Ik lees dus net een verhaal waarbij iemand zelf zo'n ding gehaakt had (WAAROM?!quote:Op maandag 1 mei 2017 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was bij die veter veel minder bang dat ik hem er pijn mee zou doen of dat ik die stomp kapot zou trekken
James zn navelstreng was ingescheurd... ik vond dat zo'n eng gezicht.. was blij dat hij er op dag 6 al af was...quote:Op maandag 1 mei 2017 22:08 schreef kazy het volgende:
Mooie echo Rena
En 2 cm in the pocket voor Tweedle![]()
Bijna vakantie/verlof voor Sara! Wel prut dat het zo moet gaan op je werk zeg.
Navelklem: die van M. bleef ook behoorlijk lang zitten. Zeker 1,5 week, maar ik kan me niet herinneren dat zij of wij last hadden van het plastic, dus ik denk dat we gewoon weer voor de klem gaan. (Ik vond het wel een vies gezicht dat het stompje de laatste dagen echt aan zo'n klein stukje bleef bungelen../tmi )
oh bij mij is dat niet eens gevraagdquote:Op maandag 1 mei 2017 22:36 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vond de navelstreng sowieso maar een vies ding, net als de navel zelf de eerste dagen daarna. De kraamhulp vroeg nog of ik het stompje en klemmetje wilde bewaren. Die zijn dus gewoon de vuilnisbak in gegaan zodra het kon.
Houd je vocht vast in die regio? Want dat jeukt bij mij echt als een malle.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:21 schreef Franny_G het volgende:
Nou, ik heb ook even zitten googlen en dat was misschien niet zo slim.. Ik heb sinds twee dagen jeuk op mijn enkels en kuiten en nu vanavond is het echt vervelend. Ik zie verder geen huiduitslag. Nu lees ik dat het met je gal te maken kan hebben en ik word er een beetje zenuwachtig van. 😒
Fijn!!quote:Op maandag 1 mei 2017 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bloeddruk was nu weer goed, bovenwaarde wel aan de hoge kant van normaal, maar wel binnen de marges.. Bloed was goed, ondanks dat ze me er 3 keer voor moesten prikken om een beetje te bemachtigen en ook geen eiwitten in de urine, dus helemaal perfect. Ook zo'n leuke band om m'n buik gehad om de hartslag van de parasiet in de gaten te houden, maar ook die was hartstikke mooi, net als de groei en beweging
Ja, de kleine liep mooi op schema vergeleken met 3 weken terug. Toen kon je nog amper zien wat het was en nu was het echt een baby om te zienquote:Op dinsdag 2 mei 2017 07:20 schreef Krisvc het volgende:
Rena wat een mooie echo. Klopte de termijn?
Tweedle, ik hoop sat het strippen wat heeft gedaan!
Messina, ik hoop dat je hoofdpijn over is en je lekker hebt geslapen.![]()
GvsE, fijn dat je weer naar huis mocht.
Oh jeuk Franny, jeuk is zo onwijs naar.
Navelstompje. Hier gewoon een klem de vorige keer. En een emotionele jank ui toen die nog aan een draadje vastzat en ik zo bang was het per ongeluk eraf te trekken en haar pijn te doen.
Wel navelstrengbloeddonatie gedaan vorige keer. Als dat nu weer mogelijk is doe ik het weer.
Echodag vandaag. Half 5 pas. Slecht geslapen en onwijs zenuwachtig. Lang liggen piekeren. Het ging van: 'maar wat als het er nou twee zijn?' naar 'maar wat als het er nou vijf zijn?!'. Paniek.
Maargoed aan het eind van die paniek bui leek een tweeling me niet eens zo onmogelijk meer.
Ik las dus inderdaad over cholestase. De jeuk is nu weer weg. Mocht ik er vandaag weer veel last van hebben, dan ga ik bellen. Donderdag heb ik een afspraak bij de vk, dus als het niet erger wordt dan wacht ik even die afspraak af.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:44 schreef Adrian4 het volgende:
En sorry, ik wil je niet ongeruster maken, maar het is zo'n enorme trigger voor mij. Het enige symptoom van cholestase is jeuk. Maar dat betekent dus ook dat het helemaal niets hoeft te zijn, omdat er wel meer dingen jeuk veroorzaken tijdens de zwangerschap.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:16 schreef LadyS het volgende:
Mag ik meeschrijven? Ik ben vandaag precies 14 weken zwanger van de 3e. Sommigen (vooral meelezers) zullen mij misschien nog wel kennen van vroeger, want vooral bij mijn eerste zwangerschap (13 jaar geleden alweer) was ik een fanatiek meeschrijver hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |