Ja ik ook niet, maar mijn maatje wel. Gaf wel wat vrijheid.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb geen rijbewijsdus ik heb tours geboekt en gezien de geringe tijd, was 'n dagtocht key west 't maximale wat ik erin kon proppen. Kom vanavond lokale tijd 23 aan, morgen hele dag miami /miami Beach, woensdag 'n combitour little havanna en 's middags everglades, donderdag key West, vrijdag en zaterdag tot in de middag miami en dan weer huiswaarts.
Herkenbaarquote:Op maandag 1 mei 2017 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Als m'n vader het over een berichtje heeft, dan heeft ie het over een sms, what's app of mailtje. Zo duidelijk altijd.
gister op een verjaardag nog over gehad.. als jarenlang android gebruiker (gewenning) kan ik slecht met die i-dingen overwegquote:Op maandag 1 mei 2017 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die van mij hebben alledrie een iphone, die snappen ze tenminste, omdat ze ook een ipad hebben allemaal
Alleen overstap of ook een paar dagen stopover?quote:
Ja heb ik dus ook, maar dan andersom, mijn eerste smartphone was een iphone 4, sindsdien niets anders gehad.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:33 schreef clevy het volgende:
[..]
gister op een verjaardag nog over gehad.. als jarenlang android gebruiker (gewenning) kan ik slecht met die i-dingen overweg
ik heb 'n overstap van 5 uur in IJsland, hoop tijdens de eerste vlucht te slapen en evt in IJsland, zodat ik hopelijk gewoon na aankomst de nacht in kan.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, maar mijn maatje wel. Gaf wel wat vrijheid.
Maar klinkt als een lekker volgeboekt ritje.Veel plezier. En hopelijk kun je een beetje tukken in het vliegtuig, duurt zooooo laaaaaang
in februari had ik een stopover, nu niet, ging niet icm met de kortingactiequote:Op maandag 1 mei 2017 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alleen overstap of ook een paar dagen stopover?
Veel plezier in ieder geval
Meer geld voor de VSquote:Op maandag 1 mei 2017 10:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in februari had ik een stopover, nu niet, ging niet icm met de kortingactie
yup, vind t net zo nutteloos als de nikon vs canon discussie.. als je gewend bent dat bepaalde wieltjes voor bepaalde settings dienen dan blijf je bij dat soort en dat is prima..quote:Op maandag 1 mei 2017 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja heb ik dus ook, maar dan andersom, mijn eerste smartphone was een iphone 4, sindsdien niets anders gehad.
Kan je dan niet beter gewoon de computer/laptop helemaal uitleggen?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Omdat ze nog maar 60 is en zij er niet aan ontkomt dat straks echt alles via internet / mobiel gaat. M'n oma van 92 mag dat overslaan, maar met 60 zal ze nog genoeg informatie moeten raadplegen of zaken ontvangen. Ze weet haar banksaldo nu enkel wanneer 1x per maand of twee wekelijks het papieren afschrift op de mat valt. Dat soort onhandige dingen.
Succesquote:Op maandag 1 mei 2017 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter gewoon de computer/laptop helemaal uitleggen?
ik heb een nieuwe sinds januari en esta was ook nog geldig dus dacht met deze actie meteen, kijken of ik 't op 't werk geregeld krijg, dat was zo en meteen geboektquote:Op maandag 1 mei 2017 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meer geld voor de VS
Ik moet mijn paspoort maar eens vervangen, kan ik tenminste weer eens op een aanbieding inhaken als ik die tegenkom
Die van mij is in januari verlopen, maar het is zo'n gekloot om een nieuwe te regelen omdat ik daarvoor naar Oslo moet. Tot ik een nieuwe pas heb moet ik me netjes binnen Europa houden (ID kaart).quote:Op maandag 1 mei 2017 10:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe sinds januari en esta was ook nog geldig dus dacht met deze actie meteen, kijken of ik 't op 't werk geregeld krijg, dat was zo en meteen geboekt
En je moeder wil dit zelf ook? Mijn vader weigert het gewoon.. dan kan je uitleggen tot je een ons weegt.. Wel lief dat jij je daar mee bezig houdt ❤quote:Op maandag 1 mei 2017 10:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Omdat ze nog maar 60 is en zij er niet aan ontkomt dat straks echt alles via internet / mobiel gaat. M'n oma van 92 mag dat overslaan, maar met 60 zal ze nog genoeg informatie moeten raadplegen of zaken ontvangen. Ze weet haar banksaldo nu enkel wanneer 1x per maand of twee wekelijks het papieren afschrift op de mat valt. Dat soort onhandige dingen.
M'n pa is een aardige digibeet maar hij was wel heel erg blij met de iPad die hij van mij heeft gehad, die snapt ie tenminste en is lekker groot. Hij heeft wel altijd 500 tabs open staan omdat hij dat niet snapt.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:31 schreef Dqod het volgende:
Mijn ma snapt smartphones nog wel redelijk. Bij pa gaat het niet veel verder dan bellen
Als hij weigert ga je er toch geen tijd in steken johquote:Op maandag 1 mei 2017 11:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
En je moeder wil dit zelf ook? Mijn vader weigert het gewoon.. dan kan je uitleggen tot je een ons weegt.. Wel lief dat jij je daar mee bezig houdt ❤
Ik moest dat van moeders 😂 En hij ook maar met 10 minuten heb ik het al opgegevenquote:Op maandag 1 mei 2017 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij weigert ga je er toch geen tijd in steken joh.
Mijn opa heeft nog steeds de nomia 3210 in gebruikquote:Op maandag 1 mei 2017 11:05 schreef Q. het volgende:
Mn vader heeft wel een smartphone maar die mocht vooral niet te groot zijn dus hij heeft nou een ellendig crappy ding want er bestaan geen fatsoenlijke kleine Android foons.
Willen is een groot woord. Maar ze snapt wel de noodzaak. Voordeel van telefoon en tablet is dat je niet zomaar wat kan wissen. Op misschien een app of foto na, maar daar loopt het ding niet van in de soep.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
En je moeder wil dit zelf ook? Mijn vader weigert het gewoon.. dan kan je uitleggen tot je een ons weegt.. Wel lief dat jij je daar mee bezig houdt ❤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |