Donald Trump is het enige wat TS van politiek weet en wat hem interesseert qua politiek, dan krijg je dit soort dingen.quote:
A small loan of a million dollars.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:41 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat versta je met een kleine lening, een paar ton voor eerste pand of miljoenen of gelijk groot te beginnen? Wat met een pand zul je er toch nog andere dingen naast moeten doen en vraag me af wat ze dan zoal deden.
Laatste post ging over vastgoed etc. en daar is trump groot mee geworden, bovendien is dit POL dus leek me wel een goede TT, de letterlijke TT is een line uit lied dat in OP staat.quote:
hehe.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
A small loan of a million dollars.
Drie van mijn vier laatste topics in POL zijn een succes waarvan een zelfs een tweede deel heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Donald Trump is het enige wat TS van politiek weet en wat hem interesseert qua politiek, dan krijg je dit soort dingen.
Nou nee, daar is zijn vader groot mee geworden, Donald had z'n erfenis beter op een verstandiger manier kunnen investeren, dan had hij nu meer gehad.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:45 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Laatste post ging over vastgoed etc. en daar is trump groot mee geworden.
Ja en sinds dien heeft hij een soort respect voor mij en is hij tegen mij behoorlijk amicaal en vriendelijk.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hopelijk wel gepakt (om het vervolgens in z'n gezicht te drukken)?
Tonnetjes, wat investeringen van banken etc... doen ze allemaal zelf.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:41 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat versta je met een kleine lening, een paar ton voor eerste pand of miljoenen of gelijk groot te beginnen? Wat met een pand zul je er toch nog andere dingen naast moeten doen en vraag me af wat ze dan zoal deden.
''Bij het bepalen van de winst komen mede niet in aftrek renten ter zaken van schulden...., voor zover die schulden... verband houden met...'' Hoe leg je die eerste regel dan uit?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor een leek ja. Dat is omdat je de betekenis niet kent van de termen die er in staan. Voorbeeldje:
Bij het bepalen van de winst komen mede niet in aftrek renten – kosten en valutaresultaten daaronder begrepen – ter zake van schulden rechtens dan wel in feite direct of indirect verschuldigd aan een verbonden lichaam of verbonden natuurlijk persoon, voor zover die schulden rechtens dan wel in feite direct of indirect verband houden met een van de volgende rechtshandelingen:
Als je niet weet waar het over gaat is dit abracadabra. Als je weet dat "rechtens dan wel in feite direct of indirect" een vaste uitdrukking uit de jurisprudentie is, dat een verbonden lichaam/persoon verderop in de wet wordt uitgelegd en je voor winst eerder in de wet moet kijken, dan is het pr
Oh ja. Vind het nog steeds een hele matige TT.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:45 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Laatste post ging over vastgoed etc. en daar is trump groot mee geworden, bovendien is dit POL dus leek me wel een goede TT, de letterlijke TT is een line uit lied dat in de OP staat.
Dan was ie nu geen president geworden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, daar is zijn vader groot mee geworden, Donald had z'n erfenis beter op een verstandiger manier kunnen investeren, dan had hij nu meer gehad.
Ik ga het maar niet hebben over wat hij daadwerkelijk een keer met het konijn van een ex heeft gedaan toen zij het uitmaakte...quote:
Wel een goed argument op autoriteit dit.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, daar is zijn vader groot mee geworden, Donald had z'n erfenis beter op een verstandiger manier kunnen investeren, dan had hij nu meer gehad.
Is het dan eigenlijk nog wel zo'n grote stap om te vermoeden dat ze, dit soort figuren, mogelijk ongure dingen met kinderen doen?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik ga het maar niet hebben over wat hij daadwerkelijk een keer met het konijn van een ex heeft gedaan toen zij het uitmaakte...
Satan is er niks bij.
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:47 schreef KetchupFTW het volgende:
Het vervelende van nepotisme is dat je altijd moet presteren.
Ben tweeëntwintig, weet niet in hoeverre dat jong genoemd mag worden. Is je zin overigens gewoon positief bedoeld of voel ik een maar aankomen? Ben inderdaad nieuwsgierig alhoewel dat niet altijd gewaardeerd word dus als jij dat wel goed vind zou dat nice zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ja en sinds dien heeft hij een soort respect voor mij en is hij tegen mij behoorlijk amicaal en vriendelijk.
[..]
Tonnetjes, wat investeringen van banken etc... doen ze allemaal zelf.
Je vraagt wel altijd zo veel, nieuwsgierigheid, dat kan ik waarderen in -waar ik van uit ga- een jonge man.
Trump is president geworden door de Amerikaanse equivalenten van fielaks, ketsjup en sherf.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:48 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Dan was ie nu geen president geworden.
Hij is bewust kinderloos. Misschien maar beter ook.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Is het dan eigenlijk nog wel zo'n grote stap om te vermoeden dat ze, dit soort figuren, mogelijk ongure dingen met kinderen doen?
En nu part-time Fokker.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Maar ik was altijd al een hopeloos geval.
Twee jaar lang pisteur geweest en voor het Rode Kruis als vrijwilliger gewerkt in Afrika om mijn ouders te tarten, nu ben ik de inwisselbare 'avonturier' geworden in de familie, je kan er niet aan ontsnappen.
Vraag hem eens of je zeer matige beheersing van de Nederlandse taal je carrière in de weg zal staan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:51 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb morgen een gesprek met mijn studieadviseur over de tweede bachelor. Wat zal ik aan hem vragen? Heb zelf al een aantal dingen opgeschreven.
Ik vind het persoonlijk een groot goed.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:51 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ben tweeëntwintig, weet niet in hoeverre dat jong genoemd mag worden. Is je zin overigens gewoon positief bedoeld of voel ik een maar aankomen? Ben inderdaad nieuwsgierig alhoewel dat niet altijd gewaardeerd word dus als jij dat wel goed vind zou dat nice zijn.
Hoezo kom je zo laat van de middelbare school af?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:51 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ben tweeëntwintig, weet niet in hoeverre dat jong genoemd mag worden. Is je zin overigens gewoon positief bedoeld of voel ik een maar aankomen? Ben inderdaad nieuwsgierig alhoewel dat niet altijd gewaardeerd word dus als jij dat wel goed vind zou dat nice zijn.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:47 schreef KetchupFTW het volgende:
Het vervelende van nepotisme is dat je altijd moet presteren.
ftw doet mee aan honors-programma van zijn opleiding dus dom is ie niet. Verder heb je wellicht een punt maar die personen zouden niet in dezelfde getalen trump steunen indien trump niet een grote mediapersonage was.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Trump is president geworden door de Amerikaanse equivalenten van fielaks, ketsjup en sherf.
Domme sukkels dus.
Wat wil je uitgelegd? Wat je nu citeert is toch een begrijpelijk(e) zin(sdeel)?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
''Bij het bepalen van de winst komen mede niet in aftrek renten ter zaken van schulden...., voor zover die schulden... verband houden met...'' Hoe leg je die eerste regel dan uit?
Zit niet meer op de middelbare school? Of bedoel je dat als grap vanwege gedrag?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo kom je zo laat van de middelbare school af?
Na Eton, Stebo en Orsey, moving-up in life.quote:
Hij is niet nieuwsgierig in normale zin, hij wil zsm schatrijk worden met de meest minimale inspanning.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een groot goed.
Je moet niet op die incontinente opa reageren.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:54 schreef LA_niner het volgende:
[..]
ftw doet mee aan honors-programma van zijn opleiding dus dom is ie niet. Verder heb je wellicht een punt maar die personen zouden niet in dezelfde getalen trump steunen indien trump niet een grote mediapersonage was.
Eens, heb je nog serieuze tips? Waarom reageer je overigens niet op een van weinige serieuze posts die ik heb gepost toen over Rucphen?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:44 schreef Kaas- het volgende:
Ik kijk echt uit naar de nieuwe studie-ervaringen van Ash.
Hij heeft tenminste ambitie, is zeldzaam in de Hollandse zesjescultuur.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is niet nieuwsgierig in normale zin, hij wil zsm schatrijk worden met de meest minimale inspanning.
Dat lijkt me idd verstandig, laat hem dat alsjeblieft zo houden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij is bewust kinderloos. Misschien maar beter ook.
De theorieën gaan voornamelijk over misbruik van andermans kinderen. Hun eigen kinderen voeden ze -denk ik- liever op tot psychopatische despoten, zover ze al niet zo geboren zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij is bewust kinderloos. Misschien maar beter ook.
Helaas is het verder allemaal nutteloos omdat hij geen rijke vaderrr heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste ambitie, is zeldzaam in de Hollandse zesjescultuur.
Mwah...quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat dacht je van 60 miljoen voor twee boeken?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Obama gaat dan ook eindelijk cashen: 400K voor een speech
Dit stukje; Bij het bepalen van de winst komen mede niet in aftrek renten ter zaken van schuldenquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat wil je uitgelegd? Wat je nu citeert is toch een begrijpelijk(e) zin(sdeel)?
Nee, geen grap. Je bent nu 22 en 'moet' nog beginnen met studeren. Wat heb je in de tussentijd dan gedaan?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:55 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Zit niet meer op de middelbare school? Of bedoel je dat als grap vanwege gedrag?
Ik gooi 'm er maar weer in; Ambitie is voor zij de te dom zijn om lui te zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Money grinden op de streets.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, geen grap. Je bent nu 22 en 'moet' nog beginnen met studeren. Wat heb je in de tussentijd dan gedaan?
Zelfs voor een mavo-havo-vwo traject is 22 rijkelijk laat.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, geen grap. Je bent nu 22 en 'moet' nog beginnen met studeren. Wat heb je in de tussentijd dan gedaan?
Thanx, vind dat eveneens jammer. Ambitie op zich word niet ondermijnt maar ambities uitspreken, zeker indien geld een rol speelt, word niet altijd gewaardeerd en vind de krampachtige houding die er word aangenomen tov die zaken beetje overdreven.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Veel reizen, drugs en sex mag ik voor hem hopen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is een kloon van Asqleheuclon hè.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aldus Emile Roemer.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik gooi 'm er maar weer in; Ambitie is voor zij de te dom zijn om lui te zijn.
Voor hen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik gooi 'm er maar weer in; Ambitie is voor zij de te dom zijn om lui te zijn.
Oh dan ken je hem nog niet. Hij wil vooral elk jaar bij een andere studie in de eerste maand alweer uitvallen, omdat hij geen doorzettingsvermogen heeft en slechte ongeïnformeerde beslissingen neemt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n domme eikel als ketsjup meegemaakt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:54 schreef LA_niner het volgende:
[..]
ftw doet mee aan honors-programma van zijn opleiding dus dom is ie niet. Verder heb je wellicht een punt maar die personen zouden niet in dezelfde getalen trump steunen indien trump niet een grote mediapersonage was.
Niet iedereen is vermogend genoeg om te reizenquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Veel reizen, drugs en sex mag ik voor hem hopen.
Hmm?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:56 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Eens, heb je nog serieuze tips? Waarom reageer je overigens niet op een van weinige serieuze posts die ik heb gepost toen over Rucphen?
Kijkt alleen in het einde van de prospectus naar het mogelijke rendement.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dan ken je hem nog niet. Hij wil vooral elk jaar bij een andere studie in de eerste maand alweer uitvallen, omdat hij geen doorzettingsvermogen heeft en slechte ongeïnformeerde beslissingen neemt.
Die is veel te dom om tot dit soort inzichten te komen. En volgens mij is hij zelf bovendien vrij ambitieus.quote:
Weet ik. Hij heeft ca. 10 kloons zelfs.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is een kloon van Asqleheuclon hè.
Drugs en sex dan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Niet iedereen is vermogend genoeg om te reizen
Van wie is John nou een kloon?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet ik. Hij heeft ca. 10 kloons zelfs.
Condooms zijn anders ook niet gratis.quote:
Vind raar om personen dom te noemen die dat obv. niet zijn zoals jij en sher. vanwege hun mening.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je moet niet op die incontinente opa reageren.
Dat zijn gewoon wat fascistische trekjes die opa Remmy na het einde van de oorlog nooit heeft kunnen loslaten.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:02 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vind raar om personen dom te noemen die dat obv. niet zijn zoals jij en sher. vanwege hun mening.
Zit nu nog even in de WW en heb vijf dagen na het einde daarvan helaas alweer een sollicitatiegesprek.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:02 schreef Kaas- het volgende:
Maar LelijKnap zit dus uit ideologische overwegingen vrijwillig in de bijstand?
quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)eu-lidmaatschap.html
Fijn.
De RvE staat los van de EU?quote:Directe aanleiding voor de uitlatingen van de Turkse president is het besluit van de Raad van Europa, een prominente mensenrechtenorganisatie, om Turkije onder de loep te leggen vanwege de verslechterde mensenrechtensituatie in het land.
Tijd om een bos condoleance bloemen naar Pechtold te sturen. Gebroken tulpen wellicht?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)eu-lidmaatschap.html
Fijn.
Er komen niet in aftrek renten die worden betaald over schulden. Dus "ter zake van".quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit stukje; Bij het bepalen van de winst komen mede niet in aftrek renten ter zaken van schulden
Ik weet het niet. Ik hou een soort van mentale ranking van de users hier bij, en laten we zeggen dat verscheidene "incidenten" mijn inschatting van bepaalde users negatief hebben beïnvloed.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:02 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vind raar om personen dom te noemen die dat obv. niet zijn zoals jij en sher. vanwege hun mening.
Wat deed je/waar ben je voor opgeleid?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zit nu nog even in de WW en heb vijf dagen na het einde daarvan helaas alweer een sollicitatiegesprek.
Shit.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zit nu nog even in de WW en heb vijf dagen na het einde daarvan helaas alweer een sollicitatiegesprek.
groep 8: cito 549, hoogste van dorp -> havo-advies dus,quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Werkloosheid, ofwel wijsbegeertequote:Op dinsdag 25 april 2017 22:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat deed je/waar ben je voor opgeleid?
Dat vind ik dan wel weer terecht.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een havo-advies met 549. Je advies is (lang) niet alleen je citoscore hè.
Precies. Je mate van allochtoonsheid en het opleidingsniveau van je ouders speelt ook mee.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een havo-advies met 549. Je advies is (lang) niet alleen je citoscore hè.
Maar jij bent ook net zo'n gladiool als die leraar.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:16 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer terecht.
quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:28 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Racisme is de norm daar, kinderen hebben hun racisme al vroeg aangeleerd van ouderen.
Had 549 en mocht niet naar vwo vanwege gedrag, wellicht terecht maar een andere buitenlander had 539 en mocht niet naar havo en Bas met 529 mocht wel 'havo proberen' terwijl 530 de ondergrens is voor vmbo en Bas dus naar kader zou moeten en bepaalde leraren hebben gezegd dat 'witten' slimmer zijn dan 'zwarten' je moet dus concluderen dat racisme daar de norm is, Amerikaanse toestanden.
Mocht bij bepaalde personen opeens niet meer over de vloer want 'zwart'. Iedereen geeft daar toe racist te zijn, en gaven mij wel eens op als 'enige goede turk'.
Waarom er daar zoveel PVV'ers zijn is een raadsel, er wonen daar bijna geen buitenlanders en degenen die dat wel doen houden zich gedeisd. Nederlandse jongeren zitten echter en masse aan ghb en coke en veel ouderen hebben een wietplantage etc.
Hoe weet je overigens dat mijn roots Afghaans zijn?
Bij interesse deel ik meer racistische incidenten, die video van Pow is representatief.
quote:
john is een apart verhaal.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik hou een soort van mentale ranking van de users hier bij, en laten we zeggen dat verscheidene "incidenten" mijn inschatting van bepaalde users negatief hebben beïnvloed.
of bedoel je mono?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik hou een soort van mentale ranking van de users hier bij, en laten we zeggen dat verscheidene "incidenten" mijn inschatting van bepaalde users negatief hebben beïnvloed.
quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:28 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Racisme is de norm daar, kinderen hebben hun racisme al vroeg aangeleerd van ouderen.
Had 549 en mocht niet naar vwo vanwege gedrag, wellicht terecht maar een andere buitenlander had 539 en mocht niet naar havo en Bas met 529 mocht wel 'havo proberen' terwijl 530 de ondergrens is voor vmbo en Bas dus naar kader zou moeten en bepaalde leraren hebben gezegd dat 'witten' slimmer zijn dan 'zwarten' je moet dus concluderen dat racisme daar de norm is, Amerikaanse toestanden.
Mocht bij bepaalde personen opeens niet meer over de vloer want 'zwart'. Iedereen geeft daar toe racist te zijn, en gaven mij wel eens op als 'enige goede turk'.
Waarom er daar zoveel PVV'ers zijn is een raadsel, er wonen daar bijna geen buitenlanders en degenen die dat wel doen houden zich gedeisd. Nederlandse jongeren zitten echter en masse aan ghb en coke en veel ouderen hebben een wietplantage etc.
Hoe weet je overigens dat mijn roots Afghaans zijn?
Bij interesse deel ik meer racistische incidenten, die video van Pow is representatief.
En of de docent al dan niet een hekel aan je heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Precies. Je mate van allochtoonsheid en het opleidingsniveau van je ouders speelt ook mee.
Alsof een Engelsman het Nederlands uitprobeert.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er komen niet in aftrek renten die worden betaald over schulden. Dus "ter zake van".
Maar wil je ook gewoon niet of? Ik vraag het alleen omdat ik je dat volgens mij eens zag zeggen hier, maar weet niet hoe serieus dat was.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, anderzijds is de bijstand toch ook niet meer wat het ooit was.
Ik denk dat we beter een EQ-test kunnen doen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:20 schreef Pokkelmans het volgende:
Zullen we anders gewoon een keer met z'n allen een gecertificeerde IQ test af laten nemen en de resultaten met een verklaring van de dienstdoend psycholoog uploaden? Zijn we direct van het gezeur af.
Telt dit:quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:20 schreef Pokkelmans het volgende:
Zullen we anders gewoon een keer met z'n allen een gecertificeerde IQ test af laten nemen en de resultaten met een verklaring van de dienstdoend psycholoog uploaden? Zijn we direct van het gezeur af.
Aah ik hoor het al. Islamitische basisschool.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:20 schreef Kaas- het volgende:
Ik kreeg bij m'n Cito-score enkel het advies om naar een homogebedsgenezingskamp te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |