SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 27-04-2017 20:56:55 ]
Zou een nummer van de LP Muswell Hillbillies kunnen zijn? daar staan country rock songs op.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:29 schreef DevFreak het volgende:
Ik heb een vraagje trouwens, ik ben op zoek naar een countrynummer van The Kinks. Hij heeft wat weg van Livin' On A thin Line. Heeft iemand ene idee?
Bij die Griek hier kun je kleinzoon gewoon meenemen.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Even! Je hebt weer kilo's zitten proppen hè?
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, oranje tompoucen, die hebben we ook nog...
Aha, die Griek.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Bij die Griek hier kun je kleinzoon gewoon meenemen.
Ik wilde het net typenquote:Op donderdag 27 april 2017 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou een nummer van de LP Muswell Hillbillies kunnen zijn? daar staan country rock songs op.
Hij staat er niet tussenquote:Op donderdag 27 april 2017 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou een nummer van de LP Muswell Hillbillies kunnen zijn? daar staan country rock songs op.
Goed voor kleinzoon's Griekse spreekvaardigheidquote:Op donderdag 27 april 2017 19:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De kinderen van restaurant familie lopen er ook gewoon rond, dat is feest.
Het is meer de vreetvaardigheid.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goed voor kleinzoon's Griekse spreekvaardigheid
Heen en weer rennen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De kinderen van restaurant familie lopen er ook gewoon rond, dat is feest.
Met zo'n opa, daar is ie vast al goed bedreven inquote:Op donderdag 27 april 2017 19:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het is meer de vreetvaardigheid.
Mixxx en de Pioneer DDJ controller.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Draai je dit nog steeds met Mixxx, Lucky?
Hoe queue/synchroniseer je in Mixxx je tracks?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mixxx en de Pioneer DDJ controller.
Ik moet echt nog even oefenen met Mixxx. Merken jullie vast ook wel. Ik mis ook allerlei effecten die je in VirtualDJ hebt.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mixxx en de Pioneer DDJ controller.
Opa vertrouwd ie nog niet zo, hij is dikker met oma.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Met zo'n opa, daar is ie vast al goed bedreven in
Je slag niet geslagen op de vrijmarkt vandaag, 11?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb weinig te melden, maar de mix klinkt prettig
Met de controller. Met Mixxx zelf vind ik het ook ruk gaan.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe queue/synchroniseer je in Mixxx je tracks?
Ik blijf dat een ramp vinden...
Dank u!quote:Op donderdag 27 april 2017 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb weinig te melden, maar de mix klinkt prettig
Is mij vandaag niet echt opgevallen. Bij een nummer dacht ik even 'oi, dat ging niet helemaal soepel'.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:45 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik moet echt nog even oefenen met Mixxx. Merken jullie vast ook wel. Ik mis ook allerlei effecten die je in VirtualDJ hebt.
zoals het hoort, bij Luckyquote:
Heb je op je controller een sync optie voor Mixxx dan of zo?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met de controller. Met Mixxx zelf vind ik het ook ruk gaan.
jokkebrokkiequote:
Ja, je kan syncen via de controller en cue's ingeven.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je op je controller een sync optie voor Mixxx dan of zo?
En hoe bepaal je waar je de track moet starten bijvoorbeeld?
Ik gebruik ook een controller, maar met Mixxx heb ik daar niet zo veel aan...
Alleen op woensdagen.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:51 schreef DevFreak het volgende:
Doet onze DJ ook professioneel draaien?
Ja en gisteren heb je dus niet gedraaid hequote:
Wel hoorquote:Op donderdag 27 april 2017 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja en gisteren heb je dus niet gedraaid he![]()
Stiekemerd
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stiekemerd
Telt gratis zuipen ook?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:51 schreef DevFreak het volgende:
Doet onze DJ ook professioneel draaien?
Ah, je queue't alles vooraf, dat doe ik nooit. Ik gebruik ze niet, ik bedenk het ter plekke.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, je kan syncen via de controller en cue's ingeven.
Niet op de radio. Jij weet niet of hij misschien de balletjesmolen rond laat gaan bij de bingo op woensdag.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stiekemerd
Nee, ik ,luister voor en gebruik de cue erg weinig tot niet, maar het kan érg handig zijn ja.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, je queue't alles vooraf, dat doe ik nooit. Ik gebruik ze niet, ik bedenk het ter plekke.
De sync optie voor Mixxx heb ik nog niet gevonden op mijn controller. Eens kijken of ik dat kan uitvogelen...
Dan heb je een hoop progressie gemaakt de laatste maanden, het klink stukken strakker dan voorheen.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ,luister voor en gebruik de cue erg weinig tot niet, maar het kan érg handig zijn ja.
Nou, dank je voor het compliment en ik zal het tegen bas zeggen.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je een hoop progressie gemaakt de laatste maanden, het klink stukken strakker dan voorheen.
Tip: Probeer alleen de bas op hetzelfde niveau te houden...
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel hoor
Zijn vader zat mee te swingen en te boem boemen
Groeten aan Bas...quote:Op donderdag 27 april 2017 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dank je voor het compliment en ik zal het tegen bas zeggen.
Nee, gewoon een relaxt dagje thuis. En jij?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Je slag niet geslagen op de vrijmarkt vandaag, 11?
Ik was in de Elfteling.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, gewoon een relaxt dagje thuis. En jij?
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was in de Elfteling.
Veel te druk. Ik had op een rustig dagje gehoopt.
Drukte zit er een beetje in op zulke dagenquote:Op donderdag 27 april 2017 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was in de Elfteling.
Zelfs in het bos kwamen we vanmiddag wel 5 mensen, 3 honden en 2 kinderen tegenquote:Op donderdag 27 april 2017 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was in de Elfteling.
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was in de Elfteling.
Ik had verwacht dat het rustig zou zijn, omdat:quote:Op donderdag 27 april 2017 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Drukte zit er een beetje in op zulke dagen
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfs in het bos kwamen we vanmiddag wel 5 mensen, 3 honden en 2 kinderen tegen
quote:
Ben ik een track of 4 mee bezig geloof ik.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:12 schreef Melting het volgende:
Lucky, wanneer begin je met het bij elkaar geraapte zooitje?
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben ik een track of 4 mee bezig geloof ik.
Zo geconcentreerd en met lol en plezier is hij nu ook aan het mixenquote:Op donderdag 27 april 2017 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik geloof je niet.
Ik heb geen overgang gehoord.
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo geconcentreerd en met lol en plezier is hij nu ook aan het mixen
Hoi puzziepie, jou ken ik nog niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:17 schreef puzziepie het volgende:
Klinkt als vroeger
Ilsa Gold of zoiets?
Je hebt me door.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik geloof je niet.
Ik heb geen overgang gehoord.
Ik mix alleen de verfquote:Op donderdag 27 april 2017 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt me door.Muis is aan het mixen.
Als Muis deze show zou maken, was de titel: Gestampte Muisjesquote:Op donderdag 27 april 2017 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ken jou ook nog nietquote:Op donderdag 27 april 2017 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi puzziepie, jou ken ik nog niet.
En dat dacht ik eerst ook.
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Muis deze show zou maken, was de titel: Gestampte Muisjes
Pas maar op voor stampende muisjesquote:Op donderdag 27 april 2017 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
The First Rebirth.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:17 schreef puzziepie het volgende:
Klinkt als vroeger
Ilsa Gold of zoiets?
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat ook nog kan: Muis Draait Huisquote:Op donderdag 27 april 2017 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pas maar op voor stampende muisjes
Ik zag het net ja,ik ken het echt van de feesten vroegerquote:
Ben jij ook al zo oud dan?quote:Op donderdag 27 april 2017 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag het net ja,ik ken het echt van de feesten vroeger
Jaja..... eerst horen, dan geloven.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar serieus, er valt nu niets meer te mixen, want BPM komt totaal niet overeen, dat is niet weg te poetsen.
Jups, ik net zo.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag het net ja,ik ken het echt van de feesten vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |