abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170611648
@ FF: Dankje voor je antwoord! Het was in het begin echt zoeken naar een goed wasmiddel. Op heel veel wasverzachters staat een afbeelding van een baby. Echt misleidend :')
Succes met verhuizen!

@GvE: Dankje voor je antwoord! De kleertjes moeten idd niet gaan stoffen. Ik zal mijn nesteldrang onder controle moeten houden haha. Succes bij de VK! Hopelijk zijn je hartkloppingen snel weg.

@ Rena: Succes met je echo!
pi_170611794
Lekker, 2 cm al in de pocket Tweedle! Wanneer zou jij bij strippen moeten merken dat het iets op gang heeft geholpen?

Good, hopelijk valt de bloeddruk mee. Voel je je wel oké verder?

Die boxen, ik vind ze leuk, maar ik ben nu te lui geweest om ze aan te vragen.

De babywasjes heb ik de vorige keer nog vrij laat gedaan, met huismerkneutral. Was ook meteen mijn enige schoonmaaknestelactie. Ik heb eerst de wasmachine gewassen met antikalk op 90 graden. Twee keer. :') Dat verstoffen zal wel meevallen toch, het ligt in een kast. Anders leg je er een hydrofiel overheen. (Kijk, hendige dingen he?)

Vandaag 30 weken. 30. OMG!

Ff, wanneer ga je over?

Sinds een paar dagen heeft T2 ineens elke dag de hik. Was met zijn oudere broer ook van de een op andere dag rond deze termijn.

Nog 4 dagen werken. Daarna vakantie opgenomen, yeah!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 mei 2017 @ 17:40:38 #103
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170612701
Oké, bloeddruk is dus nog steeds te hoog, geen eiwitten in de urine en voel me prima maar de verloskundige heeft me voor vanavond doorgestuurd naar het ziekenhuis..
Kan een paar richtingen opgaan:
- ziekenhuis vind bloeddruk oké en ik mag gaan
- ziekenhuis vind bloeddruk te hoog en ik krijg medicijnen
- ziekenhuis vind bloeddruk te hoog en willen me inleiden

Hoe dan ook, vanavond zit ik gezellig in het ziekenhuis in plaats van op de bank. Yay. :{
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_170612766
Wat fijn tweedle. 2cm is toch mooi meegenomen! Bij mij leverde het strippen krampen op, met een beetje geluk zetten die door. In mijn geval niet genoeg en was de 2e keer strippen het zetje dat nodig was.

Babydozen had ik deze keer niet aangevraagd, vond ze vorige keer vol met rommel zitten itt de eerste keer.

Hier gaat het lekker. Dochter en ik begrijpen elkaar steeds beter. Altijd lastig om te weten of het nou honger of krampjes is. Ik krijg in ieder geval mijn series op netflix goed gekeken, ze wil niet altijd in de wieg slapen. Op mama veel fijner O+ En met mij gaat het fysiek erg goed. Wat een verschil met vorige keren!

Ik blijf hier nog zeker nog een tijdje meelezen. Meeschrijven in het babytopic bleek vorige keer niet te werken, dus weet niet of ik nog een poging waag.
  maandag 1 mei 2017 @ 17:58:34 #105
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170613088
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oké, bloeddruk is dus nog steeds te hoog, geen eiwitten in de urine en voel me prima maar de verloskundige heeft me voor vanavond doorgestuurd naar het ziekenhuis..
Kan een paar richtingen opgaan:
- ziekenhuis vind bloeddruk oké en ik mag gaan
- ziekenhuis vind bloeddruk te hoog en ik krijg medicijnen
- ziekenhuis vind bloeddruk te hoog en willen me inleiden

Hoe dan ook, vanavond zit ik gezellig in het ziekenhuis in plaats van op de bank. Yay. :{
En wie weet heb je morgen ineens je beeb al O+ hier wat positieve vibes *O* *O* *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_170615062
Kijk nou O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het hartje ook gehoord dit keer, ik ben verliefd O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170615091
quote:
17s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:13 schreef rena het volgende:
Kijk nou O+
SPOILER
Echo!!
Tof. O+!
  maandag 1 mei 2017 @ 19:53:25 #108
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_170616120
quote:
17s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:13 schreef rena het volgende:
Kijk nou O+
SPOILER
O+ O+

*O* Tweedle al 2 bonuscentimeters! Hopelijk heeft het strippen net dat zetje gegeven en kun je snel babyknuffelen O+

Ik wilde een navelveter in plaats van navelklem. Dus ik had die besteld bij de hema. Dacht ik :') Een navelbandje is dus niet hetzelfde :D nu heb ik de juiste dingen wel gevonden op internet, maar hoeveel heb je daarvan nodig? Is 1 genoeg of heb je er uit hygiënisch oogpunt meer nodig?
pi_170616164
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:53 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

O+ O+

*O* Tweedle al 2 bonuscentimeters! Hopelijk heeft het strippen net dat zetje gegeven en kun je snel babyknuffelen O+

Ik wilde een navelveter in plaats van navelklem. Dus ik had die besteld bij de hema. Dacht ik :') Een navelbandje is dus niet hetzelfde :D nu heb ik de juiste dingen wel gevonden op internet, maar hoeveel heb je daarvan nodig? Is 1 genoeg of heb je er uit hygiënisch oogpunt meer nodig?
nee 1 is genoeg. die blijft zitten tot het stompje eraf valt.
S. 2014
J. 2016
  maandag 1 mei 2017 @ 20:13:16 #110
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170616710
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:53 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

O+ O+

Het wordt aangeraden er twee te kopen, voor het geval de eerste tijdens het kopen breekt (dat klonk mij heel logisch in de oren, maar achteraf vraag ik me af: hoe dan :? Zo'n veter is gewoon best heel stevig).
Bespreek die veter btw wel van te voren ;) Toen Guppy geboren werd, snapte niemand in het ziekenhuis hoe die veter geknoopt moest worden, dus hebben ze navelstreng extra lang gelaten, zodat er alsnog een veter op kon op het moment dat ze iemand vonden die er ervaring mee had :D. Dat gebeurde de volgende dag door een kraamverzorgster op leeftijd, die het prachtig vond om weer eens een veter te knopen, lekker ouderwets
O+.
KuikenGuppy
  maandag 1 mei 2017 @ 20:15:16 #111
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170616779
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

nee 1 is genoeg. die blijft zitten tot het stompje eraf valt.
Bij Guppy ging de veter er af toen het stompje was ingedroogd. Toen zat die er dus nog wel aan.
KuikenGuppy
  maandag 1 mei 2017 @ 20:38:55 #112
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170617581
Ik mag naar huis *O*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 1 mei 2017 @ 20:44:42 #113
416758 twist02
twist02
pi_170617837
Rena, wat een mooi plaatje! O+

GvE, fijn dat je weer gewoon naar huis mocht! Viel je bloeddruk mee, of wel medicijnen gehad?

@navelveter: waarom zou je dat precies willen? Ik denk vast te simpel hoor, maar als er tegenwoordig niemand meer is die weet hoe zoiets werkt, wat is dan precies het voordeel ervan? :P
Ik redeneer altijd dat er dan vast een reden is waarom iedereen voor het alternatief kiest, maar again: misschien denk ik wel gewoon te simpel :?
  maandag 1 mei 2017 @ 20:46:26 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_170617903
Omdat je dan niet zo'n stuk hard plastic tegen je baby aan hebt plakken. Wij hadden m ook en mijn verloskundigen hadden het allemaal gewoon op de opleiding geleerd.

Waarom men voor het alternatief kiest: makkelijker.
disclaimer
pi_170617965
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bij Guppy ging de veter er af toen het stompje was ingedroogd. Toen zat die er dus nog wel aan.
oh oke. ik had een klem en ging er eigenlijk vanuit dat het principe hetzelfde was.
S. 2014
J. 2016
  maandag 1 mei 2017 @ 20:49:03 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170618014
Het voordeel is dat je kind niet dag en nacht zo'n harde plastic klem op z'n buik heeft.
Nadeel is dat je het wat bewerkelijker is en er is een klein risico dat je 'm niet strak genoeg knoopt en dat de navelstreng gaat lekken. Een klem is wat dat betreft gemakkelijker voor de zorgverlener en ietsjes veiliger.
KuikenGuppy
  maandag 1 mei 2017 @ 20:49:23 #117
416758 twist02
twist02
pi_170618029
Ja, Google is m'n vriend :) inmiddels een uitleg gevonden

Ik hou het lekker bij de ouderwetse nieuwerwetse klem geloof ik ;)
  maandag 1 mei 2017 @ 20:50:04 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_170618057
Daarom hebben wij de tweede gebruikt. De eerste zat net niet strak genoeg :)
disclaimer
  maandag 1 mei 2017 @ 20:52:10 #119
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170618145
Vond jij het veel verschil maken, SQ? Jij had bij je oudste ook een klem toch?
KuikenGuppy
  maandag 1 mei 2017 @ 20:54:19 #120
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_170618224
Fijn dat je naar huis mag, GvE! Gaven ze nog medicatie mee of vonden ze de bloeddruk wel prima zo?

En bedankt voor de input. Die dingen kosten geen drol, dus eentje extra kan niet echt kwaad. Maar het is ook een item waar je dan niks meer mee kan als 'ie over blijft ;)
En ik wilde er inderdaad eentje zodat er geen hard plastic tegen de buik van de baby ligt. Ik was al van plan het in het geboorteplan te zetten, dus dat wordt zeker nog besproken met de verloskundige ^O^
pi_170618302
Ik ga gewoon weer voor het klemmetje. Het is maar voor even en ik kan me niet herinneren dat we het bij I vervelend vonden of dat zij er op wat voor manier dan ook last van had.

Tweedle, wat goed van de 2 cm. Ze komt nu vast heel snel. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 1 mei 2017 @ 20:57:31 #122
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170618367
Franny, bij Guppy bleef de navelstreng 2 weken zitten :? Dus ik was extra blij dat hij niet al die tijd met klem hoefde te liggen.
KuikenGuppy
pi_170618567
Fijn GvsE! *O*
  maandag 1 mei 2017 @ 21:13:01 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_170618991
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:52 schreef Burdie het volgende:
Vond jij het veel verschil maken, SQ? Jij had bij je oudste ook een klem toch?
ik was bij die veter veel minder bang dat ik hem er pijn mee zou doen of dat ik die stomp kapot zou trekken :')
disclaimer
pi_170619559
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:57 schreef Burdie het volgende:
Franny, bij Guppy bleef de navelstreng 2 weken zitten :? Dus ik was extra blij dat hij niet al die tijd met klem hoefde te liggen.
Oh zo lang? Bij I was het na een dag of vijf al weg. Vandaar dat ik er ook niet zulke duidelijke herinneringen aan heb, denk ik.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')