quote:Op donderdag 27 april 2017 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk initiatief. Helaas krijg ik er niks van mee; mijn moeder is jarig en ik ben dan op visite.
Weinig trekzak...quote:Op donderdag 27 april 2017 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is toch wel zo'n beetje de Vogeltjesdans onder de oude housetracks.
lol!! Check haar maarquote:Op donderdag 27 april 2017 20:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Back in the days heb ik hier ook nog een leuke remix mee gemaakt. Erg fijn sample
* knokkels checkt Nina Gravez want bekend
Volgens mij hoorde ik trouwens een aantal maanden terug een sessie van haar waar ze dat nummer op het einde draaide. Bijna aan het eind. Publiek uit z'n dak.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol!! Check haar maarZij is Russisch en heeft leren draaien en draait nu op feesten zoals Boilerroom Awakenings
Ik heb een aantal mixen van haar en dat stukje wat jij net draaide , draait zij ook in die mixesquote:Op donderdag 27 april 2017 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik trouwens een aantal maanden terug een sessie van haar waar ze dat nummer op het einde draaide. Bijna aan het eind. Publiek uit z'n dak.
Kan haast niet anders dan dat ik haar al ken.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een aantal mixen van haar en dat stukje wat jij net draaide , draait zij ook in die mixesIk ga zelf ook nog steeds uit mijn dak (soort van) als ik haar hoor
![]()
Dit klinkt ook lekker trouwens!!
Ik denk dat je haar muziek wel kentquote:Op donderdag 27 april 2017 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan haast niet anders dan dat ik haar al ken.Dank je!
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is toch wel zo'n beetje de Vogeltjesdans onder de oude housetracks.
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:10 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Lekkere schoonmaakmuziek wel. Verfspatten are no more![]()
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je moet toch voorzichtig naar Vout opbouwen hè.
En wie is Vout?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voorzichtig? Dat moet toch bruut en rücksichtslos?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:
De enige DJ die alles buiten het gewone om draaitquote:
Blijf maar luisteren, en hou je drinken uit de buurt van de monitorquote:
Ah ik ga het dus ontdekkenquote:Op donderdag 27 april 2017 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De enige DJ die alles buiten het gewone om draait
En uit de buurt van een laptopquote:Op donderdag 27 april 2017 21:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Blijf maar luisteren, en hou je drinken uit de buurt van de monitor
Vandaag draai ik gewone ouderwetse muziek.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:
Yes, looking at YOU Voutquote:DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Dat klinkt veelbelovend offeh toch?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
50 Jaar oud?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:14 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Vandaag draai ik gewone ouderwetse muziek.
Uhmmm..... van alles wat.quote:
quote:
quote:
't Is Vout, d'romquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:17 schreef knokkels het volgende:
* knokkels haalt het drinken weer binnen handbereik
quote:
Ja en nu wel weer snel draaien hequote:Op donderdag 27 april 2017 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal, het was leuk om te doen.![]()
En dan nu Vout!
Oh ja, ben in de war met melting. Die is nu weg toch?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:18 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Dat is eigenlijk altijd toch wel zo?
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:18 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Dat is eigenlijk altijd toch wel zo?
Eerst een tijdje verse nummers zien te scoren.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja en nu wel weer snel draaien he
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, ben in de war met melting. Die is nu weg toch?![]()
Hij speelde piano volgens mij.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit moet een andere versie zijn.
Nico is niet te horen...
Hij heeft best een paar leuke nummers geschreven. Hoewel dakdekkers daar waarschijnlijk anders over denken.quote:
Ehm is dat goed of Vout?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:19 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Maar nu heeft puzzie niet dé Vout Experience
quote:
Anders is ze meteen afgeschrikt.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:19 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Maar nu heeft puzzie niet dé Vout Experience
Wtf is Alice?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij heeft best een paar leuke nummers geschreven. Hoewel dakdekkers daar waarschijnlijk anders over denken.
Jij was even weg.quote:
scherpquote:
Je kunt maar beter meteen goed inzettenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Zo klonk de intocht van Willem Alexander in Tilburg vanmiddag ook...
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig heb ik helemaal niks op tv gezien vandaagquote:Op donderdag 27 april 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik was van plan het vuurwerk om 22.00 uur te skippen, maar ik twijfel nu toch...
Zag een foto van 'm bij nu.nl met een enórm verplichte glimlach, waarbij je hem zag denken 'stik lekker de rotmoord allemaal'.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik was van plan het vuurwerk om 22.00 uur te skippen, maar ik twijfel nu toch...
OK, dus zuurstofflessen en anti-vries moet ik weer tevoorschijn halen?quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, dus zuurstofflessen en anti-vries moet ik weer tevoorschijn halen?
Frisse lucht en vuurwerkquote:Op donderdag 27 april 2017 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit al bijna de hele dag binnen, nog beetje frisse lucht kan geen kwaad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |