Donald Trump is het enige wat TS van politiek weet en wat hem interesseert qua politiek, dan krijg je dit soort dingen.quote:
A small loan of a million dollars.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:41 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat versta je met een kleine lening, een paar ton voor eerste pand of miljoenen of gelijk groot te beginnen? Wat met een pand zul je er toch nog andere dingen naast moeten doen en vraag me af wat ze dan zoal deden.
Laatste post ging over vastgoed etc. en daar is trump groot mee geworden, bovendien is dit POL dus leek me wel een goede TT, de letterlijke TT is een line uit lied dat in OP staat.quote:
hehe.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
A small loan of a million dollars.
Drie van mijn vier laatste topics in POL zijn een succes waarvan een zelfs een tweede deel heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Donald Trump is het enige wat TS van politiek weet en wat hem interesseert qua politiek, dan krijg je dit soort dingen.
Nou nee, daar is zijn vader groot mee geworden, Donald had z'n erfenis beter op een verstandiger manier kunnen investeren, dan had hij nu meer gehad.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:45 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Laatste post ging over vastgoed etc. en daar is trump groot mee geworden.
Ja en sinds dien heeft hij een soort respect voor mij en is hij tegen mij behoorlijk amicaal en vriendelijk.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hopelijk wel gepakt (om het vervolgens in z'n gezicht te drukken)?
Tonnetjes, wat investeringen van banken etc... doen ze allemaal zelf.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:41 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat versta je met een kleine lening, een paar ton voor eerste pand of miljoenen of gelijk groot te beginnen? Wat met een pand zul je er toch nog andere dingen naast moeten doen en vraag me af wat ze dan zoal deden.
''Bij het bepalen van de winst komen mede niet in aftrek renten ter zaken van schulden...., voor zover die schulden... verband houden met...'' Hoe leg je die eerste regel dan uit?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor een leek ja. Dat is omdat je de betekenis niet kent van de termen die er in staan. Voorbeeldje:
Bij het bepalen van de winst komen mede niet in aftrek renten – kosten en valutaresultaten daaronder begrepen – ter zake van schulden rechtens dan wel in feite direct of indirect verschuldigd aan een verbonden lichaam of verbonden natuurlijk persoon, voor zover die schulden rechtens dan wel in feite direct of indirect verband houden met een van de volgende rechtshandelingen:
Als je niet weet waar het over gaat is dit abracadabra. Als je weet dat "rechtens dan wel in feite direct of indirect" een vaste uitdrukking uit de jurisprudentie is, dat een verbonden lichaam/persoon verderop in de wet wordt uitgelegd en je voor winst eerder in de wet moet kijken, dan is het pr
Oh ja. Vind het nog steeds een hele matige TT.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:45 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Laatste post ging over vastgoed etc. en daar is trump groot mee geworden, bovendien is dit POL dus leek me wel een goede TT, de letterlijke TT is een line uit lied dat in de OP staat.
Dan was ie nu geen president geworden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, daar is zijn vader groot mee geworden, Donald had z'n erfenis beter op een verstandiger manier kunnen investeren, dan had hij nu meer gehad.
Ik ga het maar niet hebben over wat hij daadwerkelijk een keer met het konijn van een ex heeft gedaan toen zij het uitmaakte...quote:
Wel een goed argument op autoriteit dit.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, daar is zijn vader groot mee geworden, Donald had z'n erfenis beter op een verstandiger manier kunnen investeren, dan had hij nu meer gehad.
Is het dan eigenlijk nog wel zo'n grote stap om te vermoeden dat ze, dit soort figuren, mogelijk ongure dingen met kinderen doen?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik ga het maar niet hebben over wat hij daadwerkelijk een keer met het konijn van een ex heeft gedaan toen zij het uitmaakte...
Satan is er niks bij.
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:47 schreef KetchupFTW het volgende:
Het vervelende van nepotisme is dat je altijd moet presteren.
Ben tweeëntwintig, weet niet in hoeverre dat jong genoemd mag worden. Is je zin overigens gewoon positief bedoeld of voel ik een maar aankomen? Ben inderdaad nieuwsgierig alhoewel dat niet altijd gewaardeerd word dus als jij dat wel goed vind zou dat nice zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ja en sinds dien heeft hij een soort respect voor mij en is hij tegen mij behoorlijk amicaal en vriendelijk.
[..]
Tonnetjes, wat investeringen van banken etc... doen ze allemaal zelf.
Je vraagt wel altijd zo veel, nieuwsgierigheid, dat kan ik waarderen in -waar ik van uit ga- een jonge man.
Trump is president geworden door de Amerikaanse equivalenten van fielaks, ketsjup en sherf.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:48 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Dan was ie nu geen president geworden.
Hij is bewust kinderloos. Misschien maar beter ook.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Is het dan eigenlijk nog wel zo'n grote stap om te vermoeden dat ze, dit soort figuren, mogelijk ongure dingen met kinderen doen?
En nu part-time Fokker.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Maar ik was altijd al een hopeloos geval.
Twee jaar lang pisteur geweest en voor het Rode Kruis als vrijwilliger gewerkt in Afrika om mijn ouders te tarten, nu ben ik de inwisselbare 'avonturier' geworden in de familie, je kan er niet aan ontsnappen.
Vraag hem eens of je zeer matige beheersing van de Nederlandse taal je carrière in de weg zal staan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:51 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb morgen een gesprek met mijn studieadviseur over de tweede bachelor. Wat zal ik aan hem vragen? Heb zelf al een aantal dingen opgeschreven.
Ik vind het persoonlijk een groot goed.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:51 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ben tweeëntwintig, weet niet in hoeverre dat jong genoemd mag worden. Is je zin overigens gewoon positief bedoeld of voel ik een maar aankomen? Ben inderdaad nieuwsgierig alhoewel dat niet altijd gewaardeerd word dus als jij dat wel goed vind zou dat nice zijn.
Hoezo kom je zo laat van de middelbare school af?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:51 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ben tweeëntwintig, weet niet in hoeverre dat jong genoemd mag worden. Is je zin overigens gewoon positief bedoeld of voel ik een maar aankomen? Ben inderdaad nieuwsgierig alhoewel dat niet altijd gewaardeerd word dus als jij dat wel goed vind zou dat nice zijn.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:47 schreef KetchupFTW het volgende:
Het vervelende van nepotisme is dat je altijd moet presteren.
ftw doet mee aan honors-programma van zijn opleiding dus dom is ie niet. Verder heb je wellicht een punt maar die personen zouden niet in dezelfde getalen trump steunen indien trump niet een grote mediapersonage was.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Trump is president geworden door de Amerikaanse equivalenten van fielaks, ketsjup en sherf.
Domme sukkels dus.
Wat wil je uitgelegd? Wat je nu citeert is toch een begrijpelijk(e) zin(sdeel)?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
''Bij het bepalen van de winst komen mede niet in aftrek renten ter zaken van schulden...., voor zover die schulden... verband houden met...'' Hoe leg je die eerste regel dan uit?
Zit niet meer op de middelbare school? Of bedoel je dat als grap vanwege gedrag?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo kom je zo laat van de middelbare school af?
Na Eton, Stebo en Orsey, moving-up in life.quote:
Hij is niet nieuwsgierig in normale zin, hij wil zsm schatrijk worden met de meest minimale inspanning.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een groot goed.
Je moet niet op die incontinente opa reageren.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:54 schreef LA_niner het volgende:
[..]
ftw doet mee aan honors-programma van zijn opleiding dus dom is ie niet. Verder heb je wellicht een punt maar die personen zouden niet in dezelfde getalen trump steunen indien trump niet een grote mediapersonage was.
Eens, heb je nog serieuze tips? Waarom reageer je overigens niet op een van weinige serieuze posts die ik heb gepost toen over Rucphen?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:44 schreef Kaas- het volgende:
Ik kijk echt uit naar de nieuwe studie-ervaringen van Ash.
Hij heeft tenminste ambitie, is zeldzaam in de Hollandse zesjescultuur.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is niet nieuwsgierig in normale zin, hij wil zsm schatrijk worden met de meest minimale inspanning.
Dat lijkt me idd verstandig, laat hem dat alsjeblieft zo houden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij is bewust kinderloos. Misschien maar beter ook.
De theorieën gaan voornamelijk over misbruik van andermans kinderen. Hun eigen kinderen voeden ze -denk ik- liever op tot psychopatische despoten, zover ze al niet zo geboren zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij is bewust kinderloos. Misschien maar beter ook.
Helaas is het verder allemaal nutteloos omdat hij geen rijke vaderrr heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste ambitie, is zeldzaam in de Hollandse zesjescultuur.
Mwah...quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat dacht je van 60 miljoen voor twee boeken?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Obama gaat dan ook eindelijk cashen: 400K voor een speech
Dit stukje; Bij het bepalen van de winst komen mede niet in aftrek renten ter zaken van schuldenquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat wil je uitgelegd? Wat je nu citeert is toch een begrijpelijk(e) zin(sdeel)?
Nee, geen grap. Je bent nu 22 en 'moet' nog beginnen met studeren. Wat heb je in de tussentijd dan gedaan?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:55 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Zit niet meer op de middelbare school? Of bedoel je dat als grap vanwege gedrag?
Ik gooi 'm er maar weer in; Ambitie is voor zij de te dom zijn om lui te zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Money grinden op de streets.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, geen grap. Je bent nu 22 en 'moet' nog beginnen met studeren. Wat heb je in de tussentijd dan gedaan?
Zelfs voor een mavo-havo-vwo traject is 22 rijkelijk laat.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, geen grap. Je bent nu 22 en 'moet' nog beginnen met studeren. Wat heb je in de tussentijd dan gedaan?
Thanx, vind dat eveneens jammer. Ambitie op zich word niet ondermijnt maar ambities uitspreken, zeker indien geld een rol speelt, word niet altijd gewaardeerd en vind de krampachtige houding die er word aangenomen tov die zaken beetje overdreven.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Veel reizen, drugs en sex mag ik voor hem hopen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is een kloon van Asqleheuclon hè.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aldus Emile Roemer.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik gooi 'm er maar weer in; Ambitie is voor zij de te dom zijn om lui te zijn.
Voor hen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik gooi 'm er maar weer in; Ambitie is voor zij de te dom zijn om lui te zijn.
Oh dan ken je hem nog niet. Hij wil vooral elk jaar bij een andere studie in de eerste maand alweer uitvallen, omdat hij geen doorzettingsvermogen heeft en slechte ongeïnformeerde beslissingen neemt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n domme eikel als ketsjup meegemaakt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:54 schreef LA_niner het volgende:
[..]
ftw doet mee aan honors-programma van zijn opleiding dus dom is ie niet. Verder heb je wellicht een punt maar die personen zouden niet in dezelfde getalen trump steunen indien trump niet een grote mediapersonage was.
Niet iedereen is vermogend genoeg om te reizenquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Veel reizen, drugs en sex mag ik voor hem hopen.
Hmm?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:56 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Eens, heb je nog serieuze tips? Waarom reageer je overigens niet op een van weinige serieuze posts die ik heb gepost toen over Rucphen?
Kijkt alleen in het einde van de prospectus naar het mogelijke rendement.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dan ken je hem nog niet. Hij wil vooral elk jaar bij een andere studie in de eerste maand alweer uitvallen, omdat hij geen doorzettingsvermogen heeft en slechte ongeïnformeerde beslissingen neemt.
Die is veel te dom om tot dit soort inzichten te komen. En volgens mij is hij zelf bovendien vrij ambitieus.quote:
Weet ik. Hij heeft ca. 10 kloons zelfs.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is een kloon van Asqleheuclon hè.
Drugs en sex dan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Niet iedereen is vermogend genoeg om te reizen
Van wie is John nou een kloon?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet ik. Hij heeft ca. 10 kloons zelfs.
Condooms zijn anders ook niet gratis.quote:
Vind raar om personen dom te noemen die dat obv. niet zijn zoals jij en sher. vanwege hun mening.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je moet niet op die incontinente opa reageren.
Dat zijn gewoon wat fascistische trekjes die opa Remmy na het einde van de oorlog nooit heeft kunnen loslaten.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:02 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vind raar om personen dom te noemen die dat obv. niet zijn zoals jij en sher. vanwege hun mening.
Zit nu nog even in de WW en heb vijf dagen na het einde daarvan helaas alweer een sollicitatiegesprek.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:02 schreef Kaas- het volgende:
Maar LelijKnap zit dus uit ideologische overwegingen vrijwillig in de bijstand?
quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)eu-lidmaatschap.html
Fijn.
De RvE staat los van de EU?quote:Directe aanleiding voor de uitlatingen van de Turkse president is het besluit van de Raad van Europa, een prominente mensenrechtenorganisatie, om Turkije onder de loep te leggen vanwege de verslechterde mensenrechtensituatie in het land.
Tijd om een bos condoleance bloemen naar Pechtold te sturen. Gebroken tulpen wellicht?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)eu-lidmaatschap.html
Fijn.
Er komen niet in aftrek renten die worden betaald over schulden. Dus "ter zake van".quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit stukje; Bij het bepalen van de winst komen mede niet in aftrek renten ter zaken van schulden
Ik weet het niet. Ik hou een soort van mentale ranking van de users hier bij, en laten we zeggen dat verscheidene "incidenten" mijn inschatting van bepaalde users negatief hebben beïnvloed.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:02 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vind raar om personen dom te noemen die dat obv. niet zijn zoals jij en sher. vanwege hun mening.
Wat deed je/waar ben je voor opgeleid?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zit nu nog even in de WW en heb vijf dagen na het einde daarvan helaas alweer een sollicitatiegesprek.
Shit.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zit nu nog even in de WW en heb vijf dagen na het einde daarvan helaas alweer een sollicitatiegesprek.
groep 8: cito 549, hoogste van dorp -> havo-advies dus,quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Werkloosheid, ofwel wijsbegeertequote:Op dinsdag 25 april 2017 22:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat deed je/waar ben je voor opgeleid?
Dat vind ik dan wel weer terecht.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een havo-advies met 549. Je advies is (lang) niet alleen je citoscore hè.
Precies. Je mate van allochtoonsheid en het opleidingsniveau van je ouders speelt ook mee.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een havo-advies met 549. Je advies is (lang) niet alleen je citoscore hè.
Maar jij bent ook net zo'n gladiool als die leraar.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:16 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer terecht.
quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:28 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Racisme is de norm daar, kinderen hebben hun racisme al vroeg aangeleerd van ouderen.
Had 549 en mocht niet naar vwo vanwege gedrag, wellicht terecht maar een andere buitenlander had 539 en mocht niet naar havo en Bas met 529 mocht wel 'havo proberen' terwijl 530 de ondergrens is voor vmbo en Bas dus naar kader zou moeten en bepaalde leraren hebben gezegd dat 'witten' slimmer zijn dan 'zwarten' je moet dus concluderen dat racisme daar de norm is, Amerikaanse toestanden.
Mocht bij bepaalde personen opeens niet meer over de vloer want 'zwart'. Iedereen geeft daar toe racist te zijn, en gaven mij wel eens op als 'enige goede turk'.
Waarom er daar zoveel PVV'ers zijn is een raadsel, er wonen daar bijna geen buitenlanders en degenen die dat wel doen houden zich gedeisd. Nederlandse jongeren zitten echter en masse aan ghb en coke en veel ouderen hebben een wietplantage etc.
Hoe weet je overigens dat mijn roots Afghaans zijn?
Bij interesse deel ik meer racistische incidenten, die video van Pow is representatief.
quote:
john is een apart verhaal.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik hou een soort van mentale ranking van de users hier bij, en laten we zeggen dat verscheidene "incidenten" mijn inschatting van bepaalde users negatief hebben beïnvloed.
of bedoel je mono?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik hou een soort van mentale ranking van de users hier bij, en laten we zeggen dat verscheidene "incidenten" mijn inschatting van bepaalde users negatief hebben beïnvloed.
quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:28 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Racisme is de norm daar, kinderen hebben hun racisme al vroeg aangeleerd van ouderen.
Had 549 en mocht niet naar vwo vanwege gedrag, wellicht terecht maar een andere buitenlander had 539 en mocht niet naar havo en Bas met 529 mocht wel 'havo proberen' terwijl 530 de ondergrens is voor vmbo en Bas dus naar kader zou moeten en bepaalde leraren hebben gezegd dat 'witten' slimmer zijn dan 'zwarten' je moet dus concluderen dat racisme daar de norm is, Amerikaanse toestanden.
Mocht bij bepaalde personen opeens niet meer over de vloer want 'zwart'. Iedereen geeft daar toe racist te zijn, en gaven mij wel eens op als 'enige goede turk'.
Waarom er daar zoveel PVV'ers zijn is een raadsel, er wonen daar bijna geen buitenlanders en degenen die dat wel doen houden zich gedeisd. Nederlandse jongeren zitten echter en masse aan ghb en coke en veel ouderen hebben een wietplantage etc.
Hoe weet je overigens dat mijn roots Afghaans zijn?
Bij interesse deel ik meer racistische incidenten, die video van Pow is representatief.
En of de docent al dan niet een hekel aan je heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Precies. Je mate van allochtoonsheid en het opleidingsniveau van je ouders speelt ook mee.
Alsof een Engelsman het Nederlands uitprobeert.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er komen niet in aftrek renten die worden betaald over schulden. Dus "ter zake van".
Maar wil je ook gewoon niet of? Ik vraag het alleen omdat ik je dat volgens mij eens zag zeggen hier, maar weet niet hoe serieus dat was.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, anderzijds is de bijstand toch ook niet meer wat het ooit was.
Ik denk dat we beter een EQ-test kunnen doen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:20 schreef Pokkelmans het volgende:
Zullen we anders gewoon een keer met z'n allen een gecertificeerde IQ test af laten nemen en de resultaten met een verklaring van de dienstdoend psycholoog uploaden? Zijn we direct van het gezeur af.
Telt dit:quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:20 schreef Pokkelmans het volgende:
Zullen we anders gewoon een keer met z'n allen een gecertificeerde IQ test af laten nemen en de resultaten met een verklaring van de dienstdoend psycholoog uploaden? Zijn we direct van het gezeur af.
Aah ik hoor het al. Islamitische basisschool.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:20 schreef Kaas- het volgende:
Ik kreeg bij m'n Cito-score enkel het advies om naar een homogebedsgenezingskamp te gaan.
Chinees, wut? Ben half Russisch half Afghaans.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:19 schreef KetchupFTW het volgende:
Ash, ben je nou Turks, Afghaans of Chinees?
Sorry, ik kon het nietquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik dacht "goh, ik laat het maar een keer gaan".
Ik zag vandaag een soortgelijk draadje langskomen maar dan van helene christelle, manju reijmer en tofik dibi. Die worden dan tenminste nog serieus genomen ook.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:02 schreef Ryon het volgende:
Deze meneer heeft vanwege zijn harde verbale en agressieve geweld zeven dagen voorwaardelijke cel gekregen. Zijn Twitter account is vrij.. kenmerkend.twitter:Sjoerdhania twitterde op zaterdag 22-04-2017 om 21:15:06Fantastisch. Post die gesprekken op sociaal media dan kan iedereen participeren. De revolutie vraagt om keiharde ve… https://t.co/aFiyS2yPot reageer retweet
Nee.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Telt dit:
'Jouw resultaten van de Mensa-onlinetest wijzen erop dat jouw intelligentie in de buurt van het 98ste percentiel ligt, hetgeen betekent dat je in de buurt van de bovenste twee procent van de bevolking zou scoren. '
?
Je zei ooit dat je een Chinees accent hebt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:22 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Chinees, wut? Ben half Russisch half Afghaans.
McEwan is een beetje plebs, lees toch gewoon Gaddis of DFW.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:14 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)l-van-ziek-kind.html
Iemand dat boek van Ian McEwan toevallig gelezen?
Nog lang niet, er ligt een "intentieverklaring".quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:24 schreef skysherrif het volgende:
Oeh net thuis, geweldig nieuws, het is eindelijk de johan cruijff arena dus
Ho ho: http://deboekenkastvan.nl/thierry-baudet/quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
McEwan is een beetje plebs, lees toch gewoon Gaddis of DFW.
Ik wil best wel, maar niet heel graag. Mede door ideologische ideeën maar ook door persoonlijke omstandigheden. Dat is de meest positief mogelijke omschrijving van hoe ik tegenover een arbeidsleven sta.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar wil je ook gewoon niet of? Ik vraag het alleen omdat ik je dat volgens mij eens zag zeggen hier, maar weet niet hoe serieus dat was.
Mijn ruimtelijk inzicht is niet-bestaand.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Telt dit:
'Jouw resultaten van de Mensa-onlinetest wijzen erop dat jouw intelligentie in de buurt van het 98ste percentiel ligt, hetgeen betekent dat je in de buurt van de bovenste twee procent van de bevolking zou scoren. '
?
Oh, ik zag langskomen op nu.nl dat sjaak swart blij was dat het zo ging heten, verder nog niets over gelezen. Rustaahg.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog lang niet, er ligt een "intentieverklaring".
Bedoel daarmee dat ik 'r' niet kan uitspreken en heb vernomen dat een aantal Provinciale presentatoren hun accent hebben afgeleerd en of iemand een goede logopedist weet om dat eveneens te doen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je zei ooit dat je een Chinees accent hebt.
Als je vader toevallig met de schooldirecteur golft, dan ben je weer in het voordeel. Ja, het systeem heeft veel checks and balances.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
En of de docent al dan niet een hekel aan je heeft.
Ok, ok.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik wil best wel, maar niet heel graag. Mede door ideologische ideeën maar ook door persoonlijke omstandigheden. Dat is de meest positief mogelijke omschrijving van hoe ik tegenover een arbeidsleven sta.
Ja dat ja.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:25 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Bedoel daarmee dat ik 'r' niet kan uitspreken en heb vernomen dat een aantal Provinciale presentatoren hun accent hebben afgeleerd en of iemand een goede logopedist weet om dat eveneens te doen.
Hij leest vertalingen...quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ho ho: http://deboekenkastvan.nl/thierry-baudet/
Persoonlijke omstandigheden kan ik wel begrijpen. Ideologische ideeën niet. Ik stel voor dat we je uitkering halveren.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik wil best wel, maar niet heel graag. Mede door ideologische ideeën maar ook door persoonlijke omstandigheden. Dat is de meest positief mogelijke omschrijving van hoe ik tegenover een arbeidsleven sta.
Het moet nog langs:quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, ik zag langskomen op nu.nl dat sjaak swart blij was dat het zo ging heten, verder nog niets over gelezen. Rustaahg.
Mijn ouders hebben de docent omgepraat, wat daar precies gebeurd is weet ik ook niet. In elk geval moeiteloos vwo doorlopen dus achteraf wel blij mee.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je vader toevallig met de schooldirecteur golft, dan ben je weer in het voordeel. Ja, het systeem heeft veel checks and balances.
Ze zullen hem wel een aanbod gedaan hebben dat hij niet kon weigeren.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:27 schreef Tchock het volgende:
Mijn ouders hebben de docent omgepraat, wat daar precies gebeurd is weet ik ook niet. In elk geval moeiteloos vwo doorlopen dus achteraf wel blij mee.
Ook ik weet dat je roots Afghaans zijn. Dat vertel je namelijk gewoon hier.quote:
Als het er niet door komt hoop ik dat iemand eerdaags die zielloze betonbak in de hens zet.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het moet nog langs:
- directie van ArenA bv
- directie van Ajax nv
- directie Stadion Amsterdam
- Gemeenteraad Amsterdam
Als die allemaal akkoord zijn dan gaat het echt gebeuren.
[..]
Mijn ouders hebben de docent omgepraat, wat daar precies gebeurd is weet ik ook niet. In elk geval moeiteloos vwo doorlopen dus achteraf wel blij mee.
Ben moe.quote:
Nee. Haha.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:28 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ga je nu weer niet reageren op een van de weinige serieuze post die i post?
Dat ligt voornamelijk aan mijzelf. Ik zou bijvoorbeeld bij een lokaal nieuwsstationnetje aan de slag kunnen als vrijwilliger om later -misschien- aangenomen te worden. Of binnenkort heb ik bijvoorbeeld een sollicitatiegesprek voor de functie als servicedesk-medewerker (met best wel wat verantwoordelijkheid naar ik begrepen heb). Dat soort kansjes zijn er. Anderzijds heb ik ook nog wel de middelen om een andere studie of enkele cursussen op te pakken, maar ja, heb ik daar nog wel zin in...quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Pijnlijk.
Kun je nog een beetje figuurzagen of is écht alle zicht op een baan verdwenen?
Nee. Copy/paste is zo gedaanquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Telt dit:
?
Mjah nu ik ook weer lange weken merk ik ook dat ik niet meer weg kom met mn ritme van 5 a 6 uur, slaaplekker!quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben moe.Twee nachtjes op rij van 3-4 uur en verder alleen work, work, work tot diep ik de avond en veel te veel bier erbij en dat combineert allemaal maar matig. Morgenvroeg weer om 8:30 op het werk zijn en ik merk gewoon dat ik de slaap nodig heb om een beetje scherp te blijven. Ben niet meer zo'n jonge god als jij Sky.
Maar je hebt toch ook dromen, neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat ligt voornamelijk aan mijzelf. Ik zou bijvoorbeeld bij een lokaal nieuwsstationnetje aan de slag kunnen als vrijwilliger om later -misschien- aangenomen te worden. Of binnenkort heb ik bijvoorbeeld een sollicitatiegesprek voor de functie als servicedesk-medewerker (met best wel wat verantwoordelijkheid naar ik begrepen heb). Dat soort kansjes zijn er. Anderzijds heb ik ook nog wel de middelen om een andere studie of enkele cursussen op te pakken, maar ja, heb ik daar nog wel zin in...
Smoesjes.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is ook te weinig op lange termijn. Wel goed slapen he.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mjah nu ik ook weer lange weken merk ik ook dat ik niet meer weg kom met mn ritme van 5 a 6 uur, slaaplekker!
Wat wil je dan?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
maar ja, heb ik daar nog wel zin in...
LelijKnap komt uit India?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:33 schreef Monolith het volgende:
LelijKnap over een aantal jaar:
[ afbeelding ]
Hij heeft het maar zwaar.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:24 schreef Kaas- het volgende:
Dat Keizerrelletje begint toch een beetje te ontsporen. Ryon mag wel iets meer z'n best doen in het goedpraten op Fok.
Truste!quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is ook te weinig op lange termijn. Wel goed slapen he.
En thx nu echt eens weg grgr
Op het internet mensen uitkafferenquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje op internet schelden op allerlei profiteurs.
In het Nederlands taalgebruik is het toch vrij essentieel "zijn" en "hebben" niet te verwarren.quote:
En vluchtelingen en andere (al dan niet vermeende) allochtonen..quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje op internet schelden op allerlei profiteurs.
Op de radio werd net gezegd dat al die partijen mondeling al akkoord zijn en dat het slechts nog officieel moet worden afgehandeldquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het moet nog langs:
- directie van ArenA bv
- directie van Ajax nv
- directie Stadion Amsterdam
- Gemeenteraad Amsterdam
Als die allemaal akkoord zijn dan gaat het echt gebeuren.
[..]
Nee natuurlijk niet, Mensa biedt ook geijkte testen, dus dan kun je achterhalen of je werkelijk in het 98ste percentiel scoort.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Telt dit:
?
Hele abstracte dromen die moeilijk te concretiseren zijn. Van die vage toekomstbeelden zonder dat ik er uit kan destilleren wat ik vandaag de dag nou in de praktijk zou moeten brengen om daar te komen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook dromen, neem ik aan?
Allemaal profiteurs, onderscheid maken is niet nodig.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En vluchtelingen en andere (al dan niet vermeende) allochtonen..
Had 't dan ook gekopieerd uit een KLB-topic die ik een tijd geleden in een narcistische bui had geschreven.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Copy/paste is zo gedaan
En als ik lees wat je normaliter voor onderbuiknonsens post...
Blablabla-verhaaltje. Vertaling: ik wil niet werken en ik voel me verheven boven de rest vd mensheid.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hele abstracte dromen die moeilijk te concretiseren zijn. Van die vage toekomstbeelden zonder dat ik er uit kan destilleren wat ik vandaag de dag nou in de praktijk zou moeten brengen om daar te komen.
Zolang ik ondertussen maar kan FOK!enquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:33 schreef Monolith het volgende:
LelijKnap over een aantal jaar:
[ afbeelding ]
Owh, excusesquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Allemaal profiteurs, onderscheid maken is niet nodig.
Mensa ia een scamquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, Mensa biedt ook geijkte testen, dus dan kun je achterhalen of je werkelijk in het 98ste percentiel scoort.
Ah, wel intelligent (volgens eigen claim), maar niks kunnen, en niks willen....quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hele abstracte dromen die moeilijk te concretiseren zijn. Van die vage toekomstbeelden zonder dat ik er uit kan destilleren wat ik vandaag de dag nou in de praktijk zou moeten brengen om daar te komen.
Ja, daarom had ik toen ook een klachtentopic geschreven. Eerst maken ze je lekker en vervolgens vragen ze je 50 euro te dokken om achter het exacte getal te komen. Ik houd het wel lekker bij de gegeven uitslag; 'in de buurt van 98ste percentiel'. Toevallig kan dat ook nog eens betekenen dat ik er mogelijk zelfs boven zit.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, Mensa biedt ook geijkte testen, dus dan kun je achterhalen of je werkelijk in het 98ste percentiel scoort.
De internet-test wordt expres makkelijk gemaakt zodat mensen geld betalen voor de echte test. Dan hebben ze je geld, of je nou slaagt of niet.quote:
Och, als je geen zin hebt om te werken moet je dat vooral zelf weten. Maar wees dan een vent en maak ook geen gebruik van de financiële faciliteiten die bedoeld zijn voor mensen die (tijdelijk) niet kunnen werken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:44 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben het vrijwel nooit met LelijKnao eens. Maar dat calvinistische gemoraliseer van anderen word ik ook wel een beetje moe van.
Stel je IQ is het hoogst van heel NL. Wat dan?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik toen ook een klachtentopic geschreven. Eerst maken ze je lekker en vervolgens vragen ze je 50 euro te dokken om achter het exacte getal te komen. Ik houd het wel lekker bij de gegeven uitslag; 'in de buurt van 98ste percentiel'. Toevallig kan dat ook nog eens betekenen dat ik er mogelijk zelfs boven zit.
Het is Fok! hè. Iedereen heeft hier een IQ van 160 en een salaris van een tonplus, waar zestig uur per week voor gewerkt wordt. Tenzij je niet wil werken, dus.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stel je IQ is het hoogst van heel NL. Wat dan?
Op mij kom je dan niet ineens slimmer, doordachter of onbevooroordeelder over iig.
Waarom gaat het dan nog minstens zes maanden duren voor er een definitieve ja is?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op de radio werd net gezegd dat al die partijen mondeling al akkoord zijn en dat het slechts nog officieel moet worden afgehandeld
Dat sturen ze natuurlijk naar jan en alleman om flink aan die tests te kunnen cashen. Geen betere manier om geld van mensen te krijgen dan om ze te paaien.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik toen ook een klachtentopic geschreven. Eerst maken ze je lekker en vervolgens vragen ze je 50 euro te dokken om achter het exacte getal te komen. Ik houd het wel lekker bij de gegeven uitslag; 'in de buurt van 98ste percentiel'. Toevallig kan dat ook nog eens betekenen dat ik er mogelijk zelfs boven zit.
Hij heeft waarschijnlijk wel zijn WW-premie betaald, al is dat waarschijnlijk niet kostendekkend. Veel adel heeft overigens nooit hoeven werken, ook in de huidige samenleving. Die teren ook op de arbeid van anderen, maar krijgen een stuk minder verwijten dan de minderheid aan uitkeringsgerechtigden die niet staan te trappelen om te werken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Och, als je geen zin hebt om te werken moet je dat vooral zelf weten. Maar wees dan een vent en maak ook geen gebruik van de financiële faciliteiten die bedoeld zijn voor mensen die (tijdelijk) niet kunnen werken.
Oh, ik haal de 160 niet, ik ga wel weerquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is Fok! hè. Iedereen heeft hier een IQ van 160 en een salaris van een tonplus, waar zestig uur per week voor gewerkt wordt. Tenzij je niet wil werken, dus.
I know.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is Fok! hè. Iedereen heeft hier een IQ van 160 en een salaris van een tonplus, waar zestig uur per week voor gewerkt wordt. Tenzij je niet wil werken, dus.
Net of dat iemand iets kan schelen (dat IQ)quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik haal de 160 niet, ik ga wel weer![]()
Wie heeft WW-premie betaald?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk wel zijn WW-premie betaald, al is dat waarschijnlijk niet kostendekkend. Veel adel heeft overigens nooit hoeven werken, ook in de huidige samenleving. Die teren ook op de arbeid van anderen, maar krijgen een stuk minder verwijten dan de minderheid aan uitkeringsgerechtigden die niet staan te trappelen om te werken.
Welke WW-premie precies?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk wel zijn WW-premie betaald, al is dat waarschijnlijk niet kostendekkend. Veel adel heeft overigens nooit hoeven werken, ook in de huidige samenleving. Die teren ook op de arbeid van anderen, maar krijgen een stuk minder verwijten dan de minderheid aan uitkeringsgerechtigden die niet staan te trappelen om te werken.
Ik weet in welk percentiel ik scoorquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net of dat iemand iets kan schelen (dat IQ)![]()
En je bent overigens overduidelijk intelligent
Geen idee, hoe ik ook van ajax en haar historie hou, zoveel haat ik ook het bestuur en al haar raden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom gaat het dan nog minstens zes maanden duren voor er een definitieve ja is?
[..]
Dat sturen ze natuurlijk naar jan en alleman om flink aan die tests te kunnen cashen. Geen betere manier om geld van mensen te krijgen dan om ze te paaien.
Niet dat ik je wil teleurstellen.
En ook nog gehandicaptquote:
Hulde, voor Belgische begrippen is dat uitmuntend.quote:
De meeste van mijn leerlingen zullen dat niet halen.quote:
Meervoudig gehandicapt, dan scoor je extra.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ook nog gehandicapt![]()
Arme jij![]()
Wel handige combi voor een EU-baantje kennelijk
Dat is in België bovengemiddeld.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hulde, voor Belgische begrippen is dat uitmuntend.
Darnquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De meeste van mijn leerlingen zullen dat niet halen.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, wel intelligent (volgens eigen claim), maar niks kunnen, en niks willen....
Nou ja, het is niet mijn claim, hè. Maar begrijp me niet verkeerd; Ik begrijp ondertussen wel dat ik met zo'n houding niet vanzelfsprekend op van alles recht heb. Dus wat dat betreft moet je het niet lezen als uitspraken van een verontwaardigde luiwammes of zo.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Blablabla-verhaaltje. Vertaling: ik wil niet werken en ik voel me verheven boven de rest vd mensheid.
Want dat ben je niet?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, het is niet mijn claim, hè. Maar begrijp me niet verkeerd; Ik begrijp ondertussen wel dat ik met zo'n houding niet vanzelfsprekend op van alles recht heb. Dus wat dat betreft moet je het niet lezen als uitspraken van een verontwaardigde luiwammes of zo.
Dat lijkt me een logische verklaring iddquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Meervoudig gehandicapt, dan scoor je extra.
90 is dan ook niet dramatisch laag; het is minder dan één standaardafwijking beneden het gemiddelde. We zijn te veel geconditioneerd door types die beweren een IQ van 130+ te hebben, hetgeen per definitie zeer zeldzaam is.quote:
Het 'record' voor zover dat in de administratie te vinden is, staat op 67. Het is wel een schat, trouwens. Zo'n meisje dat later gewoon kapster wordt en waar je met een gerust hart je oma van 90 heen stuurt.quote:
Ondertussen? Je dacht ooit van wel dus?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, het is niet mijn claim, hè. Maar begrijp me niet verkeerd; Ik begrijp ondertussen wel dat ik met zo'n houding niet vanzelfsprekend op van alles recht heb. Dus wat dat betreft moet je het niet lezen als uitspraken van een verontwaardigde luiwammes of zo.
Wel vaak het soort dat door naïviteit in zeven sloten tegelijk loopt. Ergens wel triest.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het 'record' voor zover dat in de administratie te vinden is, staat op 67. Het is wel een schat, trouwens. Zo'n meisje dat later gewoon kapster wordt en waar je met een gerust hart je oma van 90 heen stuurt.
Nou ja dat is het probleem dus ook voor mij zijnde iemand die afkomt van een familie van adel. Eerst zijn we, als familie, van onze positie beroofd en vervolgens zijn we afhankelijk gemaakt van het nieuwe machtssysteem van het plebs. Da's nogal crue wanneer je je bedenkt dat de luie inborst waarschijnlijk genetisch verankerd is.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Erg vatbaar voor foute kerels, ook.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel vaak het soort dat door naïviteit in zeven sloten tegelijk loopt. Ergens wel triest.
Ik snap sowieso niet dat er horden mensen rondlopen die manager willen zijn of worden. Maar goed, ieder zijn/haar meugquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:56 schreef Reya het volgende:
Alhoewel ik als manager natuurlijk wel strikt gezien een downpatiënt van zijn baan beroof. Toch een minpunt.
Weghouden van Friek_, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Erg vatbaar voor foute kerels, ook.
Zo moedig je Reya alleen maar aan, hèquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Erg vatbaar voor foute kerels, ook.
Ik ben het op niet geheel vrijwillige basis. Lang verhaal.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat er horden mensen rondlopen die manager willen zijn of worden. Maar goed, ieder zijn/haar meug
U had het kortste pstrootje?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben het op niet geheel vrijwillige basis. Lang verhaal.
Dat was ooit de norm in Nederland, hè. Dat mantra was immers het uitgestrooide voer van de politiek de vorige decennia. En natuurlijk mag dat.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ondertussen? Je dacht ooit van wel dus?![]()
![]()
![]()
Maarre, al ik zo vrij mag zijn: hoe jong (of oud, wat je wil) ben je eigenlijk?
Owh my, meneer wordt NOG pretententieuzer...quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou ja dat is het probleem dus ook voor mij zijnde iemand die afkomt van een familie van adel. Eerst zijn we, als familie, van onze positie beroofd en vervolgens zijn we afhankelijk gemaakt van het nieuwe machtssysteem van het plebs. Da's nogal crue wanneer je je bedenkt dat de luie inborst waarschijnlijk genetisch verankerd is.
Lijkt mij ook horror je dag vullen met anderen achter de broek zitten en vergaderen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat er horden mensen rondlopen die manager willen zijn of worden. Maar goed, ieder zijn/haar meug
Ben zeer benieuwd. Steekwoorden zijn ook goedquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben het op niet geheel vrijwillige basis. Lang verhaal.
Dat per definitie de helft van de mensen een IQ van onder de 100 heeft vergeet men vaak volgens mij.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nu begint het wel fedora-vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou ja dat is het probleem dus ook voor mij zijnde iemand die afkomt van een familie van adel. Eerst zijn we, als familie, van onze positie beroofd en vervolgens zijn we afhankelijk gemaakt van het nieuwe machtssysteem van het plebs. Da's nogal crue wanneer je je bedenkt dat de luie inborst waarschijnlijk genetisch verankerd is.
Fijn, dank. Consider it askedquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat was ooit de norm in Nederland, hè. Dat mantra was immers het uitgestrooide voer van de politiek de vorige decennia. En natuurlijk mag dat.
Ja, dit dus inderdaad. Zo'n 35-40% van de mensen heeft een IQ van 90 of lager.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:55 schreef Reya het volgende:
[..]
90 is dan ook niet dramatisch laag; het is minder dan één standaardafwijking beneden het gemiddelde. We zijn te veel geconditioneerd door types die beweren een IQ van 130+ te hebben, hetgeen per definitie zeer zeldzaam is.
Volgens mij komt dat voor een deel omdat men erg slecht mengt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat per definitie de helft van de mensen een IQ van onder de 100 heeft vergeet men vaak volgens mij.
Volgens mij baseren de meeste mensen hun IQ ook op die ene gratis test die bovenaan de google resultaten stondquote:Op dinsdag 25 april 2017 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat per definitie de helft van de mensen een IQ van onder de 100 heeft vergeet men vaak volgens mij.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Da's nogal een rare eis in de situatie waar erfenissen worden gehalveerd. Hoe moet ik dan overleven? Nee, koop me dan maar af voor een veel kleiner bedrag.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Och, als je geen zin hebt om te werken moet je dat vooral zelf weten. Maar wees dan een vent en maak ook geen gebruik van de financiële faciliteiten die bedoeld zijn voor mensen die (tijdelijk) niet kunnen werken.
En het is cru.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een van de meer bedroevende statistieken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap je het idee van IQ niet helemaal (of heb je die kennis opgeofferd ten behoeve van deze grap)quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een van de meer bedroevende statistieken.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap je het idee van IQ niet helemaal (of heb je die kennis opgeofferd ten behoeve van deze grap)
Werken voor je centen. Of dacht je dat de erfenis van mijn niet-adellijke vader niet werd gehalveerd?quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Da's nogal een rare eis in de situatie waar erfenissen worden gehalveerd. Hoe moet ik dan overleven? Nee, koop me dan maar af voor een veel kleiner bedrag.
Dat kon men ook honoreren zonder al te veel inspanning.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Noblesse oblige niet meegekregen zeker?
Inderdaad. Als mensen massaal een IQ zouden hebben van 130 zou dat de nieuwe 100 worden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap je het idee van IQ niet helemaal (of heb je die kennis opgeofferd ten behoeve van deze grap)
quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit vond ik het enige leuke onderdeel van wiskunde, met je GR was het dan ook niet echt moeilijkquote:Op dinsdag 25 april 2017 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedankt, ik weet hoe een normaalverdeling er uit ziet.
Wat vond je leuk? Verdeling en kans was ook mijn favoriete onderdeel.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit vond ik het enige leuke onderdeel van wiskunde, met je GR was het dan ook niet echt moeilijk
Punt is dat hij meer zal afdragen dan dat ik aan x jaar bijstand zal kosten terwijl hij, als hij zou willen, ook gewoon (meer dan) dat geld wat ik zal kosten op andere wijze bij mij terecht zal kunnen laten komen. Vanuit adelperspectief is dit benaderd, hè.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Werken voor je centen. Of dacht je dat de erfenis van mijn niet-adellijke vader niet werd gehalveerd?
Verdeling en kans dus, maar ik ben absurd slecht in wiskunde. Schaam me er gewoon voor. Enige vak waar ik voor leerde, maar haalde wel consequent onvoldoendes.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vond je leuk? Verdeling en kans was ook mijn favoriete onderdeel.
Vandaag met goniometrische functies bezig geweest, wat heb ik daar toch een hekel aan
Zou die ook normaal verdeeld zijn?quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat vindt 'ie dan weer mooi hè. Met z'n bochel.
Man, man, man, wat een rotsmoezen debiteer jij..quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Punt is dat hij meer zal afdragen dan dat ik aan x jaar bijstand zal kosten terwijl hij, als hij zou willen, ook gewoon (meer dan) dat geld wat ik zal kosten op andere wijze bij mij terecht zal kunnen laten komen. Vanuit adelperspectief is dit benaderd, hè.
Oh ja. Nee, dan snap ik dat je principieel blijft huilen een in een hoekje en niet wil werken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Punt is dat hij meer zal afdragen dan dat ik aan x jaar bijstand zal kosten terwijl hij, als hij zou willen, ook gewoon (meer dan) dat geld wat ik zal kosten op andere wijze bij mij terecht zal kunnen laten komen. Vanuit adelperspectief is dit benaderd, hè.
Ik zou zat boeiends kunnen verzinnen om mij niet te vervelen zonder werk.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:19 schreef Tchock het volgende:
Waarom zou je principieel niet werken? Saai leven dan ook.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:21 schreef Monolith het volgende:
Gaat wel aardig met de inkomens in Nederland:
http://www.pewresearch.or(...)s-in-western-europe/
Dat ik niet (of niet veel) wil werken heeft andere redenen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh ja. Nee, dan snap ik dat je principieel blijft huilen een in een hoekje en niet wil werken.
Ik niet. Misschien moet je daar een spectaculair leven voor hebben of zo.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zou zat boeiends kunnen verzinnen om mij niet te vervelen zonder werk.
Hetgeen wat ik nu studeer zou ik dan voor eigen hobby projecten gebruiken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik niet. Misschien moet je daar een spectaculair leven voor hebben of zo.
Daarnaast ga ik (hopelijk) werk doen dat ik leuk vind. Heb er niet voor niets tering lang voor gestudeerd.
Als je echt verschrikkelijk rijk bent dat je elke dag naar her en der kan vliegen...., maar anders moet ik eerlijk toegeven dat dagen op werk toch vaak achteraf een stuk leuker zijn dan een hele dag thuis op je luiegatquote:Op dinsdag 25 april 2017 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarnaast ga ik (hopelijk) werk doen dat ik leuk vind. Heb er niet voor niets tering lang voor gestudeerd.
Datgeen aangaande heb je helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hetgeen wat ik nu studeer zou ik dan voor eigen hobby projecten gebruiken.
Niet iedereen vermaakt zich door hele dagen fok vol te baggeren.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:27 schreef LelijKnap het volgende:
Werk is voornamelijk handig om ritme en structuur in je leven te houden. Daarom wil ik ook best een paar dagen per week werken. Maar mensen die zeggen dat ze zich vervelen zonder werk heb ik nooit begrepen. Ben je dan werkelijk zo een fantasieloos en saai wezen?
Valse dilemma's.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je echt verschrikkelijk rijk bent dat je elke dag naar her en der kan vliegen...., maar anders moet ik eerlijk toegeven dat dagen op werk toch vaak achteraf een stuk leuker zijn dan een hele dag thuis op je luiegat
Jij denkt nog dat je met je boekenwijsheid zomaar een nuttige bijdrage aan het bedrijfsleven kan leveren?quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar wel. Als ik niet zou hoeven werken zou ik de hele dag een beetje gamen, muziek maken, tekenen, buiten lopen. Afspreken met vrienden (maar die werken allemaal, dus daar heb je geen dagtaak aan). Ik zou me binnen niet onafzienbare tijd helemaal de pleuris vervelen denk ik. Daar schaam ik me ook verder niet voor.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:27 schreef LelijKnap het volgende:
Maar mensen die zeggen dat ze zich vervelen zonder werk heb ik nooit begrepen. Ben je dan werkelijk zo een fantasieloos en saai wezen?
Daar doe je hem zwaar tekort. Hij is echt slim. En wijs.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij denkt nog dat je met je boekenwijsheid zomaar een nuttige bijdrage aan het bedrijfsleven kan leveren?
Zoals iedereen op Fok.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Daar doe je hem zwaar tekort. Hij is echt slim. En wijs.
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij denkt nog dat je met je boekenwijsheid zomaar een nuttige bijdrage aan het bedrijfsleven kan leveren?
Omdat je er teringlang voor gestudeerd hebt?quote:
Nee, Tchock echt. Ik kan daar hele boeken over schrijven. Waar ik je niet mee ga vermoeien. Maar neem dat maar aan van een mede uitgenaste rijkaard.quote:
Kan dat niet dan?quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mijn doel is niet een bijdrage aan het bedrijfsleven leveren en ik heb ook niet de illusie dat ik dat "zomaar" zou doen. Ik ben nog jaren aan het leren hierna (waarvan een deel studie en een deel praktijk).quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat je er teringlang voor gestudeerd hebt?
quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:32 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee, Tchock echt. Ik kan daar hele boeken over schrijven. Waar ik je niet mee ga vermoeien. Maar neem dat maar aan van een mede uitgenaste rijkaard.
Hear hear.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn doel is niet een bijdrage aan het bedrijfsleven leveren en ik heb ook niet de illusie dat ik dat "zomaar" zou doen. Ik ben nog jaren aan het leren hierna (waarvan een deel studie en een deel praktijk).
Natuurlijk. De echte wereld werkt net zo als de uni.quote:
Ja, dat verhaal dat ze zijn vermogen vergelijken met de groei van de S&P 500.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:46 schreef Leandra het volgende:
Precies.quote:
Ik ook niet hoor. Je kan het bijvoorbeeld afwisselen met gamen, rukken, sporten, wandelen, lezen et cetera.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet iedereen vermaakt zich door hele dagen fok vol te baggeren.
24 uur per dag rukken is een serieus zware opgave.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Je kan het bijvoorbeeld afwisselen met gamen, rukken, sporten, wandelen, lezen et cetera.
Dat hoeft toch niet, mij lijkt dat er best wel studies zijn waarmee je snel een goede bijdrage kan leveren aan een bedrijf.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Natuurlijk. De echte wereld werkt net zo als de uni.
Ik moet zeggen dat ik de bijdragen wel verfrissend vind en op prijs stel. Denkers, dat is altijd goed.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Je kan het bijvoorbeeld afwisselen met gamen, rukken, sporten, wandelen, lezen et cetera.
En daarmee kun jij je duurzaam vermaken?quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik verveel me nooit, heb genoeg te doen en ideeën voor nieuwe dingen om te doen. Maar werk heb ik wel nodig, voor het ritme en de structuur en om een beetje behoorlijk te kunnen leven qua geld.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:27 schreef LelijKnap het volgende:
Werk is voornamelijk handig om ritme en structuur in je leven te houden. Daarom wil ik ook best een paar dagen per week werken. Maar mensen die zeggen dat ze zich vervelen zonder werk heb ik nooit begrepen. Ben je dan werkelijk zo een fantasieloos en saai wezen?
Muziek maken, tekenen, gamen zijn toch al drie dingen waarmee je heel veel uitdaging kunt creëren?quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar wel. Als ik niet zou hoeven werken zou ik de hele dag een beetje gamen, muziek maken, tekenen, buiten lopen. Afspreken met vrienden (maar die werken allemaal, dus daar heb je geen dagtaak aan). Ik zou me binnen niet onafzienbare tijd helemaal de pleuris vervelen denk ik. Daar schaam ik me ook verder niet voor.
En die bolide daar van rijden. Dat kost ook serieus knaken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verveel me nooit, heb genoeg te doen en ideeën voor nieuwe dingen om te doen. Maar werk heb ik wel nodig, voor het ritme en de structuur en om een beetje behoorlijk te kunnen leven qua geld.
Vorkheftruckchauffeur is zo'n opleiding inderdaad.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet, mij lijkt dat er best wel studies zijn waarmee je snel een goede bijdrage kan leveren aan een bedrijf.
Mike Bloomberg, Bill Gates, Elon Musk, Larry Page en Jeff Bezos?quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:34 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja, dat verhaal dat ze zijn vermogen vergelijken met de groei van de S&P 500.
Maar dat geldt natuurlijk voor heel veel miljonairs en miljardairs met een (familie)bedrijf![]()
Voor het mooie hadden ze bij dat verhaal ook even de vermogensgroei van nog een stuk of wat andere miljardairs en miljonairs moeten vergelijken die ook een bedrijf hebben/hadden.
Absoluut. Daarom zou ik een dag ook net wat anders indelen. 12 uur rukken en 12 uur slapen bijvoorbeeld. Wat de werkende mens ook vaak onderschat is hoe belangrijk (lees: gezond) maar ook hoe fijn (uit)slapen is. Ik denk dat ik, ondanks dat ik stevig rook, daardoor al heel wat extra jaren heb gewonnen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
24 uur per dag rukken is een serieus zware opgave.
Tuurlijk! Ik wil ook niet zeggen dat ik mezelf niet een paar weken of maanden bezig zou kunnen houden. Maar jarenlang, no way. Die dingen gaan ook vervelenquote:Op dinsdag 25 april 2017 23:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Muziek maken, tekenen, gamen zijn toch al drie dingen waarmee je heel veel uitdaging kunt creëren?
Neuh, die Ka kost geen drol, paar tientjes per maand.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:37 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En die bolide daar van rijden. Dat kost ook serieus knaken.
Vrij solitair bestaan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Muziek maken, tekenen, gamen zijn toch al drie dingen waarmee je heel veel uitdaging kunt creëren?
quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik denk dat ik, ondanks dat ik stevig rook, daardoor al heel wat extra jaren heb gewonnen.
De overeenkomst is dat ze allemaal prachtig kunnen schilderen. Toeval? Dat dacht ik niet.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mike Bloomberg, Bill Gates, Elon Musk, Larry Page en Jeff Bezos?
Dat zeg ik. Vier knaken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, die Ka kost geen drol, paar tientjes per maand.
Zie de aanvulling. Maar voor een tientje per maand moet het met enige goede wil ook kunnen.quote:
Geen probleem. Daarmee ook dank voor de hier geboden ruimte voor de onnozelen op FOK!.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de bijdragen wel verfrissend vind en op prijs stel. Denkers, dat is altijd goed.
Slijmmodus weer eens aan?quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de bijdragen wel verfrissend vind en op prijs stel. Denkers, dat is altijd goed.
Dat is niet echt serieus. Toen ik nog rookte was ik daar een veelvoud van per maand aan kwijt.quote:
Wat moet je nou Bitch!quote:
Waarvoor hulde. Werkelijk alweer twee jaar?quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet echt serieus. Toen ik nog rookte was ik daar een veelvoud van per maand aan kwijt.
Volgende week twee jaar gestopt
Ik ben een jaar werkloos geweest en ik heb een jaar fulltime gewerkt. Onder de streep was ik een blijer mens zonder. Maar hoe ik erin zal staan na een aantal jaar van hetzelfde (of werk of werkloosheid), dat kan ik nog niet zeggen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
En daarmee kun jij je duurzaam vermaken?
Hallo mevrouw. Hoe maakt u het?quote:
Ja, sinds 4 mei 2015.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarvoor hulde. Werkelijk alweer twee jaar?
Mijn mening gevenquote:
Ja, dat zei ik op de vorige pagina ook al inderdaad. Dat is voor mij de voornaamste reden om toch op de uitnodiging van dat bedrijf in te gaan. Ik vraag me alleen af of drie aaneensluitende dagen genoeg zijn om een ritme te bewaren.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verveel me nooit, heb genoeg te doen en ideeën voor nieuwe dingen om te doen. Maar werk heb ik wel nodig, voor het ritme en de structuur en om een beetje behoorlijk te kunnen leven qua geld.
Net eigenlijk weer zo'n 30 jaar begonnen. Maar daar wordt aan gewerkt.quote:
Dat houdt geen mens vol.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:44 schreef skysherrif het volgende:
2 weken is het langste dat ik achter elkaar heb gerookt
Denk het ook niet met zo een juf!quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |