abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 april 2017 @ 16:51:15 #1
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_170546034
Uitgerekende data:

15 mei: Minarosa

4 juni: Adrian4 (jongen)
8 juni: ***Valerie. & Crutch*** (meisje)
13 juni: Vieve6
21 juni: Aisly

4 juli: ingee (jongen)
8 juli: FlyingFish (tweeling)
9 juli: kazy (jongen)
9 juli: Sara82 (jongen)
14 juli: Stroopwafelmeisje
22 juli: Lemijn

20 augustus: Skittles (jongen)
22 augustus: Flav (jongen)
22 augustus: ***littledrummergirl***

2 september: Memoru (jongen)
3 september: dobbey (meisje)
7 september: Nolita
15 september: Nanuke
16 september: LeSage

1 oktober: Frummeltje86
19 oktober: aloria
31 oktober: LadyS

3 november: DevilsAndDust
24 november: rena
25 november: twist02

11 december: Krisvc
15 december: Pannenkoekenmix
25 december: vencodark

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 03-05-2017 23:14:07 ]
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  vrijdag 28 april 2017 @ 16:51:53 #2
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_170546043
Nog eens gefeliciteerd Thistle!

Nog updates voor de OP?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  vrijdag 28 april 2017 @ 16:57:54 #3
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170546148
Nog gefeliciteerd, Thistle! *O*

Las ik nou goed dat je om de 7 minuten weeen had, toen 1 keer ging persen op een perswee en daar was ze al?
Dat klinkt goed :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_170546249
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:51 schreef SaskiaR het volgende:
Nog eens gefeliciteerd Thistle!

Nog updates voor de OP?
Mag ik in de op? 11 december
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_170546829
Bozboy, wat fijn! Gefeliciteerd! *O*

Thistle, wauw dat klinkt als een vlotte bevalling! :o
Behalve de valse starts dan hè? ;)

Na dinsdag durf ik ook eindelijk wel in de OP denk ik ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  vrijdag 28 april 2017 @ 17:41:12 #6
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_170546990
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 17:02 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Mag ik in de op? 11 december
*O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_170547223
@sylver Daar komt het wel een beetje op neer denk ik, hoewel het voor mijn gevoel allemaal wel wat vlotter achter elkaar door ging. De weeen waren wel heel heftig, vond het best pittig. Maar mag verder niet klagen geloof ik, haha.
pi_170552734
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:51 schreef SaskiaR het volgende:
Nog eens gefeliciteerd Thistle!

Nog updates voor de OP?
Ik, 25 dec. Exacte datum zal nog moeten vastgesteld. :P
  vrijdag 28 april 2017 @ 21:52:32 #9
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_170553004
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 21:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik, 25 dec. Exacte datum zal nog moeten vastgesteld. :P
Bijna in het nieuwe jaar alweer :o
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_170553179
Ja huh, dan is de mijne alweer bijna 1, en dan is het bijna 2018 inderdaad, wauw.
Nog gefeliciteerd venco!

En Thistle! En Thee! O+
pi_170553718
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 21:57 schreef Heliotrope het volgende:
Ja huh, dan is de mijne alweer bijna 1, en dan is het bijna 2018 inderdaad, wauw.
Nog gefeliciteerd venco!

En Thistle! En Thee! O+
Eind 2018 wordt mijn oudste alweer 20. :o
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170558553
T'tjes gefeliciteerd met de verse baby's :)

Ik wacht nog even met de OP tot na de termijnecho 09 mei. Naar eigen berekening zou het 03-12-17 zijn.
pi_170558739
Gister aan mijn ouders verteld.
We hadden een bewaarblik gevuld met roze en blauwe muisjes met daarin een kerstkaart.
In de kerstkaart stond:
Lieve opa en oma,
Ik zit nu nog in mama's buik en ben nog heel klein. Rond Kerst mag ik komen, vinden jullie dat fijn? xxx Baby.
We hadden ook een aardappelsalade meegenomen en die zat ook in zo'n blik. Die ga en we eerst. Toen dat andere blik en met de vraag of ze dit ook lusten.
Moeder kijkt erin en zegt: Oh, nee hoor. Dat lust ik niet... toen keek ze nog eens!
Ze zag de kaart eerst ook niet, dus wezen we haar daar op.
En ze waren superblij! Allebei emotioneel en een dikke knuffel gehad. Heel erg gefeliciteerd. O+

Vandaag houden we het verjaardagsfeest van ons zoontje. Dus dan hoort een ander deel van de familie het ook.
Wel pril, maar we zijn geen mensen die het lang stil houden binnen familie. :)
pi_170559121
Beetje laat maar nog gefeliciteerd Thistle! *O*

Venco gefeliciteerd met de streepjes en welkom!
pi_170559141
Wat een leuke manier om het grote nieuws te vertellen, venco :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170559211
Vertellen is ook zo leuk, Venco O+ Hier werden de hints ook niet meteen begrepen en moest er eerst een leesbril gezocht worden :')

Vandaag 20 weken *O* :o
Gisteren een oefenecho gehad van mijn vk. Die werd flink op de proef gesteld, want #2 bleef geen seconde stil liggen :D de beide oma's waren mee en helemaal trots dat ze hun tweede kleinzoon al gezien hebben O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 29 april 2017 @ 11:11:00 #17
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_170560151
Nog gefeliciteerd Venco!

Ik weet niet wanneer officieel dat derde trimester ingaat, maar sinds ik de afgelopen week meerdere keren 'hoe lang moet je nog' heb gehoord, concludeer ik dat mijn omgeving in ieder geval vindt dat het opschiet :o En zelf vind ik dat eigenlijk ook wel. Ik voel (eindelijk) urgentie om meer ruimte te maken voor de baby (in plaats van alleen maar ruimte in te nemen met gekochten dingen :@ ) en ik hoef nog maar 6 weken te werken. En ik verheug me zo, en het is zo gezellig in m'n buik, althans, dat zegt de bewoner. Ik ga het steeds leuker vinden allemaal O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_170560909
Lemijn, wat klink je heerlijk gelukkig O+

20 weken mijlpaal voor laSage *O* Wat leuk dat de oma's hun kleinkind hebben kunnen zien.

Venco, wat een leuke manier van vertellen!

Tweedle, hoe is het bij jou?
pi_170561757
Klinkt goed, Lemijn. En ik herken het erg, dat het naarmate de zwangerschap vordert alleen maar leuker wordt, dat had ik bij I ook. En verlof is zo lekker, dan kun je helemaal in je cocon. :) .

Mooi moment Venco!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170563606
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 11:11 schreef Lemijn het volgende:
Nog gefeliciteerd Venco!

Ik weet niet wanneer officieel dat derde trimester ingaat, maar sinds ik de afgelopen week meerdere keren 'hoe lang moet je nog' heb gehoord, concludeer ik dat mijn omgeving in ieder geval vindt dat het opschiet :o En zelf vind ik dat eigenlijk ook wel. Ik voel (eindelijk) urgentie om meer ruimte te maken voor de baby (in plaats van alleen maar ruimte in te nemen met gekochten dingen :@ ) en ik hoef nog maar 6 weken te werken. En ik verheug me zo, en het is zo gezellig in m'n buik, althans, dat zegt de bewoner. Ik ga het steeds leuker vinden allemaal O+
Die laatste 6 weken vond ik toen megahard gaan. Dat het je overvalt ofzo. Maar ook met het idee dat hij/zij eerder kan komen vond ik spannend. :Y
pi_170563681
Klinkt fijn Lemijn O+

20 weken voor lesage :s)

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 12:07 schreef Thistleweed het volgende:

Tweedle, hoe is het bij jou?
Tweedle is een beetje chagrijnig :+
  zaterdag 29 april 2017 @ 14:52:44 #22
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170563747
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 11:11 schreef Lemijn het volgende:
Nog gefeliciteerd Venco!

Ik weet niet wanneer officieel dat derde trimester ingaat, maar sinds ik de afgelopen week meerdere keren 'hoe lang moet je nog' heb gehoord, concludeer ik dat mijn omgeving in ieder geval vindt dat het opschiet :o En zelf vind ik dat eigenlijk ook wel. Ik voel (eindelijk) urgentie om meer ruimte te maken voor de baby (in plaats van alleen maar ruimte in te nemen met gekochten dingen :@ ) en ik hoef nog maar 6 weken te werken. En ik verheug me zo, en het is zo gezellig in m'n buik, althans, dat zegt de bewoner. Ik ga het steeds leuker vinden allemaal O+
Ik ben blij met m'n verlof, maar merk dat ik steeds meer last krijg van m'n bekkeninstabiliteit.. Vind er geen ruk meer aan en kan niet wachten tot het voorbij is, behalve de bevalling zelf, daar kijk ik dus echt wel tegenop.. Merk ook wel dat ik het nu met iets meer dan 2 weken op de teller vrij spannend vind om verder van huis te gaan, want wat als het nu begint? :X
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_170565409
Ik maak ook geen verre tripjes meer, maar heb ook niet de illusie dat als ik *nu* weeen krijg dat het kind er binnen een uur uitvliegt :P
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 29 april 2017 @ 16:28:35 #24
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170565469
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:25 schreef Messina het volgende:
Ik maak ook geen verre tripjes meer, maar heb ook niet de illusie dat als ik *nu* weeen krijg dat het kind er binnen een uur uitvliegt :P
Haha nee dat niet, maar met de bus/trein met weeën lijkt me alles behalve relaxed :')
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_170566948
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:48 schreef Tweedledee het volgende:
Klinkt fijn Lemijn O+

20 weken voor lesage :s)

[..]

Tweedle is een beetje chagrijnig :+
Oi, dat is naar :*
pi_170568339
Nah Tweedle :* je mag heus snel van je kindje genieten!

Lemijn O+ Mooi geschreven en ook wel herkenbaar. Tot de allerlaatste weken, toen was ik er wel weer klaar mee.
Nu bijvoorbeeld vind in het een stuk leuker dan een aantal weken geleden :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170568558
tweedle, lijkt me ook vervelend. Je leeft naar een datum toe en die gaat dan zomaar gewoon voorbij, net als de dagen erna. Als ze op goed weer aan het wachten is moet ze komende nacht maar komen, na morgen is het helaas weer voorbij.
  zaterdag 29 april 2017 @ 18:59:30 #28
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_170568732
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 14:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Ik ben blij met m'n verlof, maar merk dat ik steeds meer last krijg van m'n bekkeninstabiliteit.. Vind er geen ruk meer aan en kan niet wachten tot het voorbij is, behalve de bevalling zelf, daar kijk ik dus echt wel tegenop.. Merk ook wel dat ik het nu met iets meer dan 2 weken op de teller vrij spannend vind om verder van huis te gaan, want wat als het nu begint? :X
Dat kan ik me voorstellen! Ik heb toevallig vanmorgen nog mijn bekken bedankt dat ie zich zo goed houdt tot nu toe :)
Vervelend dat je tegen de bevalling opziet, trouwens. Is dat nog iet waar je wat mee kan? Met de verloskundige bespreken/ geschikt boek lezen/ zoiets?

Tweedle, balen! Hopelijk heb je een fijne avond met afleiding van een leuke film ofzo. Of met weeën natuurlijk :P
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_170568895
LeSage op de helft! *O*

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Haha nee dat niet, maar met de bus/trein met weeën lijkt me alles behalve relaxed :')
Dat lijkt mij ook niet, nee _O-

Tweedle, ik hoop dat het lichamelijk beter gaat dan geestelijk. :*
Na 9 maanden wachten klinkt 'een paar dagen' als niets, maar die laatste loodjes wegen écht het zwaarst.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170569571
Inderdaad, Messina, ik vond de dagen na mijn uitgerekende dag ook zo lang duren en echt 'wachten op'.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170569583
Heerlijk Lemijn O+

20 weken Lesage *O*

Ik geniet tot nu toe ook echt van het zwanger zijn. De kleine lijkt erg tevreden te zijn in m'n buik, trappelt de hele dag door O+
pi_170571159
Dank voor de bemoedigende woorden allemaal :*
Fysiek gaat het nog prima gelukkig, heb het mentale alleen echt onderschat. Ik wil ook liever niet in het ziekenhuis bevallen, maar dat komt zo steeds een dag dichterbij :{
Ik ben het fijne voorpretgevoel kwijt en dat vind ik erg jammer. Wilde vandaag daarom ff iets leuks bij de zeeman halen maar daar was ook alles stom :P Maar hé, voor hetzelfde geld sta ik zo op en fletst m'n vruchtwater op de grond, dus we wachten gewoon *rustig* verder...
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:10:24 #33
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170573561
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:59 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen! Ik heb toevallig vanmorgen nog mijn bekken bedankt dat ie zich zo goed houdt tot nu toe :)
Vervelend dat je tegen de bevalling opziet, trouwens. Is dat nog iet waar je wat mee kan? Met de verloskundige bespreken/ geschikt boek lezen/ zoiets?

Tweedle, balen! Hopelijk heb je een fijne avond met afleiding van een leuke film ofzo. Of met weeën natuurlijk :P
Ja, had er vanaf oktober al last van, vrij vroeg dus.. De fysiotherapeut was verbaasd dat ik tot 4 weken voor de uitgerekende datum door wilde werken (catering), maar ik heb het gered *O*

En nee, heb al wel aangegeven dat ik drugs wil bij de bevalling en dus voor poliklinisch gekozen.. Maar ik ben zo bang dat ik van navel tot anus uitscheur.. Ik heb altijd 'geluk', dus ga eigenlijk van het ergste uit (en ja, overdrijven ben ik goed in).. Voordeel is dat het nu dus alleen maar mee kan vallen :')
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  zaterdag 29 april 2017 @ 22:17:06 #34
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170573707
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:34 schreef Tweedledee het volgende:
Dank voor de bemoedigende woorden allemaal :*
Fysiek gaat het nog prima gelukkig, heb het mentale alleen echt onderschat. Ik wil ook liever niet in het ziekenhuis bevallen, maar dat komt zo steeds een dag dichterbij :{
Ik ben het fijne voorpretgevoel kwijt en dat vind ik erg jammer. Wilde vandaag daarom ff iets leuks bij de zeeman halen maar daar was ook alles stom :P Maar hé, voor hetzelfde geld sta ik zo op en fletst m'n vruchtwater op de grond, dus we wachten gewoon *rustig* verder...
Bij de primark heb ik vandaag het schattigste badpakje ever gehaald.. En mocht daar het vruchtwater eruit kletsen liggen er lappen zat om het op te dweilen ;)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_170578895
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:34 schreef Tweedledee het volgende:
Dank voor de bemoedigende woorden allemaal :*
Fysiek gaat het nog prima gelukkig, heb het mentale alleen echt onderschat. Ik wil ook liever niet in het ziekenhuis bevallen, maar dat komt zo steeds een dag dichterbij :{
Ik ben het fijne voorpretgevoel kwijt en dat vind ik erg jammer. Wilde vandaag daarom ff iets leuks bij de zeeman halen maar daar was ook alles stom :P Maar hé, voor hetzelfde geld sta ik zo op en fletst m'n vruchtwater op de grond, dus we wachten gewoon *rustig* verder...
Succes! Zou er zelf ook bloednerveus van worden. :')
pi_170578908
En ohja: waarom hoopt mijn hele familie op een tweeling? :')
Dat lijkt mij namelijk echt lastig. Meer complicaties, meer kosten, meer ruimte nodig, meer gedoe bij bevalling en dan heb ik nog niet gesproken over de aftermath. En mijn buik is al best iets meer dan normaal dus ik huiver een beetje. Haha.
En ja: het zit in de familie. Een stuk of 4 verdeeld over 3 generaties. :P
pi_170579105
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 08:30 schreef vencodark het volgende:
En ohja: waarom hoopt mijn hele familie op een tweeling? :')
Dat lijkt mij namelijk echt lastig. Meer complicaties, meer kosten, meer ruimte nodig, meer gedoe bij bevalling en dan heb ik nog niet gesproken over de aftermath. En mijn buik is al best iets meer dan normaal dus ik huiver een beetje. Haha.
En ja: het zit in de familie. Een stuk of 4 verdeeld over 3 generaties. :P
Tja, iemand moet mijn plek in het lijstje straks overnemen... :P Maar om je een beetje gerust te stellen, je buik is nu nog een en al darmen, daar kan je echt niets over zeggen nog :D

Als je daarentegen vanaf volgende week al allerlei lichamelijke klachten krijgt (bandenpijn, rare pijntjes bij sommige bewegingen alsof je al tig weken zwanger bent) zou ik het iig in je achterhoofd houden. Dat was voor mij de reden dat het niet als totale verrassing kwam (maar tegelijk toch wel :') )

Ik (en de rest) lag lekker te slapen, tot de onderbuurman om 8:20 uur besloot een of ander zaagapparaat te gebruiken :( Komend weekend verhuizen *O*

Tweedle, heb je nog wat leuks gepland voor vandaag? Even lunchen in de stad oid? Dan gaat de tijd misschien wat sneller. En nu kan dat nog wat makkelijker dan met baby.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  zondag 30 april 2017 @ 09:16:58 #38
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170579178
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 08:30 schreef vencodark het volgende:
En ohja: waarom hoopt mijn hele familie op een tweeling? :')
Dat lijkt mij namelijk echt lastig. Meer complicaties, meer kosten, meer ruimte nodig, meer gedoe bij bevalling en dan heb ik nog niet gesproken over de aftermath. En mijn buik is al best iets meer dan normaal dus ik huiver een beetje. Haha.
En ja: het zit in de familie. Een stuk of 4 verdeeld over 3 generaties. :P
Als het erfelijk is dan is het de twee-eiige variant en daarbij valt het gedoe ook wel mee hoor.

En qua kwaaltjes en klachten.... ik heb echt veel meer klachten gehad bij mijn eenling dan bij mijn tweeling (okey, ik kan niks over de laatste weken zeggen natuurlijk) maar dat was volgens mij ook mer hormonaal (jongens vs meisjeszwangerschap).
pi_170579366
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:34 schreef Tweedledee het volgende:
Dank voor de bemoedigende woorden allemaal :*
Fysiek gaat het nog prima gelukkig, heb het mentale alleen echt onderschat. Ik wil ook liever niet in het ziekenhuis bevallen, maar dat komt zo steeds een dag dichterbij :{
Ik ben het fijne voorpretgevoel kwijt en dat vind ik erg jammer. Wilde vandaag daarom ff iets leuks bij de zeeman halen maar daar was ook alles stom :P Maar hé, voor hetzelfde geld sta ik zo op en fletst m'n vruchtwater op de grond, dus we wachten gewoon *rustig* verder...
Zo herkenbaar dit!
Bij ons hielp het dat we op vrijdag voor controle terug moesten komen met 41+2, omdat ze het liever niet over het weekend heen wilden tillen. Toen besloot meneer toch maar op vrijdagochtend geboren te worden ;)

Nee, flauwekul, die 'dreiging' van inleiding op de achtergrond vond ik ook heel vervelend en de pret er wel af halen ja.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170579483
Tweelingen O+
Double the fun, double the trouble :P

Één van de vervelende dingen van over de uitgerekende datum gaan lijkt me (naast dat je er gewoon wel klaar mee bent en lekker je baby vast wil houden) de eeuwige vraag: 'IS IE ER AL?' En oh, natuurlijk mensen die je tips gaan geven over seks, ananasharten en weet ik het. ;(
Nu ik er zo over nadenk kan ik een hele waslijst maken met vervelende dingen. -O-

FF, leuke buren ;( Gelukkig ben je d'r binnenkort vanaf :D
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170579994
Zeg.. kunnen we niet ergens afspreken dat buikgriep voor een zwangere gewoon not done is :( ;( Gelukkig is mijn man thuis om dreumes te entertainen en kan ik lekker in mijn bed blijven liggen.

Messina: haha ja dat wordt wel irritanter naarmate je verder in de zwangerschap komt. Bij mij kwamen de vragen en appjes al met 38 weken geloof ik.
pi_170580011
Oh Venco ik vind het prima als jij het stokje overneemt van FF. Ik heb een voorgevoel dat het er hier twee zijn en dat is vanuit praktisch oogpunt niet echt wenselijk. Dus als jij er twee doet doe ik er lekker maar eentje. Dinsdag eerste echo en dan weet ik gelukkig meer. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_170580373
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 08:30 schreef vencodark het volgende:
En ohja: waarom hoopt mijn hele familie op een tweeling? :')
Dat lijkt mij namelijk echt lastig. Meer complicaties, meer kosten, meer ruimte nodig, meer gedoe bij bevalling en dan heb ik nog niet gesproken over de aftermath. En mijn buik is al best iets meer dan normaal dus ik huiver een beetje. Haha.
En ja: het zit in de familie. Een stuk of 4 verdeeld over 3 generaties. :P
Mijn zwager maakte er ook al grapjes over, dat hij zich had bescheurd als het er 2 waren :') Gelukkig toonde mijn echo maar 1 blobje, of we moeten morgen een verrassing krijgen dat hij vorige keer verstopt zat.

Ik heb bij hun gezien hoe pittig (en ook wel heel leuk hoor O+ )het kan zijn een tweeling en ik ben heel blij dat ik er gewoon 1 krijg :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170580846
De eerste weken was ik overtuigd dat er een tweeling in de buik zou zitten, ik had zoveel klachtjes. :D Echt heel stevige krampen die eerste week, enkele dagen na de nod al goed misselijk, bandenpijn zelfs in mijn schouder en groeiende borsten waar ik 's nachts van wakker werd. En ik kreeg al héél snel rugpijn.

Zo ondertussen is het allemaal iets rustiger geworden op die rugpijn na. Ik ga er gewoon maar vanuit dat er 1 baby in de buik zit maar tot de eerste echo blijft het spannend. :) Bij ons komt het blijkbaar ook in de familie voor.

Ergens lijkt het me ook gewoon heel leuk, twee tegelijk. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_170581514
Haha ik maakte zelf ook al grapjes over een tweeling, maar dat kon man niet echt waarderen zeg maar :+ die was er echt in gebleven als het er 2 waren denk ik :X

Ik duim sowieso voor allemaal goede eerste echo's, met kloppende hartjes O+ (1 of meerdere ;) )

Dinsdag termijnecho hier, hoop echt dat het dan voor nog wat meer rust zorgt :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_170581558
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 12:14 schreef twist02 het volgende:
Haha ik maakte zelf ook al grapjes over een tweeling, maar dat kon man niet echt waarderen zeg maar :+ die was er echt in gebleven als het er 2 waren denk ik :X

Mijn man zou echt superblij geweest zijn met een tweeling :D
Die wil er "nog wel 8"

Newsflash: Ik niet.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170581696
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 12:17 schreef Messina het volgende:

[..]

Mijn man zou echt superblij geweest zijn met een tweeling :D
Die wil er "nog wel 8"

Newsflash: Ik niet.
Hahaha :D

Man riep eerst altijd al dat onze dochter "naar boven was afgerond" dus een tweede is echt al wel een hele grote stap.
Gelukkig vind ik 2 ook wel genoeg :+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zondag 30 april 2017 @ 13:37:10 #48
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170583045
Eerste echo's zijn zo spannend! Een, twee, wel of geen knipper... Hoop iig voor iedereen een mooie knipper natuurlijk :*

41 weken vandaag! *O* Oh, wacht... -O-

Geen lunchafspraak vandaag, wel mega sokkenwas op de planning, die ga ik dan maar heel mindfull een voor een ophangen.

Fijn dat je mannetje toch maar zelf besloot te komen lesage :D Had je daarvoor ook helemaal geen voorwerk of voortekenen?
Ik heb woensdag pas weer afspraak, maar denk dat ik morgen bel om te vragen of het niet eerder kan, heb behoefte aan gesprek over hun protocol wb inleiden en extra controle omdat ik gisteravond nogal schrok van mijn opgezwollen olifantenpoten :o
Maar liever gewoon nog een baby vandaag pretty please O+
  zondag 30 april 2017 @ 13:42:31 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_170583157
Het kan echt snel gaan hoor tweedle! Ik heb eigenlijk ook geen voorwerk gehad dit keer en toen ik die 8 maart wakker werd wees niets er op dat hij die dag nog zou komen. Sterkte, na de 41 weken duurt elke dag een week :*
disclaimer
  zondag 30 april 2017 @ 13:52:22 #50
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170583409
Thanks Sq, hoop dat t bij mij ook zo gaat dan :)
Jij sterkte met onrustige Noud las ik in babytopic :*
pi_170583518
Lemijn, wat klink je gelukkig! O+

Tweedle, :*. Goed dat je even aan gaat geven dat je een gesprek wil, maar ik hoop toch echt dat de baby door het mooie weer vast besluit hallo te komen zeggen. Sterkte. :*

Tweelingen, ja. Het lijkt me heel leuk, maar ook megazwaar. Met onze laatste ivf-poging hebben we het er heel lang over gehad. Uiteindelijk zouden we het voor de iets grotere kans wel gedaan hebben, maar toen bleef er geen embryo over dus niet van toepassing. :+ En nu ben ik vooral blij dat alle tekenen erop wijzen dat t met deze ene al goed gaat. :@

En ik sluit me aan bij het duimen voor goede eerste/termijn echo's met mooie hartjes. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_170583928
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 13:37 schreef Tweedledee het volgende:

41 weken vandaag! *O* Oh, wacht... -O-

Ik heb woensdag pas weer afspraak, maar denk dat ik morgen bel om te vragen of het niet eerder kan, heb behoefte aan gesprek over hun protocol wb inleiden en extra controle omdat ik gisteravond nogal schrok van mijn opgezwollen olifantenpoten :o
Maar liever gewoon nog een baby vandaag pretty please O+
Toch een kleine *O* voor je 41 weken. Want die baby van jou zit daar al 41 weken veilig en warm binnen te genieten.
En ik stem vóór die baby vandaag! :D

Kun je nog sokken aan? Dat wordt hier steeds lastiger. Alleen viscose sokken van de Hema zitten nog goed (zonder heel m'n enkels af te knellen) ;(

Hoe zou je willen dat het gaat (naast natuurlijk gewoon NU beginnen)? Strippen een optie, of laat je dat achterwege?

quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 13:57 schreef Nanuke het volgende:

Tweelingen, ja. Het lijkt me heel leuk, maar ook megazwaar. Met onze laatste ivf-poging hebben we het er heel lang over gehad. Uiteindelijk zouden we het voor de iets grotere kans wel gedaan hebben, maar toen bleef er geen embryo over dus niet van toepassing. :+ En nu ben ik vooral blij dat alle tekenen erop wijzen dat t met deze ene al goed gaat. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170584351
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 14:09 schreef Messina het volgende:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_170585045
Ik had heel veel voorwerk. Dagenlang, al voor de 40 weken. En dan 's avonds stopte het weer. Ik denk dus dat dat echt helemaal niets uitmaakt. -O-
Op de dag van bevallen ook echt pijnlijk voorwerk, waarna het om 5 uur volledig stopte en ik alweer zat te huilen op de bank.
Ik deed een vreugdedansje toen mijn vliezen braken om 9 uur :')
Wel een kort vreugdedansje, want toen begon de weeënstorm ook meteen :P

Weet je Tweedle, het start wanneer het start, met of zonder voorwerk, na het eten van heel veel ananasharten of niet, je doet daar volgens mij echt heel weinig aan. Klinkt leuk dat het bij mensen startte nadat ze 4 uur trapgelopen hadden, maar als je kindje en jouw lichaam er nog niet klaar voor zijn dan komt het nog niet (mijn niet wetenschappelijk onderbouwde visie ;) )

Ik hoop dat je vandaag heerlijk van het zonnetje kunt genieten :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170585087
Zo spannend, al die naderende eerste echo's! Wie wordt de volgende met een tweeling?

Vriend hoopte er hier dus echt op :') Ik een stuk minder ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170588776
Die echo duurt voor mij nog heel lang, de 23e pas. Gelukkig zie ik ook geen reden om eerder te willen gaan. Mijn vriend is in ieder geval mentaal helemaal voorbereid dat er mogelijk een tweeling in de buik zit. Dat is maar goed ook, want als het zo is dan wil ik graag dat hij er blij mee kan zijn. :D

Voor het eerst in mijn leven heb ik een koortslip te pakken. :'( Dat krijg je blijkbaar bij een slechte weerstand maar ik slaap al zo veel en eet veel fruit. Gelukkig komen dinsdag de zwangerschapsvitaminen met de boodschapjes mee, hopelijk helpt dat een volgende voorkomen.

Succes met de bevalling Tweedle, het kan nou toch niet lang meer duren. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zondag 30 april 2017 @ 18:44:53 #57
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170590373
Dat is ook echt veel vervelender lesage, als je er zo lang pijnlijk voorwerk bij hebt, kan me dat juichen dan helemaal voorstellen. Zou ik zonder voorwerk nu ook doen al zou het midden in de AH gebeuren :s) Gewoon iets van een hint van een beginnetje zou fijn zijn.

Messina inderdaad zo gaat het bij mij ook met sokken, van die lage sneakersokjes gaan nog wel en ik draag nu vooral jurkjes met een panty of maillot, maar dat was gisteren blijkbaar te warm ofzo want er zat echt helemaal geen vorm meer in mijn voeten en het voelde zo vies met lopen. Ik heb er verder helemaal geen aanleg voor om vocht vast te houden, dus schrok me kapot.

Strippen weet ik niet zo goed wat ik daarvan moet denken, liefst laat ik ons meisje zelf haar moment kiezen, maar als dat risico's voor haar met zich meebrengt dan is strippen een veel aardigere manier dan inleiden in het ziekenhuis. Al ben ik dus ook niet zo van 4 mei als geboortedatum, dat speelt ook wel een beetje mee om de dag ervoor liever niet te gaan strippen :@

Kijk je al uit naar de ontmoeting met je beeb aankomende week? O+
pi_170590664
Voor 41 weken mag zeker gejuicht worden want het is super bijzonder om zo lang je baby in je buik te hebben! Ik weet hoe het was met I die met 41 + 5 is geboren en hoe je inderdaad over van alles met nadenken: strippen, inleiden etc. Wat wil ik wel, wat niet? Vertrouwen proberen te houden en naar een leeg wiegje staren: wanneer komt ze nou?? Sterkte ermee en ik hoop dat ze snel uit zichzelf komt! Ik had overigens geen voorwerk. Werd 'gewoon' om 05:00 wakker voelde eea en wist vrij snel: dit moeten weeën zijn. Daar was ik toen heel erg blij mee. Dat lange wachten maakte wel dat ik echt die weeën aanmoedigde: kom nu maar op! 😄
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170590752
Het is ook gewoon lastig als je zo lang loopt. Het liefste wil je natuurlijk gewoon een spontane bevalling, zoals het "hoort".

En iedereen komt met goedbedoelde adviezen en verhalen, maar dat komt nu eenmaal lang niet altijd overeen met je eigen gevoel/voorkeur.

Ik duim dat je hoe dan ook snel je meisje mag knuffelen :*
Die laatste dagen duren zó lang (hier uiteindelijk met 41+5 bevallen, en dan nog met de nodige hulp :') ).
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_170592873
Hoi❤

Ik lees hier al een tijdje mee, maar had mezelf voorgehouden pas mee te gaan kletsen als de eerste echo goed was. Maar ik kan me natuurlijk niet inhouden 😂

Volgens mijn eigen berekening is mijn ud 13 december, donderdag hebben we de 1e echo. Ik vind het zooo spannend!

Succes met wachten Tweedledee! Ben bij mijn vorige zwangerschappen overtijd gegaan. Elke dag voelde als een week...
  zondag 30 april 2017 @ 20:29:55 #61
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170593903
Doet me goed om jullie ervaringen en lieve woorden te lezen, dank allemaal :*
Ze beweegt iig nog heel relaxt al de hele dag, dus het zal nog wel goed met haar gaan lijkt me :)

Songeur gefeliciteerd *O*
pi_170594060
Hier nu dus ook spontaan, Nanuke. Nadat we de hoop/droom hadden opgegeven. :D

Tweedle, ik hoop dat de hele keuze voor strippen niet nodig blijkt. Woensdag is nog een paar dagen weg. Voelt voor jou vast langer.
Bemoedigende woorden zijn lastig, het zijn allemaal clichés die niet echt helpen en ik heb nul ervaring met over de UD datum gaan.

Zelf kan ik niet wachten om mijn kleine man vast te houden volgende week, maar heb ook angst dat de tijd in het ziekenhuis verschrikkelijk gaat zijn.
Mijn eerste zoon haalden ze 's nachts bij me weg. Vond ik echt héél naar.
Ik heb alles opgeschreven wat ik graag wil (indien mogelijk uiteraard), meer kan ik ook niet doen. :)

Welkom Songeur!
En Pannenkoekenmix, sterkte met de koortslip ;(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170594062
Succes met het afwachten Tweedle. Voor je het weet is ze er. 3 mei is overigens een leuke dag om jarig te zijn.

Grappig, jullie verhalen over overtijd gaan. Ik wil deze keer zo graag wachten en weten hoe dat voelt :). Vorige keer heb ik maar 3 dagen verlof gehad zonder baby. Ik denk dat ik serieus heel hard ga huilen als ik deze keer 37 weken haal.

Welkom nieuwe zwangeren! December al...

Nog 4 dagen werken!!!
pi_170594810
Met 40+6 weken braken mn vliezen, maar heb toen nog 20 uur morten wachten op eerste weenactiviteit.

Sterkte met wachten Tweedle! Die baby gaat er komem!
pi_170597052
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 20:34 schreef Adrian4 het volgende:
Succes met het afwachten Tweedle. Voor je het weet is ze er. 3 mei is overigens een leuke dag om jarig te zijn.

Grappig, jullie verhalen over overtijd gaan. Ik wil deze keer zo graag wachten en weten hoe dat voelt :). Vorige keer heb ik maar 3 dagen verlof gehad zonder baby. Ik denk dat ik serieus heel hard ga huilen als ik deze keer 37 weken haal.

Welkom nieuwe zwangeren! December al...

Nog 4 dagen werken!!!
Oh, dat lijkt me ook echt balen. Verlof vond ik zo heerlijk.
Mijn collega had precies 1 dag verlof vooraf :+
Toen ze die maandag belde dacht ik ook: 'Laat het werk nou los, je hebt verlof' en toen belde ze al als mama O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170597433
Tweedle :* Mijn tweede werd geboren met 41 weken dus weet een beetje hoe je je voelt. De kans is nu echt heel groot dat de baby snel komt maar wachten is naar :*
  zondag 30 april 2017 @ 23:10:09 #67
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170598674
quote:
3s.gif Op zondag 30 april 2017 17:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Voor het eerst in mijn leven heb ik een koortslip te pakken. :'(
Zinolium ;)
Verkrijgbaar bij o.a. Kruidvat.. Gele verpakking, gele tube. Zit een soort gel in, die je in tegenstelling tot zalf dus niet ziet zitten.. Dan droogt ie veel sneller in ^O^
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_170599583
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 20:29 schreef Tweedledee het volgende:
Doet me goed om jullie ervaringen en lieve woorden te lezen, dank allemaal :*
Ze beweegt iig nog heel relaxt al de hele dag, dus het zal nog wel goed met haar gaan lijkt me :)

Songeur gefeliciteerd *O*
Lekker warm, altijd te eten en te drinken, af en toe een beetje zwemmen.. Zijn mensen die daar een godsvermogen voor neertellen ;)

Het duurt nu echt niet lang meer voordat je haar mag gaan ontmoeten O+ Succes met het laatste stukje :*
  maandag 1 mei 2017 @ 03:48:09 #69
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170600736
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 20:29 schreef Tweedledee het volgende:
Doet me goed om jullie ervaringen en lieve woorden te lezen, dank allemaal :*
Ze beweegt iig nog heel relaxt al de hele dag, dus het zal nog wel goed met haar gaan lijkt me :)

Songeur gefeliciteerd *O*
:* overtijd lopen is stom. Misschien dat je nog wat kracht kunt halen uit het idee dat dit de laatste momenten (ooit!) zijn dat je haar nog zó dichtbij hebt? Die gedachte hielp mij iig om er toch nog een beetje van te kunnen genieten.
KuikenGuppy
pi_170600857
Tweedle, ik heb niet veel toe te voegen aan wat alle lieve mensen boven me zeggen. Dikke kus! :*

Hier is sinds gister de misselijkheid ineens verdwenen. Maakt me rete onzeker. :{ Tijd voor die echo morgen. Vandaag in ieder geval 8 weken. *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_170601312
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 06:30 schreef Krisvc het volgende:
Tweedle, ik heb niet veel toe te voegen aan wat alle lieve mensen boven me zeggen. Dikke kus! :*

Hier is sinds gister de misselijkheid ineens verdwenen. Maakt me rete onzeker. :{ Tijd voor die echo morgen. Vandaag in ieder geval 8 weken. *O*
Ik ben nu een week of 6 en nog geen echo gehad. Ik ben welgeteld op 1 dag 2 keer misselijk geweest en dat is al bijna 2 weken terug. :')
Tot mijn echte positieve test maakte mij dat ook onzeker maar ik probeer het toch positief te denken dat geen kwaaltjes alleen maar prettig is. :P
Maar soms denk ik: werd ik maar misselijk ofzo: dan voel ik mij meer zwanger. :')
Terwijl misselijkheid juist behoorlijk irritant is. ;(
Ik kan vandaag pas bellen voor de verloskundige eerste afspraak en kan niet wachten tot een eerste echo. Altijd spannend of het wel goed zit.
  maandag 1 mei 2017 @ 09:17:25 #72
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170601698
Goedemorgen lieve mensen :W

Burdie jij bent ook wel echt de eindbaas met overtijd gaan, meer dan 42 weken meen ik me te herinneren, toch? Ik probeer dat lieve gewoel ook echt te koesteren, zij kan er ook niks aan doen en vind het blijkbaar nog fijn bij mij O+

Ik kan vandaag nog terecht bij de vk w/ Omdat iemand anders wél bevallen is }:| ;)

Succes met de onzekerheden pril zwangere dames, vond ik ook killing met nauwelijks kwaaltjes :*
pi_170601857
Succes bij de VK Tweedle! Wel fijn dat je vandaag nog terecht kunt. :Y

Niet misselijke dames: Ik ben nauwelijks misselijk geweest, zegt echt helemaal niks.

Ranzig:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170601938
Fijn dat je vandaag terecht kan Tweedle! Ik heb me wel laten strippen (2 keer zelfs). Ondanks dat ze het nog prima had, vond ik het wel tijd geworden. Met nog 2 kinderen thuis viel het me mentaal zwaar, fysiek had ik nog prima verder gekund.

Mijn oudste is op 5 mei geboren en ik kreeg 4 mei indalingsweeen. Gelukkig zette het pas de volgende ochtend door. Zou 4 mei toch niet zo'n hele leuke datum hebben gevonden. Maar goed, je hebt er helemaal niets over te zeggen.
  maandag 1 mei 2017 @ 09:41:35 #75
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170602009
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:17 schreef Tweedledee het volgende:
Ik probeer dat lieve gewoel ook echt te koesteren, zij kan er ook niks aan doen en vind het blijkbaar nog fijn bij mij O+
Precies O+.
Fijn dat je vandaag nog terecht kunt :) :*.
KuikenGuppy
pi_170602048
Bij mijn eerste had ik pas met een week of 7 door dat ik zwanger kon zijn toen ik mijn yoghurt niet meer lekker vond. :')
Verschil is denk ik dat ik nu wéét dat ik zwanger ben en dus ga ik op elk signaaltje letten of wachten.
  maandag 1 mei 2017 @ 11:30:00 #77
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170603867
Geweest, weet nu hoe het verloop gaat zijn als ze niet spontaan komt. Maar... ik heb blijkbaar al 2 cm ontsluiting :s) Ook meteen gestript, duurde minder lang dan ik had verwacht, gelukkig. Beeb schrok er wel van dat er iemand aan haar hoofd zat :D Dus nu nog zenuwachtiger afwachten 8-) Nog tips wellicht om het door te laten werken?
  maandag 1 mei 2017 @ 11:35:28 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_170603969
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:30 schreef Tweedledee het volgende:
Geweest, weet nu hoe het verloop gaat zijn als ze niet spontaan komt. Maar... ik heb blijkbaar al 2 cm ontsluiting :s) Ook meteen gestript, duurde minder lang dan ik had verwacht, gelukkig. Beeb schrok er wel van dat er iemand aan haar hoofd zat :D Dus nu nog zenuwachtiger afwachten 8-) Nog tips wellicht om het door te laten werken?
in beweging blijven!
En jouw dochter wil gewoon in mei geboren worden. Want mei O+
disclaimer
pi_170604048
Voor het weekend begaf de rits van mijn laatste spijkerbroek het. Nu vind ik net in de kast van mijn man, helemaal achterin, een broek die ik gewoon pas. *O* w/
Wel met elastiekje door het knoopsgat, maar hey, ik kan weer naar buiten *O*

quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:30 schreef Tweedledee het volgende:
Geweest, weet nu hoe het verloop gaat zijn als ze niet spontaan komt. Maar... ik heb blijkbaar al 2 cm ontsluiting :s) Ook meteen gestript, duurde minder lang dan ik had verwacht, gelukkig. Beeb schrok er wel van dat er iemand aan haar hoofd zat :D Dus nu nog zenuwachtiger afwachten 8-) Nog tips wellicht om het door te laten werken?
Wat een goed nieuws! *O*
En 2cm ontsluiting 'gratis'! *O*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170604067
Bijna Tweelde! Straks mis je haar nog in je buik. :)

18 mei 'pas' eerste afspraak voor de echo. *O*
Ga er vanuit dat alles goed zit maar ik zal de dagen aftellen. O+
  maandag 1 mei 2017 @ 12:03:39 #81
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170604595
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

in beweging blijven!
En jouw dochter wil gewoon in mei geboren worden. Want mei O+
Ga ik doen ^O^ Ben zelf ook in mei jarig dus ik begrijp haar wel :)

quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:39 schreef Messina het volgende:
Voor het weekend begaf de rits van mijn laatste spijkerbroek het. Nu vind ik net in de kast van mijn man, helemaal achterin, een broek die ik gewoon pas. *O* w/
Wel met elastiekje door het knoopsgat, maar hey, ik kan weer naar buiten *O*

[..]

Wat een goed nieuws! *O*
En 2cm ontsluiting 'gratis'! *O*
:Y Ik hou van gratis 8-)

Nog net op het laatst je broek kapot, zul je altijd zien :')

Succes met aftellen tot de echo venco, de tijd tussen die eerste afspraken duurt sowieso altijd te lang...
pi_170604667
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:03 schreef Tweedledee het volgende:

[..]

Ga ik doen ^O^ Ben zelf ook in mei jarig dus ik begrijp haar wel :)

[..]

:Y Ik hou van gratis 8-)

Nog net op het laatst je broek kapot, zul je altijd zien :')

Succes met aftellen tot de echo venco, de tijd tussen die eerste afspraken duurt sowieso altijd te lang...
Enig idee waarom dat is eigenlijk? Ik wil nu een echo! :P
  maandag 1 mei 2017 @ 12:12:42 #83
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170604840
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Enig idee waarom dat is eigenlijk? Ik wil nu een echo! :P
Omdat er anders waarschijnlijk nog niet veel zinnigs over te zeggen is van wat je eerder ziet :)
pi_170604869
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:12 schreef Tweedledee het volgende:

[..]

Omdat er anders waarschijnlijk nog niet veel zinnigs over te zeggen is van wat je eerder ziet :)
Google vertelde mij dat ook. Hartje is soms nog niet te zien.
Geduld dus maar. Wel een ding om de afspraak te hebben staan. Nu voelt het weer wat echter. O+
  maandag 1 mei 2017 @ 12:22:06 #85
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170605091
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:14 schreef vencodark het volgende:

Google vertelde mij dat ook. Hartje is soms nog niet te zien.
Geduld dus maar. Wel een ding om de afspraak te hebben staan. Nu voelt het weer wat echter. O+
Iets om naar uit te kijken O+ Maar dat NU een echo willen heeft iedereen wel denk ik hoor ;)
pi_170605499
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:22 schreef Tweedledee het volgende:

[..]

Iets om naar uit te kijken O+ Maar dat NU een echo willen heeft iedereen wel denk ik hoor ;)
:Y

Algemeen: wanneer zijn jullie babydozen gaan aanvragen?
Ik verbaas mezelf dat er al zo'n zin in heb. :@
Bedoel: mijn man en ik hebben lang getwijfeld of we een tweede kind wilden. Vooral ik omdat ik het met Aiden de eerste jaren echt lastig vond.
En zo waren er wel meer factoren. Tot een half jaar terug dacht ik zelfs dat het er gewoon niet meer van zou komen.
Maar ineens sloeg het om en voelde ik mij er helemaal klaar voor. Nu ben ik zwanger en ben zo super gelukkig en heb er veel zin in.
Alle beren die ik voorheen op de weg zag, zijn allemaal weg.
Ik heb echt zin in de ontwikkeling van mijn zwangerschap. O+
Wil zelfs al specifieke rompers bestellen omdat ik bang ben dat tegen de tijd dat we het geslacht weten, ze uitvekocht zijn en nergens meer te krijgen. :')
Ik sla door. :P
pi_170605620
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:12 schreef Tweedledee het volgende:

[..]

Omdat er anders waarschijnlijk nog niet veel zinnigs over te zeggen is van wat je eerder ziet :)
En er is weinig aan haha! Ik kreeg ongeveer elke twee weken een echo vanaf m'n net droge test, dat ging van zwart vlakje naar iets groter zwart vlakje naar wit stipje in zwart stipje naar iets groter wit stipje in zwart stipje.. Het maakte de tijd tot de eerste 'echte' echo niet korter :)
  maandag 1 mei 2017 @ 12:59:30 #88
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170606041
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

:Y

Algemeen: wanneer zijn jullie babydozen gaan aanvragen?
Ik verbaas mezelf dat er al zo'n zin in heb. :@
Bedoel: mijn man en ik hebben lang getwijfeld of we een tweede kind wilden. Vooral ik omdat ik het met Aiden de eerste jaren echt lastig vond.
En zo waren er wel meer factoren. Tot een half jaar terug dacht ik zelfs dat het er gewoon niet meer van zou komen.
Maar ineens sloeg het om en voelde ik mij er helemaal klaar voor. Nu ben ik zwanger en ben zo super gelukkig en heb er veel zin in.
Alle beren die ik voorheen op de weg zag, zijn allemaal weg.
Ik heb echt zin in de ontwikkeling van mijn zwangerschap. O+
Wil zelfs al specifieke rompers bestellen omdat ik bang ben dat tegen de tijd dat we het geslacht weten, ze uitvekocht zijn en nergens meer te krijgen. :')
Ik sla door. :P
Mijn vriend is eigenlijk direct losgegaan zodra hij hoorde dat ik zwanger was.. Ik had daar niks mee te maken :')
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_170606425
Tweedle, wat fijn, al 2 cm cadeau en het strippen is gelukt! Ik hoop dat je niet al te lang meer op je kleintje hoeft te wachten. :*.

Babydozen ga ik deze keer niet meer aanvragen. Wat een zooi zit daarin, zeg. :').

Misselijk ben ik trouwens ook bijna niet geweest. Een paar weken dat ik wel steeds een wat weeïg gevoel had, maar ik heb nooit hoeven overgeven. Tot nu toe kan ik zelfs zeggen dat deze zwangerschap beter verloopt dan die van mijn zoontje. Toen was ik het eerste trimester zo moe dat mijn man me avondeten op bed bracht, en met 11 weken had ik toen al last van mijn bekken/ischias. Nu helemaal nog niet!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_170606546
Spannend hoor, venco!

Tweedle, nu je weet dat het langzaam begonnen is, voel je je ook wat blijer?

DAD, fijn dat je nu minder klachten hebt dan bij je zoontje! Hopelijk blijft dat zo!
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170606931
Ik ga ook geen babydozen aanvragen. Vond de inhoud niet echt de moeite waard.
Raar wel, voor mijn gevoel ben ik net zwanger en heb ik nog zooooveel tijd voor alle aankopen. Maar ik ben al over de 20 weken!

Tweedle, mooi dat die eerste 2 cm al in the pocket zijn :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170607007
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:38 schreef LeSage het volgende:
Ik ga ook geen babydozen aanvragen. Vond de inhoud niet echt de moeite waard.
Raar wel, voor mijn gevoel ben ik net zwanger en heb ik nog zooooveel tijd voor alle aankopen. Maar ik ben al over de 20 weken!

Tweedle, mooi dat die eerste 2 cm al in the pocket zijn :)
Ik weet met zoon 1 wel dat er veel onzin bij zit (folders gehad van hier tot ginder). Die flikker ik dit keer gelijk weg. Maar een knuffeltjes of een verzorgingsdingetje vind ik dan weer handig.
pi_170608039
Tweedle al 2 cm kado *O*

En je kan die dozen prima nu al aanvragen Venco, maar afhalen kan meestal pas rond 16 weken.

Ik heb wel alle 'dozen' (Etos, prenatal, babydump en kruidvat). Abo op ouders van nu heb ik toch al, dus extra reclame/telefoontjes levert het me niet op en ik word blij van zulke dozen uitpakken, zelfs al zit er vooral rommel in :@ vind het ook jammer dat de kerstpakketten vervangen zijn door bonnen, ook al zijn die veel nuttiger. En in elke doos zit ook wel wat nuttigs, al vond ik de inhoud 2 jaar terug beter, ik mis de aventfles en het Hero melkpoederbakje. We kunnen iig weer experimenteren met verschillende spenen en hebben alvast een basisvoorraadje aan luiers en doekjes en wat kortingsbonnen voor daarna.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  maandag 1 mei 2017 @ 14:27:51 #94
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170608285
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:23 schreef Messina het volgende:

Tweedle, nu je weet dat het langzaam begonnen is, voel je je ook wat blijer?
Ja ik voel me 'lichter', ook omdat ik nu weet waar we aan toe zijn qua evt ziekenhuis, hoef ik daar niet meer over te malen. En die 2 cm geven wel hoop, ook al weet ik dat het alsnog ff kan duren :)
pi_170608503
Succes Tweedle!

Wat FF idd schrijftt. Zo'n doos uitpakken voelt toch een beetje als een kerstpakket. Toch spannend van wat zit erin. En tja.. het is gratis... Toen ik die van de Etos ging ophalen stond er heel groot "Zwangerschapsbox" op. Je zag iedereen naar mijn buik kijken. En ik maar denken: Woww... k ben echt zwanger...

Morgen 5 maanden zwanger! Morgen komt de babykamer ( dacht eerst vrijdag^^') ! Morgen weer afspraak bij de VK!

Vraagjes: Kan ik nu al beginnen met het wassen van de babykleertjes of is het beter om te wachten? Welke wasmiddel gebruiken jullie? ( Ik heb babyreus)
  maandag 1 mei 2017 @ 14:42:35 #96
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170608632
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:30 schreef Tweedledee het volgende:
Geweest, weet nu hoe het verloop gaat zijn als ze niet spontaan komt. Maar... ik heb blijkbaar al 2 cm ontsluiting :s) Ook meteen gestript, duurde minder lang dan ik had verwacht, gelukkig. Beeb schrok er wel van dat er iemand aan haar hoofd zat :D Dus nu nog zenuwachtiger afwachten 8-) Nog tips wellicht om het door te laten werken?
Succes tweedle! 2cm is al een begin! *O*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 1 mei 2017 @ 14:46:27 #97
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170608741
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:35 schreef Memoru het volgende:
Succes Tweedle!

Wat FF idd schrijftt. Zo'n doos uitpakken voelt toch een beetje als een kerstpakket. Toch spannend van wat zit erin. En tja.. het is gratis... Toen ik die van de Etos ging ophalen stond er heel groot "Zwangerschapsbox" op. Je zag iedereen naar mijn buik kijken. En ik maar denken: Woww... k ben echt zwanger...

Morgen 5 maanden zwanger! Morgen komt de babykamer ( dacht eerst vrijdag^^') ! Morgen weer afspraak bij de VK!

Vraagjes: Kan ik nu al beginnen met het wassen van de babykleertjes of is het beter om te wachten? Welke wasmiddel gebruiken jullie? ( Ik heb babyreus)
Met nog 16 dagen op de teller ben ik vast heel laat als ik zeg dat ik ze gisteren pas heb gewassen.. Bedje nu ook pas opgemaakt, nu een badlaken erop. Voor mijn idee frisser om zo lang mogelijk te wachten met wassen, anders ligt het alleen maar stof te vangen :s)

Overigens Neutral wasmiddel gehaald :)

Over anderhalf uur mag ik me een keer extra melden bij de verloskundige omdat vorige week m'n bloeddruk voor mijn doen wat aan de hoge kant was (nog wel binnen de normen)en opgezwollen voetjes had.. maar ze willen kijken of er misschien zwangerschapsvergiftiging is ofzo.. Heb de halve dag al last van hartkloppingen :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Good.vs.Evil op 01-05-2017 14:52:12 ]
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_170609294
Ik zou zo lang mogelijk wachten Memoru, des te schoner blijft het. Alles moet hier ook nog gewassen (en uitgezocht) worden. Qua wasmiddel heb ik vorige keer gewoon m'n standaard wasmiddel gebruikt (zonder wasverzachter, maar die gebruik ik sowieso bijna nooit), deze keer baby reus want die kwamen uit zo'n doos.

Bedje opmaken heb ik overigens vorige keer ook niet gedaan, gewoon de spullen opgebouwd in het bed gelegd, de kraamhulp doet het waarschijnlijk toch opnieuw.

Fijn dat ze het iig goed in de gaten houden GvE. Maar moet je vanwege je termijn niet sowieso al wekelijks langs komen?

We hebben wel vandaag het onderstel van de kinderwagen opgehaald, die waren ze vergeten mee te geven vorige keer toen we de wagen ophaalden in de winkel :') en gisteren de 2e maxi cosi besteld en een 2e waskussen (we krijgen ook een 2e commode, zat bij de tweelingkamer die we overnemen, die van zoon gaat naar de woonkamer, die van de tweeling in de extra kamer op de 1e verdieping). Alleen de tweede co-sleeper nog bestellen en we zijn er klaar voor! Of nouja, we moeten ook nog even verhuizen...
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  maandag 1 mei 2017 @ 15:57:34 #99
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170610302
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:08 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou zo lang mogelijk wachten Memoru, des te schoner blijft het. Alles moet hier ook nog gewassen (en uitgezocht) worden. Qua wasmiddel heb ik vorige keer gewoon m'n standaard wasmiddel gebruikt (zonder wasverzachter, maar die gebruik ik sowieso bijna nooit), deze keer baby reus want die kwamen uit zo'n doos.

Bedje opmaken heb ik overigens vorige keer ook niet gedaan, gewoon de spullen opgebouwd in het bed gelegd, de kraamhulp doet het waarschijnlijk toch opnieuw.

Fijn dat ze het iig goed in de gaten houden GvE. Maar moet je vanwege je termijn niet sowieso al wekelijks langs komen?

We hebben wel vandaag het onderstel van de kinderwagen opgehaald, die waren ze vergeten mee te geven vorige keer toen we de wagen ophaalden in de winkel :') en gisteren de 2e maxi cosi besteld en een 2e waskussen (we krijgen ook een 2e commode, zat bij de tweelingkamer die we overnemen, die van zoon gaat naar de woonkamer, die van de tweeling in de extra kamer op de 1e verdieping). Alleen de tweede co-sleeper nog bestellen en we zijn er klaar voor! Of nouja, we moeten ook nog even verhuizen...
Wekelijks idd, nu dus woensdag, maandag, donderdag.. Voor mijn gevoel voor niks omdat de stagiaire graag wil oefenen..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_170611574
Spannend Tweedledee, ik duim voor je dat het doorzet! *O*

Babydozen ga ik denk ik wel bestellen, het is mijn eerste dus ik probeer wel alles te ervaren :P Hoewel ik verder heel veel spullen van mijn zussen krijg, die hebben al een aantal kinderen ;)

Vanavond mag ik weer voor een echo, ben benieuwd of het dit keer er wat meer uitziet als een mensje in plaats van een ondefinieerbare massa haha. Daarna een gesprek over de Nipt test.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170611648
@ FF: Dankje voor je antwoord! Het was in het begin echt zoeken naar een goed wasmiddel. Op heel veel wasverzachters staat een afbeelding van een baby. Echt misleidend :')
Succes met verhuizen!

@GvE: Dankje voor je antwoord! De kleertjes moeten idd niet gaan stoffen. Ik zal mijn nesteldrang onder controle moeten houden haha. Succes bij de VK! Hopelijk zijn je hartkloppingen snel weg.

@ Rena: Succes met je echo!
pi_170611794
Lekker, 2 cm al in de pocket Tweedle! Wanneer zou jij bij strippen moeten merken dat het iets op gang heeft geholpen?

Good, hopelijk valt de bloeddruk mee. Voel je je wel oké verder?

Die boxen, ik vind ze leuk, maar ik ben nu te lui geweest om ze aan te vragen.

De babywasjes heb ik de vorige keer nog vrij laat gedaan, met huismerkneutral. Was ook meteen mijn enige schoonmaaknestelactie. Ik heb eerst de wasmachine gewassen met antikalk op 90 graden. Twee keer. :') Dat verstoffen zal wel meevallen toch, het ligt in een kast. Anders leg je er een hydrofiel overheen. (Kijk, hendige dingen he?)

Vandaag 30 weken. 30. OMG!

Ff, wanneer ga je over?

Sinds een paar dagen heeft T2 ineens elke dag de hik. Was met zijn oudere broer ook van de een op andere dag rond deze termijn.

Nog 4 dagen werken. Daarna vakantie opgenomen, yeah!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 mei 2017 @ 17:40:38 #103
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170612701
Oké, bloeddruk is dus nog steeds te hoog, geen eiwitten in de urine en voel me prima maar de verloskundige heeft me voor vanavond doorgestuurd naar het ziekenhuis..
Kan een paar richtingen opgaan:
- ziekenhuis vind bloeddruk oké en ik mag gaan
- ziekenhuis vind bloeddruk te hoog en ik krijg medicijnen
- ziekenhuis vind bloeddruk te hoog en willen me inleiden

Hoe dan ook, vanavond zit ik gezellig in het ziekenhuis in plaats van op de bank. Yay. :{
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_170612766
Wat fijn tweedle. 2cm is toch mooi meegenomen! Bij mij leverde het strippen krampen op, met een beetje geluk zetten die door. In mijn geval niet genoeg en was de 2e keer strippen het zetje dat nodig was.

Babydozen had ik deze keer niet aangevraagd, vond ze vorige keer vol met rommel zitten itt de eerste keer.

Hier gaat het lekker. Dochter en ik begrijpen elkaar steeds beter. Altijd lastig om te weten of het nou honger of krampjes is. Ik krijg in ieder geval mijn series op netflix goed gekeken, ze wil niet altijd in de wieg slapen. Op mama veel fijner O+ En met mij gaat het fysiek erg goed. Wat een verschil met vorige keren!

Ik blijf hier nog zeker nog een tijdje meelezen. Meeschrijven in het babytopic bleek vorige keer niet te werken, dus weet niet of ik nog een poging waag.
  maandag 1 mei 2017 @ 17:58:34 #105
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170613088
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oké, bloeddruk is dus nog steeds te hoog, geen eiwitten in de urine en voel me prima maar de verloskundige heeft me voor vanavond doorgestuurd naar het ziekenhuis..
Kan een paar richtingen opgaan:
- ziekenhuis vind bloeddruk oké en ik mag gaan
- ziekenhuis vind bloeddruk te hoog en ik krijg medicijnen
- ziekenhuis vind bloeddruk te hoog en willen me inleiden

Hoe dan ook, vanavond zit ik gezellig in het ziekenhuis in plaats van op de bank. Yay. :{
En wie weet heb je morgen ineens je beeb al O+ hier wat positieve vibes *O* *O* *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_170615062
Kijk nou O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het hartje ook gehoord dit keer, ik ben verliefd O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170615091
quote:
17s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:13 schreef rena het volgende:
Kijk nou O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het hartje ook gehoord dit keer, ik ben verliefd O+
Echo!!
Tof. O+!
  maandag 1 mei 2017 @ 19:53:25 #108
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_170616120
quote:
17s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:13 schreef rena het volgende:
Kijk nou O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het hartje ook gehoord dit keer, ik ben verliefd O+
O+ O+

*O* Tweedle al 2 bonuscentimeters! Hopelijk heeft het strippen net dat zetje gegeven en kun je snel babyknuffelen O+

Ik wilde een navelveter in plaats van navelklem. Dus ik had die besteld bij de hema. Dacht ik :') Een navelbandje is dus niet hetzelfde :D nu heb ik de juiste dingen wel gevonden op internet, maar hoeveel heb je daarvan nodig? Is 1 genoeg of heb je er uit hygiënisch oogpunt meer nodig?
pi_170616164
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:53 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

O+ O+

*O* Tweedle al 2 bonuscentimeters! Hopelijk heeft het strippen net dat zetje gegeven en kun je snel babyknuffelen O+

Ik wilde een navelveter in plaats van navelklem. Dus ik had die besteld bij de hema. Dacht ik :') Een navelbandje is dus niet hetzelfde :D nu heb ik de juiste dingen wel gevonden op internet, maar hoeveel heb je daarvan nodig? Is 1 genoeg of heb je er uit hygiënisch oogpunt meer nodig?
nee 1 is genoeg. die blijft zitten tot het stompje eraf valt.
S. 2014
J. 2016
  maandag 1 mei 2017 @ 20:13:16 #110
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170616710
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:53 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

O+ O+

*O* Tweedle al 2 bonuscentimeters! Hopelijk heeft het strippen net dat zetje gegeven en kun je snel babyknuffelen O+

Ik wilde een navelveter in plaats van navelklem. Dus ik had die besteld bij de hema. Dacht ik :') Een navelbandje is dus niet hetzelfde :D nu heb ik de juiste dingen wel gevonden op internet, maar hoeveel heb je daarvan nodig? Is 1 genoeg of heb je er uit hygiënisch oogpunt meer nodig?
Het wordt aangeraden er twee te kopen, voor het geval de eerste tijdens het kopen breekt (dat klonk mij heel logisch in de oren, maar achteraf vraag ik me af: hoe dan :? Zo'n veter is gewoon best heel stevig).
Bespreek die veter btw wel van te voren ;) Toen Guppy geboren werd, snapte niemand in het ziekenhuis hoe die veter geknoopt moest worden, dus hebben ze navelstreng extra lang gelaten, zodat er alsnog een veter op kon op het moment dat ze iemand vonden die er ervaring mee had :D. Dat gebeurde de volgende dag door een kraamverzorgster op leeftijd, die het prachtig vond om weer eens een veter te knopen, lekker ouderwets
O+.
KuikenGuppy
  maandag 1 mei 2017 @ 20:15:16 #111
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170616779
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

nee 1 is genoeg. die blijft zitten tot het stompje eraf valt.
Bij Guppy ging de veter er af toen het stompje was ingedroogd. Toen zat die er dus nog wel aan.
KuikenGuppy
  maandag 1 mei 2017 @ 20:38:55 #112
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170617581
Ik mag naar huis *O*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_170617837
Rena, wat een mooi plaatje! O+

GvE, fijn dat je weer gewoon naar huis mocht! Viel je bloeddruk mee, of wel medicijnen gehad?

@navelveter: waarom zou je dat precies willen? Ik denk vast te simpel hoor, maar als er tegenwoordig niemand meer is die weet hoe zoiets werkt, wat is dan precies het voordeel ervan? :P
Ik redeneer altijd dat er dan vast een reden is waarom iedereen voor het alternatief kiest, maar again: misschien denk ik wel gewoon te simpel :?
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  maandag 1 mei 2017 @ 20:46:26 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_170617903
Omdat je dan niet zo'n stuk hard plastic tegen je baby aan hebt plakken. Wij hadden m ook en mijn verloskundigen hadden het allemaal gewoon op de opleiding geleerd.

Waarom men voor het alternatief kiest: makkelijker.
disclaimer
pi_170617965
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bij Guppy ging de veter er af toen het stompje was ingedroogd. Toen zat die er dus nog wel aan.
oh oke. ik had een klem en ging er eigenlijk vanuit dat het principe hetzelfde was.
S. 2014
J. 2016
  maandag 1 mei 2017 @ 20:49:03 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170618014
Het voordeel is dat je kind niet dag en nacht zo'n harde plastic klem op z'n buik heeft.
Nadeel is dat je het wat bewerkelijker is en er is een klein risico dat je 'm niet strak genoeg knoopt en dat de navelstreng gaat lekken. Een klem is wat dat betreft gemakkelijker voor de zorgverlener en ietsjes veiliger.
KuikenGuppy
pi_170618029
Ja, Google is m'n vriend :) inmiddels een uitleg gevonden

Ik hou het lekker bij de ouderwetse nieuwerwetse klem geloof ik ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  maandag 1 mei 2017 @ 20:50:04 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_170618057
Daarom hebben wij de tweede gebruikt. De eerste zat net niet strak genoeg :)
disclaimer
  maandag 1 mei 2017 @ 20:52:10 #119
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170618145
Vond jij het veel verschil maken, SQ? Jij had bij je oudste ook een klem toch?
KuikenGuppy
  maandag 1 mei 2017 @ 20:54:19 #120
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_170618224
Fijn dat je naar huis mag, GvE! Gaven ze nog medicatie mee of vonden ze de bloeddruk wel prima zo?

En bedankt voor de input. Die dingen kosten geen drol, dus eentje extra kan niet echt kwaad. Maar het is ook een item waar je dan niks meer mee kan als 'ie over blijft ;)
En ik wilde er inderdaad eentje zodat er geen hard plastic tegen de buik van de baby ligt. Ik was al van plan het in het geboorteplan te zetten, dus dat wordt zeker nog besproken met de verloskundige ^O^
pi_170618302
Ik ga gewoon weer voor het klemmetje. Het is maar voor even en ik kan me niet herinneren dat we het bij I vervelend vonden of dat zij er op wat voor manier dan ook last van had.

Tweedle, wat goed van de 2 cm. Ze komt nu vast heel snel. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 1 mei 2017 @ 20:57:31 #122
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170618367
Franny, bij Guppy bleef de navelstreng 2 weken zitten :? Dus ik was extra blij dat hij niet al die tijd met klem hoefde te liggen.
KuikenGuppy
pi_170618567
Fijn GvsE! *O*
  maandag 1 mei 2017 @ 21:13:01 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_170618991
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:52 schreef Burdie het volgende:
Vond jij het veel verschil maken, SQ? Jij had bij je oudste ook een klem toch?
ik was bij die veter veel minder bang dat ik hem er pijn mee zou doen of dat ik die stomp kapot zou trekken :')
disclaimer
pi_170619559
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:57 schreef Burdie het volgende:
Franny, bij Guppy bleef de navelstreng 2 weken zitten :? Dus ik was extra blij dat hij niet al die tijd met klem hoefde te liggen.
Oh zo lang? Bij I was het na een dag of vijf al weg. Vandaar dat ik er ook niet zulke duidelijke herinneringen aan heb, denk ik.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170619752
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 21:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik was bij die veter veel minder bang dat ik hem er pijn mee zou doen of dat ik die stomp kapot zou trekken :')
Ik lees dus net een verhaal waarbij iemand zelf zo'n ding gehaakt had (WAAROM?! :X ) en er teveel kracht op gezet werd, waarmee dat dus juist gebeurde (dat ze de navelstreng kapot trokken) :X

Waarom google ik zulke shit ook nog? :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  maandag 1 mei 2017 @ 21:43:19 #127
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170620249
Bloeddruk was nu weer goed, bovenwaarde wel aan de hoge kant van normaal, maar wel binnen de marges.. Bloed was goed, ondanks dat ze me er 3 keer voor moesten prikken om een beetje te bemachtigen en ook geen eiwitten in de urine, dus helemaal perfect. Ook zo'n leuke band om m'n buik gehad om de hartslag van de parasiet in de gaten te houden, maar ook die was hartstikke mooi, net als de groei en beweging *O*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_170621181
Mooie echo Rena O+

En 2 cm in the pocket voor Tweedle ^O^

Bijna vakantie/verlof voor Sara! Wel prut dat het zo moet gaan op je werk zeg.

Navelklem: die van M. bleef ook behoorlijk lang zitten. Zeker 1,5 week, maar ik kan me niet herinneren dat zij of wij last hadden van het plastic, dus ik denk dat we gewoon weer voor de klem gaan. (Ik vond het wel een vies gezicht dat het stompje de laatste dagen echt aan zo'n klein stukje bleef bungelen.. :X /tmi )
pi_170621342
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 22:08 schreef kazy het volgende:
Mooie echo Rena O+

En 2 cm in the pocket voor Tweedle ^O^

Bijna vakantie/verlof voor Sara! Wel prut dat het zo moet gaan op je werk zeg.

Navelklem: die van M. bleef ook behoorlijk lang zitten. Zeker 1,5 week, maar ik kan me niet herinneren dat zij of wij last hadden van het plastic, dus ik denk dat we gewoon weer voor de klem gaan. (Ik vond het wel een vies gezicht dat het stompje de laatste dagen echt aan zo'n klein stukje bleef bungelen.. :X /tmi )
James zn navelstreng was ingescheurd... ik vond dat zo'n eng gezicht.. was blij dat hij er op dag 6 al af was...
S. 2014
J. 2016
  maandag 1 mei 2017 @ 22:17:44 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_170621454
Ik had verdrongen dat zo'n navelstomp op dag 5 naar lijk begint te rieken. Brrr
disclaimer
pi_170621556
Nou, ik heb ook even zitten googlen en dat was misschien niet zo slim.. Ik heb sinds twee dagen jeuk op mijn enkels en kuiten en nu vanavond is het echt vervelend. Ik zie verder geen huiduitslag. Nu lees ik dat het met je gal te maken kan hebben en ik word er een beetje zenuwachtig van. 😒
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 1 mei 2017 @ 22:33:36 #132
73386 Fazz
onderweg
pi_170621898
*spuit 11*
Bij O hebben we een navelveter geprobeerd maar de vlos kreeg hem niet goed strak geknoopt. Ze bleef dus bloeden :{ Toen toch maar de klem er op. Maar als het stompje is ingedroogd kan die klem er dus gewoon af! De verloskundige heeft hem op dag 3 losgeknipt :)
pi_170621961
Ik vond de navelstreng sowieso maar een vies ding, net als de navel zelf de eerste dagen daarna. De kraamhulp vroeg nog of ik het stompje en klemmetje wilde bewaren. Die zijn dus gewoon de vuilnisbak in gegaan zodra het kon.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  maandag 1 mei 2017 @ 22:37:33 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_170621992
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 22:36 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vond de navelstreng sowieso maar een vies ding, net als de navel zelf de eerste dagen daarna. De kraamhulp vroeg nog of ik het stompje en klemmetje wilde bewaren. Die zijn dus gewoon de vuilnisbak in gegaan zodra het kon.
oh bij mij is dat niet eens gevraagd :') dat was gewoon een gegeven. Weg met dat gore ding :r
disclaimer
pi_170622009
Bij Lou viel dat stompje er ook al snel af. Geen idee meer welke dag :') Ik rook 'm ook niet voor zover ik me kan herinneren. Maarja.. ik rook het ook niet als ze gepoept had terwijl iedereen zat van "pfjieeeuw er heeft iemand gepoept!", dus er zal ergens een blokkade zitten in mn hoofd voor ranzige geurtjes :+
pi_170622084
@franny Zwangerschapscholestase.
Als je je zorgen maakt neem ajb contact op met je VK morgen. Misschien dat ze je bloed willen onderzoeken.
pi_170622178
En sorry, ik wil je niet ongeruster maken, maar het is zo'n enorme trigger voor mij. Het enige symptoom van cholestase is jeuk. Maar dat betekent dus ook dat het helemaal niets hoeft te zijn, omdat er wel meer dingen jeuk veroorzaken tijdens de zwangerschap.
pi_170623580
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 22:21 schreef Franny_G het volgende:
Nou, ik heb ook even zitten googlen en dat was misschien niet zo slim.. Ik heb sinds twee dagen jeuk op mijn enkels en kuiten en nu vanavond is het echt vervelend. Ik zie verder geen huiduitslag. Nu lees ik dat het met je gal te maken kan hebben en ik word er een beetje zenuwachtig van. 😒
Houd je vocht vast in die regio? Want dat jeukt bij mij echt als een malle. :(

Zo, was een gezellig avondje ziekenhuis. Ik ben naar huis gezonden met een slaappil.
Al sinds vanmiddag zo'n hoofdpijn... :'(
Maar met de beebs alles goed *O*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170625668
Rena wat een mooie echo. Klopte de termijn?

Tweedle, ik hoop sat het strippen wat heeft gedaan!

Messina, ik hoop dat je hoofdpijn over is en je lekker hebt geslapen. :*

GvsE, fijn dat je weer naar huis mocht.

Oh jeuk Franny, jeuk is zo onwijs naar.

Navelstompje. Hier gewoon een klem de vorige keer. En een emotionele jank ui toen die nog aan een draadje vastzat en ik zo bang was het per ongeluk eraf te trekken en haar pijn te doen.
Wel navelstrengbloeddonatie gedaan vorige keer. Als dat nu weer mogelijk is doe ik het weer.

Echodag vandaag. Half 5 pas. Slecht geslapen en onwijs zenuwachtig. Lang liggen piekeren. Het ging van: 'maar wat als het er nou twee zijn?' naar 'maar wat als het er nou vijf zijn?! :o'. Paniek. :') Maargoed aan het eind van die paniek bui leek een tweeling me niet eens zo onmogelijk meer. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_170625943
Kris: hoe laat heb je echo? Sterkte nog even met de zenuwen :*

Franny echt even bellen hoor als je je zorgen maakt en googlen is inderdaad niet altijd even handig.

SQ: crap dat was ik helemaal inderdaad vergeten ja, die lucht :')

Klem hebben we bewaard. Ik hoefde hem niet, maar mijn man kon het niet aan om het zomaar weg te gooien. Stompje is overigens op mijn verzoek wel in de kliko beland.
pi_170625950
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bloeddruk was nu weer goed, bovenwaarde wel aan de hoge kant van normaal, maar wel binnen de marges.. Bloed was goed, ondanks dat ze me er 3 keer voor moesten prikken om een beetje te bemachtigen en ook geen eiwitten in de urine, dus helemaal perfect. Ook zo'n leuke band om m'n buik gehad om de hartslag van de parasiet in de gaten te houden, maar ook die was hartstikke mooi, net als de groei en beweging *O*
Fijn!!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170625966
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 07:20 schreef Krisvc het volgende:
Rena wat een mooie echo. Klopte de termijn?

Tweedle, ik hoop sat het strippen wat heeft gedaan!

Messina, ik hoop dat je hoofdpijn over is en je lekker hebt geslapen. :*

GvsE, fijn dat je weer naar huis mocht.

Oh jeuk Franny, jeuk is zo onwijs naar.

Navelstompje. Hier gewoon een klem de vorige keer. En een emotionele jank ui toen die nog aan een draadje vastzat en ik zo bang was het per ongeluk eraf te trekken en haar pijn te doen.
Wel navelstrengbloeddonatie gedaan vorige keer. Als dat nu weer mogelijk is doe ik het weer.

Echodag vandaag. Half 5 pas. Slecht geslapen en onwijs zenuwachtig. Lang liggen piekeren. Het ging van: 'maar wat als het er nou twee zijn?' naar 'maar wat als het er nou vijf zijn?! :o'. Paniek. :') Maargoed aan het eind van die paniek bui leek een tweeling me niet eens zo onmogelijk meer. :P
Ja, de kleine liep mooi op schema vergeleken met 3 weken terug. Toen kon je nog amper zien wat het was en nu was het echt een baby om te zien O+ Met een prachtige hartslag :)

Hoeveel weken ben jij ongeveer? Succes en plezier bij de echo!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 2 mei 2017 @ 08:16:20 #143
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170626011
Mag ik meeschrijven? Ik ben vandaag precies 14 weken zwanger van de 3e. Sommigen (vooral meelezers) zullen mij misschien nog wel kennen van vroeger, want vooral bij mijn eerste zwangerschap (13 jaar geleden alweer :o ) was ik een fanatiek meeschrijver hier.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 2 mei 2017 @ 08:19:00 #144
56471 pinquit
oh my lama!
pi_170626031
Ooh LadyS, gefeliciteerd O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 2 mei 2017 @ 08:21:33 #145
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_170626051
Dit oudje weet nog wel wie je bent.

2 meiden ook als ik me niet vergis?

Gefeliciteerd met de zwangerschap!
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 2 mei 2017 @ 08:22:44 #146
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170626064
Daar is de eerste bekende al :P Dank je wel! O+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_170626102
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 22:44 schreef Adrian4 het volgende:
En sorry, ik wil je niet ongeruster maken, maar het is zo'n enorme trigger voor mij. Het enige symptoom van cholestase is jeuk. Maar dat betekent dus ook dat het helemaal niets hoeft te zijn, omdat er wel meer dingen jeuk veroorzaken tijdens de zwangerschap.
Ik las dus inderdaad over cholestase. De jeuk is nu weer weg. Mocht ik er vandaag weer veel last van hebben, dan ga ik bellen. Donderdag heb ik een afspraak bij de vk, dus als het niet erger wordt dan wacht ik even die afspraak af.

Messina, nee geen vocht in die regio. Wel heb ik mijn benen geschoren dit weekend en daarna begon de jeuk. Dus ik dacht eerst dat het daardoor kwam, maar ik heb dat anders nooit en het lijkt me ook niet iets dat dagen aanhoudt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170626109
LadyS, gefeliciteerd! Je krijgt dus echt een nakomertje! Was je erg jong bij de eerste?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 2 mei 2017 @ 08:30:47 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_170626124
Gefeliciteerd ladyS! Wat leuk zo'n nakomertje O+
disclaimer
pi_170626126
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 08:16 schreef LadyS het volgende:
Mag ik meeschrijven? Ik ben vandaag precies 14 weken zwanger van de 3e. Sommigen (vooral meelezers) zullen mij misschien nog wel kennen van vroeger, want vooral bij mijn eerste zwangerschap (13 jaar geleden alweer :o ) was ik een fanatiek meeschrijver hier.
Gefeliciteerd! *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 2 mei 2017 @ 08:34:25 #151
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170626160
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 08:21 schreef Books1 het volgende:
Dit oudje weet nog wel wie je bent.

2 meiden ook als ik me niet vergis?

Gefeliciteerd met de zwangerschap!
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 08:21 schreef Books1 het volgende:
Dit oudje weet nog wel wie je bent.

2 meiden ook als ik me niet vergis?

Gefeliciteerd met de zwangerschap!
Ja! 2 meiden inderdaad! Nu bijna 13 en bijna 11 alweer.
Dus ik ga nu voor de BabyS 3.0 :P

[ Bericht 3% gewijzigd door LadyS op 02-05-2017 08:41:03 ]
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 2 mei 2017 @ 08:39:31 #152
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170626217
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 08:28 schreef Franny_G het volgende:
LadyS, gefeliciteerd! Je krijgt dus echt een nakomertje! Was je erg jong bij de eerste?
Ik was 25 toen de eerste geboren werd, dus niet heel erg jong. Ik ben nu gewoon oud :P 38 ;(
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 08:30 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd ladyS! Wat leuk zo'n nakomertje O+
Dank je wel! Ja, wel gek hoor. Alles voelt ook een beetje als nieuw voor mij. Stond laatst bij de Hunkemöller een beetje schaapachtig te kijken naar de voedingsbeha's, maar na een gesprek met de verkoopster bleek dat ik die niet moest hebben, maar meegroeibeha's. Ohh ja, dacht ik. Die waren er ook nog, ik wist dat ik niet goed zat bij die voedingsbeha's, maar ik wist ook niet waarom |:( :') :@ Dus ik voelde me echt een onwetende bakvis, haha
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 08:30 schreef rena het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O*
Dank je wel *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 2 mei 2017 @ 08:39:51 #153
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_170626226
Haha toch goed onthouden dat we samen opgingen. Hier ook eentje van bijna elf inmiddels en bijna negen.

Leuk een 3.0 erbij.Het begin is er.

Heet een van je dames beginnend met een A of heb ik dat helemaal mis? Kan hoor haha ook al een dagje ouder inmiddels.
If you can dream it, you can do it...
pi_170626296
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 08:39 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ik was 25 toen de eerste geboren werd, dus niet heel erg jong. Ik ben nu gewoon oud :P 38 ;(
Gelukkig is dat allemaal relatief. Ik ben 41. *) . O+ .
Maar erg leuk en gezellig hoor, een nakomertje. Ik kan me voorstellen dat het allemaal weer als nieuw voelt. Lijkt me bijzonder om weer mee te maken. Maar weer gebroken nachten en achter een dreumes aanrennen, zie je wel weer zitten? :D . ;) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170627958
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 08:47 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Gelukkig is dat allemaal relatief. Ik ben 41. *) . O+ .
Maar erg leuk en gezellig hoor, een nakomertje. Ik kan me voorstellen dat het allemaal weer als nieuw voelt. Lijkt me bijzonder om weer mee te maken. Maar weer gebroken nachten en achter een dreumes aanrennen, zie je wel weer zitten? :D . ;) .
Symptoom van cholestase is jeuk onder je voetzolen en/of op je handpalmen. Daarna evt uitbreidend naar de rest van je lijf.
pi_170630222
Voor als er een modje langsloopt: mag ik in de OP? O+
25 november *)

Een prachtige termijnecho gehad en ik heb er nu eindelijk het volste vertrouwen in! O+ Hartje klopte goed, de termijn klopte exact met m'n eigen berekening en hij/zij schopte en zwaaide er vrolijk op los! :D
Ik ben helemaal in de wolken nu! O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_170630345
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:55 schreef twist02 het volgende:
Voor als er een modje langsloopt: mag ik in de OP? O+
25 november *)

Een prachtige termijnecho gehad en ik heb er nu eindelijk het volste vertrouwen in! O+ Hartje klopte goed, de termijn klopte exact met m'n eigen berekening en hij/zij schopte en zwaaide er vrolijk op los! :D
Ik ben helemaal in de wolken nu! O+
Gefeliciteerd! Fijn he die bevestiging! En een dagje na mij uitgerekend!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170630387
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 13:02 schreef rena het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Fijn he die bevestiging! En een dagje na mij uitgerekend!
Wat leuk, dan gaan we echt gelijk op! :D
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_170630573
*O* voor de goede echo's.

Gefeliciteerd Lady!

Vandaag al de hele dag ontzettend pijn aan m'n navel. Rechtop staan lukt niet goed, zitten is ook al niet fijn ;(
  dinsdag 2 mei 2017 @ 13:14:32 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_170630603
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:55 schreef twist02 het volgende:
Voor als er een modje langsloopt: mag ik in de OP? O+
25 november *)

Een prachtige termijnecho gehad en ik heb er nu eindelijk het volste vertrouwen in! O+ Hartje klopte goed, de termijn klopte exact met m'n eigen berekening en hij/zij schopte en zwaaide er vrolijk op los! :D
Ik ben helemaal in de wolken nu! O+
Yes! wat goed!

rena, wil jij er ook in?
disclaimer
  dinsdag 2 mei 2017 @ 13:15:05 #161
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170630614
Twist, wat fijn O+ Heerlijk he, zo'n goede echo!
Ik weet nog dat ik die laatste week voor de echo zo spannend vond. Allerlei doemscenario's passeerden de revue..

Mag ik ook in de OP? Ik ben 31 oktober uitgerekend.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_170630638
Dank SQ! ^O^

LadyS, jij ook nog gefeliciteerd natuurlijk! *O*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  dinsdag 2 mei 2017 @ 13:16:47 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_170630649
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 13:15 schreef LadyS het volgende:
Twist, wat fijn O+ Heerlijk he, zo'n goede echo!
Ik weet nog dat ik die laatste week voor de echo zo spannend vond. Allerlei doemscenario's passeerden de revue..

Mag ik ook in de OP? Ik ben 31 oktober uitgerekend.
Yes! Nog meer aanvragen? Nu ik er toch ben?
disclaimer
pi_170630693
Twist, wat fijn! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 13:12 schreef Flav het volgende:
*O* voor de goede echo's.

Gefeliciteerd Lady!

Vandaag al de hele dag ontzettend pijn aan m'n navel. Rechtop staan lukt niet goed, zitten is ook al niet fijn ;(
Dat was bij mij vorige keer het begin van een navelbreuk. Kan ook gewoon een ploppende navel zijn.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  dinsdag 2 mei 2017 @ 13:21:02 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_170630728
En waar is tweedle?
disclaimer
pi_170630763
Wat fijn Twist *O*

Gefeliciteerd LadyS! Weten de andere twee het al en wat vinden ze ervan?

Tweedle, hoe is het met je? Heeft het strippen nog wat gedaan?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  dinsdag 2 mei 2017 @ 13:29:30 #167
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_170630909
Hoera voor je goede echo Twist!

En LadyS, wat leuk jou hier te zien; toen je dochters jong waren las ik al af en toe mee hier :') :s)

Flav, interessant he, al die pijntjes die hier en daar kunnen opduiken? Hopelijk is het morgen weer weg. Ik vond het vooral wonderlijk dat bij mij het langzaam naar buiten komen van die navel géén pijn deed.

GvE, wat een gedoe met je bloeddruk, maar fijn dat je gisteravond weer naar huis mocht! Ben je nu weer gewoon onder controle van je verloskundige?

Ik hoop ook dat Tweedles stilte een goed teken is, en doe vast een weeëndansje *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_170631117
Dat zou zo fijn zijn Tweedle *O*
pi_170631289
Twist, wat ontzettend fijn! O+.
Gefeliciteerd, LadyS!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_170632003
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 13:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Yes! wat goed!

rena, wil jij er ook in?
Ja, leuk! 24 november! :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170632398
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 13:15 schreef LadyS het volgende:
Twist, wat fijn O+ Heerlijk he, zo'n goede echo!
Ik weet nog dat ik die laatste week voor de echo zo spannend vond. Allerlei doemscenario's passeerden de revue..
Ik had het gisterochtend ook echt, mijn borsten deden minder pijn en ik voelde me weer "gewoon". Ik was echt benauwd voor wat ik zou zien op de echo, maar de VK zei ook dat je lichaam gewend begint te raken aan de situatie waardoor de kwaaltjes minder worden. Want de echo was O+

Ook ben ik sinds ik zwanger ben al 5 kilo afgevallen, terwijl ik wel kan eten. Goede deal *O* Waarschijnlijk door het gebrek aan alcohol en zo, niet dat ik zo'n zuipschuit was :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170632444
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 13:03 schreef twist02 het volgende:

[..]

Wat leuk, dan gaan we echt gelijk op! :D
:Y Het is leuk om een beetje te kunnen vergelijken op die manier he!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170632607
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 14:40 schreef rena het volgende:

[..]

Ik had het gisterochtend ook echt, mijn borsten deden minder pijn en ik voelde me weer "gewoon". Ik was echt benauwd voor wat ik zou zien op de echo, maar de VK zei ook dat je lichaam gewend begint te raken aan de situatie waardoor de kwaaltjes minder worden. Want de echo was O+

Ook ben ik sinds ik zwanger ben al 5 kilo afgevallen, terwijl ik wel kan eten. Goede deal *O* Waarschijnlijk door het gebrek aan alcohol en zo, niet dat ik zo'n zuipschuit was :P
Fijne uitleg van de vk. Elke dag zonder kwaaltje is een zegen. :P
Ik merk sinds gister dat ik vaker moet plassen.
Verder voel ik mij top! (maar ben dan ook nog maar 6 weken). :')
pi_170632751
Kwaaltjes zijn hoe dan ook gewoon ruk..! :(
Als je er wel last van hebt, wil je dat het stopt, en zodra het stopt, maak je je zorgen (in het begin dan).

Overal lees je dat die kwaaltjes rond 10-11 weken op het hoogtepunt zijn. Was heel fijn toen ik me met 9 weken beter ging voelen, maar niet heus :')

Het is zó logisch om het te denken, maar het zegt gewoon niks over het verloop van je zwangerschap :N

En ik stem ook voor Tweede mét baby :Y O+ (uit buik ;) )
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_170632807
Go Tweedle!

En fijn van de goede echo's. *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170633817
Ja, Tweedle :o

Leuk alle goede echo's!

Ik heb net een van mijn lelijkste zwangerschapskwaaltjes weg laten halen. Had twee gesprongen adertjes op mijn wang en voorhoofd gekregen (komt blijkbaar vaker voor tijdens zwangerschap), twee heel lelijke opvallende rode vlekjes (vond ik zelf). Vijf minuten bij de schoonheidsspecialiste en ze zijn netjes dichtgebrand. Ik hoop dat het mooi genezen is tegen de tijd dat de baby er is. Wilde gewoon echt geen kraamfoto's met die vlekjes :D :@ Waar je je al niet druk om kunt maken :')
pi_170634527
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 14:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Fijne uitleg van de vk. Elke dag zonder kwaaltje is een zegen. :P
Ik merk sinds gister dat ik vaker moet plassen.
Verder voel ik mij top! (maar ben dan ook nog maar 6 weken). :')
Ja, vooral mijn borsten die wat minder pijnlijk zijn is echt een zegen; want het was echt een drama :') :X Ze groeien nog niet overigens, en ik hoop dat dat zo blijft, ik zit al op een goede F80, vind ik al meer dan genoeg!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170634555
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 15:39 schreef Minarosa het volgende:
Ik heb net een van mijn lelijkste zwangerschapskwaaltjes weg laten halen. Had twee gesprongen adertjes op mijn wang en voorhoofd gekregen (komt blijkbaar vaker voor tijdens zwangerschap), twee heel lelijke opvallende rode vlekjes (vond ik zelf). Vijf minuten bij de schoonheidsspecialiste en ze zijn netjes dichtgebrand. Ik hoop dat het mooi genezen is tegen de tijd dat de baby er is. Wilde gewoon echt geen kraamfoto's met die vlekjes :D :@ Waar je je al niet druk om kunt maken :')
Waarschijnlijk ook de hormonen die je sturen ;) Maar het is ook belangrijk dat jij je straks prettig voelt toch?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170634740
Yes Twist! *O* *O* *O*
Had je het gisteren nou uiteindelijk al verteld op je werk?

Gefeliciteerd Lady!

Hier net terug van controle. Kind zit op p98 (hij schiet nu nog verder vd curve dan de vorige keer), dus ik mag dooooorrrr voor de suikertest! Ik heb me dus niet ingebeeld dat ik zo enorm wordt. Ben benieuwd, ben zelf maar een gemiddeld vrouwmens van 1:67, dus daar ligt het niet aan...

Maak me dr niet zo druk om hoor, T1 zat met nekplooi op p99 en met hoofdje op p5, en die is verder prima gelukt. :) Maak gewoon kindjes met extreme onderdelen I guess :')
pi_170634762
Wat fijn Kris en Twist dat jullie echo's goed zijn. *O*

Vanmorgen had ik mijn intake bij de verloskundige, gelukkig is het een fijne dame. :D Voor mijn rugpijn kan ik met een kussentje tussen de benen slapen en niet meer traplopen. De oplossing is dus best simpel. :s) Eigenlijk moet ik steeds symmetrisch blijven en mijn gewicht verdelen.

En mijn lip is blijkbaar geen koortslip maar gewoon gesprongen ofzo. Ik heb het weleens vaker maar deze keer voelde het anders. Nou heb ik een extra beschermende lippenbalsem gekocht die ik voor bedtijd maar ga gebruiken, want het gebeurd altijd 's nachts. Wel fijn om achter te komen na twee dagen met een witte klodder zalf rondgelopen te hebben. :D

Die kwaaltjes is ook wat inderdaad. Soms wil ik iets langer wachten met iets eten om te kijken óf ik nog wel misselijk word. Het antwoord is gelukkig/helaas steeds ja. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_170635097
Knap pannenkoekenmix, dat jij al weet dat mijn echo goed is gegaan. Dat kom ik nu namelijk zelf pas melden. Ik denk dat je Rena bedoelde. ;)

Anyway, echo hier was ook goed. Een mooie knipper en het is er maar eentje! *O* Volgens de echo nu zou ik op 8w2d zitten, een dagje verder dan volgens eigen berekening. Over drie weken de Termijnecho. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_170635218
Mijn UD-genootje via Facebook (ook een eeneiige meisjestweeling met dezelfde UD uit dezelfde woonplaats en met dezelfde gyn) ligt met weeën in het ziekenhuis... Best confronterend en ik word er ook een beetje gestrest van, vooral omdat ik nog helemaal geen vluchttas heb en we ook nog geen namen hebben. En de inhoud voor in de vluchttas ligt nu verspreid over tig dozen in twee verschillende huizen.

Gefeliciteerd met je enkele knipper Kris *O*
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_170635270
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:39 schreef Krisvc het volgende:
Wat fijn! Gefeliciteerd!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170635284
Knippers! *O*
Kwaaltjes. :') Beetje prikkelbuik vandaag maar daar ga ik mij niets van aantrekken!
Vandaag welkomsbrief gehad van de VK.
Btw: ik betrap mezelf erop dat ik al een paar keer iets zei van: "Als zé straks geboren zijn..."
Wtf. :P Retespannend straks.
pi_170635315
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:46 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn UD-genootje via Facebook (ook een eeneiige meisjestweeling met dezelfde UD uit dezelfde woonplaats en met dezelfde gyn) ligt met weeën in het ziekenhuis... Best confronterend en ik word er ook een beetje gestrest van, vooral omdat ik nog helemaal geen vluchttas heb en we ook nog geen namen hebben. En de inhoud voor in de vluchttas ligt nu verspreid over tig dozen in twee verschillende huizen.

Gefeliciteerd met je enkele knipper Kris *O*
De rampscenario's komen altijd goed. Als er nood aan de man is, sta je heus zo klaar.
Laatst was hier brand in de wijk en we moesten evacueren. Dan heb je met 5 minuten een weekendtas vol met meer dan je nodig hebt. :P
pi_170635330
Heeft er iemand trouwens een tip voor fijne zwangerschapspanty's? Ik had er een van de H&M maar die was in 1 dag kapot :{ M'n gewone beginnen te knellen aan het einde van de dag.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 2 mei 2017 @ 16:53:49 #187
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170635359
Ik heb net een middagdutje gedaan :@.

Nog meer goede echo's! *O*
En spannend FlyingFish!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 2 mei 2017 @ 17:24:10 #188
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170635898
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:52 schreef rena het volgende:
Heeft er iemand trouwens een tip voor fijne zwangerschapspanty's? Ik had er een van de H&M maar die was in 1 dag kapot :{ M'n gewone beginnen te knellen aan het einde van de dag.
Deze: https://www.lidl-shop.nl/(...)-of-panty/p100215892
KuikenGuppy
pi_170635965
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:21 schreef Sara82 het volgende:
Yes Twist! *O* *O* *O*
Had je het gisteren nou uiteindelijk al verteld op je werk?
Nee toch maar niet :') normaal gesproken denk ik nooit zo, maar nu voelde het toch als jinxen ofzo _O-

Morgen hebben beide leidinggevenden een thuiswerkdag :{w dus dan maar donderdag vertellen :)

Kris wat fijn!! *O* O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  dinsdag 2 mei 2017 @ 17:42:13 #190
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_170636186
*O* voor alle goede echo's! En hopelijk ligt Tweedle gewoon al fijn baby te knuffelen O+

Best confronterend, FF! Ik lees mee op een Amerikaanse app (wat best lachen is als ze met 12 weken klagen "nog steeds geen naam te hebben" :')) en daar zijn ook al 4 vrouwen uit de juli-groep bevallen!
  dinsdag 2 mei 2017 @ 17:45:56 #191
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170636269
Nou dat strippen werkte als een malle, ik lig sinds vanmorgen half 5 onafgebroken naar een klein pruttelmeisje te kijken O+
Later meer, heb haar net weer rustig dus probeer zelf nog wat slaap te pakken :*
pi_170636307
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:45 schreef Tweedledee het volgende:
Nou dat strippen werkte als een malle, ik lig sinds vanmorgen half 5 onafgebroken naar een klein pruttelmeisje te kijken O+
Later meer, heb haar net weer rustig dus probeer zelf nog wat slaap te pakken :*
Hoera!! *O*
Op een goede gezondheid en geluk samen.
pi_170636315
*O* *O* !! Gefeliciteerd,Tweedle!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 2 mei 2017 @ 17:48:07 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_170636318
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:45 schreef Tweedledee het volgende:
Nou dat strippen werkte als een malle, ik lig sinds vanmorgen half 5 onafgebroken naar een klein pruttelmeisje te kijken O+
Later meer, heb haar net weer rustig dus probeer zelf nog wat slaap te pakken :*
yes! Wat fijn! Van harte gefeliciteerd! O+
disclaimer
  dinsdag 2 mei 2017 @ 17:49:26 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170636333
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:45 schreef Tweedledee het volgende:
Nou dat strippen werkte als een malle, ik lig sinds vanmorgen half 5 onafgebroken naar een klein pruttelmeisje te kijken O+
Later meer, heb haar net weer rustig dus probeer zelf nog wat slaap te pakken :*
Gefeliciteerd O+! Wat klink je gelukkig!
KuikenGuppy
pi_170636401
Gefeliciteerd Tweedle! Geniet van je kleine meid! O+
pi_170636419
Gefeliciteerd Tweedle!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_170636437
gefeliciteerd tweedle! *O*
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 2 mei 2017 @ 17:58:35 #199
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170636484
Tweedle, gefeliciteerd! *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_170636615
Jaah Tweedle! O+ Gefeliciteerd! *O*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  dinsdag 2 mei 2017 @ 18:12:23 #201
385535 VikaMustyGrishi
vikamustygrishi
pi_170636721
Jaaa wat fijn Tweedle!! Gefeliciteerd!!!
pi_170637019
Gefeliciteerd Tweedle! *O* *O*
pi_170637116
Yes Tweedle, van harte O+ *O*

En ook nog een *O* voor de knippers en goede echo's!
  dinsdag 2 mei 2017 @ 18:42:00 #204
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_170637202
Oh Tweedle wat fijn! Gefeliciteerd, geniet ervan!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 2 mei 2017 @ 18:49:46 #205
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_170637327
Pannenkoekenmix: ik moest wel een beetje lachen om dat je de oplossing 'simpel' noemt, want hoe kan je nou zorgen dat je niet meer traploopt? Het is in mijn huis in ieder geval niet te doen!

Kriscv, super dat jouw echo ook goed was.

FF, kan me voorstellen dat de confronterend is inderdaad. Een tweelingzwangerschap is gewoon wat kwetsbaarder. Maar in een vluchttas zitten weinig écht onmisbare dingen, toch? En als je baby's zo vroeg zouden komen kunnen ze ook nog geen normale maten aan denk ik?

LadyS: ik hoop dat jouw middagdutje net zo lekker was als de mijne :P
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_170637411
Gefeliciteerd Tweedle! *O*

En een *O* voor de echo van Kris!
pi_170637435
*O* *O* voor goede echo's en verse Tweedle-baby! *O* *O*

FF, beetje wat hierboven gezegd wordt; De meeste dingen in een vluchttas zijn vooral handig om mee te nemen, maar niet broodnodig. Je man kan altijd op en neer rijden, de meeste ziekenhuizen hebben wel een winkel, en anders zijn er vast ook andere naasten die wel wat kunnen komen brengen. Al snap ik de onrust heel goed en lijkt het me ook geen fijn gevoel. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_170637463
Jaaaah, Tweedle! *O*
  dinsdag 2 mei 2017 @ 19:13:10 #209
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_170637833
*O* Tweedle, daar is ze! Gefeliciteerd!
pi_170638038
Goede echo's, fijn om te lezen!!! Gefeliciteerd.

Tweedle, wat fijn dat het strippen zijn werk heeft gedaan. Gefeliciteerd met je kleine meisje 🎈
pi_170638360
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 15:39 schreef Minarosa het volgende:

Ik heb net een van mijn lelijkste zwangerschapskwaaltjes weg laten halen. Had twee gesprongen adertjes op mijn wang en voorhoofd gekregen (komt blijkbaar vaker voor tijdens zwangerschap), twee heel lelijke opvallende rode vlekjes (vond ik zelf). Vijf minuten bij de schoonheidsspecialiste en ze zijn netjes dichtgebrand. Ik hoop dat het mooi genezen is tegen de tijd dat de baby er is. Wilde gewoon echt geen kraamfoto's met die vlekjes :D :@ Waar je je al niet druk om kunt maken :')
spider naevi? ik ben 8 maanden geleden bij de huisarts geweest omdat ik al 2 jaar een rood puntje op mijn gezicht had, waarvan ik eerst hoopte dat het uit zichzelf zou wegtrekken. Deze stuurde me door naar de dermatoloog waar ik pas geleden geweest ben. Deze bevestigde het vermoeden van de huisarts en het plekje leek 2 maanden terug weer iets opvallender/groter te zijn geworden. De dermatoloog adviseerde me om het plekje pas na de zwangerschap weg te laten halen, omdat dit tijdens nog zou kunnen uitbreiden. ik kijk dus ook al erg uit naar dat moment! om foto's maak ik me minder zorgen, dan maar geen close-up vanaf links :D

oh wat fijn van alle goede echo's *O* *O* *O*

En tweedle van harte met jullie dochter, ze was dus op mei aan het wachten. Lekker genieten nu!
pi_170638516
Gefeliciteerd Tweedle! *O*
pi_170638774
Van harte gefeliciteerd Tweedle!!! Lekker knuffelen nu en zeker je rust pakken als het kan :)...

Welkom LadyS!

Fijn van de goede echo's voor Rena, Twist en Kris! Toch altijd heel spannend!

Hier vandaag 34 weken :)! Net een paar dagen vrij gehad en dat heeft me wel goed gedaan! Nu nog 3 daagjes werken en dan verlof :o!
pi_170638921
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:33 schreef Nolita het volgende:

[..]

spider naevi? ik ben 8 maanden geleden bij de huisarts geweest omdat ik al 2 jaar een rood puntje op mijn gezicht had, waarvan ik eerst hoopte dat het uit zichzelf zou wegtrekken. Deze stuurde me door naar de dermatoloog waar ik pas geleden geweest ben. Deze bevestigde het vermoeden van de huisarts en het plekje leek 2 maanden terug weer iets opvallender/groter te zijn geworden. De dermatoloog adviseerde me om het plekje pas na de zwangerschap weg te laten halen, omdat dit tijdens nog zou kunnen uitbreiden. ik kijk dus ook al erg uit naar dat moment! om foto's maak ik me minder zorgen, dan maar geen close-up vanaf links :D

oh wat fijn van alle goede echo's *O* *O* *O*

En tweedle van harte met jullie dochter, ze was dus op mei aan het wachten. Lekker genieten nu!
Ja inderdaad, bij mij is het tijdens de zwangerschap ontstaan en erger geworden. Kan vanzelf wegtrekken maar ik had er het geduld niet voor, als kind heb ik er ook eens een gehad en die is na een paar jaar ook weggehaald. En kostte weinig dus als het weer terugkomt laat ik het weer wegbranden. Ben overigens niet naar de huisarts geweest, heb een schoonheidsspecialiste gebeld vorige week en kon nu terecht. Het ziet er nu al beter uit :@

Tweedle, daar is ze! Proficiat! O+
pi_170639233
Gefeliciteerd met je meisje Tweedle *O*

En jullie hebben ook wel gelijk wat betreft vluchttas, maar ik weet dat als ik nu mn man stuur om bepaalde spullen mee te nemen dat hij uiteindelijk met dingen aan komt die ik eigenlijk nét niet bedoelde. Geen wereldschokkende dingen, maar qua kleding heb je bijvoorbeeld dingen die net wat comfortabeler zitten dan andere dingen (zeker met dikke buik) plus dat hij dingen als slippers nu ook gewoon niet gaat kunnen vinden, zeker als hij een beetje gestrest is. Maar goed, ik heb donderdag een dagje zonder zoon, en dan kan ik snel even wat basisdingen bij elkaar zoeken wat me iig een wat beter voorbereid gevoel geeft.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  dinsdag 2 mei 2017 @ 20:14:06 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_170639358
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:10 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd met je meisje Tweedle *O*

En jullie hebben ook wel gelijk wat betreft vluchttas, maar ik weet dat als ik nu mn man stuur om bepaalde spullen mee te nemen dat hij uiteindelijk met dingen aan komt die ik eigenlijk nét niet bedoelde. Geen wereldschokkende dingen, maar qua kleding heb je bijvoorbeeld dingen die net wat comfortabeler zitten dan andere dingen (zeker met dikke buik) plus dat hij dingen als slippers nu ook gewoon niet gaat kunnen vinden, zeker als hij een beetje gestrest is. Maar goed, ik heb donderdag een dagje zonder zoon, en dan kan ik snel even wat basisdingen bij elkaar zoeken wat me iig een wat beter voorbereid gevoel geeft.
tip die ik hier las: pak 1 vaste plank in je kast waar je alle comfortabele kleding standaard neerlegt. Hoeft hij alleen maar die plank in een tas te vegen.
disclaimer
pi_170639557
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

tip die ik hier las: pak 1 vaste plank in je kast waar je alle comfortabele kleding standaard neerlegt. Hoeft hij alleen maar die plank in een tas te vegen.
Dat is wel een goede tip idd! Ga ik gelijk regelen als alle kleding verhuisd is!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_170641224
Tweedle *O* wat heerlijk dat je je meisje in je armen hebt O+

*O* voor de goede echo's! Te spannend, die eerste/termijnecho.

FF, ik snap dat je daar zenuwachtig van wordt, maar het zou heus goedkomen.
Mijn vriend wist zelfs echt goede dingen te kopen, twee dagen na de bevalling. Schoonmoeder had er wel meer moeite mee, die vroeg zich af waarom de col persé wit moest zijn en niet zwart ofzo mocht......
Ja dus, witte koooooool, tegen de stuwing _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 2 mei 2017 @ 21:17:48 #219
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170641321
Bij de eerste stuurde ik mijn man voor zwarte topjes en ik kreeg longsleeves terug. Bij de tweeling heb ik dus met gebroken vliezen zelf nog mijn ziekenhuistas ingepakt.

Tweedle gefeliciteerd!
pi_170642546
Yaaaaaay Tweedle! Je lange wachten eindelijk voorbij O+ Gefeliciteerd!
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 21:56:20 #221
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170642761
En daar is de derde t *O* gefeliciteerd tweedle!!!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_170643203
Gefeliciteerd Tweedle! *O*
Nu lekker genieten van je meisje O+
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:27:37 #223
73386 Fazz
onderweg
pi_170644001
Gefeliciteerd Tweedle *O* Daar is ze dan, ben benieuwd naar de specs! :s)
pi_170644550
Tweede gefeliciteerd *O*

Het is druk hier aan de binnenkant, vooral onderin. Ik herinner me dat gegraai in mijn liezen van binnenuit helemaal niet van de vorige zwangerschap.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 2 mei 2017 @ 22:43:47 #225
269689 crew  Viv
pi_170644554
Tweedle gefeliciteerd!! *O*

Voordat ik verhuisde bij 36 weken had ik wel alvast een vluchtkoffer gemaakt, ik vond het wel een rustgevende gedachte dat ik niet in de chaos naar spullen hoefde te zoeken. De vluchtkoffer was toen nog niet compleet, ik heb het na de verhuizing steeds verder aangevuld. Uiteindelijk niet echt nodig gehad vanwege ongeplande thuisbevalling, maar daarna was het alsnog wel praktisch voor de kraam dat alles op één plek lag. :Y)
pi_170647359
Ik ging met de zwangerschap van mijn eerste met weeën nog even wat winkels langs voor het nodige ondergoed. :') Wilde niet bevallen in een string. :P Een dag later was hij er.
  woensdag 3 mei 2017 @ 02:52:06 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_170648179
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 00:58 schreef vencodark het volgende:
Ik ging met de zwangerschap van mijn eerste met weeën nog even wat winkels langs voor het nodige ondergoed. :') Wilde niet bevallen in een string. :P Een dag later was hij er.
gelukkig bevallen de meesten in hun blote bips :+ of hadden ze dat er niet bij gezegd?
disclaimer
pi_170648389
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:45 schreef Tweedledee het volgende:
Nou dat strippen werkte als een malle, ik lig sinds vanmorgen half 5 onafgebroken naar een klein pruttelmeisje te kijken O+
Later meer, heb haar net weer rustig dus probeer zelf nog wat slaap te pakken :*
Ja! Gefeliciteerd! *O* *O*
Geniet van het gepruttel O+
pi_170648414
Oja vluchttas! Wat was ook weer de lijst voor daarin! Vorige keer heb ik in dit topic wel wat fijne tips gevonden!
  woensdag 3 mei 2017 @ 07:06:45 #230
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170648514
Tweedle, hoe ging je eerste nacht?

Die vluchttas is nog echt een ver-van-mijn-bed-show....
Ook merk ik dat ik deze zwangerschap minder fanatiek ben met dingen regelen/kopen. Heb toevallig afgelopen weekend een eerste pakje gekocht (moest huilen ervan :@), maar dat is het enige.
Vorige zwangerschappen had ik nu al van alles gekocht.
Kraamzorg moet ik ook nog regelen, maar mijn zus is verloskundige bij een geboortecentrum en ik neem de kraamzorg daar af, ze weet al welke kraamverzorgende ze gaat sturen :+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 3 mei 2017 @ 07:21:19 #231
11682 Moonah
Jolie femme
pi_170648549
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 07:06 schreef LadyS het volgende:deze zwangerschap
Wauw! Dat nieuws heb ik gemist! Van harte gefeliciteerd! :)
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 3 mei 2017 @ 07:39:49 #232
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170648600
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 07:21 schreef Moonah het volgende:

[..]

Wauw! Dat nieuws heb ik gemist! Van harte gefeliciteerd! :)
Heb me gisteren ook pas hier gemeld, hoor ;)
Dank je wel!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_170648602
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:49 schreef Lemijn het volgende:
Pannenkoekenmix: ik moest wel een beetje lachen om dat je de oplossing 'simpel' noemt, want hoe kan je nou zorgen dat je niet meer traploopt? Het is in mijn huis in ieder geval niet te doen!

Ik woon in een appartementengebouw, dus dan pak ik gewoon de lift. :P De laatste tijd nam ik juist extra de trap voor een wat betere conditie, naar drie hoog.
Vandaag stond ik in ieder geval alvast op met minder pijntjes. :)

En gefeliciteerd met je meisje Tweedle! *O* *O* *O*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_170648633
Van harte gefeliciteerd, Tweedle! Daar is ze dan! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_170648743
quote:
Oh echt? Ik vertrouw het nooit zo als het zo goedkoop is haha, die van de H&M was 14 euro en zo stuk. Maar ik zal het eens proberen als ik er kom :Y

Tweedle, van harte gefeliciteerd!!! *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 3 mei 2017 @ 08:05:39 #236
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170648774
quote:
7s.gif Op woensdag 3 mei 2017 08:02 schreef rena het volgende:

[..]

Oh echt? Ik vertrouw het nooit zo als het zo goedkoop is haha, die van de H&M was 14 euro en zo stuk. Maar ik zal het eens proberen als ik er kom :Y

Tweedle, van harte gefeliciteerd!!! *O*
Deze zijn meestal niet in de winkel te koop, alleen online :).
KuikenGuppy
  woensdag 3 mei 2017 @ 08:07:54 #237
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170648793
LadyS, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap *O*
pi_170649257
Tweedle, gefeliciteerd met je meisje!!

Kris, wat fijn van de goede echo, gefeliciteerd!

LadyS, ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

*O* all around!!
pi_170649302
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:48 schreef WupWup het volgende:

[..]

Symptoom van cholestase is jeuk onder je voetzolen en/of op je handpalmen. Daarna evt uitbreidend naar de rest van je lijf.
Dank voor de info! Dat las ik inderdaad ook toen ik aan het googlen was. Maar ik heb geen jeuk op voetzolen of handpalmen, dus ik denk niet dat het dat is. Ik heb het nu ook op de bovenkant van mijn voeten en in mijn knieholten. Er zit geen vocht, wel voelt de huid ruw, met hele kleine rode bultjes. Het lijkt meer op een vorm van eczeem. Morgen moet ik weer naar mijn vk, dus dan laat ik het wel even aan haar zien.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170651681
Weer een sticker van de gyn gehad *O* Wel tig keer de hartslagmeting opnieuw moeten doen omdat ze lekker druk waren, maar dat is alleen maar positief (maar niet zo handig voor de gyn). Ze zijn wel wat gedraaid, maar niet de goede kant op, er liggen nu billen onderin. Zoals ze nu liggen gaat het dus een keizersnede worden, maar ze hebben nog even...
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_170652664
Je hebt het vast al een keer verteld FF maar tot wanneer 'mogen' ze blijven zitten?
  woensdag 3 mei 2017 @ 13:02:36 #242
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_170653982
quote:
3s.gif Op woensdag 3 mei 2017 07:39 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik woon in een appartementengebouw, dus dan pak ik gewoon de lift. :P De laatste tijd nam ik juist extra de trap voor een wat betere conditie, naar drie hoog.
Vandaag stond ik in ieder geval alvast op met minder pijntjes. :)
Aha, dat verklaart een hoop :)

Tweedle, ik ben ook heel benieuwd naar je!

En ach, LadyS, die spullen... ik heb ook veel gekocht hoor tussen week 10 en 20, omdat ik weinig kon doen en om het echter te maken. Op de vrijmarkt zei een moeder van wie ik iets moois overnam: 'Ach, dit zijn allemaal maar spullen, het gaat om het kind dat je straks krijgt'. En toen dacht ik oh ja... Gek hoe dat besef elke keer weer nieuw lijkt. O+

Ik heb me vanmorgen toch zo gruwelijk verslapen! Door de afspraak met de verloskundige heen... Ze moet me nog bellen voor een nieuwe afspraak, ik voel me zo'n luilak nu maar het was wel nodig na veel slechte nachten met onderbrekingen en idiote dromen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 3 mei 2017 @ 13:03:15 #243
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170654007
FF, fijn dat alles goed was bij de gynaecoloog! Tot wanneer kunnen ze nog draaien? Lijkt me een krappe bedoening uiteindelijk :o

Heeft iemand hier nog tips voor positiekleding? Heb gisteren mijn bestelling van H&M binnen gekregen, maar die broeken heb ik afgekeurd. Na een half uur dragen zakken ze echt af. Een andere broek van H&M, die ik in de winkel zelf heb gekocht, zit wel aardig. Is het het geld waard om naar duurdere broeken te kijken? (ik heb die dure broeken een beetje ontweken omdat ik het toch zonde vind om veel geld uit te geven voor iets wat je naar relatief kort draagt :@). Handig om te weten is misschien dat ik een wat grotere maat heb (46). Help!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 3 mei 2017 @ 13:03:34 #244
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170654012
Ben zo verliefd op ons mooie meisje O+
Naam in de spoiler :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind mijn vriend ook echt geweldig met haar, zo'n lieve papa O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Tweedledee op 03-05-2017 13:09:26 ]
  woensdag 3 mei 2017 @ 13:04:15 #245
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170654030
Lemijn, heb net weer allemaal kleertjes gekocht :@ O+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_170654162
Oh Tweedle, die naam O+ Stond hoog op mijn lijstje maar man wilde er niet aan.

Klinkt als een goede bevalling :)
  woensdag 3 mei 2017 @ 13:09:42 #247
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_170654164
Gefeliciteerd tweedle! Prachtige naam heeft ze ;)
  woensdag 3 mei 2017 @ 13:18:08 #248
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_170654380
Fijn verhaal Tweedle, en goed verstopt die naam. Ik zag 'm pas toen ik op quote rukte om beter te kunnen zoeken :) Vervelend dat ritje naar het ziekenhuis, maar uiteindelijk dus heerlijk thuis gedaan! Heerlijk.

LadyS, andere maat hier, maar in het begin zaten positiebroeken bij mij ook voor geen meter: te weinig buik om die flap z'n werk te laten doen. Daarna kwam er een periode dat het wel bleef zitten en nogal naar voelde, en nu gaat het gewoon goed. Ik heb veel gekregen broeken van H&M dus kan je niet verder helpen.

FF, zou 2x stuit echt niet mogen? Of zie je dat zelf ook niet zitten? Lijkt me inderdaad ingewikkeld voor ze, om nog om te draaien!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 3 mei 2017 @ 13:19:05 #249
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_170654419
Nu heb ik net de naam gemist ;( Maar klinkt als een fijne bevalling, Tweedle! Jammer van het ritje naar het ziekenhuis midden in de nacht, maar gelukkig mocht je snel weer naar huis O+
  woensdag 3 mei 2017 @ 13:19:57 #250
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_170654448
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 13:19 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Nu heb ik net de naam gemist ;( Maar klinkt als een fijne bevalling, Tweedle! Jammer van het ritje naar het ziekenhuis midden in de nacht, maar gelukkig mocht je snel weer naar huis O+

Je moet de vetgedrukte letters samenvoegen
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_170654897
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 06:01 schreef Vieve6 het volgende:
Oja vluchttas! Wat was ook weer de lijst voor daarin! Vorige keer heb ik in dit topic wel wat fijne tips gevonden!
De precieze lijst weet ik ook niet meer. Weet wel dat het prima was om in eerste instantie een kleine tas mee te nemen. Mocht je onverhoopt langer moeten blijven dan kan je partner met jou aan de lijn de juiste kleren uit de kast vissen. (Of je maakt een longstay-tas die je vast klaarzet, voor-het-geval-dat.)

Goeie tips vanuit hier:
-Twee tandenborstels.
Want partner eet wel gewoon, en ik was blij dat ik hem kon sommeren ff zijn ivoor te schrobben. Ziekenhuisspruitjeslucht: :r

-Lippenbalsem. Zelfs zonder vaginale bevalling had ik gescheurde lippen. :P

-stekkerdoos(je). Meeste opladers zijn niet lang genoeg voor de afstand muur-bed. En je kunt meer zooi tegelijk opladen ^O^

De rest van die standaarddingen (camera, opladers etc) staan wel op internet.
pi_170655064
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 12:00 schreef Minarosa het volgende:
Je hebt het vast al een keer verteld FF maar tot wanneer 'mogen' ze blijven zitten?
In principe willen ze in dit ziekenhuis bij 36 weken gaan inleiden. Maar dat is dus ook afhankelijk van of het überhaupt een normale bevalling wordt. Mijn datumgenootje heeft al lange tijd een datum voor de keizersnede (vanwege andere oorzaak) bij 36.4, dus het is niet stipt bij 36 weken. We zien het tzt wel, ik ben iig geen voorstander van inleiden als daar geen goede reden voor is. Mijn inleiding bij de vorige zwangerschap was niet goed bevallen ( :') )

quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 13:03 schreef LadyS het volgende:
FF, fijn dat alles goed was bij de gynaecoloog! Tot wanneer kunnen ze nog draaien? Lijkt me een krappe bedoening uiteindelijk :o

Heeft iemand hier nog tips voor positiekleding? Heb gisteren mijn bestelling van H&M binnen gekregen, maar die broeken heb ik afgekeurd. Na een half uur dragen zakken ze echt af. Een andere broek van H&M, die ik in de winkel zelf heb gekocht, zit wel aardig. Is het het geld waard om naar duurdere broeken te kijken? (ik heb die dure broeken een beetje ontweken omdat ik het toch zonde vind om veel geld uit te geven voor iets wat je naar relatief kort draagt :@). Handig om te weten is misschien dat ik een wat grotere maat heb (46). Help!
Ze zijn nog relatief klein, 1250 en 1350 gram en kunnen vooralsnog goed bewegen, lagen nu ook weer anders dan de vorige keer. In theorie kunnen ze volgens mij ook vlak voor de bevalling nog draaien, zeker als ze dit groeilijntje aanhouden.

Qua kleding kan ik je marktplaats aanraden. Ik heb daar 2 pakketten kleding gehaald voor ¤40, niet alles was mijn smaak, maar ik heb wel qua broeken veel variatie (ook qua buikbandmaat, wat in het begin fijn zat zit dat nu niet meer). Ik vind veel geld uitgeven aan broeken die je een paar maanden draagt ook een beetje zonde. Mamalicious vond ik overigens het fijnste zitten, maar die buikbanden zitten nu te strak.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 13:18 schreef Lemijn het volgende:
FF, zou 2x stuit echt niet mogen? Of zie je dat zelf ook niet zitten? Lijkt me inderdaad ingewikkeld voor ze, om nog om te draaien!
Geen idee of dat echt niet zou mogen, maar het werd iig als een feit gebracht. Eén baby in stuit is al een risico natuurlijk, dus met twee gaan ze dan eigenlijk standaard voor een keizersnede. Maar ik wil zelf sowieso geen stuitbevalling, dus dat is voor mij ook geen issue.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 13:03 schreef Tweedledee het volgende:
Ben zo verliefd op ons mooie meisje O+
Naam in de spoiler :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind mijn vriend ook echt geweldig met haar, zo'n lieve papa O+
Klinkt als een fijne bevalling Tweedle! En een mooie naam! Al moest ik wel even goed kijken, ik had in eerste instantie wat letters gemist en kwam uit op een rare naam van drie letters :D
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  woensdag 3 mei 2017 @ 14:02:55 #253
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170655332
Volgens mij is er bij een stuitbevalling een groter risico dat ze in elkaar blijven hangen oid. Bij een tweeling vrijwel altijd voor een keizersnede gekozen als het onderste kindje in stuit ligt. Bij nummer 2 maakt het minder uit, die heeft natuurlijk ineens een zee van ruimte om nog te draaien als de eerste er al uit is. Maar ook dat is je eigen keuze natuurlijk. En het ligt er, net als bij een eenling, natuurlijk ook aan welke stuit het is. Volkomen stuit of onvolkomen stuit.

Als je op handen en knieën zit hebben ze de meeste ruimte om te draaien. Ik heb toen ook een paar avonden zo doorgebracht en er is er toen wel eentje nog gedraaid de verkeerde, dat wel.
  woensdag 3 mei 2017 @ 14:07:16 #254
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_170655381
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 13:19 schreef Lemijn het volgende:

[..]


Je moet de vetgedrukte letters samenvoegen

8)7 het viel me wel op dat sommige dikgedrukt waren, maar 1+1 optellen is teveel voor dit zwangerschapsbrein :')

En die naam O+ een van mijn favorietste maar man heeft 'm al heel vroeg geveto'd :'(
pi_170656318
Leuke naam! Ik miste ook wat maar na een paar keer kijken kwam het goed ;)
  woensdag 3 mei 2017 @ 14:55:39 #256
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170656469
Tweedle, klinkt inderdaad als een fijne bevalling! En de naam vind ik ook mooi O+.

Lemijn, bij mij is die buikband eigenlijk niet eens het probleem, maar deze 2 broeken bleven niet om mijn billen zitten. De broek die ik eerder gekocht heb is wat meer stretch (in de pijpen bedoel ik) en die lijkt wat meer om mijn benen en billen heen te 'grijpen' zeg maar.
Ik best al een buik (van mezelf dus, niet alleen van de zwangerschap :') ), dus de flap zit best goed.

FF, vlak voor de bevalling nog draaien :o dat lijkt me niet prettig ;)
Marktplaats is inderdaad een goed idee, en anders ga ik ook eens naar een kringloopwinkel.
* LadyS gaat meteen naar marktplaats
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Licht Ontvlambaar woensdag 3 mei 2017 @ 15:05:20 #257
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_170656760
BabyS 3.0 *O* Wat gaaf!!!
Hoe vinden de meiden het?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_170657293
*O* voor de goede echo's

Ben blij dat ik niet de enige was die moeite had met die naam ontcijferen. Ik kwam maar uit op een naam van 3 letters waarvan ik aan eierstokken moest denken. 8)7 Na goed kijken en vergroot zag ik het eindelijk...

Dus Tweedle gefeliciteerd met je dochter, met prachtige naam! O+

Ik heb morgen de eerste echo, ik vind het spanneeeeend!
pi_170657815
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 08:16 schreef LadyS het volgende:
Mag ik meeschrijven? Ik ben vandaag precies 14 weken zwanger van de 3e. Sommigen (vooral meelezers) zullen mij misschien nog wel kennen van vroeger, want vooral bij mijn eerste zwangerschap (13 jaar geleden alweer :o ) was ik een fanatiek meeschrijver hier.
wat leuk!!!

Gefeliciteerd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:45:31 #260
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170657816
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:05 schreef Sjeen het volgende:
BabyS 3.0 *O* Wat gaaf!!!
Hoe vinden de meiden het?
Ik heb nog nooit van die verbaasde koppies gezien :o Voor de dochter van vriend moest ik zelfs bewijs aanleveren. Ik heb dus de echo gepakt waar mijn naam op stond en de datum van 2 dagen daarvoor :D
A. ging daarna internet afstruinen op zoek naar namen en I. had meteen het idee om een 7-zits auto te kopen en dan zou zij met de nieuwe baby op de achterste 2 stoelen gaan zitten.
O+ O+
A. stuurt me ook af en toe een appje (foto) als ze ergens leuke babykleertje heeft gezien.

Songeur, ook ik zag eerst die naam, ik vond het al een beetje een rare naam, haha.
Spannend morgen! Veel plezier!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:45:53 #261
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170657829
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:45 schreef Vicky het volgende:

[..]

wat leuk!!!

Gefeliciteerd
Dank je *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 3 mei 2017 @ 17:00:37 #262
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170659246
Sorry voor de verwarring met de vetgedrukte letters, ik hou wel van uitdagingen verzinnen :P Op je mobiel is het beter te lezen dan op een computerscherm zie ik nu ook. Anyway, bedankt allemaal O+
  woensdag 3 mei 2017 @ 17:35:42 #263
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170660063
Tweed, gefeliciteerd!! Leuke naam ook ;) *O* *O*

@Lemijn: ja mag gewoon weer bij de verloskundige (tot de bevalling zelf, want ik wil drugs!!)

Verdere info uit het leven van GvsE: M'n schaambotje begint zeer te doen, het klepje van m'n maag weigert te sluiten en ik voel me heel schuldig (lees:moest huilen) dat ik m'n poezel vandaag heb laten 'helpen'... :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Good.vs.Evil op 03-05-2017 17:51:20 ]
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  woensdag 3 mei 2017 @ 17:50:05 #264
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170660301
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Good.vs.Evil op 03-05-2017 17:50:45 ]
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  woensdag 3 mei 2017 @ 17:56:00 #265
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170660412
Voor de koopjesjagers, vanavond tot 20:00 heeft de kruidvat fijne aanbiedingen ( goeie korting op pampers en eigen merk newbornluiers, 1+1 gratis op avent en 20% op random artikelen naar keuze) heb net even flink ingeslagen en kreeg 40¤ korting :o best de moeite waard ^O^
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 3 mei 2017 @ 17:57:56 #266
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170660468
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Tweed, gefeliciteerd!! Leuke naam ook ;) *O* *O*

@Lemijn: ja mag gewoon weer bij de verloskundige (tot de bevalling zelf, want ik wil drugs!!)

Verdere info uit het leven van GvsE: M'n schaambotje begint zeer te doen, het klepje van m'n maag weigert te sluiten en ik voel me heel schuldig (lees:moest huilen) dat ik m'n poezel vandaag heb laten 'helpen'... :')
ik moest laatst janken uit schuldgevoel tegenover de hond _O- ik kwam afgebrand thuis uit mn werk en ze wilde spelen. Ik kon niet meer maar vond het zo zielig voor haar _O- janken met de kraan open haha. Ergo janken om de kat is volledig normaal 8-)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_170662172
Mooie naam Tweedle!
pi_170664323
Leuke naam Tweedle :)
Ik miste eerst ook 2 letters, maar er kwam toch een 'echte' naam uit :D

Vandaag het nieuws ook maar op m'n werk verteld, en ik ben echt belachelijk opgelucht dat het nu 'out in the open' is :D
Had geen idee dat ik daar blijkbaar zó naar uit keek _O-
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_170665294
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 07:06 schreef LadyS het volgende:
deze zwangerschap
Wow wat leuk!!! Gefeliciteerd!! Hoe oud zijn A en I nu?
  Licht Ontvlambaar woensdag 3 mei 2017 @ 21:34:09 #270
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_170667576
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:45 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van die verbaasde koppies gezien :o Voor de dochter van vriend moest ik zelfs bewijs aanleveren. Ik heb dus de echo gepakt waar mijn naam op stond en de datum van 2 dagen daarvoor :D
A. ging daarna internet afstruinen op zoek naar namen en I. had meteen het idee om een 7-zits auto te kopen en dan zou zij met de nieuwe baby op de achterste 2 stoelen gaan zitten.
O+ O+
A. stuurt me ook af en toe een appje (foto) als ze ergens leuke babykleertje heeft gezien.

Songeur, ook ik zag eerst die naam, ik vond het al een beetje een rare naam, haha.
Spannend morgen! Veel plezier!
ahhhww O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_170667745
Hij Is er <3
Morgen meer, ik zit helemaal stuk.
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:42:22 #272
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_170667796
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:40 schreef Messina het volgende:
Hij Is er <3
Morgen meer, ik zit helemaal stuk.
Messina! Je baby? Wat fijn! O+ O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_170667869
Yay Messina *O*
pi_170667871
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:40 schreef Messina het volgende:
Hij Is er <3
Morgen meer, ik zit helemaal stuk.
Messina, UD-maatje, je baby! O+ Gefeliciteerd! Hopelijk kom je snel bij :*
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:45:50 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_170667899
Messina! Je laaaaaaaaaaaaaaangverwachte kindje! Eindelijk, na al die jaren :'( O+ van harte gefeliciteerd!!
disclaimer
pi_170668085
Messina jaah! O+ Gefeliciteerd! *O*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_170668249
Gefeliciteerd! O+
  woensdag 3 mei 2017 @ 22:00:38 #278
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170668343
Messina gefeliciteerd *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 3 mei 2017 @ 22:01:36 #279
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170668382
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 20:26 schreef mrien het volgende:

[..]

Wow wat leuk!!! Gefeliciteerd!! Hoe oud zijn A en I nu?
Dank je wel! Bijna 13 en bijna 11 alweer :o
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_170668647
Messina, van harte gefeliciteerd! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 3 mei 2017 @ 22:30:09 #281
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170669362
En alweer een beebje O+ gefeliciteerd messina!!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 3 mei 2017 @ 22:31:46 #282
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_170669419
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:45 schreef LadyS het volgende:

[..]

Wow, nice surprise Lady :)
Ik heb hier nog foto's van een meeting in Zeist en in de achtertuin van Maneki en daar waren je meisjes nog heul jong :)

En gefeliciteerd nieuwe zwangeren en verse beebjes O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 3 mei 2017 @ 22:46:06 #283
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170669929
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik moest laatst janken uit schuldgevoel tegenover de hond _O- ik kwam afgebrand thuis uit mn werk en ze wilde spelen. Ik kon niet meer maar vond het zo zielig voor haar _O- janken met de kraan open haha. Ergo janken om de kat is volledig normaal 8-)
Ik heb nog nooit zoveel gehuild als de afgelopen 8,5 maand :')

Nog 2 weken op de teller *O*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  woensdag 3 mei 2017 @ 22:46:33 #284
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170669944
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:40 schreef Messina het volgende:
Hij Is er <3
Morgen meer, ik zit helemaal stuk.
Gefeliciteerd!! *O*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_170670222
Messina, gefeliciteerd *O* lekker bijkomen nu en genieten! O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 3 mei 2017 @ 23:04:57 #286
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_170670467
Jaaah Gefeliciteeerrd!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_170670673
Gefelicieerd Messina! *O*
pi_170671002
Gefeliciteerd met je zoon Messina!
pi_170671460
Gefeliciteerd Messina *O* en een fijnere geboortedatum dan morgen!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  donderdag 4 mei 2017 @ 01:09:54 #290
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170672888
Jaah Messina O+ Gefeliciteerd *O*
pi_170673403
Gefeliciteerd Messina! *O*
pi_170673548
Hopelijk werkt de foto zo, ben niet zo smart met tablet.

Dit is S.tan!



[ Bericht 47% gewijzigd door Messina op 04-05-2017 06:04:48 ]
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 4 mei 2017 @ 06:31:55 #293
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170673574
Wauw O+
pi_170673581
Je kleine pandaatje O+ Gefeliciteerd Messina, wat een plaatje! *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_170673593
Van ♡ gefeliciteerd Messina!!! Lieve foto!
  donderdag 4 mei 2017 @ 06:53:39 #296
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_170673620
Gefeliciteerd Messina! *O* daar is 'ie dan O+ O+
pi_170673639
Ooohhh Messina, wat een mooie jongen! Gefeliciteerd!!
pi_170673660
Messina gefeliciteerd met je knappert!! :*

Ik blijf er bij, 3 mei is een mooie dag om jarig te zijn. Gisteren ook weer gebleken.
  donderdag 4 mei 2017 @ 07:46:17 #299
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_170673850
Messina! O+ wat een mooierd!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 4 mei 2017 @ 07:51:31 #300
73386 Fazz
onderweg
pi_170673889
Gefeliciteerd Messina *O* Je kleine panda-baby O+
  donderdag 4 mei 2017 @ 07:52:16 #301
73386 Fazz
onderweg
pi_170673891
En dicht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')