toch wel handig dat mijn ouders net wat jonger zijn.
Ik ben bij mijn vader wel alvast iedere keer aan het benoemen dat het belangrijk is om naar de dokter te gaan als dat nodig is. Hij is net mijn oma, en die is een verschrikking daarmee.
Dubbelklikken is ook best lastig.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaOf er valt in ieder geval minder te verkloten. M'n opa wilde op z'n 85e ook nog meedoen, maar man man man, die computer. Later had ie een iPad maar dat ding deed ook niet wat ie wilde (lag aan het apparaat natuurlijk). Maar het bureaublad op de pc stond vol met kopieën van snelkoppelingen
Heeft m'n vader ook een handje van trouwens. Die kan ook niet slepen.
TeamViewer.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:15 schreef Elvi het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat ik bij mn ouders inwoon en dat ik als hulplijn dud erg vlakbij benop afstand lijkt het me lastig troubleshooten.
Mijn opa wel hoor met zijn 89! Mijn tante is een stuk jonger maar verstuurt inderdaad vaak fotos etc naar mij in messenger en die moeten op haar tijdlijn hahaquote:Op maandag 1 mei 2017 11:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Al merk je wel als de wat ouderen mensen op FB zitten dat ze eigenlijk niet weten wat ze doen![]()
Prive berichten die op iemand zn tijdlijn verschijnen en dat soort dingen
Ik heb een windows surface is ook wel chilquote:Op maandag 1 mei 2017 11:16 schreef DrMarten het volgende:
Nu we het hier toch over zulke dingen hebben.... ik ben me aan het orienteren op een tablet. Wil hem simpel gebruiken voor beetje internetten op de bank en netflixen en tv kijken in bed.
Ipad vind in simpelweg te duur. Nu hebben ze een Samsung Tab E 9,6" in de aanbieding bij de MM voor ¤164. Een Tab A 10,1" is alweer ¤100 duurder.
Iemand ervaring met deze tablets en wat habdig/voldoende is voor mijn wensen?
M'n vader durft geen nieuwe laptop meer want de vorige zit vol met virussen. Hij negeerde vier jaar lang alle meldingen van Adobe enzo voor updatesquote:Op maandag 1 mei 2017 11:16 schreef Q. het volgende:
[..]
TeamViewer.![]()
Maar goed, dan wil hij niet opstarten en vragen ze of ik even kan meekijken of afstand. Ze snappen het nog niet allemaal.
En het valt me op dat heel veel middelbare FB'ers menen mee te moeten doen met "Kopieer dit bericht op je tijdlijn bladiebla' echt waaromquote:Op maandag 1 mei 2017 11:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mijn opa wel hoor met zijn 89! Mijn tante is een stuk jonger maar verstuurt inderdaad vaak fotos etc naar mij in messenger en die moeten op haar tijdlijn haha
Zag ik ook die tablet. Draait helaas wel op android 4.0. Die goedkope dus.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:16 schreef DrMarten het volgende:
Nu we het hier toch over zulke dingen hebben.... ik ben me aan het orienteren op een tablet. Wil hem simpel gebruiken voor beetje internetten op de bank en netflixen en tv kijken in bed.
Ipad vind in simpelweg te duur. Nu hebben ze een Samsung Tab E 9,6" in de aanbieding bij de MM voor ¤164. Een Tab A 10,1" is alweer ¤100 duurder.
Iemand ervaring met deze tablets en wat habdig/voldoende is voor mijn wensen?
Dat wordt nachtwerk dus?quote:Op maandag 1 mei 2017 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Kan nog steeds niet verder met m'n werk, tralalala.
M'n moeder stuurt zo nu en dan nog van die groepsberichten door bia what's app 'als je dit niet naar 17 mensen stuurt gaat er een kitten dood' ofzoquote:Op maandag 1 mei 2017 11:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En het valt me op dat heel veel middelbare FB'ers menen mee te moeten doen met "Kopieer dit bericht op je tijdlijn bladiebla' echt waarom![]()
De berichten van mensen verberg ik dan altijdquote:Op maandag 1 mei 2017 11:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En het valt me op dat heel veel middelbare FB'ers menen mee te moeten doen met "Kopieer dit bericht op je tijdlijn bladiebla' echt waarom![]()
Argh ja die zijn wel echt iriquote:Op maandag 1 mei 2017 11:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |