SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 27-04-2017 20:56:55 ]
Zou een nummer van de LP Muswell Hillbillies kunnen zijn? daar staan country rock songs op.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:29 schreef DevFreak het volgende:
Ik heb een vraagje trouwens, ik ben op zoek naar een countrynummer van The Kinks. Hij heeft wat weg van Livin' On A thin Line. Heeft iemand ene idee?
Bij die Griek hier kun je kleinzoon gewoon meenemen.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Even! Je hebt weer kilo's zitten proppen hè?
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, oranje tompoucen, die hebben we ook nog...
Aha, die Griek.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Bij die Griek hier kun je kleinzoon gewoon meenemen.
Ik wilde het net typenquote:Op donderdag 27 april 2017 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou een nummer van de LP Muswell Hillbillies kunnen zijn? daar staan country rock songs op.
Hij staat er niet tussenquote:Op donderdag 27 april 2017 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou een nummer van de LP Muswell Hillbillies kunnen zijn? daar staan country rock songs op.
Goed voor kleinzoon's Griekse spreekvaardigheidquote:Op donderdag 27 april 2017 19:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De kinderen van restaurant familie lopen er ook gewoon rond, dat is feest.
Het is meer de vreetvaardigheid.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goed voor kleinzoon's Griekse spreekvaardigheid
Heen en weer rennen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De kinderen van restaurant familie lopen er ook gewoon rond, dat is feest.
Met zo'n opa, daar is ie vast al goed bedreven inquote:Op donderdag 27 april 2017 19:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het is meer de vreetvaardigheid.
Mixxx en de Pioneer DDJ controller.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Draai je dit nog steeds met Mixxx, Lucky?
Hoe queue/synchroniseer je in Mixxx je tracks?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mixxx en de Pioneer DDJ controller.
Ik moet echt nog even oefenen met Mixxx. Merken jullie vast ook wel. Ik mis ook allerlei effecten die je in VirtualDJ hebt.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mixxx en de Pioneer DDJ controller.
Opa vertrouwd ie nog niet zo, hij is dikker met oma.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Met zo'n opa, daar is ie vast al goed bedreven in
Je slag niet geslagen op de vrijmarkt vandaag, 11?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb weinig te melden, maar de mix klinkt prettig
Met de controller. Met Mixxx zelf vind ik het ook ruk gaan.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe queue/synchroniseer je in Mixxx je tracks?
Ik blijf dat een ramp vinden...
Dank u!quote:Op donderdag 27 april 2017 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb weinig te melden, maar de mix klinkt prettig
Is mij vandaag niet echt opgevallen. Bij een nummer dacht ik even 'oi, dat ging niet helemaal soepel'.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:45 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik moet echt nog even oefenen met Mixxx. Merken jullie vast ook wel. Ik mis ook allerlei effecten die je in VirtualDJ hebt.
zoals het hoort, bij Luckyquote:
Heb je op je controller een sync optie voor Mixxx dan of zo?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met de controller. Met Mixxx zelf vind ik het ook ruk gaan.
jokkebrokkiequote:
Ja, je kan syncen via de controller en cue's ingeven.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je op je controller een sync optie voor Mixxx dan of zo?
En hoe bepaal je waar je de track moet starten bijvoorbeeld?
Ik gebruik ook een controller, maar met Mixxx heb ik daar niet zo veel aan...
Alleen op woensdagen.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:51 schreef DevFreak het volgende:
Doet onze DJ ook professioneel draaien?
Ja en gisteren heb je dus niet gedraaid hequote:
Wel hoorquote:Op donderdag 27 april 2017 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja en gisteren heb je dus niet gedraaid he![]()
Stiekemerd
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stiekemerd
Telt gratis zuipen ook?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:51 schreef DevFreak het volgende:
Doet onze DJ ook professioneel draaien?
Ah, je queue't alles vooraf, dat doe ik nooit. Ik gebruik ze niet, ik bedenk het ter plekke.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, je kan syncen via de controller en cue's ingeven.
Niet op de radio. Jij weet niet of hij misschien de balletjesmolen rond laat gaan bij de bingo op woensdag.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stiekemerd
Nee, ik ,luister voor en gebruik de cue erg weinig tot niet, maar het kan érg handig zijn ja.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, je queue't alles vooraf, dat doe ik nooit. Ik gebruik ze niet, ik bedenk het ter plekke.
De sync optie voor Mixxx heb ik nog niet gevonden op mijn controller. Eens kijken of ik dat kan uitvogelen...
Dan heb je een hoop progressie gemaakt de laatste maanden, het klink stukken strakker dan voorheen.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ,luister voor en gebruik de cue erg weinig tot niet, maar het kan érg handig zijn ja.
Nou, dank je voor het compliment en ik zal het tegen bas zeggen.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je een hoop progressie gemaakt de laatste maanden, het klink stukken strakker dan voorheen.
Tip: Probeer alleen de bas op hetzelfde niveau te houden...
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel hoor
Zijn vader zat mee te swingen en te boem boemen
Groeten aan Bas...quote:Op donderdag 27 april 2017 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dank je voor het compliment en ik zal het tegen bas zeggen.
Nee, gewoon een relaxt dagje thuis. En jij?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Je slag niet geslagen op de vrijmarkt vandaag, 11?
Ik was in de Elfteling.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, gewoon een relaxt dagje thuis. En jij?
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was in de Elfteling.
Veel te druk. Ik had op een rustig dagje gehoopt.
Drukte zit er een beetje in op zulke dagenquote:Op donderdag 27 april 2017 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was in de Elfteling.
Zelfs in het bos kwamen we vanmiddag wel 5 mensen, 3 honden en 2 kinderen tegenquote:Op donderdag 27 april 2017 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was in de Elfteling.
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was in de Elfteling.
Ik had verwacht dat het rustig zou zijn, omdat:quote:Op donderdag 27 april 2017 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Drukte zit er een beetje in op zulke dagen
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfs in het bos kwamen we vanmiddag wel 5 mensen, 3 honden en 2 kinderen tegen
quote:
Ben ik een track of 4 mee bezig geloof ik.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:12 schreef Melting het volgende:
Lucky, wanneer begin je met het bij elkaar geraapte zooitje?
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben ik een track of 4 mee bezig geloof ik.
Zo geconcentreerd en met lol en plezier is hij nu ook aan het mixenquote:Op donderdag 27 april 2017 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik geloof je niet.
Ik heb geen overgang gehoord.
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo geconcentreerd en met lol en plezier is hij nu ook aan het mixen
Hoi puzziepie, jou ken ik nog niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:17 schreef puzziepie het volgende:
Klinkt als vroeger
Ilsa Gold of zoiets?
Je hebt me door.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik geloof je niet.
Ik heb geen overgang gehoord.
Ik mix alleen de verfquote:Op donderdag 27 april 2017 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt me door.Muis is aan het mixen.
Als Muis deze show zou maken, was de titel: Gestampte Muisjesquote:Op donderdag 27 april 2017 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ken jou ook nog nietquote:Op donderdag 27 april 2017 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi puzziepie, jou ken ik nog niet.
En dat dacht ik eerst ook.
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Muis deze show zou maken, was de titel: Gestampte Muisjes
Pas maar op voor stampende muisjesquote:Op donderdag 27 april 2017 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
The First Rebirth.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:17 schreef puzziepie het volgende:
Klinkt als vroeger
Ilsa Gold of zoiets?
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat ook nog kan: Muis Draait Huisquote:Op donderdag 27 april 2017 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pas maar op voor stampende muisjes
Ik zag het net ja,ik ken het echt van de feesten vroegerquote:
Ben jij ook al zo oud dan?quote:Op donderdag 27 april 2017 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag het net ja,ik ken het echt van de feesten vroeger
Jaja..... eerst horen, dan geloven.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar serieus, er valt nu niets meer te mixen, want BPM komt totaal niet overeen, dat is niet weg te poetsen.
Jups, ik net zo.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag het net ja,ik ken het echt van de feesten vroeger
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je mic staat weer open, knok.
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:26 schreef Melting het volgende:
Even de snelheid van mijn UI aangepast.
Van deze muziek ga je vanzelf sneller lopen.
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als feesten in medio jaren '90...
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken jou ook nog nietHoi
![]()
Dit lijkt sprekend Ilsa Gold
Ze kunnen die lange roosters van Radio49 niet meer aan?quote:Op donderdag 27 april 2017 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Paniek!
Alle batterijen van de tablets bijna leeg...
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:26 schreef Melting het volgende:
Even de snelheid van mijn UI aangepast.
Van deze muziek ga je vanzelf sneller lopen.
Laat jij de bass maar kickenquote:Op donderdag 27 april 2017 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze opladers uitgevonden.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Paniek!
Alle batterijen van de tablets bijna leeg...
Het nadeel van meerdere tablets is dat je ze om en om pakt en dan vergeet weer op te laden...quote:Op donderdag 27 april 2017 20:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze kunnen die lange roosters van Radio49 niet meer aan?
Ouderquote:Op donderdag 27 april 2017 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus je bent minstens een jaar of 40...
Ik zal een verlengsnoer door de huiskamer uitrollen...quote:Op donderdag 27 april 2017 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze opladers uitgevonden.
Krijg je dan geen ruzie met Mw MadMaster?quote:Op donderdag 27 april 2017 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal een verlengsnoer door de huiskamer uitrollen...
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rijp voor een aanleunwoning, net als ik.
Nee, tablet 1 ligt nu aan de snellader.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Krijg je dan geen ruzie met Mw MadMaster?
Vaker naar mijn dreunwerk luisteren dan, heb dit onlangs nog gedraaid...quote:Op donderdag 27 april 2017 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
Lang niet gehoord, deze track. Ik heb er een cd-single van. Daar staat trouwens - was vandaag wel toepasselijk geweest - ook The Orange Theme op.
Ai...... het is bijna gedaan dan.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, tablet 1 ligt nu aan de snellader.
Tablet 2 heeft nog 3%...
Ik schaam me nergens voor hoorquote:Op donderdag 27 april 2017 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen, je bevindt je in goed gezelschap wat dat betreft...
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Most van m'n muis, sja dan heb ik ineens geen drol in te brengen.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 27 april 2017 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Most van m'n muis, sja dan heb ik ineens geen drol in te brengen.
Kom je bij mij voor wonen?quote:Op donderdag 27 april 2017 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal ik proberen te doenquote:Op donderdag 27 april 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vaker naar mijn dreunwerk luisteren dan, heb dit onlangs nog gedraaid...
Goede muzieksmaak ditdatallesquote:
ja maar jij mag ook hoorquote:
Remix van de soundtrack van Yann Tiersenquote:
Ik ken alleen die groene cover van de film.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Remix van de soundtrack van Yann Tiersen
quote:
Ik kan de film echt aanbevelenquote:Op donderdag 27 april 2017 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken alleen die groene cover van de film.
En de titel dus...
Jaquote:
Dat kan wel kloppenquote:Op donderdag 27 april 2017 20:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik gok de meesten hier zijn tussen de 30 en 60?
Wil je niet iemands held zijn?quote:Op donderdag 27 april 2017 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou niet aanstellen heur, knok.
Lucky is al mijn heldquote:
Dan krijg ik ruzie met Muis.quote:
quote:
quote:
Nah, zeker niet.quote:
Geen toiletpapier meer in huis?quote:Op donderdag 27 april 2017 20:45 schreef knokkels het volgende:
echt he, moet ik zo naar de winkel... voor 1 pakje vloeitjes
Nu nog? Hier is alles dicht nuquote:Op donderdag 27 april 2017 20:45 schreef knokkels het volgende:
echt he, moet ik zo naar de winkel... voor 1 pakje vloeitjes
Ik dacht een blokfluit te horen in het beginquote:Op donderdag 27 april 2017 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Wat een gegil van die griet hè.
#TeamL2Bquote:
Wereldtrack.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:52 schreef puzziepie het volgende:
Ik ken dit van een mix van Nina Graviz
Back in the days heb ik hier ook nog een leuke remix mee gemaakt. Erg fijn samplequote:Op donderdag 27 april 2017 20:52 schreef puzziepie het volgende:
Ik ken dit van een mix van Nina Graviz
Dat wist ik dan weer niet, maar ik luister heel veel naar haar de laatste tijd, zij heeft het dus hiervanquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:55 schreef Melting het volgende:
Even wat reclame maken:
[ afbeelding ]
Oeh!quote:Op donderdag 27 april 2017 20:55 schreef Melting het volgende:
Even wat reclame maken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:55 schreef Melting het volgende:
Even wat reclame maken:
[ afbeelding ]
Ja, waarschijnlijk. Zal het eens luisteren.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet, maar ik luister heel veel naar haar de laatste tijd, zij heeft het dus hiervan
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk. Zal het eens luisteren.
Klinkt lekkerquote:
Leuk initiatief. Helaas krijg ik er niks van mee; mijn moeder is jarig en ik ben dan op visite.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:55 schreef Melting het volgende:
Even wat reclame maken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk initiatief. Helaas krijg ik er niks van mee; mijn moeder is jarig en ik ben dan op visite.
Weinig trekzak...quote:Op donderdag 27 april 2017 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is toch wel zo'n beetje de Vogeltjesdans onder de oude housetracks.
lol!! Check haar maarquote:Op donderdag 27 april 2017 20:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Back in the days heb ik hier ook nog een leuke remix mee gemaakt. Erg fijn sample
* knokkels checkt Nina Gravez want bekend
Volgens mij hoorde ik trouwens een aantal maanden terug een sessie van haar waar ze dat nummer op het einde draaide. Bijna aan het eind. Publiek uit z'n dak.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol!! Check haar maarZij is Russisch en heeft leren draaien en draait nu op feesten zoals Boilerroom Awakenings
Ik heb een aantal mixen van haar en dat stukje wat jij net draaide , draait zij ook in die mixesquote:Op donderdag 27 april 2017 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik trouwens een aantal maanden terug een sessie van haar waar ze dat nummer op het einde draaide. Bijna aan het eind. Publiek uit z'n dak.
Kan haast niet anders dan dat ik haar al ken.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een aantal mixen van haar en dat stukje wat jij net draaide , draait zij ook in die mixesIk ga zelf ook nog steeds uit mijn dak (soort van) als ik haar hoor
![]()
Dit klinkt ook lekker trouwens!!
Ik denk dat je haar muziek wel kentquote:Op donderdag 27 april 2017 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan haast niet anders dan dat ik haar al ken.Dank je!
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is toch wel zo'n beetje de Vogeltjesdans onder de oude housetracks.
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:10 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Lekkere schoonmaakmuziek wel. Verfspatten are no more![]()
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je moet toch voorzichtig naar Vout opbouwen hè.
En wie is Vout?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voorzichtig? Dat moet toch bruut en rücksichtslos?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:
De enige DJ die alles buiten het gewone om draaitquote:
Blijf maar luisteren, en hou je drinken uit de buurt van de monitorquote:
Ah ik ga het dus ontdekkenquote:Op donderdag 27 april 2017 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De enige DJ die alles buiten het gewone om draait
En uit de buurt van een laptopquote:Op donderdag 27 april 2017 21:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Blijf maar luisteren, en hou je drinken uit de buurt van de monitor
Vandaag draai ik gewone ouderwetse muziek.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:
Yes, looking at YOU Voutquote:DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Dat klinkt veelbelovend offeh toch?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
50 Jaar oud?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:14 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Vandaag draai ik gewone ouderwetse muziek.
Uhmmm..... van alles wat.quote:
quote:
quote:
't Is Vout, d'romquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:17 schreef knokkels het volgende:
* knokkels haalt het drinken weer binnen handbereik
quote:
Ja en nu wel weer snel draaien hequote:Op donderdag 27 april 2017 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal, het was leuk om te doen.![]()
En dan nu Vout!
Oh ja, ben in de war met melting. Die is nu weg toch?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:18 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Dat is eigenlijk altijd toch wel zo?
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:18 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Dat is eigenlijk altijd toch wel zo?
Eerst een tijdje verse nummers zien te scoren.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja en nu wel weer snel draaien he
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, ben in de war met melting. Die is nu weg toch?![]()
Hij speelde piano volgens mij.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit moet een andere versie zijn.
Nico is niet te horen...
Hij heeft best een paar leuke nummers geschreven. Hoewel dakdekkers daar waarschijnlijk anders over denken.quote:
Ehm is dat goed of Vout?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:19 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Maar nu heeft puzzie niet dé Vout Experience
quote:
Anders is ze meteen afgeschrikt.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:19 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Maar nu heeft puzzie niet dé Vout Experience
Wtf is Alice?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij heeft best een paar leuke nummers geschreven. Hoewel dakdekkers daar waarschijnlijk anders over denken.
Jij was even weg.quote:
scherpquote:
Je kunt maar beter meteen goed inzettenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Zo klonk de intocht van Willem Alexander in Tilburg vanmiddag ook...
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig heb ik helemaal niks op tv gezien vandaagquote:Op donderdag 27 april 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik was van plan het vuurwerk om 22.00 uur te skippen, maar ik twijfel nu toch...
Zag een foto van 'm bij nu.nl met een enórm verplichte glimlach, waarbij je hem zag denken 'stik lekker de rotmoord allemaal'.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik was van plan het vuurwerk om 22.00 uur te skippen, maar ik twijfel nu toch...
OK, dus zuurstofflessen en anti-vries moet ik weer tevoorschijn halen?quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, dus zuurstofflessen en anti-vries moet ik weer tevoorschijn halen?
Frisse lucht en vuurwerkquote:Op donderdag 27 april 2017 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit al bijna de hele dag binnen, nog beetje frisse lucht kan geen kwaad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |