wat een sukkel ik was net een tt aan het tiepenquote:
Gelukkig heeft Caland vlugge vingertjes.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat een sukkel ik was net een tt aan het tiepen
Nog op m'n mobiel ook. Moet je nagaan hoe tyfustraag die klaas is.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Caland vlugge vingertjes.
komt door het blowen van klaasquote:Op woensdag 26 april 2017 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog op m'n mobiel ook. Moet je nagaan hoe tyfustraag die klaas is.
ik kan heel snel tiepen goserquote:Op woensdag 26 april 2017 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog op m'n mobiel ook. Moet je nagaan hoe tyfustraag die klaas is.
Yesquote:Op woensdag 26 april 2017 18:52 schreef Dekatria het volgende:
Kroeg op Zuid en bus onthalen bij Kuip, dus.
ik heb nog nooit geblowd van me levenquote:Op woensdag 26 april 2017 18:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
komt door het blowen van klaas
Is voor de KNVB nooit een optie geweest natuurlijk. Nu gaan ze Woudestein in 2 lagen hermetisch afsluitenquote:Op woensdag 26 april 2017 18:57 schreef Haringkop het volgende:
Het beste was gewoon in de Kuip spelen. Voor competitievervalsing moet er wel sprake zijn van 'competitie' en die is al gespeeld...
Tegen nac heeft Excelsior ook wel eens in de Kuip gespeeld. Allemaal spastisch gedoe, voetbal speel je voor de fans. Nu ga je in een fietsenstalling ballen terwijl er op steenworp afstand 50k in kunnen.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Is voor de KNVB nooit een optie geweest natuurlijk. Nu gaan ze Woudestein in 2 lagen hermetisch afsluiten
Wel kut ja, aan de andere kant wel weer des te mooier als er desondanks op maandagochtend gewoon meer dan 150.000 supporters staan straks.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:58 schreef Haringkop het volgende:
Maandagochtend is verder gewoon ruk, hooguit was woensdagochtend om 7.15 nog rukker, dus wellicht overweegt Abou dat nog.
Naja gelukkig geen P2
Vol = vol word het toch ?quote:Op woensdag 26 april 2017 19:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel kut ja, aan de andere kant wel weer des te mooier als er desondanks op maandagochtend gewoon meer dan 150.000 supporters staan straks.
Alleen al voor de reactie van Sjaak Swart had ik dit wel leuk gevonden.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Is voor de KNVB nooit een optie geweest natuurlijk. Nu gaan ze Woudestein in 2 lagen hermetisch afsluiten
Ja, maar er passen wel meer dan 150.000 mensen op de Coolsingel hoor.quote:
Zoiets idd, en daarbij werd er gekeken naar hoe het na de beker verliep. Waren ze erg tevreden over.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, maar er passen wel meer dan 150.000 mensen op de Coolsingel hoor.
Ze gaan afzetten van het Hofplein tot aan de Bijenkorf als ik het goed begreep.
Abou zorgt er wel voor dat er gedoe zondag avond komt door belachelijk inzet politie zodat huldiging überhaupt niet plaats kan vinden.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:58 schreef Haringkop het volgende:
Maandagochtend is verder gewoon ruk, hooguit was woensdagochtend om 7.15 nog rukker, dus wellicht overweegt Abou dat nog.
Naja gelukkig geen P2
Een zogenaamde false-flag ja?quote:Op woensdag 26 april 2017 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Abou zorgt er wel voor dat er gedoe zondag avond komt door belachelijk inzet politie zodat huldiging überhaupt niet plaats kan vinden.
Waar in vergelijking geen hol op af kwam.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoiets idd, en daarbij werd er gekeken naar hoe het na de beker verliep. Waren ze erg tevreden over.
True.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar in vergelijking geen hol op af kwam.
OP NAAR BNWquote:
Ik twijfel oprecht of ik wel een hotel ga boeken. Ik acht de kans op wat gedoe zondag nogal groot namelijk. fukforce schijnt aanwezig te zijn.quote:
Dat had je allang moeten doen.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik twijfel oprecht of ik wel een hotel ga boeken. Ik acht de kans op wat gedoe zondag nogal groot namelijk. fukforce schijnt aanwezig te zijn.
Niet al flink duurder? Heb na Heerenveen al een hotel geboekt voor 160 euro. 2 nachten, 3 man.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom? Is nog genoeg beschikbaar.
Valt mee, wel iets duurder geworden sinds maandag ja. Maar goed, als het te duur word hebben we genoeg slaapplek her en der.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet al flink duurder? Heb na Heerenveen al een hotel geboekt voor 160 euro. 2 nachten, 3 man.
quote:Op woensdag 26 april 2017 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk 1 scherm aan de kant van het uitvak. 4 schermen is niet te doen.
4 schermen aan elke zijde lijkt me lastig met afbouwen, helemaal als er daarna nog een schaaluitreiking komt. Maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
T Klinkt niet echt sarcastisch, in dat geval, waarom zou dat niet mogelijk zijn? Lijkt me wel vrij logisch dat ze het willen uitverkopen zonder veldbetreding toch?
De opbouwtijd.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Wat is het grote argument tegen huldigen op zondag eigenlijk? Vooral het tijdstip?
Kan gewoon als een zo een stadioncube op de middencirkel toch? Wellicht 2 op elkaar (1/8e verschoven) zodat je 8invalshoeken hebt?quote:Op woensdag 26 april 2017 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
4 schermen aan elke zijde lijkt me lastig met afbouwen, helemaal als er daarna nog een schaaluitreiking komt. Maar we gaan het zien.
Alcoholgebruik.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Wat is het grote argument tegen huldigen op zondag eigenlijk? Vooral het tijdstip? (los van de flauwekul die Aboutaleb net meldde)
Ja,quote:
Het is zo'n goed argument dat het niet eens de moeite waard is om andere argumenten te benoemen!quote:Op woensdag 26 april 2017 19:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja,![]()
![]()
![]()
Wat een ontzettend kut argument
Mwah, dat is het natuurlijk niet echt. Sowieso is de coolsingel gewoon te klein als je het op zondag doet met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap de gedachtegang, maar toch vind ik het flauwekul.
misschien mikt ie wel gewoon op geen huldiging, omdat er zondag sowieso toch wel het een en ander gebeurt...quote:Op woensdag 26 april 2017 19:31 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk zou zondag zoveel beter zijn, iedereen is er blij mee, je hebt maar 1 keer een mensen massa in de stad, geen gedoe met school of werk, op maandag alle winkels gewoon open, etc.
Ik vind het ook een prima oplossing. Alle trouwe supporters kunnen er min of meer bij zijn en verder zal het feest zondag er niet minder om zijn. Wel balen dat je maandag weer zo vroeg je nest uit moet.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:36 schreef MPC60 het volgende:
Waarom is iedereen zo verbaast over die huldiging op maandagochtend? Dat had je voor de start van het seizoen al kunnen weten. Het is nog te begrijpen ook na de huldiging in 99. Wat een tyfuszooi was dat op een gegeven moment.
Dat word 6 uur op staan denk ik en dat op een vrije dag.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het ook een prima oplossing. Alle trouwe supporters kunnen er min of meer bij zijn en verder zal het feest zondag er niet minder om zijn. Wel balen dat je maandag weer zo vroeg je nest uit moet.
Hofplein tot Churchillplein, overal schermen en indien nodig ook schermen op de Binnenrottequote:Op woensdag 26 april 2017 19:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, maar er passen wel meer dan 150.000 mensen op de Coolsingel hoor.
Ze gaan afzetten van het Hofplein tot aan de Bijenkorf als ik het goed begreep.
Scherm op de Binnenrotte is ook prima, lukte prima met de WK-finale. Alleen jammer dat er daarna geen feest was.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hofplein tot Churchillplein, overal schermen en indien nodig ook schermen op de Binnenrotte
Geef even een bron of schei lekker uit met dat gebagger. Hier zit niemand op te wachtenquote:Op woensdag 26 april 2017 20:01 schreef fukforce het volgende:
Ik heb net begrepen dat de a15 wordt afgesloten in de middag
Wat voor bagger waar heb je het over vriend we hebben over de huldigingquote:Op woensdag 26 april 2017 20:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geef even een bron of schei lekker uit met dat gebagger. Hier zit niemand op te wachten
Kijken ze nou alle 3 een soort van in de camera? Het wordt nog watquote:
Holy shit. Dat is een nog grotere prestatie dan het kampioenschap.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kijken ze nou alle 3 een soort van in de camera? Het wordt nog wat
Verbaast niet nee. Vind het alleen jammer dat de Coolsingel langzaam z'n magie verliest op deze manier.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:36 schreef MPC60 het volgende:
Waarom is iedereen zo verbaast over die huldiging op maandagochtend? Dat had je voor de start van het seizoen al kunnen weten. Het is nog te begrijpen ook na de huldiging in 99. Wat een tyfuszooi was dat op een gegeven moment.
Wow. Stop de persen. In Barcelona of all places.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
zojuist live in barcelona tijdens de wedstrijd die barcelona speelt
weet je hoeveel miljoen mensen dit gezien hebben...quote:Op woensdag 26 april 2017 20:28 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Wow. Stop de persen. In Barcelona of all places.
Zodat hij niet bij de uitreiking van de schaal kan zijn, lekker ben jijquote:Op woensdag 26 april 2017 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
weet je hoeveel miljoen mensen dit gezien hebben...
deze jongens verdienen een kaartje voor excelsior feyenoord
Hm. Zelfs het veld is bespreekbaar als ik hem goed begrijp. Afwachten dus.quote:
Volgens mij bedoelt hij schermen op het veld, geen personen.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm. Zelfs het veld is bespreekbaar als ik hem goed begrijp. Afwachten dus.
Kuip + veld vol zou wel een geweldig beeld zijn hoor.
Nee, hij heeft het echt over 'veld betreden'. Dat het niet uit den boze is.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:39 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij schermen op het veld, geen personen.
Ja hehe want daar staan ook schermen .quote:Op woensdag 26 april 2017 20:01 schreef fukforce het volgende:
Ik heb net begrepen dat de a15 wordt afgesloten in de middag
Stadhuisplein is echt pure aids.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:51 schreef Dr_Strange het volgende:
Schermen op Stadhuisplein zou genot zijn, Binnenrotte mag ook (mits er maar overal bier verkrijgbaar is )
Al zal Aboutaleb de boel wel zoveel mogelijk droog willen leggen.
Ik ga daar echt niet staan, al krijg ik geld toe.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:51 schreef Dr_Strange het volgende:
Schermen op Stadhuisplein zou genot zijn, Binnenrotte mag ook (mits er maar overal bier verkrijgbaar is )
Al zal Aboutaleb de boel wel zoveel mogelijk droog willen leggen.
Volgens mij alleen PSV vorig jaar, maar dat was ook meer omdat het zo onverwacht uiteindelijk nog was toch? En die deden het dan in ieder geval nog aan het eind van de middag.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:11 schreef Oldground het volgende:
Huldigen vinden toch heel vaak plaats op maandagen?
Men doet wel een beetje of dit nu de uitzondering als gevolg van onze 'strenge' burgemeester.
Meer, volgens mij zijn er 32.000 scchouders.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:12 schreef exile79 het volgende:
Er kunnen toch makkelijk vier van die vrachtwagens met een groot scherm in een vierkant op het veld staan? Alle scc houders voor een tientje net binnen houden ze ook nog iets van 5000 kaarten over
Parkeerplaatshuldigingen tellen ook als maandagochtenhuldiging.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij alleen PSV vorig jaar, maar dat was ook meer omdat het zo onverwacht uiteindelijk nog was toch? En die deden het dan in ieder geval nog aan het eind van de middag.
Volgens Feijenoord's berichten over de seizoenskaarten deze week zijn er dus maximaal 37.000 'normale fans' (waarvan dit seizoen 32k SK, volgend seizoen 34k SK). Dan heb je nog 10.000 business-lui, spelersfamilie, aandeelhouders etc.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer, volgens mij zijn er 32.000 scchouders.
quote:De capaciteit van De Kuip bevat ruim 47.000 plaatsen, waarvan er ongeveer 37.000 beschikbaar zijn voor de verkoop aan supporters. Bij het aantal van 34.000 seizoenkaarthouders zijn er voor de thuiswedstrijden dus gemiddeld nog zo’n 3.000 kaarten beschikbaar voor de losse verkoop. De overige plaatsen in het stadion zijn beschikbaar voor uitsupporters (inclusief buffervakken), aandeelhouders van Stadion Feijenoord, het zakelijke segment (Business Unit- en Seathouders), leden van Sportclub Feyenoord en medewerkers van Feyenoord Rotterdam.
10.000 joh? Wat veel.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens Feijenoord's berichten over de seizoenskaarten deze week zijn er dus maximaal 37.000 'normale fans' (waarvan dit seizoen 32k SK, volgend seizoen 34k SK). Dan heb je nog 10.000 business-lui, spelersfamilie, aandeelhouders etc.
[..]
Valt alles mee wel tyfusdruk en vol altijd. Ooit wedstrijd gekeken bij de Oude Haven, dat was pas claustrofobisch.quote:
Was wel weer mooi in de Oude Haven bij de halve finale WK tegen Argentinië . Was volgens mij bij Pardoen op het terras. Zaten wat hoger dan de stoeltjes (barkrukjes achterin), hoefde maar mijn hand om hoog te doen en er kwam bier.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:12 schreef Dr_Strange het volgende:
[..]
Valt alles mee wel tyfusdruk en vol altijd. Ooit wedstrijd gekeken bij de Oude Haven, dat was pas claustrofobisch.
goed filmpje johquote:Op donderdag 27 april 2017 07:52 schreef Scrummie het volgende:
Mooi hoor. Zelfs Nelom zie je goeie dingen doen.
quote:Berghuis wil in Kuip blijven
Steven Berghuis heeft de clubleiding van Feyenoord laten weten dat hij graag langer in de Kuip wil blijven. De 25-jarige rechterspits van de koploper is dit seizoen door de Rotterdammers gehuurd van Watford.
In principe haalt de club uit de Premier League de international komende zomer terug naar Londen, maar als het aan Berghuis ligt, blijft hij dus langer in Rotterdam. ,,Ik sta open voor een langer verblijf en de club Feyenoord staat er precies hetzelfde in’’, zegt Berghuis. ,,Dat staat helemaal los van de vraag of we daadwerkelijk landskampioen worden of niet.''
De vraag is wat Watford wil met aanvaller. In de zomer van 2015 legde de Engelse club meer dan vijf miljoen euro neer om hem weg te kunnen kapen uit Alkmaar bij AZ. Na een moeizaam debuutjaar in Londen, besloot Berghuis een fors deel van zijn jaarsalaris te laten vallen om weer aan voetballen toe te komen in de eredivisie. Voor welk bedrag wil Watford de speler weer wil laten gaan? ,,Daar wordt over gesproken’’, zegt Berghuis, die opnieuw huren ook als een optie ziet.
Dat gaat over de hoeveelheid seizoenkaarten en vrije kaarten die ze niet verkopen, die 10.000 is ook incl uitsupporters (1200) en buffervakken die bij sommige wedstrijden verplicht leeg blijven. Bij CL-wedstrijden wordt dat zelfs 2400 + buffervakken.quote:
Berggod.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 07:33 schreef Scrummie het volgende:
Mooi verhaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank hiervoor. Mooi stukquote:Op donderdag 27 april 2017 07:33 schreef Scrummie het volgende:
Mooi verhaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankquote:Op donderdag 27 april 2017 07:33 schreef Scrummie het volgende:
Mooi verhaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het begin ook nog best wat goeie assists van Bilal he.quote:Op donderdag 27 april 2017 07:52 schreef Scrummie het volgende:
Ook veel mooie goals.quote:Op donderdag 27 april 2017 07:52 schreef Scrummie het volgende:
Tegen Go Ahead Eagles en tegen Sparta inderdaad.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is ook maar in 2 wedstrijden niet gescoord.
Doelpunt van Jan-Scharie werd toch afgekeurd bij GAE?quote:Op donderdag 27 april 2017 13:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tegen Go Ahead Eagles en tegen Sparta inderdaad.
en eigenlijk is dat ook niet helemaal waar gezien de onterecht afgekeurde doelpunten van Jorgensen daar (1-1 bij GAE onterecht afgekeurd wegens vermeend buitenspel en bij Sparta de bal over de lijn die niet werd geconstateerd).
Oh was het Van der Heijden ja?quote:Op donderdag 27 april 2017 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doelpunt van Jan-Scharie werd toch afgekeurd bij GAE?
Ik weet het ook niet meer precies, de 1-0 viel in elk geval na gepiel van Jan-Scharie. Dat weet ik nog wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh was het Van der Heijden ja?
In mijn herinnering was het een doelpunt van Jorgensen.
Het was een voorzet van Berghuis, waaruit gescoord werd en toen werd er afgefloten voor vermeend hands van Berghuis. Wat niet zo bleek te zijn.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh was het Van der Heijden ja?
In mijn herinnering was het een doelpunt van Jorgensen.
quote:De KNVB heeft de Eredivisie een ‘gouden’ kampioensschaal aangeboden voor haar 60-jarig jubileum. De landskampioen van dit seizoen zal deze zeer bijzondere prijs mogen toevoegen aan zijn prijzenkast. De bedoeling is om deze schaal eenmaal per tien jaar uit te reiken.
quote:Op donderdag 27 april 2017 07:33 schreef Scrummie het volgende:
Mooi verhaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, 35 punten en doelsaldo +19. Thuis ook best gepresteerd met 44 punten en doelsaldo +43.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:23 schreef Typisch het volgende:
In dat stukje van Van Duren stond ook wel een leuk feitje: wij zijn de ploeg die het beste presteert in uitwedstrijden.
Giogod.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, 35 punten en doelsaldo +19. Thuis ook best gepresteerd met 44 punten en doelsaldo +43.
Dat vind ik best wel opvallendquote:Op donderdag 27 april 2017 19:23 schreef Typisch het volgende:
In dat stukje van Van Duren stond ook wel een leuk feitje: wij zijn de ploeg die het beste presteert in uitwedstrijden.
Stond allemaal heel dicht bij elkaar maar met het verlies in Eindhoven van Ajax wij dus 'bovenaan'quote:
Nja, we zijn in uitwedstrijden ook (vaak) stukken minder. Maar alsnog gewoon meeste uitpunten dusquote:Op donderdag 27 april 2017 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Stond allemaal heel dicht bij elkaar maar met het verlies in Eindhoven van Ajax wij dus 'bovenaan'
Tot zover de woorden van Bosz dat Feyenoord het altijd lastig heeft in uitwedstrijden.
Tnx.quote:Op donderdag 27 april 2017 07:33 schreef Scrummie het volgende:
Mooi verhaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De opmerking dat Feyenoord het lastig heeft in uitwedstrijden hoorde ook een beetje bij de act die Bosz en Schøne opvoerden dat Ajax kampioen zou worden omdat Feyenoord nog wel ergens zou verliezen in die laatste drie wedstrijden. Feyenoord verspeelt punten tegen PEC dus zullen ze dat ook doen tegen Vitesse/Excelsior en Ajax rolt PSV effe op want ze deden het geweldig tegen de nummer elf van de Bundesliga, die redenatie. Ze dachten zeker dat als ze de druk gingen opvoeren in de media dat Feyenoord zenuwachtig zou worden of zo.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Stond allemaal heel dicht bij elkaar maar met het verlies in Eindhoven van Ajax wij dus 'bovenaan'
Tot zover de woorden van Bosz dat Feyenoord het altijd lastig heeft in uitwedstrijden.
ZOOOquote:Op donderdag 27 april 2017 22:43 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/bvr1908/status/857632794192859136
quote:Hoe het begon
De opleidingsvergoedingen zijn het gevolg van de invoering van een nieuw transfersysteem dat in 2001 werd ingevoerd. Onderdeel van het nieuwe transfersysteem moest meer solidariteit zijn naar de kleinere clubs toe, die vaak spelers opleiden voor de grotere clubs.
Uitleg van de opleidingsvergoeding
Bij iedere internationale transfer van een voetballer hebben de clubs waar de desbetreffende speler tussen zijn 12e en 23e levensjaar voetbalde recht op een deel van de opleidingsvergoeding. Het kan dus gaan om transfers vanuit het land waarin de spelers is opgeleid náár het buitenland, maar ook om transfers van de ene buitenlandse club naar de andere (ook als deze club uit het zelfde land komen, mits niet uit het 'opleidingsland')
Voor iedere transfers waarover een opleidingsvergoeding geldt, dient de kopende club in principe deze zaken af te handelen en de opleidingsclubs te betalen. In de praktijk wordt dit echter vaak ook door de verkopende club gedaan. De opleidingsvergoeding omvat 5% van de transferwaarde, wat dus meestal simpelweg 5% van de koopsom betekent. Als bij een transfer een ruil van spelers plaatsvindt wordt de waarde anders ingeschat.
Bij het transfervrij aantrekken van spelers is geen opleidingsvergoeding van toepassing, aangezien daar geen transfersom aan hangt. Ook bij de verhuur van spelers is geen sprake van deze vergoeding.
Sowieso een behoorlijke solidariteitsbijdrage geloof ik.quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:58 schreef Caland het volgende:
De Vrij voor 25 miljoen naar Milan of Inter waarschijnlijk, vangen wij daar nog iets voor?
quote:Toen Gareth Bale in 2007 de overstap maakte van Southampton naar Tottenham Hotspur werd een doorverkooppercentage van 25% afgesproken. Nadat Southampton in financiële problemen was geraakt liet het deze clausule afkopen in ruil voor een snelle £ 3 miljoen. Ze zullen zich daar nog weleens achter de oren gekrabd hebben toen Bale in 2013 voor £ 86 miljoen de overstap maakte naar Real Madrid. Een snelle rekensom leert dan Southampton hiermee zo'n £ 18.5 miljoen misliep.
Raheem Sterling werd opgeleid door QPR, dat hem in 2010 voor circa £ 600.000 verkocht aan Liverpool. Daarnaast sprak het een doorverkooppercentage van 20% af. Dit leverde QPR in naar verluidt een kleine £ 8 miljoen op toen Sterling een transfer maakte naar Manchester City.
Pedro maakte in 2015 de overstap van Barcelona naar Chelsea voor ruim £ 21 miljoen. Door deze transfer streek zijn eerste club San Isidro, in Spanje op dat moment uitkomend op het vierde niveau, een opleidingsvergoeding op van zo'n ¤ 400.000. Op dat moment vocht de club tegen een faillissement waarvan het duidelijk in één klap verlost was.
Geldt niet voor binnenlandse transfers Klaas. Ik had het over een doorverkooppercentage.quote:
Dat eerste klopt niet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Geldt niet voor binnenlandse transfers Klaas. Ik had het over een doorverkooppercentage.
quote:De solidariteitsbijdrage is zowel bij nationale als bij internationale transfers in zijn totaliteit 5% van de betaalde transfersom. De bijdrage wordt uitgekeerd iedere keer wanneer een speler een transfer maakt waar een transfersom tegenover staat. Het maakt dus niet uit hoe oud de spler is. Ook aan het einde van de carrière van een speler worden de clubs die hem opleidden beloond. Net als bij de opleidingsvergoeding duurt de opleiding tot en met het seizoen waarin de speler 22 wordt. Daarbij wordt voor de seizoenen waarin de speler 14 t/m 22 jaar was 10 % van de totale solidariteitsbijdrage vergoed. Dat is dus 0,5 % van de totale transfersom. Voor de seizoenen waarin de speler 12 en 13 jaar oud is, wordt 5 % van de totale solidariteitsbijdrage gerekend. Dat is dus 0,25 % van de totale transfersom.
Geld voor alle transfers dat de opleidende club een deel van de transfer krijgt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Geldt niet voor binnenlandse transfers Klaas. Ik had het over een doorverkooppercentage.
Dan liegen ze.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:22 schreef Caland het volgende:
Zowel de VI als Feyenoord zelf kwamen toen met dit 'nieuws'
Ja maar bij een binnenlandse transfer is dat maar een paar duizend euro per jaar ofzo. Niet het benoemen waard dus.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Geld voor alle transfers dat de opleidende club een deel van de transfer krijgt.
Als dat gevalletje wijnaldum klopt, dan is dat zo.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar bij een binnenlandse transfer is dat maar een paar duizend euro per jaar ofzo. Niet het benoemen waard dus.
Wijnaldum ging van PSV naar Liverpool, als er een doorverkooppercentage was hadden we toen wat gekregen. Niet daarna ook nog.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als dat gevalletje wijnaldum klopt, dan is dat zo.
In principe geldt die opleidingsvergoeding dan alleen als er een internationale transfer plaatsvindt,
Maar precies zoals in een eerdere post al staat
bij een verkoop kan een club in het contract laten zetten dat het een doorkoop percentage wil
Ligt er aan of Feyenoord dit gedaan heeft dus,
In het geval Wijnaldum was dit blijkbaar niet zo
Feyenoord kan ook moeilijk afspraken maken over een transfer tussen PSV en Newcastle, he Klaas.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als dat gevalletje wijnaldum klopt, dan is dat zo.
In principe geldt die opleidingsvergoeding dan alleen als er een internationale transfer plaatsvindt,
Maar precies zoals in een eerdere post al staat
bij een verkoop kan een club in het contract laten zetten dat het een doorkoop percentage wil
Ligt er aan of Feyenoord dit gedaan heeft dus,
In het geval Wijnaldum was dit blijkbaar niet zo
Ja maar als Wijnaldum nu naar Spanje vertrekt dan heeft Feyenoord gewoon weer recht op een deel van die transfer.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wijnaldum ging van PSV naar Liverpool, als er een doorverkooppercentage was hadden we toen wat gekregen. Niet daarna ook nog.
Ja hans, dat is de opleidingsvergoeding + solidariteitsbijdrage.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja maar als Wijnaldum nu naar Spanje vertrekt dan heeft Feyenoord gewoon weer recht op een deel van die transfer.
Niet onrealistisch gezien het lage transferbedrag destijds.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:29 schreef Keyos het volgende:
Lijkt mij dat Feyenoord toch wel is gaan liggen op 10%? Elk miljoen is lekker meegenomen in ieder geval.
Je snapt het eindelijkquote:Op vrijdag 28 april 2017 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hans, dat is de opleidingsvergoeding + solidariteitsbijdrage.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je snapt het eindelijk
werd wel tijd ook
Dat kan het wel als Feyenoord het in het contract heeft laten zetten dat het een doorkoop percentage wilquote:Op vrijdag 28 april 2017 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord kan ook moeilijk afspraken maken over een transfer tussen PSV en Newcastle, he Klaas.
Je snapt dat Feyenoord niet zoveel heeft te vertellen over het 'contract' tussen PSV en Liverpool?quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat kan het wel als Feyenoord het in het contract heeft laten zetten dat het een doorkoop percentage wil
In principe kan je alles in een contract laten zetten. Het is maar of de tegenpartij dat ook wil....
Ja maar dat geldt dus nooit meer voor de tweede transfer die de speler maakt, Klaas.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat kan het wel als Feyenoord het in het contract heeft laten zetten dat het een doorkoop percentage wil
In principe kan je alles in een contract laten zetten. Het is maar of de tegenpartij dat ook wil....
Ik heb het over bij een verkoop van psv naar....quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je snapt dat Feyenoord niet zoveel heeft te vertellen over het 'contract' tussen PSV en Liverpool?
Ah oke. Begreep inderdaad niet dat je op die transfer doelde.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb het over bij een verkoop van psv naar....
alle transfers die er na komen daar heeft Feyenoord inderdaad niets over te zeggen alleen met de club die het de afspraken over gemaakt heeft
Je formuleerde het alleen verwarrend haha. Ik begreep er ook uit dat je doelde op de situatie dat Liverpool hem nu verkoopt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb het over bij een verkoop van psv naar....
alle transfers die er na komen daar heeft Feyenoord inderdaad niets over te zeggen alleen met de club die het de afspraken over gemaakt heeft
Leroy Fer.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je formuleerde het alleen verwarrend haha. Ik begreep er ook uit dat je doelde op de situatie dat Liverpool hem nu verkoopt.
Welke spelers hebben we eigenlijk allemaal nog die goed geld op kunnen leveren middels doorverkoopclausule. Alleen Stefan nu toch? Ow ja, en Clasie maar die zit bij Southampton al aan zijn top natuurlijk.
Uit de eigen jeugdopleiding spelen nu in het buitenland:quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je formuleerde het alleen verwarrend haha. Ik begreep er ook uit dat je doelde op de situatie dat Liverpool hem nu verkoopt.
Welke spelers hebben we eigenlijk allemaal nog die goed geld op kunnen leveren middels doorverkoopclausule. Alleen Stefan nu toch? Ow ja, en Clasie maar die zit bij Southampton al aan zijn top natuurlijk.
Fer ging van Twente naar Engeland dus dat zal ook alleen maar een opleidingsvergoeding zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leroy Fer.
Janssen kan nog een opleidingsvergoeding opleveren.
Oja, je doelde specifiek op doorverkoop.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Fer ging van Twente naar Engeland dus dat zal ook alleen maar een opleidingsvergoeding zijn.
Martins Indiquote:Op vrijdag 28 april 2017 09:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Kortom De Vrij kan beter naar Engeland vertrekken dan in Italië blijven....
Chelsea was volgens mij ook geïnteresseerd.
[..]
Uit de eigen jeugdopleiding spelen nu in het buitenland:
Fer
Wijnaldum
De Vrij
Boetius
Clasie
Misschien vergeet ik er nog eentje....
In de categorie Aké en Bruma:quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:16 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Martins Indi
Bruma (heel kort)
Ake
De Guzman
Zijn er vast nog wel meer.
ik had al het gevoel dat het veel meer waren maar kon even niet op de namen komen,,,,quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:16 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Martins Indi
Bruma (heel kort)
Ake
De Guzman
Boutahar, Biseswar, Buffel, Buijs, Curth, Janota, Jamaat, Kalou (?), Loovens, Malkowski, Manu, Miazek, van Persie, Zuiverloonquote:Op vrijdag 28 april 2017 10:16 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Martins Indi
Bruma (heel kort)
Ake
De Guzman
Er zou voor het weekend meer informatie komen geloof ik.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:27 schreef Montelly het volgende:
Jongens wanneer begint kaartverkoop voor de Kuip 7 mei?
Die Janota heb ik een jaar geleden nog aan het werk gezien bij Górnik Zabrze. Genieten.quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:58 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Boutahar, Biseswar, Buffel, Buijs, Curth, Janota, Jamaat, Kalou (?), Loovens, Malkowski, Manu, Miazek, van Persie, Zuiverloon
Tikkeltje (quote:Op donderdag 27 april 2017 07:52 schreef Scrummie het volgende:
Qua opluchting en beleving denk ik de 3-3 van Kramer tegen Utrecht. Bizarre wedstrijd.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tikkeltje () dramatische muziek, maar wel leuk overzicht. Redelijk onwerkelijk dat Feyenoord gewoon kampioen gaat worden na 18 jaar.
![]()
Wat is voor jullie het meest euforische moment? Ik denk uiteindelijk voor mij de 2-1 tegen PSV in De Kuip. Dat voelt voor mij toch het meest als de kampioenswedstrijd. De 2-1 van Vilhena in Heerenveen is een goede tweede.
Ik ga voor de 2-1 in Heerenveenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tikkeltje () dramatische muziek, maar wel leuk overzicht. Redelijk onwerkelijk dat Feyenoord gewoon kampioen gaat worden na 18 jaar.
![]()
Wat is voor jullie het meest euforische moment? Ik denk uiteindelijk voor mij de 2-1 tegen PSV in De Kuip. Dat voelt voor mij toch het meest als de kampioenswedstrijd. De 2-1 van Vilhena in Heerenveen is een goede tweede.
Utrecht thuis was voor mij best euforisch. Die wedstrijd was de laatste lastige horde en in die wedstrijd had het kwartje ook verkeerd kunnen vallen. Prachtgoal van Toornstra om de wedstrijd open te breken gaf me bibbers.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
![]()
Wat gaat Feyenoord halen deze zomer? Botteghin in de CL lijkt mij een vorm van satirequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Utrecht thuis was voor mij best euforisch. Die wedstrijd was de laatste lastige horde en in die wedstrijd had het kwartje ook verkeerd kunnen vallen. Prachtgoal van Toornstra om de wedstrijd open te breken gaf me bibbers.
Ajax-uit was het absolute dieptepunt, maar dat is het elk jaar daar.
Geen idee, jongen. Ik ben geen technisch directeur.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat gaat Feyenoord halen deze zomer? Botteghin in de CL lijkt mij een vorm van satire
Vooral omdat je die eerste helft zo kansloos was en na de rust het volledig omdraaide.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:24 schreef Caland het volgende:
Heerenveen ja, na de wedstrijd nog in een kroeg in Heerenveen Ajax gezien en toen voor het eerst het gevoel gekregen dat het er wel in zat.
Ik corrigeer je post even. Geeft verder niet, maar let er even op in de toekomst.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Geen idee, meester. Ik ben geen technisch directeur.
De goal van Vilhena tegen Heerenveen. Ik had het die wedstrijd echt opgegeven, en dan toch nog de 1-2.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik corrigeer je post even. Geeft verder niet, maar let er even op in de toekomst.
Lekker boeiend, elke Nederlandse club in de CL is een vorm van satirequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat gaat Feyenoord halen deze zomer? Botteghin in de CL lijkt mij een vorm van satire
Toen die Inception muziek opkwam kon ik mijn lach niet meer inhouden.quote:Op donderdag 27 april 2017 07:52 schreef Scrummie het volgende:
Echt hè. Of wat te denken van die Mordor-muziek.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Toen die Inception muziek opkwam kon ik mijn lach niet meer inhouden.
NEC uit was ook zo'n mooie.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vooral omdat je die eerste helft zo kansloos was en na de rust het volledig omdraaide.
Voor mij dan
Ayoub is een tijgertje op het middenveld. Feyenoord moet zulke spelers gewoon halen. Amrabat is wel een groot talent. Overigens is Koos Troupee ook wel een goeie voor jullie.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ayoub.. mja twijfel
Amrabat scoort nooit en dat soort spelers moet je niet willen
Ja dat hebben we gezien in de Kuip. Die is nu nog duizelig geloof ik.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ayoub is een tijgertje op het middenveld. Feyenoord moet zulke spelers gewoon halen. Amrabat is wel een groot talent. Overigens is Koos Troupee ook wel een goeie voor jullie.
Anders beoordeel je spelers op 1 wedstrijd bafhaasquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat hebben we gezien in de Kuip. Die is nu nog duizelig geloof ik.
Ik heb hem afgezet toen ik Kuyt weer die dab zag doen. Mijn hersenen kunnen dat nog steeds niet verwerken.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Toen die Inception muziek opkwam kon ik mijn lach niet meer inhouden.
Kuipangst, afgeschreven, doei.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anders beoordeel je spelers op 1 wedstrijd bafhaas
Die is niet goed genoeg. Als je wat analytisch vermogen hebt had je dat al kunnen zien.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:35 schreef Divje het volgende:
Troupee is een rechtsback? Meh. Nieuwkoop doet het uitstekend achter Karsdorp.
Kuipangst HAHAHAHA, Wie heeft er nu angst voor een bak beton met wat doorgesnoven mensen erin? Ik vind dit een goede act van je pik.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die is niet goed genoeg. Als je wat analytisch vermogen hebt had je dat al kunnen zien.
Haal jij die poep eens uit je ogen. Troupee is niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die is niet goed genoeg. Als je wat analytisch vermogen hebt had je dat al kunnen zien.
Karsdorp blijft gewoon en is een klasse of 5 beter dan die Toupet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Koos Troupee is voor Feyenoord goed genoeg. Werkertje he.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Haal jij die poep eens uit je ogen. Troupee is niet goed genoeg.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Karsdorp blijft gewoon en is een klasse of 5 beter dan die Toupet.
Larssonquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:38 schreef Caland het volgende:
Sowieso zie ik in de eredivisie nauwelijks versterkingen.
Hoi Brugginkquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Larsson
Dat ventje van NEC als backup
Luckassen ben ik zelf wel fan van als CV overigens.
Ik was die hele wedstrijd ook alweer vergeten. Zag het terugkomen in het overzicht.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zekers. Maar dat was nog vroeg in het seizoen dus was de euforie wat minder
Nee.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Larsson
Log uit en kom nooit meer terug.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Larsson
Toen heb ik met Sjaak en de grote HMF echt schandalig hard staan juichen op die eretribune daarquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was die hele wedstrijd ook alweer vergeten. Zag het terugkomen in het overzicht.
Snap dat je je koning voelt hoor als je kampioen bent geworden, maar dat betekend niet dat je ineens allerlei goede buitenlanders kunt halen. Je blijft toch de club die zich moet richten op de Kramers van deze wereld.quote:
PSV uit 0 - 1 Bottegodquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef TC03 het volgende:
Zegt de naam Jorgensen je iets?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snap dat je je koning voelt hoor als je kampioen bent geworden, maar dat betekend niet dat je ineens allerlei goede buitenlanders kunt halen. Je blijft toch de club die zich moet richten op de Kramers van deze wereld.
Oja dan is het lucky. Ga maar weer wieberen, trolletje.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja lucky aankoop natuurlijk maar goed spitsje hoor. Zegt Bilal of Tapia je ook iets?
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja lucky aankoop natuurlijk maar goed spitsje hoor. Zegt Bilal of Tapia je ook iets?
Wees eerlijk. Het is een lucky aankoop. Die jongen was blessa bij zijn vorige club. Is toch prima? Niks mis mee maar gewoon lucky. Zelfde als PSV met Guardado. Geluk moet je beetje hebben met zulke aankopen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dan is het lucky. Ga maar weer wieberen, trolletje.
betekentquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snap dat je je koning voelt hoor als je kampioen bent geworden, maar dat betekend niet dat je ineens allerlei goede buitenlanders kunt halen. Je blijft toch de club die zich moet richten op de Kramers van deze wereld.
Die jongen is een jaar lang uitgebreid gescout. Dan vind ik het geen lucky aankoop inderdaad.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wees eerlijk. Het is een lucky aankoop. Die jongen was blessa bij zijn vorige club. Is toch prima? Niks mis mee maar gewoon lucky. Zelfde als PSV met Guardado. Geluk moet je beetje hebben met zulke aankopen.
Hij was niet 'blessa'quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wees eerlijk. Het is een lucky aankoop. Die jongen was blessa bij zijn vorige club. Is toch prima? Niks mis mee maar gewoon lucky. Zelfde als PSV met Guardado. Geluk moet je beetje hebben met zulke aankopen.
Dan nog moet je het geluk hebben dat die gaat presteren pik. Is niet voor niets niet verlengd in Duitsland etc. Tuurlijk prima speler maar doet er niets aan af dat het een tikje lucky is.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die jongen is een jaar lang uitgebreid gescout. Dan vind ik het geen lucky aankoop inderdaad.
Dan is letterlijk elke aankoop die presteert dus lucky volgens jou.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog moet je het geluk hebben dat die gaat presteren pik. Is niet voor niets niet verlengd in Duitsland etc. Tuurlijk prima speler maar doet er niets aan af dat het een tikje lucky is.
Nee. Wil je zeggen dat hij het goed deed in Duitsland? Met 15 potjes in 3 jaar ofzoiets? Kwam mede door zijn blessure(s) maar dan nog. Kopenhagen deed die het opzich prima ,maar ik kan die competitie naast Kopenhagen niet echt serieus nemen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is letterlijk elke aankoop die presteert dus lucky volgens jou.
Zijn techniek is wel genottelijk. Als jullie hem niet nemen dan mag hij wel bij ons aansluiten. Speelt ook gewoon in een kut team natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:47 schreef Scrummie het volgende:
Hou op met die Larsson. Te slecht en een vage mentaliteit met dat arrogante gedrag van 'm.
Jullie mogen 'm hebbenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn techniek is wel genottelijk. Als jullie hem niet nemen dan mag hij wel bij ons aansluiten. Speelt ook gewoon in een kut team natuurlijk.
Wat interesseert mij het nou hoe hij het deed in Duitsland joh. Je hebt het over een aankoop die breed gedragen werd binnen Feyenoord en uitvoerig gescout is. Als jij dat lucky noemt dan kan je dat bij letterlijk elke aankoop zeggen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Wil je zeggen dat hij het goed deed in Duitsland? Met 15 potjes in 3 jaar ofzoiets? Kwam mede door zijn blessure(s) maar dan nog. Kopenhagen deed die het opzich prima ,maar ik kan die competitie naast Kopenhagen niet echt serieus nemen.
Heel Heerenveen speelt kut ja. Zelfs een Odegaard is zowat onzichtbaar.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:48 schreef Pascalus het volgende:
Larsson speelt toch al een half jaar kut?
Jorgensen en Toornstra zijn echt veruit de beste spelers als je dit filmpje ziet. Ook Elia en Berghuis doen leuke dingen.quote:Op donderdag 27 april 2017 07:52 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last meer van, zie zijn posts niet meerDus van mij mag het
Zou het kunnen dat Odegaard een extreem overhypte, overschatte speler is? Zou Larsson graag bij Feyenoord zien.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heel Heerenveen speelt kut ja. Zelfs een Odegaard is zowat onzichtbaar.
Nee. Odegaard is een verschrikkelijk goede voetballer. Moet bij een beter team gaan ballen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat Odegaard een extreem overhypte, overschatte speler is? Zou Larsson graag bij Feyenoord zien.
Ik ben een kuttroll, reageer niet op mij.quote:
Verschrikkelijk goede voetballers spelen niet bij Heerenveen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Odegaard is een verschrikkelijk goede voetballer. Moet bij een beter team gaan ballen.
Is gelul aangezien het verhuur betreftquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschrikkelijk goede voetballers spelen niet bij Heerenveen.
Dan hadden ze hem wel bij een betere club gestald.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is gelul aangezien het verhuur betreft
Er is opzich wel wat te zeggen voor Heerenveen. Hebben toch behoorlijk wat goede spelers voortgebracht etc. Dat het elftal totaal uit vorm is, tja. Wel kut voor die jongen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem wel bij een betere club gestald.
Hij heeft daar niet eens een basisplek johquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is opzich wel wat te zeggen voor Heerenveen. Hebben toch behoorlijk wat goede spelers voortgebracht etc. Dat het elftal totaal uit vorm is, tja. Wel kut voor die jongen natuurlijk.
Die Streppel weet het zelf ook allemaal niet meer. Dan speelt die Amersfoort dan Odegaard dan die andere weer etc. Rouleert als een dolle. Maar dat dat ventje kan ballen is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft daar niet eens een basisplek joh
In de kneuzencompetitie van Europa.
Dit hoeft nou ook weer niet Donquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben een kuttroll, reageer niet op mij.
Zeker. Ook maar een half jaar uitgeblonken trouwens. Ik zie hem niet op hoger niveau ballen hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:48 schreef Pascalus het volgende:
Larsson speelt toch al een half jaar kut?
Schaars is 33.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik dan toch een naam moet noemen die bij Feyenoord een versterking zou kunnen zijn volgend seizoen dan is het Stijn Schaars van Heerenveen.
Alireza Jahanbakhsh van az?
Yassin Ayoub van Utrecht?
Enes Ünal?
Kamohelo Mokotjo?
Ik dacht dat schaars een eind twintiger was...dan is die inderdaad veel te oud.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schaars is 33.
Jahanbaksh, Ayoub en Mokotjo zouden ons niveau wel aan moeten kunnen, maar ik vraag me af of Mokotjo zin heeft om weer bij ons op de bank te gaan zitten. City zal Ünal alleen uit willen huren aan een club die hem opstelt.
Ergens tijdens VIT-FEY kwam het besef dat het dit seizoen echt gaat gebeuren. Deze keer mochten gedachten over een kampioenschap blijven, in plaats van ze weg te drukken. Later die middag won psv ook nog van de directe concurrent. Heerlijke avond.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is voor jullie het meest euforische moment?
Haha me reet, ik moest het nog allemaal zien gebeuren. Zelfs zondag realiseerde ik het me nog niet echt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Eigenlijk na de eerste competitie wedstrijd in de kuip had iedereen al een een goed gevoel voor de rest van het seizoen,
Blijf eens van de drank af, man. Je zit onzin uit te kramen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik dan toch een naam moet noemen die bij Feyenoord een versterking zou kunnen zijn volgend seizoen dan is het Stijn Schaars van Heerenveen.
Wel fijn voor het Ad dat de politie zelf al het artikel voor ze heeft geschreven.quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Arrestant (44) zingt na diefstal vlag Feyenoordliederen in politiebus
http://www.ad.nl/rotterda(...)politiebus~a5f4cf12/
Waarom alleen in de eredivisie rondkijken? Beter kijkt Van Geel nog wat vaker over de grens. Spelers van het niveau Jorgensen moet je hebben. Niet de middelmaat uit de eredivisiequote:Op vrijdag 28 april 2017 17:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Alireza Jahanbakhsh van az?
Yassin Ayoub van Utrecht?
Enes Ünal?
Kamohelo Mokotjo?
Dit waren dit seizoen de spelers die gemiddeld hoog scoorden in alle spelersklassementen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom alleen in de eredivisie rondkijken? Beter kijkt Van Geel nog wat vaker over de grens. Spelers van het niveau Jorgensen moet je hebben. Niet de middelmaat uit de eredivisie
Ik geloofde dat tot de 0-2 tegen Vitesse.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:56 schreef Marsenal het volgende:
Tot drie weken geleden geloofde ik echt nog heilig dat Feyenoord zou choken juist.
Moet er per se versterkt worden?quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit waren dit seizoen de spelers die gemiddeld hoog scoorden in alle spelersklassementen.
Ben Benieuwd waar van Geel mee aan komt zetten,.,.,.hopelijk niet types zoals tapia en veijnovic enzovoorts...dus ik heb er lekker veel vertrouwen in......
Weet ook niet wat er in de jeugd rondloopt op het middenveld. Tapia heb ik in ieder geval nog niet afgeschreven, die jongen kan echt wel wat. Weet wel dat je iemand van buiten moet halen als Tonny vertrekt. Toornstra en Karim blijven natuurlijk nog wel.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:55 schreef Scrummie het volgende:
Het zou dan ook vrij bizar zijn om een middenvelder te halen. Buitenspeler, reservespits, linksback en evt. een CV. Als iedereen blijft.
Tapia heb ik ook niet afgeschreven idd. Als Tonny vertrekt zou ik voor die hier al geopperde Ayoub gaan. Qua speelstijl beetje vergelijkbaar, alleen is Ayoub wat aanvallender heb ik het idee. Maar Tonny blijft gewoonquote:Op zaterdag 29 april 2017 08:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Weet ook niet wat er in de jeugd rondloopt op het middenveld. Tapia heb ik in ieder geval nog niet afgeschreven, die jongen kan echt wel wat. Weet wel dat je iemand van buiten moet halen als Tonny vertrekt. Toornstra en Karim blijven natuurlijk nog wel.
Een middenveld met Toornstra en Ayoub lijkt me te aanvallend, dan wordt je overlopenquote:Op zaterdag 29 april 2017 08:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tapia heb ik ook niet afgeschreven idd. Als Tonny vertrekt zou ik voor die hier al geopperde Ayoub gaan. Qua speelstijl beetje vergelijkbaar, alleen is Ayoub wat aanvallender heb ik het idee. Maar Tonny blijft gewoon.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 02:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moet er per se versterkt worden?El Ahmadi, Toornstra en Vilhena is voor Nederlandse begrippen top. Je moet echt heel diep in de buidel tasten wil je een speler hebben die significant beter is dan één van die drie.
Je Ziet toch wat er gebeurd als er een van die middenvelder van Feyenoord afwezig is? Tapia en Veijnovic zijn totaal ongeschikt. Met die spelerrs in de ploeg wordt Feyenoord heel erg kwetsbaar.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:55 schreef Scrummie het volgende:
Het zou dan ook vrij bizar zijn om een middenvelder te halen. Buitenspeler, reservespits, linksback en evt. een CV. Als iedereen blijft.
Heb er liever eentje met wat unieke aanvallende kwaliteiten. Al is dat wel een aardige speler ja.quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:39 schreef Oldground het volgende:
Nakamba maakt ook altijd wel een prima indruk op me.
Mag toch hopen dat dit niet alle goals uit het seizoen 2016/2017 zullen blijken.quote:Op donderdag 27 april 2017 07:52 schreef Scrummie het volgende:
Als je alles al weet, waarom werk je dan nog met gevoelens?quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Gevoel dat Feyenoord kampioen kon worden had ik echt al tijdens de kerst
Ach, 2x 0-0 en we zijn ook kampioen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:20 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dit niet alle goals uit het seizoen 2016/2017 zullen blijken.
Die had ik niet zien aankomentwitter:KuipTalk twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 12:51:09Just got confirmation that the Feyenoord squad will fly with helicopters from Woudenstein to De Kuip if it secures the title next week. reageer retweet
Jeez, wat suf...quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:02 schreef Jaytje07 het volgende:
Die had ik niet zien aankomentwitter:KuipTalk twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 12:51:09Just got confirmation that the Feyenoord squad will fly with helicopters from Woudenstein to De Kuip if it secures the title next week. reageer retweet
Ik wel. Had het er deze week nog over.quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:02 schreef Jaytje07 het volgende:
Ik hoop het toch niet.quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:02 schreef Jaytje07 het volgende:
Die zien het natuurlijk ook wel aankomen dat de bus de Kuip niet inkomt.quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet.
Een busrit naar de Kuip had legendarische taferelen opgeleverd.
Nu doen ze er alles aan om er een saaie bedoening van te maken.
boot geen optie?quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zien het natuurlijk ook wel aankomen dat de bus de Kuip niet inkomt.
Kade naar Kuip is ook nog een kilometer ofzo en dat moet dan lopends.quote:
Doe maar niet, die titel even definitief binnenhengelen lijkt me toch wat beter voor mijn hartquote:Op zaterdag 29 april 2017 13:11 schreef Caland het volgende:
Uiteindelijk zijn ze gewoon bang dat het 1 grote chaos wordt bij de Kuip en dat is ook wel te verwachten. Alleen het wordt nu wel een heel erg geregisseerd kutshowtje
Beter spelen ze zondag gewoon gelijk ben je er meteen vanaf.
Daar zeg je wat inderdaad. Dat gaat ellenlang duren in die Kuip.quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:23 schreef MPC60 het volgende:
Ik begrijp het wel, al was een busrit honderd miljoen keer legendarischer geweest. Ik weet alleen niet of ik wel zin heb om 6 uur te wachten in de kuip.
Het is vele malen groterquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:02 schreef PSVCL het volgende:
Overdreven gedoe allemaal.
Alsof NL wereldkampioen is geworden.![]()
Tja , kan het ook wel begrijpen als je 1x in de 20 jaar kampioen wordt.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is vele malen groter
Feyenoord > Nederland
Klopt, want ajax en psv waren de favorieten. In principe hebben ajax en psv ook de betere spelers. Maar het gaat om het team uiteindelijk. En dat spreekt de mensen heel erg aan. Vandaar de vreugde en de Hype.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tja , kan het ook wel begrijpen als je 1x in de 20 jaar kampioen wordt.
Yep, zeker omdat je met de helikopter gaat kun je dat ding net zo goed uitreiken op Woudestein, en vervolgens als kampioenen met schaal de Kuip betreden voor de afterparty.quote:Op zaterdag 29 april 2017 14:29 schreef Oldground het volgende:
Vind dat van die schaal uitreiken in De Kuip ook wel erg lame. Reik hem uit op Woudestein en show hem lekker nog een keer in De Kuip.
Ook wel de terechte kampioen..PSV en vooral Ajax moeten zich schamen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klopt, want ajax en psv waren de favorieten. In principe hebben ajax en psv ook de betere spelers. Maar het gaat om het team uiteindelijk. En dat spreekt de mensen heel erg aan. Vandaar de vreugde en de Hype.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook wel de terechte kampioen..PSV en vooral Ajax moeten zich schamen.
Geniet er maar van.
ik denk een psv supporterquote:
Waar kan ik dat lezen want wordt nergens bevestigdquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:16 schreef Scrummie het volgende:
Helicopters. Echt, elke beslissing die genomen word staat zo'n beetje recht tegenover van wat ik in gedachten had qua kampioensfeest. Het enige wat 'normaal' is is dat ze huldigen (oke, een dag te laat) op de Coolsingel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |