Daar zijn wel topics overquote:Op zondag 30 april 2017 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er zijn volwassenen die nog nooit geneukt hebben
*kijkt raptorix aan
Ja ben je lekker mee inderdaadquote:Op zondag 30 april 2017 19:33 schreef rubbereend het volgende:
die fotografen vragen zich nu af waarom het vuurwerk bij hun moet komen te liggen
quote:
Die Oceanische qualifier is een eitje als ze daarin komen.quote:Op zondag 30 april 2017 19:32 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Chili kan an de bak als ze zich ook nog willen kwalificeren voor het WK
Nee, dan die stewards die het vuurwerk van het veld moeten halen en niet weten of het nog ontploft of niet.quote:Op zondag 30 april 2017 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ben je lekker mee inderdaad
Sowieso lijkt het me geen pretje om daar te zitten als ze vuurwerk het veld op gooien
Ryan Thomas gaat ze slopen.quote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Oceanische qualifier is een eitje als ze daarin komen.
Ook inderdaad. Deze had dan wel een kek handschoentje aan maar da's ook niet allesquote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dan die stewards die het vuurwerk van het veld moeten halen en niet weten of het nog ontploft of niet.
doe dit ergens anders mag niet van Rolandquote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan denken dat zo'n handschoen ze tegen alles beschermt ofzoquote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dan die stewards die het vuurwerk van het veld moeten halen en niet weten of het nog ontploft of niet.
Snap ook niet dat die nog meedoen, 4 terug was Tahiti ook niet om aan te zienquote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt echt een kijkcijferhit ookquote:Op zondag 30 april 2017 19:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
17 juni 18:00 openingswedstrijd Rusland - Nieuw-Zeeland, zet het in de agenda
Ik slaappostquote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan niet want je stuurt een post.
Doe niet zo raar.quote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop maar dat een team de komende 15 minuten gaat scoren. Anders missen we de show van Koos en Hoogma.
Was niet tijdje terug een suppoost die iets wilde pakken wat toen knalde.quote:Op zondag 30 april 2017 19:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan denken dat zo'n handschoen ze tegen alles beschermt ofzo
Ik heb het WK in Canada gevolgd, dat was echt intens treurig.quote:Op zondag 30 april 2017 19:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Overigens is het EK vrouwenvoetbal ook deze zomer, en in Nederland
Miauwquote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop maar dat een team de komende 15 minuten gaat scoren. Anders missen we de show van Koos en Hoogma.
Ik hoop het ook, ik moet nog shit doen voor mn studiequote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja.quote:Op zondag 30 april 2017 19:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Was niet tijdje terug een suppoost die iets wilde pakken wat toen knalde.
Zegt me niks. JAAAAAAAAAAAA KRULGODquote:Op zondag 30 april 2017 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
De beste middenvelder van heel Oceanië.
tettenquote:Op zondag 30 april 2017 19:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Overigens is het EK vrouwenvoetbal ook deze zomer, en in Nederland
quote:Op zondag 30 april 2017 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb het gevoel dat Vitesse zo een doelpunt gaan maken
Wat een bizar slecht gebit heeft die jongen. Zelfs zijn mond staat er raar door.quote:Op zondag 30 april 2017 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
Ik zit echter nog dichter bij Rusnak
Misschien gaat Gio naar Barcelona en gaat Fraser naar Feyenoord volgend seizoen.quote:Op zondag 30 april 2017 19:38 schreef Tagliano het volgende:
Wel tof dat Vitesse dan Europa in zou gaan. Jammer dat ze dat met Fraser gaan
Dat hakje met die ingooi bedoel je?quote:Op zondag 30 april 2017 19:38 schreef timmmmm het volgende:
Hebben we een gifje van Frasers voetbalskills?
Genot, beide clubs naar de teringquote:Op zondag 30 april 2017 19:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien gaat Gio naar Barcelona en gaat Fraser naar Feyenoord.
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!quote:
Je moederquote:Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef timmmmm het volgende:
Hoe heet die dikke achterhoedespeller van AZ?
Moeten we dan liever Utrecht of AZ via de play offs hebben?quote:Op zondag 30 april 2017 19:38 schreef Tagliano het volgende:
Wat is een achterhoedespeller? Iemand die achterhoede in letters spelt?quote:Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef timmmmm het volgende:
Hoe heet die dikke achterhoedespeller van AZ?
Ja dat is wel een beetje zo helaasquote:Op zondag 30 april 2017 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een bizar slecht gebit heeft die jongen. Zelfs zijn mond staat er raar door.
Fraser naar Feyenoord sluit ik niet uit, als Gio naar Barcelona gaat hebben ze bij de directie echt geen idee daarquote:Op zondag 30 april 2017 19:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien gaat Gio naar Barcelona en gaat Fraser naar Feyenoord volgend seizoen.
Ja diequote:Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat hakje met die ingooi bedoel je?
Dat moet me wel lukken
quote:Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef Coco. het volgende:
Kijk eens jongens, Davy heeft een leuk gifje gemaakt.
AZ heeft het op zich niet onverdienstelijk gedaan de afgelopen 10 jaar.quote:Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moeten we dan liever Utrecht of AZ via de play offs hebben?
Ik doe een pleidooi voor Utrecht. Die slaafse AZ-verheerlijking over hun Europese prestaties is echt hemeltergend.quote:Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
0 punten genotquote:Op zondag 30 april 2017 19:38 schreef Tagliano het volgende:
Vind ik een lastige. AZ presteert wel aardig vaak, maar ik vind Utrecht een wat interessantere ploegquote:Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volle prijzenkast ookquote:Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
AZ heeft het op zich niet onverdienstelijk gedaan de afgelopen 10 jaar.
Wat ben je weer vervelendquote:Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is een achterhoedespeller? Iemand die achterhoede in letters spelt?
graag ontopic blijvenquote:Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fraser naar Feyenoord sluit ik niet uit, als Gio naar Barcelona gaat hebben ze bij de directie echt geen idee daar
Dus ook dat is niet uit te sluiten
Heracles natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Gio volgend seizoen hoofdtrainer wordt van Barca neem ik een jaar een Feyenoord UIquote:Op zondag 30 april 2017 19:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien gaat Gio naar Barcelona en gaat Fraser naar Feyenoord volgend seizoen.
Niks uitsluiten met die board daarquote:Op zondag 30 april 2017 19:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als Gio volgend seizoen hoofdtrainer wordt van Barca neem ik een jaar een Feyenoord UI
Maar echte schoonheid zit van binnenquote:Op zondag 30 april 2017 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naast hem ben jij natuurlijk wel van nog groter ongekende schoonheid
quote:
Ja, lijkt mij ook het beste. Ten Hag is ook tactisch flexibel en speelt een soort voetbal wat Europees ook wel kan werken denk ik.quote:Op zondag 30 april 2017 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe een pleidooi voor Utrecht. Die slaafse AZ-verheerlijking over hun Europese prestaties is echt hemeltergend.
Parachutedropping (lol)quote:Op zondag 30 april 2017 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan die Vitesse supporters eigenlijk met de trein terug richting Duitsland?
Ze hebben het de afgelopen jaren met een bescheiden team gewoon prima gedaan. Met een goede loting kan AZ overwinteren. Voor Utrecht is dat praktisch onmogelijk.quote:Op zondag 30 april 2017 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe een pleidooi voor Utrecht. Die slaafse AZ-verheerlijking over hun Europese prestaties is echt hemeltergend.
DAT NOEMEN ZE TIJDREKKENquote:
Het wordt wel even zoeken met vervangers. Er wordt veel gespeculeerd over Amrabat, ongetwijfeld weer wat rondom Haller. Barazite is wel een aderlating.quote:Op zondag 30 april 2017 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook het beste. Ten Hag is ook tactisch flexibel en speelt een soort voetbal wat Europees ook wel kan werken denk ik.
quote:Op zondag 30 april 2017 19:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vitesse heeft in 3 jaar tijd meer prijzen gepakt dan ajax.
Laten we het hopen van niet voor jou.quote:
Ik begrijp die haat van jou tegen AZ echt niet. Doen het gewoon beter dan alle andere clubs in Europa na de grote drie en je blijft het maar afzeiken en in de grond boren.quote:Op zondag 30 april 2017 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die slaafse AZ-verheerlijking over hun Europese prestaties is echt hemeltergend.
[..]
En twee keer tegen Fijiquote:Op zondag 30 april 2017 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij scoorde ooit nog twee goals in een bekerfinale #leukfeitje
sow koekoekquote:Op zondag 30 april 2017 19:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Welk grote Ajaxquote:Op zondag 30 april 2017 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
KIJK ZE ALLEMAAL OVER AJAX PRATEN ALTIJD TEGEN HET GROTE AJAX OPKIJKEN HE
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 30 april 2017 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we het hopen van niet voor jou.
Oké, oké, ik zal de racisme act geen nieuw leven inblazen.
Dit is toch helemaal geen PRIJS?quote:Op zondag 30 april 2017 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
KIJK ZE ALLEMAAL OVER AJAX PRATEN ALTIJD TEGEN HET GROTE AJAX OPKIJKEN HE
[..]
Stijn is koppiger dan Johan Derksen.quote:Op zondag 30 april 2017 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begrijp die haat van jou tegen AZ echt niet. Doen het gewoon beter dan alle andere clubs in Europa na de grote drie en je blijft het maar afzeiken en in de grond boren.
Zijn ze Barcelona? Nee. Gaan ze de EL winnen? Nee. Is het alsnog knap? Natuurlijk.
die sturen we ff door naar Marcel van Roosmalenquote:Op zondag 30 april 2017 19:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 april 2017 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden
Na een gedenkwaardige meet op nationale TV heb je dat gelukkig achter je kunnen laten
Marco van Bastenquote:
quote:Op zondag 30 april 2017 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van een biertje op het strand naar kotsen op het toilet met nog een zak vol consumptiemunten.
Er wordt hier gedaan alsof AZ een wereldelftal is en ze ook het afgelopen jaar een wereldprestatie hebben afgeleverd, nee. Dat is gewoon niet zo. Dundalk en Maccabi waren echt geen bijzondere ploegen. Niet te vergeten dat Van den Brom een voetbalhater pur sang is. Alleen harde werkers op Jahanbakhsh na. Daar ga je echt niets mee bereiken in Europa op de lange termijn. Het perfecte toonbeeld van wat er mis is met het Nederlandse voetbal.quote:Op zondag 30 april 2017 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begrijp die haat van jou tegen AZ echt niet. Doen het gewoon beter dan alle andere clubs in Europa na de grote drie en je blijft het maar afzeiken en in de grond boren.
Vergeet niet dat AZ de laatste jaren al hun goede spelers heeft moeten verkopen.quote:Op zondag 30 april 2017 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er wordt hier gedaan alsof AZ een wereldelftal is en ze ook het afgelopen jaar een wereldprestatie hebben afgeleverd, nee. Dat is gewoon niet zo. Dundalk en Maccabi waren echt geen bijzondere ploegen. Niet te vergeten dat Van den Brom een voetbalhater pur sang is. Alleen harde werkers op Jahanbakhsh na. Daar ga je echt niets mee bereiken in Europa op de lange termijn. Het perfecte toonbeeld van wat er mis is met het Nederlandse voetbal.
Dat beweert niemand en al deden ze dat dan is het nog normaler dan AZ enkel op dit jaar af te rekenenquote:Op zondag 30 april 2017 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er wordt hier gedaan alsof AZ een wereldelftal is en ze ook het afgelopen jaar een wereldprestatie hebben afgeleverd, nee. Dat is gewoon niet zo. Dundalk en Maccabi waren echt geen bijzondere ploegen. Niet te vergeten dat Van den Brom een voetbalhater pur sang is. Alleen harde werkers op Jahanbakhsh na. Daar ga je echt niets mee bereiken in Europa op de lange termijn. Het perfecte toonbeeld van wat er mis is met het Nederlandse voetbal.
Was afk maatjequote:Op zondag 30 april 2017 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom deed je niet mee met haxball ouwe reus?
Ik vind je betoog of darts nou een sport is sterker.quote:Op zondag 30 april 2017 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is in een slechte bui, ik denk dat het iets met zijn ui te maken heeft.quote:Op zondag 30 april 2017 19:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vergeet niet dat AZ de laatste jaren al hun goede spelers heeft moeten verkopen.
Ik wilde net typen dat na die 1-0 de nervositeit wel eindelijk weg wasquote:
Een post van meer dan een zinnetje, laten we lekker 'niet gelezen' of een schijtlollig gifje posten, zomaar omdat het kan.quote:Op zondag 30 april 2017 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl die mod zelf die gif te pas en te onpas post.
Hypocriet varken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |