abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170602048
Bij mijn eerste had ik pas met een week of 7 door dat ik zwanger kon zijn toen ik mijn yoghurt niet meer lekker vond. :')
Verschil is denk ik dat ik nu wéét dat ik zwanger ben en dus ga ik op elk signaaltje letten of wachten.
  maandag 1 mei 2017 @ 11:30:00 #77
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170603867
Geweest, weet nu hoe het verloop gaat zijn als ze niet spontaan komt. Maar... ik heb blijkbaar al 2 cm ontsluiting :s) Ook meteen gestript, duurde minder lang dan ik had verwacht, gelukkig. Beeb schrok er wel van dat er iemand aan haar hoofd zat :D Dus nu nog zenuwachtiger afwachten 8-) Nog tips wellicht om het door te laten werken?
  maandag 1 mei 2017 @ 11:35:28 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_170603969
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:30 schreef Tweedledee het volgende:
Geweest, weet nu hoe het verloop gaat zijn als ze niet spontaan komt. Maar... ik heb blijkbaar al 2 cm ontsluiting :s) Ook meteen gestript, duurde minder lang dan ik had verwacht, gelukkig. Beeb schrok er wel van dat er iemand aan haar hoofd zat :D Dus nu nog zenuwachtiger afwachten 8-) Nog tips wellicht om het door te laten werken?
in beweging blijven!
En jouw dochter wil gewoon in mei geboren worden. Want mei O+
disclaimer
pi_170604048
Voor het weekend begaf de rits van mijn laatste spijkerbroek het. Nu vind ik net in de kast van mijn man, helemaal achterin, een broek die ik gewoon pas. *O* w/
Wel met elastiekje door het knoopsgat, maar hey, ik kan weer naar buiten *O*

quote:
Wat een goed nieuws! *O*
En 2cm ontsluiting 'gratis'! *O*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170604067
Bijna Tweelde! Straks mis je haar nog in je buik. :)

18 mei 'pas' eerste afspraak voor de echo. *O*
Ga er vanuit dat alles goed zit maar ik zal de dagen aftellen. O+
  maandag 1 mei 2017 @ 12:03:39 #81
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170604595
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

in beweging blijven!
En jouw dochter wil gewoon in mei geboren worden. Want mei O+
Ga ik doen ^O^ Ben zelf ook in mei jarig dus ik begrijp haar wel :)

quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:39 schreef Messina het volgende:
Voor het weekend begaf de rits van mijn laatste spijkerbroek het. Nu vind ik net in de kast van mijn man, helemaal achterin, een broek die ik gewoon pas. *O* w/
Wel met elastiekje door het knoopsgat, maar hey, ik kan weer naar buiten *O*

[..]

Wat een goed nieuws! *O*
En 2cm ontsluiting 'gratis'! *O*
:Y Ik hou van gratis 8-)

Nog net op het laatst je broek kapot, zul je altijd zien :')

Succes met aftellen tot de echo venco, de tijd tussen die eerste afspraken duurt sowieso altijd te lang...
pi_170604667
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:03 schreef Tweedledee het volgende:

[..]

Ga ik doen ^O^ Ben zelf ook in mei jarig dus ik begrijp haar wel :)

[..]

:Y Ik hou van gratis 8-)

Nog net op het laatst je broek kapot, zul je altijd zien :')

Succes met aftellen tot de echo venco, de tijd tussen die eerste afspraken duurt sowieso altijd te lang...
Enig idee waarom dat is eigenlijk? Ik wil nu een echo! :P
  maandag 1 mei 2017 @ 12:12:42 #83
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170604840
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Enig idee waarom dat is eigenlijk? Ik wil nu een echo! :P
Omdat er anders waarschijnlijk nog niet veel zinnigs over te zeggen is van wat je eerder ziet :)
pi_170604869
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:12 schreef Tweedledee het volgende:

[..]

Omdat er anders waarschijnlijk nog niet veel zinnigs over te zeggen is van wat je eerder ziet :)
Google vertelde mij dat ook. Hartje is soms nog niet te zien.
Geduld dus maar. Wel een ding om de afspraak te hebben staan. Nu voelt het weer wat echter. O+
  maandag 1 mei 2017 @ 12:22:06 #85
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170605091
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:14 schreef vencodark het volgende:

Google vertelde mij dat ook. Hartje is soms nog niet te zien.
Geduld dus maar. Wel een ding om de afspraak te hebben staan. Nu voelt het weer wat echter. O+
Iets om naar uit te kijken O+ Maar dat NU een echo willen heeft iedereen wel denk ik hoor ;)
pi_170605499
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:22 schreef Tweedledee het volgende:

[..]

Iets om naar uit te kijken O+ Maar dat NU een echo willen heeft iedereen wel denk ik hoor ;)
:Y

Algemeen: wanneer zijn jullie babydozen gaan aanvragen?
Ik verbaas mezelf dat er al zo'n zin in heb. :@
Bedoel: mijn man en ik hebben lang getwijfeld of we een tweede kind wilden. Vooral ik omdat ik het met Aiden de eerste jaren echt lastig vond.
En zo waren er wel meer factoren. Tot een half jaar terug dacht ik zelfs dat het er gewoon niet meer van zou komen.
Maar ineens sloeg het om en voelde ik mij er helemaal klaar voor. Nu ben ik zwanger en ben zo super gelukkig en heb er veel zin in.
Alle beren die ik voorheen op de weg zag, zijn allemaal weg.
Ik heb echt zin in de ontwikkeling van mijn zwangerschap. O+
Wil zelfs al specifieke rompers bestellen omdat ik bang ben dat tegen de tijd dat we het geslacht weten, ze uitvekocht zijn en nergens meer te krijgen. :')
Ik sla door. :P
pi_170605620
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:12 schreef Tweedledee het volgende:

[..]

En er is weinig aan haha! Ik kreeg ongeveer elke twee weken een echo vanaf m'n net droge test, dat ging van zwart vlakje naar iets groter zwart vlakje naar wit stipje in zwart stipje naar iets groter wit stipje in zwart stipje.. Het maakte de tijd tot de eerste 'echte' echo niet korter :)
  maandag 1 mei 2017 @ 12:59:30 #88
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170606041
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

:Y

Algemeen: wanneer zijn jullie babydozen gaan aanvragen?
Ik verbaas mezelf dat er al zo'n zin in heb. :@
Bedoel: mijn man en ik hebben lang getwijfeld of we een tweede kind wilden. Vooral ik omdat ik het met Aiden de eerste jaren echt lastig vond.
En zo waren er wel meer factoren. Tot een half jaar terug dacht ik zelfs dat het er gewoon niet meer van zou komen.
Maar ineens sloeg het om en voelde ik mij er helemaal klaar voor. Nu ben ik zwanger en ben zo super gelukkig en heb er veel zin in.
Alle beren die ik voorheen op de weg zag, zijn allemaal weg.
Ik heb echt zin in de ontwikkeling van mijn zwangerschap. O+
Wil zelfs al specifieke rompers bestellen omdat ik bang ben dat tegen de tijd dat we het geslacht weten, ze uitvekocht zijn en nergens meer te krijgen. :')
Ik sla door. :P
Mijn vriend is eigenlijk direct losgegaan zodra hij hoorde dat ik zwanger was.. Ik had daar niks mee te maken :')
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_170606425
Tweedle, wat fijn, al 2 cm cadeau en het strippen is gelukt! Ik hoop dat je niet al te lang meer op je kleintje hoeft te wachten. :*.

Babydozen ga ik deze keer niet meer aanvragen. Wat een zooi zit daarin, zeg. :').

Misselijk ben ik trouwens ook bijna niet geweest. Een paar weken dat ik wel steeds een wat weeïg gevoel had, maar ik heb nooit hoeven overgeven. Tot nu toe kan ik zelfs zeggen dat deze zwangerschap beter verloopt dan die van mijn zoontje. Toen was ik het eerste trimester zo moe dat mijn man me avondeten op bed bracht, en met 11 weken had ik toen al last van mijn bekken/ischias. Nu helemaal nog niet!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_170606546
Spannend hoor, venco!

Tweedle, nu je weet dat het langzaam begonnen is, voel je je ook wat blijer?

DAD, fijn dat je nu minder klachten hebt dan bij je zoontje! Hopelijk blijft dat zo!
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170606931
Ik ga ook geen babydozen aanvragen. Vond de inhoud niet echt de moeite waard.
Raar wel, voor mijn gevoel ben ik net zwanger en heb ik nog zooooveel tijd voor alle aankopen. Maar ik ben al over de 20 weken!

Tweedle, mooi dat die eerste 2 cm al in the pocket zijn :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170607007
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:38 schreef LeSage het volgende:
Ik ga ook geen babydozen aanvragen. Vond de inhoud niet echt de moeite waard.
Raar wel, voor mijn gevoel ben ik net zwanger en heb ik nog zooooveel tijd voor alle aankopen. Maar ik ben al over de 20 weken!

Tweedle, mooi dat die eerste 2 cm al in the pocket zijn :)
Ik weet met zoon 1 wel dat er veel onzin bij zit (folders gehad van hier tot ginder). Die flikker ik dit keer gelijk weg. Maar een knuffeltjes of een verzorgingsdingetje vind ik dan weer handig.
pi_170608039
Tweedle al 2 cm kado *O*

En je kan die dozen prima nu al aanvragen Venco, maar afhalen kan meestal pas rond 16 weken.

Ik heb wel alle 'dozen' (Etos, prenatal, babydump en kruidvat). Abo op ouders van nu heb ik toch al, dus extra reclame/telefoontjes levert het me niet op en ik word blij van zulke dozen uitpakken, zelfs al zit er vooral rommel in :@ vind het ook jammer dat de kerstpakketten vervangen zijn door bonnen, ook al zijn die veel nuttiger. En in elke doos zit ook wel wat nuttigs, al vond ik de inhoud 2 jaar terug beter, ik mis de aventfles en het Hero melkpoederbakje. We kunnen iig weer experimenteren met verschillende spenen en hebben alvast een basisvoorraadje aan luiers en doekjes en wat kortingsbonnen voor daarna.
  maandag 1 mei 2017 @ 14:27:51 #94
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170608285
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:23 schreef Messina het volgende:

Tweedle, nu je weet dat het langzaam begonnen is, voel je je ook wat blijer?
Ja ik voel me 'lichter', ook omdat ik nu weet waar we aan toe zijn qua evt ziekenhuis, hoef ik daar niet meer over te malen. En die 2 cm geven wel hoop, ook al weet ik dat het alsnog ff kan duren :)
pi_170608503
Succes Tweedle!

Wat FF idd schrijftt. Zo'n doos uitpakken voelt toch een beetje als een kerstpakket. Toch spannend van wat zit erin. En tja.. het is gratis... Toen ik die van de Etos ging ophalen stond er heel groot "Zwangerschapsbox" op. Je zag iedereen naar mijn buik kijken. En ik maar denken: Woww... k ben echt zwanger...

Morgen 5 maanden zwanger! Morgen komt de babykamer ( dacht eerst vrijdag^^') ! Morgen weer afspraak bij de VK!

Vraagjes: Kan ik nu al beginnen met het wassen van de babykleertjes of is het beter om te wachten? Welke wasmiddel gebruiken jullie? ( Ik heb babyreus)
  maandag 1 mei 2017 @ 14:42:35 #96
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170608632
quote:
Succes tweedle! 2cm is al een begin! *O*
  maandag 1 mei 2017 @ 14:46:27 #97
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170608741
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:35 schreef Memoru het volgende:
Succes Tweedle!

Wat FF idd schrijftt. Zo'n doos uitpakken voelt toch een beetje als een kerstpakket. Toch spannend van wat zit erin. En tja.. het is gratis... Toen ik die van de Etos ging ophalen stond er heel groot "Zwangerschapsbox" op. Je zag iedereen naar mijn buik kijken. En ik maar denken: Woww... k ben echt zwanger...

Morgen 5 maanden zwanger! Morgen komt de babykamer ( dacht eerst vrijdag^^') ! Morgen weer afspraak bij de VK!

Vraagjes: Kan ik nu al beginnen met het wassen van de babykleertjes of is het beter om te wachten? Welke wasmiddel gebruiken jullie? ( Ik heb babyreus)
Met nog 16 dagen op de teller ben ik vast heel laat als ik zeg dat ik ze gisteren pas heb gewassen.. Bedje nu ook pas opgemaakt, nu een badlaken erop. Voor mijn idee frisser om zo lang mogelijk te wachten met wassen, anders ligt het alleen maar stof te vangen :s)

Overigens Neutral wasmiddel gehaald :)

Over anderhalf uur mag ik me een keer extra melden bij de verloskundige omdat vorige week m'n bloeddruk voor mijn doen wat aan de hoge kant was (nog wel binnen de normen)en opgezwollen voetjes had.. maar ze willen kijken of er misschien zwangerschapsvergiftiging is ofzo.. Heb de halve dag al last van hartkloppingen :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Good.vs.Evil op 01-05-2017 14:52:12 ]
pi_170609294
Ik zou zo lang mogelijk wachten Memoru, des te schoner blijft het. Alles moet hier ook nog gewassen (en uitgezocht) worden. Qua wasmiddel heb ik vorige keer gewoon m'n standaard wasmiddel gebruikt (zonder wasverzachter, maar die gebruik ik sowieso bijna nooit), deze keer baby reus want die kwamen uit zo'n doos.

Bedje opmaken heb ik overigens vorige keer ook niet gedaan, gewoon de spullen opgebouwd in het bed gelegd, de kraamhulp doet het waarschijnlijk toch opnieuw.

Fijn dat ze het iig goed in de gaten houden GvE. Maar moet je vanwege je termijn niet sowieso al wekelijks langs komen?

We hebben wel vandaag het onderstel van de kinderwagen opgehaald, die waren ze vergeten mee te geven vorige keer toen we de wagen ophaalden in de winkel :') en gisteren de 2e maxi cosi besteld en een 2e waskussen (we krijgen ook een 2e commode, zat bij de tweelingkamer die we overnemen, die van zoon gaat naar de woonkamer, die van de tweeling in de extra kamer op de 1e verdieping). Alleen de tweede co-sleeper nog bestellen en we zijn er klaar voor! Of nouja, we moeten ook nog even verhuizen...
  maandag 1 mei 2017 @ 15:57:34 #99
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170610302
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:08 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou zo lang mogelijk wachten Memoru, des te schoner blijft het. Alles moet hier ook nog gewassen (en uitgezocht) worden. Qua wasmiddel heb ik vorige keer gewoon m'n standaard wasmiddel gebruikt (zonder wasverzachter, maar die gebruik ik sowieso bijna nooit), deze keer baby reus want die kwamen uit zo'n doos.

Bedje opmaken heb ik overigens vorige keer ook niet gedaan, gewoon de spullen opgebouwd in het bed gelegd, de kraamhulp doet het waarschijnlijk toch opnieuw.

Fijn dat ze het iig goed in de gaten houden GvE. Maar moet je vanwege je termijn niet sowieso al wekelijks langs komen?

We hebben wel vandaag het onderstel van de kinderwagen opgehaald, die waren ze vergeten mee te geven vorige keer toen we de wagen ophaalden in de winkel :') en gisteren de 2e maxi cosi besteld en een 2e waskussen (we krijgen ook een 2e commode, zat bij de tweelingkamer die we overnemen, die van zoon gaat naar de woonkamer, die van de tweeling in de extra kamer op de 1e verdieping). Alleen de tweede co-sleeper nog bestellen en we zijn er klaar voor! Of nouja, we moeten ook nog even verhuizen...
Wekelijks idd, nu dus woensdag, maandag, donderdag.. Voor mijn gevoel voor niks omdat de stagiaire graag wil oefenen..
pi_170611574
Spannend Tweedledee, ik duim voor je dat het doorzet! *O*

Babydozen ga ik denk ik wel bestellen, het is mijn eerste dus ik probeer wel alles te ervaren :P Hoewel ik verder heel veel spullen van mijn zussen krijg, die hebben al een aantal kinderen ;)

Vanavond mag ik weer voor een echo, ben benieuwd of het dit keer er wat meer uitziet als een mensje in plaats van een ondefinieerbare massa haha. Daarna een gesprek over de Nipt test.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')