SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
zelfs niet ondertussen op fok?quote:Op donderdag 27 april 2017 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mij niet.
Ik ben er wel eens 2 uur mee weggekomen, maar dan moet ik niets anders op de laptop doen...
jeetje.. dan is met een microfoon Mixxx wel mega processor/geheugen gebruiker zeg!quote:Op donderdag 27 april 2017 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen Mixxx en niks anders...
Ik heb net ruim 2 uur voor mezelf gedraaid en ben nu een beetje doorgedraaid...quote:Op donderdag 27 april 2017 16:29 schreef MaryMouse het volgende:
Lucky gaat de controller halen en wil zo wel draaien
Kijk maar eens bij de prestaties van de PC/laptop wat dat ding vreet als je draait...quote:Op donderdag 27 april 2017 16:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
jeetje.. dan is met een microfoon Mixxx wel mega processor/geheugen gebruiker zeg!
Euh...quote:Op donderdag 27 april 2017 16:29 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Programma van vandaag
16:31 - 18:30 DJ Knokkels - Move It Mooooooooove It!
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:29 schreef MaryMouse het volgende:
Wacht maar tot Lucky zo gaat blazenquote:
Draai maar door hoor, knok, dan begin ik alvast aan het eten.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:32 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik sluit mijn show gewoon kort voor Lucky. Want Lucky![]()
Hoe laat wil ie?
Ik ben natuurlijk nieuw hierquote:Op donderdag 27 april 2017 16:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wacht maar tot Lucky zo gaat blazen
Minstens.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:37 schreef DevFreak het volgende:
Kan iemand me inroosteren voor half 7? Drie kwartier?
Wil ik wel doen. Showtitel?quote:Op donderdag 27 april 2017 16:37 schreef DevFreak het volgende:
Kan iemand me inroosteren voor half 7? Drie kwartier?
Duhquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:39 schreef knokkels het volgende:
Straks een nummer om de sterkwaliteiten van Lucky te benadrukken
quote:
quote:Programma van vandaag
16:31 - 18:30 DJ Knokkels - Pass The Mic
18:30 - 19:15 DJ DevFreak - [Hier komt de showtitel]
spittoons optioneel?quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een boutje en een moertje en een schroefje en een nippeltje...
Goodbye Earl ken je wel toch?quote:
Ahquote:Op donderdag 27 april 2017 16:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spuugbakje, kwispedoor. Om extra speeksel kwijt te raken. Vanwege de chewtobacco enzo
Heen en weer rennen, net als ik doe.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:52 schreef knokkels het volgende:
Ik zou dus in de keuken bezig gaan![]()
There's always tomorrow
Ow ja, ook een optiequote:Op donderdag 27 april 2017 16:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heen en weer rennen, net als ik doe.
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:52 schreef Rafeiro het volgende:
Een klodder een naast een kwispedoor en je krijgt modder.
Het valt niet te pruimen, de hele tent moet je ontruimen.
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar bij jou lag het toch aan dat de mic achterstevoren zat?
Dat heeft serieus invloed bij een cardioide microfoon. Het element ie gevormd als een nier, en hij neemt van een kant geluid waar, en de andere kant niet. Dan neemt ie lekkende geluidsgolven waar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |