Zo ziet er goed uit zeg!quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je spaarrekening gaat plunderen
Wat een ranzig filmpje. Wel helemaal gekeken.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Nou nee Piet zie ik niet zitten pindakaas en een hond doet het ook, grapje hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op die foto's (op Banggood) staan wel opvallend kleine Aziatische modellen jaquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoop ook dat het zo is, want ik heb er ook 1 gekocht
Maar ik ben geen Aziaat en die dingen zijn wat krap..
Dat deed Ketchup al zelf.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doe het niet denk niet dat deze pop speeksel produceren doet?
Ja, hij niet helemaal weten doen dat ik speeksel produceren doet?quote:
Als dat drinken tot meer roken heeft geleid is het dan wel goed?quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:41 schreef Bart2002 het volgende:
Toch nog even roken. De laatste in dit deel, dat beloof ik.
Je klinkt een beetje afgunstig, Bartquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:35 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je hoort het, je valt in de smaak bij mevrouw. Zij is absoluut niet de makkelijkste.
Dat gehannes met glijmiddel begin er niet aan joh.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:42 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, hij niet helemaal weten doen dat ik speeksel produceren doet?
Nou dat denk ik niet nee.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als dat drinken tot meer roken heeft geleid is het dan wel goed?
Die staat dacht ik op 3 of 4 in het rijtje.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:43 schreef Viltje het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje afgunstig, Bart
Een nieuwe definitie van kettingroken dit. In achteropeenvolgende delen van deze SC-reeks minstens een keer gerookt hebben.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:41 schreef Bart2002 het volgende:
Toch nog even roken. De laatste in dit deel, dat beloof ik.
Geen halve maatregelen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:45 schreef Viltje het volgende:
[..]
Een nieuwe definitie van kettingroken dit. In elk deel van deze SC-reeks minstens een keer gerookt hebben.
twitter:TomiLahren twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 23:45:12Marching against weather? Productive! ❄️ reageer retweet
Is ergens wel logisch. Ze heeft een hekel aan me. En jij komt hier even slijmen over haar gewonnen kussentje en je wordt meteen geadopteerd door mevrouw.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:43 schreef Viltje het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje afgunstig, Bart
Op onze wederzijdse gezondheden dan maar.quote:
Waarom zou je aardig willen gevonden worden door mevrouwtje zuurquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Is ergens wel logisch. Ze heeft een hekel aan me. En jij komt hier even slijmen over haar gewonnen kussentje en je wordt meteen geadopteerd door mevrouw.Iedereen wil toch aardig gevonden worden. Ook ik. Al doe ik daar niet echt moeite voor zeg maar.
Had gisteren de Bax Ketter, ook wel een aanrader als je van porters houdt.quote:
Ik mag haar wel, dat is mijn probleem. Ik vind het een leuk vlot gebekt wijf. Een beetje dat vileine, dat mag ik ook wel.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zou je aardig willen gevonden worden door mevrouwtje zuur
Bij gebrek aan wat anders om te overbruggen zeg maar!quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij drinkt toch geen alcohol meer?quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Op onze wederzijdse gezondheden dan maar.
Is altijd het proberen waardquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had gisteren de Bax Ketter, ook wel een aanrader als je van porters houdt.
Nee, maar ik kan de zon wel in het water zien schijnen. Die speciaalbieren zijn het lekkerste wat er is. Maar nu even niet!quote:
Ik heb geen hekel aan jou. Wel aan je domme gebral somsquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Is ergens wel logisch. Ze heeft een hekel aan me. En jij komt hier even slijmen over haar gewonnen kussentje en je wordt meteen geadopteerd door mevrouw.Iedereen wil toch aardig gevonden worden. Ook ik. Al doe ik daar niet echt moeite voor zeg maar.
Ik neem dat even mee naar achteren. Ik zou roken.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan jou. Wel aan je domme gebral soms
Owh, zo leer je nog eens wat. Sky mag me nietquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze heeft een prijs gewonnen en ik feliciteer haar daarmee. Dat is slijmen volgens jou? Bijzondere definitie van slijmen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Over slijmen gesprokenquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik mag haar wel, dat is mijn probleem. Ik vind het een leuk vlot gebekt wijf. Een beetje dat vileine, dat mag ik ook wel.
De verbazing ontgaat me.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, zo leer je nog eens wat. Sky mag me niet
Ratioquote:Op zaterdag 29 april 2017 23:56 schreef Viltje het volgende:
[..]
Ze heeft een prijs gewonnen en ik feliciteer haar daarmee. Dat is slijmen volgens jou? Bijzondere definitie van slijmen.
[..]
Over slijmen gesproken
quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:56 schreef Viltje het volgende:
[..]
Ze heeft een prijs gewonnen en ik feliciteer haar daarmee. Dat is slijmen volgens jou? Bijzondere definitie van slijmen.
[..]
Over slijmen gesproken
Altijd een daverend succes, begrijp ik?quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:55 schreef Friek_ het volgende:
Nou, zaterdagavond in het POLCAFE. Het zal me benieuwen, gezien de geschiedenis van afgelopen nachten.
Goede vraag.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:59 schreef LelijKnap het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die wel met elkaar overweg kunnen?
Ja, aardig zijn is evil?quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde "slijmen" in overdrachtelijke zin. En in een bepaalde context. Je deed gewoon aardig, maar dat staat zo lullig om dat op te schrijven.
Rond het nachtelijk uur komen er steevast lui die aangemerkt kunnen worden als geestelijk labiel.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:59 schreef Viltje het volgende:
[..]
Altijd een daverend succes, begrijp ik?
Ongeveer mijn reactie bij de laatste opmerkingen van je die ik me kan herinneren. Terwijl ik juist altijd aardig was toen mensen je zuur noemden.quote:
Hoe laat kwam jij binnen?quote:Op zondag 30 april 2017 00:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Rond het nachtelijk uur komen er steevast lui die aangemerkt kunnen worden als geestelijk labiel.
QEDquote:Op zondag 30 april 2017 00:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Rond het nachtelijk uur komen er steevast lui die aangemerkt kunnen worden als geestelijk labiel.
Ah, vandaar.quote:Op zondag 30 april 2017 00:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goedheid niet verwarren met dommigheid he.quote:Op zondag 30 april 2017 00:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is in elk geval geen uiting van goedheid per se.
Ik heb volgens mij nog nooit beef gehad met bart. Schakers onder mekaar.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:59 schreef LelijKnap het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die wel met elkaar overweg kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontbitter dan maarquote:Op zondag 30 april 2017 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ongeveer mijn reactie bij de laatste opmerkingen van je die ik me kan herinneren. Terwijl ik juist altijd aardig was toen mensen je zuur noemden.
Ben verbitterd.
Nee hoor. Maar ik moet toch trouw blijven aan mijn reputatie. Zodat het beeld bevestigd wordt en blijft.quote:
blockquote:Op zondag 30 april 2017 00:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is in elk geval geen uiting van goedheid per se.
Yupquote:Op zondag 30 april 2017 00:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
La Chouffe?
Hier een La Corne Tripel, het lijkt wel vloeibaar brood.Maar lekker is het wel.
Zag het op twitter ja, helemaal gemist....quote:Op zondag 30 april 2017 00:03 schreef Kaas- het volgende:
Bokswedstrijd was echt zeldzaam goed. Geweldig niveau. Twee kampioenen tegen elkaar zoals dat eigenlijk niet meer gebeurde sinds de jaren van Ali en Foreman. Tof.
Zo noemen de Duitsers het. Maar dan in het Duits natuurlijk.quote:
Bek dicht halfbakken poepchinees.quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:55 schreef Friek_ het volgende:
Nou, zaterdagavond in het POLCAFE. Het zal me benieuwen, gezien de geschiedenis van afgelopen nachten.
Enjoy.quote:
????quote:Op zondag 30 april 2017 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zaterdagavond om 12 uur? Veel plezier
Hoeveel zou ie kosten?quote:Op zondag 30 april 2017 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zaterdagavond om 12 uur? Veel plezier
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar je beschrijving dat het smaakt als "vloeibaar brood", maakt me wel nieuwsgierigquote:Op zondag 30 april 2017 00:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
La Chouffe?
Hier een La Corne Tripel, het lijkt wel vloeibaar brood.Maar lekker is het wel.
Dit type is zo verzuurt dat ie een mag oppassen dat ie z'n tong niet verliest.quote:Op zondag 30 april 2017 00:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ook bitsige vrouwen kunnen lief zijn hoor, het hoeft niet altijd geld te kosten?
Ik denk toch wel dat ze slim is en terug lezen doet, mij maakt het niks uit trouwens, geloof dat die van mij blijft naar 37 jr durf ik er bijna om te wedden.quote:Op zondag 30 april 2017 00:07 schreef Bart2002 het volgende:
Zo. We hoeven de buik niet meer in te houden. En niet zo op onze woorden meer te letten.
En dat om precies 20 seconden na middernacht. Wat een timing.quote:Op zondag 30 april 2017 00:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
wat is er in je gevaren (hihihi)quote:Op zondag 30 april 2017 00:08 schreef Kaas- het volgende:
Kga ff langs het strand wandelen nog, dat er vanavond maar veel bagger gepost mag worden.
Doe die telefoon weg en geniet er van mafkees. Niemand hier boeit je kampeerupdates en zelf ben je met je hoofd ergens anders.quote:Op zondag 30 april 2017 00:08 schreef Kaas- het volgende:
Kga ff langs het strand wandelen nog, dat er vanavond maar veel bagger gepost mag worden.
Krijg jij geen aanspraak ach wat zielig, mooie wandeling Kaas!quote:Op zondag 30 april 2017 00:08 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op zondag 30 april 2017 00:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En dat om precies 20 seconden na middernacht. Wat een timing.
Zeer gistige smaak.quote:Op zondag 30 april 2017 00:06 schreef Viltje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar je beschrijving dat het smaakt als "vloeibaar brood", maakt me wel nieuwsgierig
Waar zit je dan dat het strand zo dichtbij is?quote:Op zondag 30 april 2017 00:08 schreef Kaas- het volgende:
Bij de bierwinkel in Ermelo, Burg Bieren. Mooie zaak. Ze hebben echt achterlijk veel bieren en zijn best goedkoop.quote:Op zondag 30 april 2017 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Die La Corne ken ik niet, waar heb je 'm gekocht?
Aanrader? De Bierkoning hier bij de Dam heeft 'm vast ook wel.quote:Op zondag 30 april 2017 00:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bij de bierwinkel in Ermelo, Burg Bieren. Mooie zaak. Ze hebben echt achterlijk veel bieren en zijn best goedkoop.
Daar proost ik opquote:Op zondag 30 april 2017 00:08 schreef Kaas- het volgende:
Hangen lijkt mij niet vermoeiend, maar wie ben ik?quote:Op zondag 30 april 2017 00:16 schreef Friek_ het volgende:
Ik blijf vanavond maar mooi thuis. Nu in de kroeg hangen is me te vermoeiend.
Ze deelden rozen uit?! Die kutmoslims ook altijd!quote:Op zondag 30 april 2017 00:15 schreef LelijKnap het volgende:
Voorbijgangster geroerd door actie van moslims
Honderdtachtig moslimjongeren gingen vandaag in achttien steden de straat op om rozen uit te delen. In de gesprekken die ze aanknoopten, hoopten zij de vijandige houding naar moslims te verminderen en vooroordelen weg te nemen.
Goede filosofische vraag, John. Dat zal Friek_ aanspreken.quote:Op zondag 30 april 2017 00:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hangen lijkt mij niet vermoeiend, maar wie ben ik?
De Jihad kent vele vormen.quote:Op zondag 30 april 2017 00:17 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ze deelden rozen uit?! Die kutmoslims ook altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2017 00:19:09 ]
Ik ben helemaal niet vijandig jegens dat soort mens, wie zou die rozen betaald hebben?quote:Op zondag 30 april 2017 00:15 schreef LelijKnap het volgende:
Voorbijgangster geroerd door actie van moslims
Honderdtachtig moslimjongeren gingen vandaag in achttien steden de straat op om rozen uit te delen. In de gesprekken die ze aanknoopten, hoopten zij de vijandige houding naar moslims te verminderen en vooroordelen weg te nemen.
Saudi-Arabiëquote:Op zondag 30 april 2017 00:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet vijandig jegens dat soort mens, wie zou die rozen betaald hebben?
Vast de PvdA.quote:Op zondag 30 april 2017 00:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet vijandig jegens dat soort mens, wie zou die rozen betaald hebben?
quote:Op zondag 30 april 2017 00:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De Jihad kent vele vormen.Trap er niet in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er eens gaan kijken als je er in de buurt bent. Ze hebben ook zelf gebrouwen bier, echt een leuke winkel.quote:Op zondag 30 april 2017 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aanrader? De Bierkoning hier bij de Dam heeft 'm vast ook wel.
Veel plezier! Strandquote:Op zondag 30 april 2017 00:08 schreef Kaas- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |