Toch een kleinequote:Op zondag 30 april 2017 13:37 schreef Tweedledee het volgende:
41 weken vandaag!Oh, wacht...
Ik heb woensdag pas weer afspraak, maar denk dat ik morgen bel om te vragen of het niet eerder kan, heb behoefte aan gesprek over hun protocol wb inleiden en extra controle omdat ik gisteravond nogal schrok van mijn opgezwollen olifantenpoten![]()
Maar liever gewoon nog een baby vandaag pretty please
quote:Op zondag 30 april 2017 13:57 schreef Nanuke het volgende:
Tweelingen, ja. Het lijkt me heel leuk, maar ook megazwaar. Met onze laatste ivf-poging hebben we het er heel lang over gehad. Uiteindelijk zouden we het voor de iets grotere kans wel gedaan hebben, maar toen bleef er geen embryo over dus niet van toepassing.En nu ben ik vooral blij dat alle tekenen erop wijzen dat t met deze ene al goed gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op zondag 30 april 2017 14:09 schreef Messina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik vast weer mezelf.
Oh, dat lijkt me ook echt balen. Verlof vond ik zo heerlijk.quote:Op zondag 30 april 2017 20:34 schreef Adrian4 het volgende:
Succes met het afwachten Tweedle. Voor je het weet is ze er. 3 mei is overigens een leuke dag om jarig te zijn.
Grappig, jullie verhalen over overtijd gaan. Ik wil deze keer zo graag wachten en weten hoe dat voelt. Vorige keer heb ik maar 3 dagen verlof gehad zonder baby. Ik denk dat ik serieus heel hard ga huilen als ik deze keer 37 weken haal.
Welkom nieuwe zwangeren! December al...
Nog 4 dagen werken!!!
Zinoliumquote:Op zondag 30 april 2017 17:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Voor het eerst in mijn leven heb ik een koortslip te pakken.
Lekker warm, altijd te eten en te drinken, af en toe een beetje zwemmen.. Zijn mensen die daar een godsvermogen voor neertellenquote:Op zondag 30 april 2017 20:29 schreef Tweedledee het volgende:
Doet me goed om jullie ervaringen en lieve woorden te lezen, dank allemaal
Ze beweegt iig nog heel relaxt al de hele dag, dus het zal nog wel goed met haar gaan lijkt me
Songeur gefeliciteerd
quote:Op zondag 30 april 2017 20:29 schreef Tweedledee het volgende:
Doet me goed om jullie ervaringen en lieve woorden te lezen, dank allemaal
Ze beweegt iig nog heel relaxt al de hele dag, dus het zal nog wel goed met haar gaan lijkt me
Songeur gefeliciteerd
Ik ben nu een week of 6 en nog geen echo gehad. Ik ben welgeteld op 1 dag 2 keer misselijk geweest en dat is al bijna 2 weken terug.quote:Op maandag 1 mei 2017 06:30 schreef Krisvc het volgende:
Tweedle, ik heb niet veel toe te voegen aan wat alle lieve mensen boven me zeggen. Dikke kus!![]()
Hier is sinds gister de misselijkheid ineens verdwenen. Maakt me rete onzeker.Tijd voor die echo morgen. Vandaag in ieder geval 8 weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Preciesquote:Op maandag 1 mei 2017 09:17 schreef Tweedledee het volgende:
Ik probeer dat lieve gewoel ook echt te koesteren, zij kan er ook niks aan doen en vind het blijkbaar nog fijn bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |