Je moet natuurlijk altijd zelf dingen uitzoeken, alles zelfs, anders kun je de vooraf ingevulde gegevens nooit controleren en kan de aangifte foutief zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:53 schreef remlof het volgende: [..] Dan staat niet alles meer alvast ingevuld en moet je zelf dingen gaan uitzoeken.
Dat is niet hoe Remlof functioneert, ook niet in het dagelijkse leven.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk altijd zelf dingen uitzoeken, alles zelfs (...)
Japie met z'n crew op straat.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:51 schreef Japie77 het volgende:
Soms heb je van die figuren die niet helemaal een goed beeld van de realiteit hebben. Net ook weer, zo'n gast die midden op de weg fietst, ik kom eraan sjezen, toeteren natuurlijk. Ik dacht nog misschien heeft ie me niet gezien. Gaat ie uit schrik aan de kant en daarna van die gebaren lopen maken dat van "wat moet je nou".
Zou trouwens zweren dat het Pokkelmans was.....
Beetje provoceren.quote:
Inderdaad.quote:
Vertrouwen op de overheid, brrr.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat is niet hoe Remlof functioneert, ook niet in het dagelijkse leven.
Die heeft geen rijbewijs. Wat misschien het voorval verklaart. O wacht...quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:51 schreef Japie77 het volgende:
Soms heb je van die figuren die niet helemaal een goed beeld van de realiteit hebben. Net ook weer, zo'n gast die midden op de weg fietst, ik kom eraan sjezen, toeteren natuurlijk. Ik dacht nog misschien heeft ie me niet gezien. Gaat ie uit schrik aan de kant en daarna van die gebaren lopen maken dat van "wat moet je nou".
Zou trouwens zweren dat het Pokkelmans was.....
Dat risico is inderdaad wel aanwezig.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad.
Toch een beetje waar de helft van je klas door dood zal gaan.
Denk dat Japie eerder naar dit soort muziek luistert:quote:
Eens.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:52 schreef Kowloon het volgende:
Zullen we afspreken mooi meer een "Waar..."-topictitel te kiezen?
quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik net lekker een stukje fietsen. Komt er een of andere gek aan racen. Toeteren naar mij. Hij maakte duidelijk geen stabiele indruk. Zo'n thousand-yard-stare, aluhoedje op, en dan veel te hard rijden in z'n afgetrapte autootje. Ondanks dat er ruim voldoende mogelijkheid was voor hem om langs me heen te rijden maar langs de weg gaan staan omdat je met zulke gekken op de weg je leven natuurlijk niet zeker bent. De bezuinigingen op de psychiatrische hulpverlening in de praktijk, beste mensen.
Klinkt als een uitzonderlijke idioot, die autochauffeur. Moge de GGZ hem vinden.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik net lekker een stukje fietsen. Komt er een of andere gek aan racen. Toeteren naar mij. Hij maakte duidelijk geen stabiele indruk. Zo'n thousand-yard-stare, aluhoedje op, en dan veel te hard rijden in z'n afgetrapte autootje. Ondanks dat er ruim voldoende mogelijkheid was voor hem om langs me heen te rijden maar langs de weg gaan staan omdat je met zulke gekken op de weg je leven natuurlijk niet zeker bent. De bezuinigingen op de psychiatrische hulpverlening in de praktijk, beste mensen.
"Waar we niet meer roken" stel ik dan voor.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:52 schreef Kowloon het volgende:
Zullen we afspreken mooi meer een "Waar..."-topictitel te kiezen?
quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Denk dat Japie eerder naar dit soort muziek luistert:
quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Geweldige timing.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Knap dat ze daar een uur mee kunnen vullen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Is Kaas- een tokkie?quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:57 schreef Tem het volgende:
Roken anno 2017 is toch nog louter een tokkie aangelegenheid?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:57 schreef Tem het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:57 schreef Tem het volgende:
Aangenaam verhaaltje weer.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Nee joh. Staan genoeg gladgestreken kakkerrrs te paffen voor de faculteit hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:57 schreef Tem het volgende:
Kakers?quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee joh. Staan genoeg gladgestreken kakerrrs te paffen voor de faculteit hoor.
Ja, van die autisten die de hele tijd een kip nadoen.quote:
Wel slim dat de titel van het filmpje in het Engels is. Zo kunnen ze ook buitenlandse luisteraars die geïnteresseerd zijn in Nederlandstalige communistische muziek trekken.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Knap dat ze daar een uur mee kunnen vullen.
Nee dat was vroeger. Tegenwoordig ben ik gewoon een brave burger.quote:
Heeft Pokkel geen rijbewijs? Hou oud is die gast dan?quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:55 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Die heeft geen rijbewijs. Wat misschien het voorval verklaart. O wacht...
Gelukkig verboden, net als in alle andere landen.quote:
Lijkt me sterk, maar misschien is het me ooit gelukt.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:03 schreef Kaas- het volgende:
Het schijnt trouwens dat Ketchup in 2016 een keer een zin zonder taalfouten gepost heeft.
Maar dit gerucht is niet officieel geverifieerd.
Gelukkig hebben we nu veel meer:quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:03 schreef KetchupFTW het volgende:
Dit blijft toch wel het pronkstuk van de Nederlandse multiculturele samenleving.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Doe je het weer!quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, maar misschien is het me ooit gelukt.
Niet iedereen heeft geld voor een rijbewijs.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heeft Pokkel geen rijbewijs? Hou oud is die gast dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |