SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
zelfs niet ondertussen op fok?quote:Op donderdag 27 april 2017 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mij niet.
Ik ben er wel eens 2 uur mee weggekomen, maar dan moet ik niets anders op de laptop doen...
jeetje.. dan is met een microfoon Mixxx wel mega processor/geheugen gebruiker zeg!quote:Op donderdag 27 april 2017 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen Mixxx en niks anders...
Ik heb net ruim 2 uur voor mezelf gedraaid en ben nu een beetje doorgedraaid...quote:Op donderdag 27 april 2017 16:29 schreef MaryMouse het volgende:
Lucky gaat de controller halen en wil zo wel draaien
Kijk maar eens bij de prestaties van de PC/laptop wat dat ding vreet als je draait...quote:Op donderdag 27 april 2017 16:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
jeetje.. dan is met een microfoon Mixxx wel mega processor/geheugen gebruiker zeg!
Euh...quote:Op donderdag 27 april 2017 16:29 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Programma van vandaag
16:31 - 18:30 DJ Knokkels - Move It Mooooooooove It!
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:29 schreef MaryMouse het volgende:
Wacht maar tot Lucky zo gaat blazenquote:
Draai maar door hoor, knok, dan begin ik alvast aan het eten.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:32 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik sluit mijn show gewoon kort voor Lucky. Want Lucky![]()
Hoe laat wil ie?
Ik ben natuurlijk nieuw hierquote:Op donderdag 27 april 2017 16:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wacht maar tot Lucky zo gaat blazen
Minstens.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:37 schreef DevFreak het volgende:
Kan iemand me inroosteren voor half 7? Drie kwartier?
Wil ik wel doen. Showtitel?quote:Op donderdag 27 april 2017 16:37 schreef DevFreak het volgende:
Kan iemand me inroosteren voor half 7? Drie kwartier?
Duhquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:39 schreef knokkels het volgende:
Straks een nummer om de sterkwaliteiten van Lucky te benadrukken
quote:
quote:Programma van vandaag
16:31 - 18:30 DJ Knokkels - Pass The Mic
18:30 - 19:15 DJ DevFreak - [Hier komt de showtitel]
spittoons optioneel?quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een boutje en een moertje en een schroefje en een nippeltje...
Goodbye Earl ken je wel toch?quote:
Ahquote:Op donderdag 27 april 2017 16:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spuugbakje, kwispedoor. Om extra speeksel kwijt te raken. Vanwege de chewtobacco enzo
Heen en weer rennen, net als ik doe.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:52 schreef knokkels het volgende:
Ik zou dus in de keuken bezig gaan![]()
There's always tomorrow
Ow ja, ook een optiequote:Op donderdag 27 april 2017 16:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heen en weer rennen, net als ik doe.
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:52 schreef Rafeiro het volgende:
Een klodder een naast een kwispedoor en je krijgt modder.
Het valt niet te pruimen, de hele tent moet je ontruimen.
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar bij jou lag het toch aan dat de mic achterstevoren zat?
Dat heeft serieus invloed bij een cardioide microfoon. Het element ie gevormd als een nier, en hij neemt van een kant geluid waar, en de andere kant niet. Dan neemt ie lekkende geluidsgolven waar.quote:
Ik kan me dat voorval nog herinneren, logo kant.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat heeft serieus invloed bij een cardioide microfoon. Het element ie gevormd als een nier, en hij neemt van een kant geluid waar, en de andere kant niet. Dan neemt ie lekkende geluidsgolven waar.
Muziektechniek van de kouwe grond heet dat
Twee DJ's uit Engeland, maar een beetje netjes hun muziek masteren, ho maarquote:
Het was wat dof, maar hij deed het wel...quote:Op donderdag 27 april 2017 17:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat heeft serieus invloed bij een cardioide microfoon. Het element ie gevormd als een nier, en hij neemt van een kant geluid waar, en de andere kant niet. Dan neemt ie lekkende geluidsgolven waar.
Muziektechniek van de kouwe grond heet dat
Check, iets met schroeven in een houder en zo...quote:Op donderdag 27 april 2017 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan me dat voorval nog herinneren, logo kant.
Je moet het maar net weten of opvallenquote:Op donderdag 27 april 2017 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan me dat voorval nog herinneren, logo kant.
Ergens vrij logisch, en toch zie je zoiets simpels snel over het hoofd, kan de beste gebeuren.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Check, iets met schroeven in een houder en zo...
Kijk Mad, je wordt subtiel de beste genoemdquote:Op donderdag 27 april 2017 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ergens vrij logisch, en toch zie je zoiets simpels snel over het hoofd, kan de beste gebeuren.
Van het cardiod patroon wist ik op zich wel, ik gebruik ze ook bij het opnemen van concerten.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je moet het maar net weten of opvallen
Logo is per definitie de voorkant.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het cardiod patroon wist ik op zich wel, ik gebruik ze ook bij het opnemen van concerten.
Opvallen deed het niet, er staat geen 'voor' of 'achter' op dat ding...
Ach, we kwamen er samen wel uit.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kijk Mad, je wordt subtiel de beste genoemd![]()
Ware woorden enzo
Op zich niet erg, mits je niet gaat roggelen...quote:Op donderdag 27 april 2017 17:04 schreef knokkels het volgende:
't zijn die kleine details. Zoals soms je mic open laten staan.Gebeurt mij nou noooooooit
Waarom eigenlijk niet? Het klonk heel best.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, we kwamen er samen wel uit.
Daarna zelden meer gebruikt...
Dit lag meer aan de kwaliteit van de solo zelf, niet aan het masterenquote:Op donderdag 27 april 2017 17:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Twee DJ's uit Engeland, maar een beetje netjes hun muziek masteren, ho maar
Toen ie de mic eenmaal omgedraaid had wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Het klonk heel best.
Omdat die microfoon niet samen werkt met de ASIO drivers die ik normaal gebruik.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welk een drama allemaal...quote:Op donderdag 27 april 2017 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen ie de mic eenmaal omgedraaid had wel.
quote:Op donderdag 27 april 2017 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen ie de mic eenmaal omgedraaid had wel.
Ach ja. Dat gedoe met drivers in combinatie met Mixxx.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat die microfoon niet samen werkt met de ASIO drivers die ik normaal gebruik.
Moet daarvoor de Microsoft drivers gebruiken en die zijn minder stabiel...
In december, toen Sinterklaas hier langs kwam, heb ik 'm voor het laatst gebruikt...quote:Op donderdag 27 april 2017 17:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Viel best mee en met zijn stem is sowieso niets mis. Heb me prima vermaakt toen.
Mo too.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Viel best mee en met zijn stem is sowieso niets mis. Heb me prima vermaakt toen.
quote:Op donderdag 27 april 2017 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In het echt heeft ie ook een mooie stemquote:Op donderdag 27 april 2017 17:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ode aan mijn hoed, interpreteer ik maar...quote:Op donderdag 27 april 2017 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan wel heel ver terug in de tijd nu
Ode aan de Bolhoedquote:Op donderdag 27 april 2017 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan wel heel ver terug in de tijd nu
quote:Op donderdag 27 april 2017 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet getreurd, straks mag je linedancen...
quote:
whehehehequote:Op donderdag 27 april 2017 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat was de verkeerde smiley![]()
Ikbedoelde
Die Flut moet maar wachten danquote:
Da's Rheingold, of bedoel je een andere?quote:
Zo'n diepe tekstquote:Ai
Laßt das sein
Kinder
Ihr seid wohl ganz versessen
Ich bin euer Herbergsvater
Und sage Hey - Hey
Tri-Tra-Trullala
Gevatter
Ah-Ah
Oh
Oh - Jucheissassa
quote:Op donderdag 27 april 2017 17:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's Rheingold, of bedoel je een andere?
nee ik had m bewust veranderd...quote:Op donderdag 27 april 2017 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat was de verkeerde smiley![]()
Ikbedoelde
quote:Hey, hey, hey, ich war der Goldene Reiter
Hey, hey, hey, ich bin ein Kind dieser Stadt
Hey, hey, hey, ich war so hoch auf der Leiter
Doch dann fiel ich ab, ja dann fiel ich ab
quote:Sicherheitsnotsignale
Lebensbedrohliche Schizophrenie
Neue Behandlungszentren
Best wel een geniale tekstschrijver/zanger.quote:
ik vond het niet wat..., is gewoon een geintje..quote:
Okquote:Op donderdag 27 april 2017 17:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vond het niet wat..., is gewoon een geintje..
een ander quoten en dan de smiley veranderen zodat je dan de mening ziet van diegene die de quote post...
we hebben een internationale ster in ons middenquote:Op donderdag 27 april 2017 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels kan voor die voice-over-audities zo naar Duitsland
Ik heb nog 2 weken voor Epson in Dortmund gewerkt, werkte net een klein maandje in Maastricht bij een bedrijf dat Epson support deed.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 17:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
we hebben een internationale ster in ons midden![]()
Alleen dan de originelequote:Op donderdag 27 april 2017 17:27 schreef peaceman het volgende:
hey ik dacht al... deze heb ik eerder gehoord, maar dat klopt
Arme Knokkels...quote:Op donderdag 27 april 2017 17:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 weken voor Epson in Dortmund gewerkt, werkte net een klein maandje in Maastricht bij een bedrijf dat Epson support deed.
Mijn tekst
Gutenmorgen(mittag/abend) Epson Hotline. Geschäft oder privatkunde?
En dan een Beierse chinees aan de telefoon krijgen die moeilijkheden heeft met zijn Epson kassa. Niet leuk.On-ver-staan-baar
quote:
Jaquote:Op donderdag 27 april 2017 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo, eerste hap eten van vandaag voor mijn neus![]()
Is het dan nog ontbijt?
Geen idee, smaakt me wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja![]()
of Brunch.
Of geldt dat nou als Bruner?
Roep al maanden dat ie zijn brood ermee moet kunnen verdienen.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
zou wel tof zijnquote:Op donderdag 27 april 2017 17:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Roep al maanden dat ie zijn brood ermee moet kunnen verdienen.
Jezusquote:Op donderdag 27 april 2017 17:42 schreef peaceman het volgende:
Ben de laatste van de 32 cd's aan het rippen... daarmee is dan aan de eerste opdracht voldaan
alles smaakt goed met koffiequote:Op donderdag 27 april 2017 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, smaakt me wel.
Bruine bollen met beleg en een mok koffie.
ja, daarna moet ik ze nog tussen de andere cd's zetten (dat staat uiteraard op alfabet), op de pc verplaatsen naar de juiste mapjes (ook dat staat op alfabet) en eventuele cd's die ik ooit had gedownload verwijderen...(die staan in een aparte map, uiteraard ook weer op alfabet)quote:
Zonder krijg ik mijn brood niet weg, ik doe een uur over 2 broodjes.quote:
Ik heb net in 15 seconden tijd 5 broodjes besteld...quote:Op donderdag 27 april 2017 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder krijg ik mijn brood niet weg, ik doe een uur over 2 broodjes.
Ben gewoon geen makkelijke eter, best lastig soms, maar goed, ik val er anderen zo min mogelijk mee lastig.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net in 15 seconden tijd 5 broodjes besteld...
Het lijkt me niet prettig als je geen fan van eten bent, het enige wat je echt dagelijks moet.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben gewoon geen makkelijke eter, best lastig soms, maar goed, ik val er anderen zo min mogelijk mee lastig.
En smakelijks.
Have fun.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt me niet prettig als je geen fan van eten bent, het enige wat je echt dagelijks moet.
Dank, ik ga brommers kieken...
quote:
Echt hequote:
Alstuquote:Op donderdag 27 april 2017 18:00 schreef peaceman het volgende:
even andere dingen... bedankt knokkels...
Veel plezier Madquote:Op donderdag 27 april 2017 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt me niet prettig als je geen fan van eten bent, het enige wat je echt dagelijks moet.
Dank, ik ga brommers kieken...
Wat mankeer je?quote:Op donderdag 27 april 2017 18:09 schreef DevFreak het volgende:
He bah zeg, ik voel me niet zo lekker.
even rustig aan doen.
quote:
Ik was het bijna vergeten. Het moet gewoon.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:09 schreef DevFreak het volgende:
He bah zeg, ik voel me niet zo lekker.
even rustig aan doen.
Oh, Dus nu krijgen we 1 track te horen van drie kwartier?quote:Op donderdag 27 april 2017 18:11 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Oververmoeid, heb een beetje last van insomnia. En dat eist op een gegeven moment zijn tol
Hahaquote:Op donderdag 27 april 2017 18:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, Dus nu krijgen we 1 track te horen van drie kwartier?
Gaat lekker hierquote:
weinig doet dat wel.quote:
Oeh, had ik gemist.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat lekker hier![]()
Maar ik zei ja!!
Aural Exciter ((The Sect remix van Mike Humphries & Glenn Wilson)
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Herr knok, voicemaster, dank weer!
quote:
Hmm, niet dat ik weet.. Zal ik even kijken?quote:
Is goed, hij doet raarquote:Op donderdag 27 april 2017 18:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmm, niet dat ik weet.. Zal ik even kijken?
Naja, hij doet het weer. Thanks!quote:Op donderdag 27 april 2017 18:32 schreef knokkels het volgende:
That should do it.
Wachtwoord stond er maar voor de helft in, vaagheid wel.
Hahaquote:Op donderdag 27 april 2017 18:34 schreef knokkels het volgende:
Maakt het uit dat ik niet kan linedancen?
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:34 schreef knokkels het volgende:
Maakt het uit dat ik niet kan linedancen?
Heb je toevallig schoenen met stalen neuzen?quote:Op donderdag 27 april 2017 18:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kan je het een heel klein beetje? Misschien vormen we samen een leuk line dance koppel.
Niet meer.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je toevallig schoenen met stalen neuzen?
quote:
Ik heb deze gehad. Kon een auto overheen rijden en je voelde nietsquote:Op donderdag 27 april 2017 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Tegenwoordig zijn er tenminste nog redelijk normale modellen in te krijgen. Waar je jezelf zelfs mee bij line dance kan vertonen.
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Tegenwoordig zijn er tenminste nog redelijk normale modellen in te krijgen. Waar je jezelf zelfs mee bij line dance kan vertonen.
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb deze gehad. Kon een auto overheen rijden en je voelde niets
[ afbeelding ]
Ik heb niet zúlke lange tenenquote:
Lelijke zool.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb deze gehad. Kon een auto overheen rijden en je voelde niets
[ afbeelding ]
Ook handig als je pizza wil snijden.quote:
Ik heb nooit begrepen waar het voor zou moeten dienenquote:Op donderdag 27 april 2017 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ook handig als je pizza wil snijden.
Onverslijtbaar, dat wel.quote:
Van al dat dansen krijg je best trek.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ook handig als je pizza wil snijden.
Als je een hekel hebt aan degene achter je bij het linedancen...quote:Op donderdag 27 april 2017 18:55 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waar het voor zou moeten dienen
Je paard aansporen om harder te gaan.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:55 schreef DevFreak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan degene achter je bij het linedancen...
Om luie paarden aan te sporen.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:55 schreef DevFreak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Onverslijtbaar, dat wel.
Dat nylon of whatever het is dan wel
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan degene achter je bij het linedancen...
Nee, maar oogt wel ietwat sportiever.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat dit wel een fraaie zool is...
Leuke schoen, ja...quote:Op donderdag 27 april 2017 18:57 schreef DevFreak het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de echte sh*t is natuurlijk dit![]()
Stetsonquote:Op donderdag 27 april 2017 18:57 schreef DevFreak het volgende:
[ afbeelding ]
Als je voor lul wil lopen is dat een onmisbaar accessoire.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:57 schreef DevFreak het volgende:
[ afbeelding ]
da's een goeie smoker.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:01 schreef MadMaster het volgende:
Het enige leuke aan die coyboys in het zuiden van de USA is dit:
[ afbeelding ]
De rest hoeft voor mij niet zo...
Ik heb er vorig jaar eentje gekregen voor mijn verjaardag, die moet ik binnenkort maar eens gaan inwijden.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je voor lul wil lopen is dat een onmisbaar accessoire.
Tenzij je Bob Dylan bent uiteraard.
Mooi spul, Mad. Eén dezer dagen ook eens weer wat vlees in de rookoven mikken.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar eentje gekregen voor mijn verjaardag, die moet ik binnenkort maar eens gaan inwijden.
Maar eerst de buitentemperatuur iets omhoog...
Niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:04 schreef MadMaster het volgende:
Hoe lang dance je zelf al line, DevF?
Ik heb vorige week zalm gekocht voor in onze mini rookoven.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi spul, Mad. Eén dezer dagen ook eens weer wat vlees in de rookoven mikken.
In Den Helder barbequeen ze gewoon binnen.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar eentje gekregen voor mijn verjaardag, die moet ik binnenkort maar eens gaan inwijden.
Ik heb 2 weken geleden bij iemand zelfgestookte sterke drank gedronken, vraag me niet wat het was, 60% dat weet ik wel, was best te drinken, kon alleen de smaak niet goed duiden.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel voor een kleine week extreem lekker vleesquote:Op donderdag 27 april 2017 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vorige week zalm gekocht voor in onze mini rookoven.
Morgen even in de pekel leggen, dat is tenminste redelijk snel klaar.
Voor pulled pork ben je al snel een dag bezig...
In NL gestookt?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden bij iemand zelfgestookte sterke drank gedronken, vraag me niet wat het was, 60% dat weet ik wel, was best te drinken, kon alleen de smaak niet goed duiden.
Voelde me toen ook wel een beetje cowboy, weliswaar zonder hoed.
Heerlijk. Kipfilet is ook altijd erg lekker als je het rookt. Past wel bij die stijl dans ook en niet zoals ik vroeger verplicht moest: stijldansen.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vorige week zalm gekocht voor in onze mini rookoven.
Morgen even in de pekel leggen, dat is tenminste redelijk snel klaar.
Voor pulled pork ben je al snel een dag bezig...
Zeker wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In NL gestookt?
Hier komt niet zo heel veel lekkers vandaan.
Iemand nog interesse in gin, gerijpt op eikenhout?
Ons vat is gebotteld en ik heb nu ineens 4 flessen er van...
Geen idee hoe het hier werktquote:Op donderdag 27 april 2017 18:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, had ik gemist.![]()
Kun je beter in DM doen, grotere kans dat ik het dan wel zie
Ha Meltingquote:
Meestal is het binnen een uur op, omdat ik het niet voor alleen onszelf maak.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel voor een kleine week extreem lekker vlees
Ja, was van hier, was niet vies, ik vond er een iets van mint/anijsachtige smaak aanzitten, heel lastig te peilen, want mijn moeder en broertje wisten het ook niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In NL gestookt?
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee hoe het hier werkt
Ik draai em zelf wel
Lijkt me wel leukquote:Op donderdag 27 april 2017 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In NL gestookt?
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gooi het in Amsterdam wel in de brievenbus...
Varkensschouder. Meat of the Godsquote:Op donderdag 27 april 2017 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meestal is het binnen een uur op, omdat ik het niet voor alleen onszelf maak.
Met een groep is zo'n varkensschouder er zo doorheen...
BBQ met gin wordt het dus...quote:Op donderdag 27 april 2017 19:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Varkensschouder. Meat of the Gods
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee hoe het hier werkt
Ik draai em zelf wel
quote:
Vind ik nooit zo netjes. Net binnen komen vallen, en dan meteen de stream opeisen.quote:
OK, het hadden dus ook Franse chansons kunnen zijn...quote:Op donderdag 27 april 2017 19:12 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Huh? Jawel hoor
Het heeft gewoon geen reden.
Je vraagt het toch netjes?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind ik nooit zo netjes. Net binnen komen vallen, en dan meteen de stream opeisen.
Mach schnell, Luckyquote:Programma van vandaag
18:30 - 19:15 DevFreak's Linedance Evenin'
19:15 - 21:15 DJ L2B - Draait Een Hoop
Muis is bezig.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je vraagt het toch netjes?
Maar ik begrijp dat Lucky zo aan de bak gaat, hoewel het rooster nog vrij is...
Ja, maar toch.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je vraagt het toch netjes?
Maar ik begrijp dat Lucky zo aan de bak gaat, hoewel het rooster nog vrij is...
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar toch.
Vout wil er na Lucky wel wat gouwe ouwe Nederlandstalige hits in gooien.
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, het hadden dus ook Franse chansons kunnen zijn...
Hey Meltingquote:
Oh jee.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar toch.
Vout wil er na Lucky wel wat gouwe ouwe Nederlandstalige hits in gooien.
Een hoop muziek natuurlijkquote:
Valt op deze speciale dag vast wel mee.quote:
Met Vout weet je het nooit. Dat is het leukequote:Op donderdag 27 april 2017 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Valt op deze speciale dag vast wel mee.
Ow, ik dacht dat Muis dat had gedaan.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een hoop muziek natuurlijk
Aan dubbelzinnigheid geen gebrek wanneer ik rooster
Mezelf daarom maar snel in laten roosteren.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een hoop muziek natuurlijk
Aan dubbelzinnigheid geen gebrek wanneer ik rooster
Mijn rooster stond nog open van gisteren, duurde maar heel kort om in te roosterenquote:Op donderdag 27 april 2017 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat Muis dat had gedaan.
Vond het al geen Muis titel, maar wellicht was de Oranjebitter lekker vandaag...
Ik was te laat met roosteren, en geen Oranjebitter gedronken vandaag.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vond het al geen Muis titel, maar wellicht was de Oranjebitter lekker vandaag...
Voutquote:Op donderdag 27 april 2017 19:20 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Mezelf daarom maar snel in laten roosteren.
Maar natuurlijk....quote:Op donderdag 27 april 2017 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Valt op deze speciale dag vast wel mee.
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees: Uhuh, riiiiiiiiight!quote:
Nee, gewoon iedereen aan de Schrobbelèrquote:Op donderdag 27 april 2017 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen dat half Nederland op die dag ineens oranjebitter, oranje tompoucen etc moet drinken/eten.
Caffeine! In! My! Coffee! BRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAERRRRRRRRRRRRGHHHHHHHLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, gewoon iedereen aan de Schrobbelèr
Dank u, dat is wel de bedoeling.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:22 schreef DevFreak het volgende:
Lekkere deuntjes hier hoor. ga zo door
Lekker aan de kleurstoffen. Boing Boing Stuiter Flip Flip Flipquote:Op donderdag 27 april 2017 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat sowieso.![]()
Maar ik bedoel; oké het is Koningsdag, maar om dan alles oranje te moeten eten/drinken.....
Jij zegt dat ik een goeie voiceover ben, maar jij als live DJ, is dat niet een ding voor je?quote:
Ja, nasi met worteltjes smaakt toch helemaal niet oke?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat sowieso.![]()
Maar ik bedoel; oké het is Koningsdag, maar om dan alles oranje te moeten eten/drinken.....
quote:
Een ex-schoonmoeder van me maakte nasi met worteltjes en doperwtjes. Uit een potje! FFS. Whyyyyyyyyyyyy.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, nasi met worteltjes smaakt toch helemaal niet oke?
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, nasi met worteltjes smaakt toch helemaal niet oke?
Doe ik toch.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik een goeie voiceover ben, maar jij als live DJ, is dat niet een ding voor je?
You got me there.. maarre ik bedoel op grote feesten enzo. 10/10 ik zou kaartje halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
O ja, oranje tompoucen, die hebben we ook nog...quote:Op donderdag 27 april 2017 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen dat half Nederland op die dag ineens oranjebitter, oranje tompoucen etc moet drinken/eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |