quote:Op donderdag 27 april 2017 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat Muis dat had gedaan.
Vond het al geen Muis titel, maar wellicht was de Oranjebitter lekker vandaag...
Lees: Uhuh, riiiiiiiiight!quote:
Nee, gewoon iedereen aan de Schrobbelèrquote:Op donderdag 27 april 2017 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen dat half Nederland op die dag ineens oranjebitter, oranje tompoucen etc moet drinken/eten.
Caffeine! In! My! Coffee! BRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAERRRRRRRRRRRRGHHHHHHHLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, gewoon iedereen aan de Schrobbelèr
Dank u, dat is wel de bedoeling.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:22 schreef DevFreak het volgende:
Lekkere deuntjes hier hoor. ga zo door
Lekker aan de kleurstoffen. Boing Boing Stuiter Flip Flip Flipquote:Op donderdag 27 april 2017 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat sowieso.![]()
Maar ik bedoel; oké het is Koningsdag, maar om dan alles oranje te moeten eten/drinken.....
Jij zegt dat ik een goeie voiceover ben, maar jij als live DJ, is dat niet een ding voor je?quote:
Ja, nasi met worteltjes smaakt toch helemaal niet oke?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat sowieso.![]()
Maar ik bedoel; oké het is Koningsdag, maar om dan alles oranje te moeten eten/drinken.....
quote:
Een ex-schoonmoeder van me maakte nasi met worteltjes en doperwtjes. Uit een potje! FFS. Whyyyyyyyyyyyy.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, nasi met worteltjes smaakt toch helemaal niet oke?
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, nasi met worteltjes smaakt toch helemaal niet oke?
Doe ik toch.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik een goeie voiceover ben, maar jij als live DJ, is dat niet een ding voor je?
You got me there.. maarre ik bedoel op grote feesten enzo. 10/10 ik zou kaartje halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |