Scherm op de Binnenrotte is ook prima, lukte prima met de WK-finale. Alleen jammer dat er daarna geen feest was.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hofplein tot Churchillplein, overal schermen en indien nodig ook schermen op de Binnenrotte
Geef even een bron of schei lekker uit met dat gebagger. Hier zit niemand op te wachtenquote:Op woensdag 26 april 2017 20:01 schreef fukforce het volgende:
Ik heb net begrepen dat de a15 wordt afgesloten in de middag
Wat voor bagger waar heb je het over vriend we hebben over de huldigingquote:Op woensdag 26 april 2017 20:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geef even een bron of schei lekker uit met dat gebagger. Hier zit niemand op te wachten
Kijken ze nou alle 3 een soort van in de camera? Het wordt nog watquote:
Holy shit. Dat is een nog grotere prestatie dan het kampioenschap.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kijken ze nou alle 3 een soort van in de camera? Het wordt nog wat
Verbaast niet nee. Vind het alleen jammer dat de Coolsingel langzaam z'n magie verliest op deze manier.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:36 schreef MPC60 het volgende:
Waarom is iedereen zo verbaast over die huldiging op maandagochtend? Dat had je voor de start van het seizoen al kunnen weten. Het is nog te begrijpen ook na de huldiging in 99. Wat een tyfuszooi was dat op een gegeven moment.
Wow. Stop de persen. In Barcelona of all places.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
zojuist live in barcelona tijdens de wedstrijd die barcelona speelt
weet je hoeveel miljoen mensen dit gezien hebben...quote:Op woensdag 26 april 2017 20:28 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Wow. Stop de persen. In Barcelona of all places.
Zodat hij niet bij de uitreiking van de schaal kan zijn, lekker ben jijquote:Op woensdag 26 april 2017 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
weet je hoeveel miljoen mensen dit gezien hebben...
deze jongens verdienen een kaartje voor excelsior feyenoord
Hm. Zelfs het veld is bespreekbaar als ik hem goed begrijp. Afwachten dus.quote:
Volgens mij bedoelt hij schermen op het veld, geen personen.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm. Zelfs het veld is bespreekbaar als ik hem goed begrijp. Afwachten dus.
Kuip + veld vol zou wel een geweldig beeld zijn hoor.
Nee, hij heeft het echt over 'veld betreden'. Dat het niet uit den boze is.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:39 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij schermen op het veld, geen personen.
Ja hehe want daar staan ook schermen .quote:Op woensdag 26 april 2017 20:01 schreef fukforce het volgende:
Ik heb net begrepen dat de a15 wordt afgesloten in de middag
Stadhuisplein is echt pure aids.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:51 schreef Dr_Strange het volgende:
Schermen op Stadhuisplein zou genot zijn, Binnenrotte mag ook (mits er maar overal bier verkrijgbaar is )
Al zal Aboutaleb de boel wel zoveel mogelijk droog willen leggen.
Ik ga daar echt niet staan, al krijg ik geld toe.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:51 schreef Dr_Strange het volgende:
Schermen op Stadhuisplein zou genot zijn, Binnenrotte mag ook (mits er maar overal bier verkrijgbaar is )
Al zal Aboutaleb de boel wel zoveel mogelijk droog willen leggen.
Volgens mij alleen PSV vorig jaar, maar dat was ook meer omdat het zo onverwacht uiteindelijk nog was toch? En die deden het dan in ieder geval nog aan het eind van de middag.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:11 schreef Oldground het volgende:
Huldigen vinden toch heel vaak plaats op maandagen?
Men doet wel een beetje of dit nu de uitzondering als gevolg van onze 'strenge' burgemeester.
Meer, volgens mij zijn er 32.000 scchouders.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:12 schreef exile79 het volgende:
Er kunnen toch makkelijk vier van die vrachtwagens met een groot scherm in een vierkant op het veld staan? Alle scc houders voor een tientje net binnen houden ze ook nog iets van 5000 kaarten over
Parkeerplaatshuldigingen tellen ook als maandagochtenhuldiging.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij alleen PSV vorig jaar, maar dat was ook meer omdat het zo onverwacht uiteindelijk nog was toch? En die deden het dan in ieder geval nog aan het eind van de middag.
Volgens Feijenoord's berichten over de seizoenskaarten deze week zijn er dus maximaal 37.000 'normale fans' (waarvan dit seizoen 32k SK, volgend seizoen 34k SK). Dan heb je nog 10.000 business-lui, spelersfamilie, aandeelhouders etc.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer, volgens mij zijn er 32.000 scchouders.
quote:De capaciteit van De Kuip bevat ruim 47.000 plaatsen, waarvan er ongeveer 37.000 beschikbaar zijn voor de verkoop aan supporters. Bij het aantal van 34.000 seizoenkaarthouders zijn er voor de thuiswedstrijden dus gemiddeld nog zo’n 3.000 kaarten beschikbaar voor de losse verkoop. De overige plaatsen in het stadion zijn beschikbaar voor uitsupporters (inclusief buffervakken), aandeelhouders van Stadion Feijenoord, het zakelijke segment (Business Unit- en Seathouders), leden van Sportclub Feyenoord en medewerkers van Feyenoord Rotterdam.
10.000 joh? Wat veel.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens Feijenoord's berichten over de seizoenskaarten deze week zijn er dus maximaal 37.000 'normale fans' (waarvan dit seizoen 32k SK, volgend seizoen 34k SK). Dan heb je nog 10.000 business-lui, spelersfamilie, aandeelhouders etc.
[..]
Valt alles mee wel tyfusdruk en vol altijd. Ooit wedstrijd gekeken bij de Oude Haven, dat was pas claustrofobisch.quote:
Was wel weer mooi in de Oude Haven bij de halve finale WK tegen Argentinië . Was volgens mij bij Pardoen op het terras. Zaten wat hoger dan de stoeltjes (barkrukjes achterin), hoefde maar mijn hand om hoog te doen en er kwam bier.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:12 schreef Dr_Strange het volgende:
[..]
Valt alles mee wel tyfusdruk en vol altijd. Ooit wedstrijd gekeken bij de Oude Haven, dat was pas claustrofobisch.
goed filmpje johquote:Op donderdag 27 april 2017 07:52 schreef Scrummie het volgende:
Mooi hoor. Zelfs Nelom zie je goeie dingen doen.
quote:Berghuis wil in Kuip blijven
Steven Berghuis heeft de clubleiding van Feyenoord laten weten dat hij graag langer in de Kuip wil blijven. De 25-jarige rechterspits van de koploper is dit seizoen door de Rotterdammers gehuurd van Watford.
In principe haalt de club uit de Premier League de international komende zomer terug naar Londen, maar als het aan Berghuis ligt, blijft hij dus langer in Rotterdam. ,,Ik sta open voor een langer verblijf en de club Feyenoord staat er precies hetzelfde in’’, zegt Berghuis. ,,Dat staat helemaal los van de vraag of we daadwerkelijk landskampioen worden of niet.''
De vraag is wat Watford wil met aanvaller. In de zomer van 2015 legde de Engelse club meer dan vijf miljoen euro neer om hem weg te kunnen kapen uit Alkmaar bij AZ. Na een moeizaam debuutjaar in Londen, besloot Berghuis een fors deel van zijn jaarsalaris te laten vallen om weer aan voetballen toe te komen in de eredivisie. Voor welk bedrag wil Watford de speler weer wil laten gaan? ,,Daar wordt over gesproken’’, zegt Berghuis, die opnieuw huren ook als een optie ziet.
Dat gaat over de hoeveelheid seizoenkaarten en vrije kaarten die ze niet verkopen, die 10.000 is ook incl uitsupporters (1200) en buffervakken die bij sommige wedstrijden verplicht leeg blijven. Bij CL-wedstrijden wordt dat zelfs 2400 + buffervakken.quote:
Berggod.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 07:33 schreef Scrummie het volgende:
Mooi verhaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank hiervoor. Mooi stukquote:Op donderdag 27 april 2017 07:33 schreef Scrummie het volgende:
Mooi verhaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankquote:Op donderdag 27 april 2017 07:33 schreef Scrummie het volgende:
Mooi verhaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het begin ook nog best wat goeie assists van Bilal he.quote:Op donderdag 27 april 2017 07:52 schreef Scrummie het volgende:
Ook veel mooie goals.quote:Op donderdag 27 april 2017 07:52 schreef Scrummie het volgende:
Tegen Go Ahead Eagles en tegen Sparta inderdaad.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is ook maar in 2 wedstrijden niet gescoord.
Doelpunt van Jan-Scharie werd toch afgekeurd bij GAE?quote:Op donderdag 27 april 2017 13:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tegen Go Ahead Eagles en tegen Sparta inderdaad.
en eigenlijk is dat ook niet helemaal waar gezien de onterecht afgekeurde doelpunten van Jorgensen daar (1-1 bij GAE onterecht afgekeurd wegens vermeend buitenspel en bij Sparta de bal over de lijn die niet werd geconstateerd).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |