Volle prijzenkast ookquote:Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
AZ heeft het op zich niet onverdienstelijk gedaan de afgelopen 10 jaar.
Wat ben je weer vervelendquote:Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is een achterhoedespeller? Iemand die achterhoede in letters spelt?
graag ontopic blijvenquote:Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fraser naar Feyenoord sluit ik niet uit, als Gio naar Barcelona gaat hebben ze bij de directie echt geen idee daar
Dus ook dat is niet uit te sluiten
Heracles natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2017 19:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moeten we dan liever Utrecht of AZ via de play offs hebben?
Als Gio volgend seizoen hoofdtrainer wordt van Barca neem ik een jaar een Feyenoord UIquote:Op zondag 30 april 2017 19:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien gaat Gio naar Barcelona en gaat Fraser naar Feyenoord volgend seizoen.
Niks uitsluiten met die board daarquote:Op zondag 30 april 2017 19:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als Gio volgend seizoen hoofdtrainer wordt van Barca neem ik een jaar een Feyenoord UI
Maar echte schoonheid zit van binnenquote:Op zondag 30 april 2017 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naast hem ben jij natuurlijk wel van nog groter ongekende schoonheid
quote:
Ja, lijkt mij ook het beste. Ten Hag is ook tactisch flexibel en speelt een soort voetbal wat Europees ook wel kan werken denk ik.quote:Op zondag 30 april 2017 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe een pleidooi voor Utrecht. Die slaafse AZ-verheerlijking over hun Europese prestaties is echt hemeltergend.
Parachutedropping (lol)quote:Op zondag 30 april 2017 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan die Vitesse supporters eigenlijk met de trein terug richting Duitsland?
Ze hebben het de afgelopen jaren met een bescheiden team gewoon prima gedaan. Met een goede loting kan AZ overwinteren. Voor Utrecht is dat praktisch onmogelijk.quote:Op zondag 30 april 2017 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe een pleidooi voor Utrecht. Die slaafse AZ-verheerlijking over hun Europese prestaties is echt hemeltergend.
DAT NOEMEN ZE TIJDREKKENquote:
Het wordt wel even zoeken met vervangers. Er wordt veel gespeculeerd over Amrabat, ongetwijfeld weer wat rondom Haller. Barazite is wel een aderlating.quote:Op zondag 30 april 2017 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook het beste. Ten Hag is ook tactisch flexibel en speelt een soort voetbal wat Europees ook wel kan werken denk ik.
quote:Op zondag 30 april 2017 19:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vitesse heeft in 3 jaar tijd meer prijzen gepakt dan ajax.
Laten we het hopen van niet voor jou.quote:
Ik begrijp die haat van jou tegen AZ echt niet. Doen het gewoon beter dan alle andere clubs in Europa na de grote drie en je blijft het maar afzeiken en in de grond boren.quote:Op zondag 30 april 2017 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die slaafse AZ-verheerlijking over hun Europese prestaties is echt hemeltergend.
quote:Op zondag 30 april 2017 19:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En twee keer tegen Fijiquote:Op zondag 30 april 2017 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij scoorde ooit nog twee goals in een bekerfinale #leukfeitje
sow koekoekquote:Op zondag 30 april 2017 19:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Welk grote Ajaxquote:Op zondag 30 april 2017 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
KIJK ZE ALLEMAAL OVER AJAX PRATEN ALTIJD TEGEN HET GROTE AJAX OPKIJKEN HE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |