SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wie weet heb je morgen ineens je beeb alquote:Op maandag 1 mei 2017 17:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oké, bloeddruk is dus nog steeds te hoog, geen eiwitten in de urine en voel me prima maar de verloskundige heeft me voor vanavond doorgestuurd naar het ziekenhuis..
Kan een paar richtingen opgaan:
- ziekenhuis vind bloeddruk oké en ik mag gaan
- ziekenhuis vind bloeddruk te hoog en ik krijg medicijnen
- ziekenhuis vind bloeddruk te hoog en willen me inleiden
Hoe dan ook, vanavond zit ik gezellig in het ziekenhuis in plaats van op de bank. Yay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het hartje ook gehoord dit keer, ik ben verliefd
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op maandag 1 mei 2017 19:13 schreef rena het volgende:
Kijk nou
Echo!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het hartje ook gehoord dit keer, ik ben verliefd
Tof.!
quote:Op maandag 1 mei 2017 19:13 schreef rena het volgende:
Kijk nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het hartje ook gehoord dit keer, ik ben verliefd![]()
![]()
Tweedle al 2 bonuscentimeters! Hopelijk heeft het strippen net dat zetje gegeven en kun je snel babyknuffelen
![]()
Ik wilde een navelveter in plaats van navelklem. Dus ik had die besteld bij de hema. Dacht ikEen navelbandje is dus niet hetzelfde
nu heb ik de juiste dingen wel gevonden op internet, maar hoeveel heb je daarvan nodig? Is 1 genoeg of heb je er uit hygiënisch oogpunt meer nodig?
nee 1 is genoeg. die blijft zitten tot het stompje eraf valt.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:53 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]![]()
![]()
Tweedle al 2 bonuscentimeters! Hopelijk heeft het strippen net dat zetje gegeven en kun je snel babyknuffelen
![]()
Ik wilde een navelveter in plaats van navelklem. Dus ik had die besteld bij de hema. Dacht ikEen navelbandje is dus niet hetzelfde
nu heb ik de juiste dingen wel gevonden op internet, maar hoeveel heb je daarvan nodig? Is 1 genoeg of heb je er uit hygiënisch oogpunt meer nodig?
Het wordt aangeraden er twee te kopen, voor het geval de eerste tijdens het kopen breekt (dat klonk mij heel logisch in de oren, maar achteraf vraag ik me af: hoe danquote:Op maandag 1 mei 2017 19:53 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bij Guppy ging de veter er af toen het stompje was ingedroogd. Toen zat die er dus nog wel aan.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee 1 is genoeg. die blijft zitten tot het stompje eraf valt.
oh oke. ik had een klem en ging er eigenlijk vanuit dat het principe hetzelfde was.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij Guppy ging de veter er af toen het stompje was ingedroogd. Toen zat die er dus nog wel aan.
ik was bij die veter veel minder bang dat ik hem er pijn mee zou doen of dat ik die stomp kapot zou trekkenquote:Op maandag 1 mei 2017 20:52 schreef Burdie het volgende:
Vond jij het veel verschil maken, SQ? Jij had bij je oudste ook een klem toch?
Oh zo lang? Bij I was het na een dag of vijf al weg. Vandaar dat ik er ook niet zulke duidelijke herinneringen aan heb, denk ik.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:57 schreef Burdie het volgende:
Franny, bij Guppy bleef de navelstreng 2 weken zittenDus ik was extra blij dat hij niet al die tijd met klem hoefde te liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |