Nee, dan die stewards die het vuurwerk van het veld moeten halen en niet weten of het nog ontploft of niet.quote:Op zondag 30 april 2017 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ben je lekker mee inderdaad
Sowieso lijkt het me geen pretje om daar te zitten als ze vuurwerk het veld op gooien
Ryan Thomas gaat ze slopen.quote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Oceanische qualifier is een eitje als ze daarin komen.
Ook inderdaad. Deze had dan wel een kek handschoentje aan maar da's ook niet allesquote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dan die stewards die het vuurwerk van het veld moeten halen en niet weten of het nog ontploft of niet.
doe dit ergens anders mag niet van Rolandquote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan denken dat zo'n handschoen ze tegen alles beschermt ofzoquote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dan die stewards die het vuurwerk van het veld moeten halen en niet weten of het nog ontploft of niet.
Snap ook niet dat die nog meedoen, 4 terug was Tahiti ook niet om aan te zienquote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt echt een kijkcijferhit ookquote:Op zondag 30 april 2017 19:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
17 juni 18:00 openingswedstrijd Rusland - Nieuw-Zeeland, zet het in de agenda
Ik slaappostquote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan niet want je stuurt een post.
Doe niet zo raar.quote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop maar dat een team de komende 15 minuten gaat scoren. Anders missen we de show van Koos en Hoogma.
Was niet tijdje terug een suppoost die iets wilde pakken wat toen knalde.quote:Op zondag 30 april 2017 19:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan denken dat zo'n handschoen ze tegen alles beschermt ofzo
Ik heb het WK in Canada gevolgd, dat was echt intens treurig.quote:Op zondag 30 april 2017 19:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Overigens is het EK vrouwenvoetbal ook deze zomer, en in Nederland
Miauwquote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop maar dat een team de komende 15 minuten gaat scoren. Anders missen we de show van Koos en Hoogma.
Ik hoop het ook, ik moet nog shit doen voor mn studiequote:Op zondag 30 april 2017 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja.quote:Op zondag 30 april 2017 19:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Was niet tijdje terug een suppoost die iets wilde pakken wat toen knalde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |