Ik wel. Had het er deze week nog over.quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:02 schreef Jaytje07 het volgende:
Die had ik niet zien aankomentwitter:KuipTalk twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 12:51:09Just got confirmation that the Feyenoord squad will fly with helicopters from Woudenstein to De Kuip if it secures the title next week. reageer retweet
Ik hoop het toch niet.quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:02 schreef Jaytje07 het volgende:
Die had ik niet zien aankomentwitter:KuipTalk twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 12:51:09Just got confirmation that the Feyenoord squad will fly with helicopters from Woudenstein to De Kuip if it secures the title next week. reageer retweet
Die zien het natuurlijk ook wel aankomen dat de bus de Kuip niet inkomt.quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet.
Een busrit naar de Kuip had legendarische taferelen opgeleverd.
Nu doen ze er alles aan om er een saaie bedoening van te maken.
boot geen optie?quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zien het natuurlijk ook wel aankomen dat de bus de Kuip niet inkomt.
Kade naar Kuip is ook nog een kilometer ofzo en dat moet dan lopends.quote:
Doe maar niet, die titel even definitief binnenhengelen lijkt me toch wat beter voor mijn hartquote:Op zaterdag 29 april 2017 13:11 schreef Caland het volgende:
Uiteindelijk zijn ze gewoon bang dat het 1 grote chaos wordt bij de Kuip en dat is ook wel te verwachten. Alleen het wordt nu wel een heel erg geregisseerd kutshowtje
Beter spelen ze zondag gewoon gelijk ben je er meteen vanaf.
Daar zeg je wat inderdaad. Dat gaat ellenlang duren in die Kuip.quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:23 schreef MPC60 het volgende:
Ik begrijp het wel, al was een busrit honderd miljoen keer legendarischer geweest. Ik weet alleen niet of ik wel zin heb om 6 uur te wachten in de kuip.
Het is vele malen groterquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:02 schreef PSVCL het volgende:
Overdreven gedoe allemaal.
Alsof NL wereldkampioen is geworden.![]()
Tja , kan het ook wel begrijpen als je 1x in de 20 jaar kampioen wordt.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is vele malen groter
Feyenoord > Nederland
Klopt, want ajax en psv waren de favorieten. In principe hebben ajax en psv ook de betere spelers. Maar het gaat om het team uiteindelijk. En dat spreekt de mensen heel erg aan. Vandaar de vreugde en de Hype.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tja , kan het ook wel begrijpen als je 1x in de 20 jaar kampioen wordt.
Yep, zeker omdat je met de helikopter gaat kun je dat ding net zo goed uitreiken op Woudestein, en vervolgens als kampioenen met schaal de Kuip betreden voor de afterparty.quote:Op zaterdag 29 april 2017 14:29 schreef Oldground het volgende:
Vind dat van die schaal uitreiken in De Kuip ook wel erg lame. Reik hem uit op Woudestein en show hem lekker nog een keer in De Kuip.
Ook wel de terechte kampioen..PSV en vooral Ajax moeten zich schamen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klopt, want ajax en psv waren de favorieten. In principe hebben ajax en psv ook de betere spelers. Maar het gaat om het team uiteindelijk. En dat spreekt de mensen heel erg aan. Vandaar de vreugde en de Hype.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook wel de terechte kampioen..PSV en vooral Ajax moeten zich schamen.
Geniet er maar van.
ik denk een psv supporterquote:
Waar kan ik dat lezen want wordt nergens bevestigdquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:16 schreef Scrummie het volgende:
Helicopters. Echt, elke beslissing die genomen word staat zo'n beetje recht tegenover van wat ik in gedachten had qua kampioensfeest. Het enige wat 'normaal' is is dat ze huldigen (oke, een dag te laat) op de Coolsingel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |