SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Ik keek vanochtend door het raam, flink buitje, keek door het andere raam: Zonnig, droog. Extreem plaatselijk plensbuitjequote:Op dinsdag 25 april 2017 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen zitten is ook wel het devies, het is dramatisch qua weer.
Hagelbui is net weer klaar...
Het is in de tuin niet te doen als er wolken voor de zon zijn, maar met zonnetje erbij is het heerlijk. Voor de zekerheid toch maar binnen blijven plakken bij de radio.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen zitten is ook wel het devies, het is dramatisch qua weer.
Hagelbui is net weer klaar...
Nu schijnt de zon hier ook weer.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik keek vanochtend door het raam, flink buitje, keek door het andere raam: Zonnig, droog. Extreem plaatselijk plensbuitje
Buiten zitten?quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is in de tuin niet te doen als er wolken voor de zon zijn, maar met zonnetje erbij is het heerlijk. Voor de zekerheid toch maar binnen blijven plakken bij de radio.
Eind van de week komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu schijnt de zon hier ook weer.
Four seasons in one day, werd er ooit gezongen...
Da's te laat...quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eind van de week komt het helemaal goed.
Nou, niet zitten, ik most van muis de ramen lappen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Buiten zitten?
Het is hier 9,2 graden...
Dat is 3 hele graden warmer dan hierquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Buiten zitten?
Het is hier 9,2 graden...
quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, niet zitten, ik most van muis de ramen lappen.
Ja maar die regen dan?quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zag jullie al zitten in je skipak onder een dekentje...quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag jullie al zitten in je skipak onder een dekentje...
quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben hier geen budget voor regen.
Nee, mw. MM is gisteren geopereerd en ze moet wat bewegen.quote:
En dan stuur jij die gozer van je naar buiten met een emmer water?quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is 3 hele graden warmer dan hier
Oh mèn, wat een gebed zonder end ook.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mw. MM is gisteren geopereerd en ze moet wat bewegen.
Bij voorkeur doe ik dat buiten met haar, maar met dit weer is het hopeloos...
Sterkte voor jullie beidenquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het regende toch al?quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan stuur jij die gozer van je naar buiten met een emmer water?
Beestachtig...
sterkte Mad en mw MM.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit betrof haar galblaas, die is ze nu definitief kwijt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh mèn, wat een gebed zonder end ook.
Had ie eindelijk de gordijnen opengegooid?quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het regende toch al?
Was een Lucky verrassing
Kwam beneden en ik kon de zon in de achtertuin zien
Heftigquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit betrof haar galblaas, die is ze nu definitief kwijt.
Derde operatie in ruim 2 maanden was dit...
Mehquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
sterkte Mad en mw MM.
[ afbeelding ]
Dank!quote:
Ook dank...quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Meh
Drie maal is scheepsrecht enzo... dus nu hopen dat het hier bij blijft.
Sterkte!
Hoop dat jullie nu goede tijden tegemoet gaan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh snap!quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:01 schreef DevFreak het volgende:
Ik heb te veel koffie om te slapen maar heb ook een te groot slaaptekort om er op uit te gaan.
Daar hang je dan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:01 schreef DevFreak het volgende:
Ik heb te veel koffie om te slapen maar heb ook een te groot slaaptekort om er op uit te gaan.
Dat zou lief van je zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:06 schreef xBubbles het volgende:
Zal ik ook maar eens koffie voor mezelf zetten?
Die zijn echt zo hard achteruit gegaan, he...quote:
Ja ik wil het ook wel doen hoor, maar dan moet je langer reizenquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:06 schreef xBubbles het volgende:
Zal ik ook maar eens koffie voor mezelf zetten?
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:07 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Die zijn echt zo hard achteruit gegaan, he...
Ik luisterde er vroeger vaak naar, maar tegenwoordig hoef je daar gewoon echt niet meer voor de goede muziek te zijn. Ik had hem laatst aanstaan, maar het is 1 grote hoeriesloerie/negerrapzooi.
Als ik Ronnie Flex wil horen download ik de top 40 wel.
wacht, WIL jij Ronnie Flex wel horen?quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:07 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik luisterde er vroeger vaak naar, maar tegenwoordig hoef je daar gewoon echt niet meer voor de goede muziek te zijn. Ik had hem laatst aanstaan, maar het is 1 grote hoeriesloerie/negerrapzooi.
Nee.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
wacht, WIL jij Ronnie Flex wel horen?
Tja, populaire DJ's naar Radio 2 en inderdaad bagger draaien die de jeugd liever met ultracool kansloos YouTube clipje kijkt....quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:07 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ah, gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:11 schreef DevFreak het volgende:
Oh wacht, VANDAAR dat ze de zin "als je van muziek houdt, dan luister je naar 3FM" nier meer gebruiken!
waarom staan QMusic en Sky Radio zo hoog?quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:11 schreef DevFreak het volgende:
Oh wacht, VANDAAR dat ze de zin "als je van muziek houdt, dan luister je naar 3FM" nier meer gebruiken!
scherpquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:11 schreef DevFreak het volgende:
Bedrijf zenders.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
waarom staan QMusic en Sky Radio zo hoog?![]()
Met hun immer veranderende playlist
Wij ook.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoop dat jullie nu goede tijden tegemoet gaan.
Heb 1x de zender veranderd toen ik receptionist was. Van Sky Radio naar een andere zender.quote:
Discriminatie!quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb 1x de zender veranderd toen ik receptionist was. Van Sky Radio naar een andere zender.
Grote rel geworden.
Vervolgens deed iemand anders het, en daar kraaide geen haan naar.
Wat zeg je daarmee?quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb 1x de zender veranderd toen ik receptionist was. Van Sky Radio naar een andere zender.
Grote rel geworden.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij ook.
En jullie kunnen ook wel weer wat zon gebruiken...
En zitten jullie dan ook in diezelfde tuin?quote:
Die collega van je zette het natuurlijk op radio 49.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Grote rel geworden.
Hoe zet je koffie aan?quote:
Bijna, er zit alleen een raam tussen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En zitten jullie dan ook in diezelfde tuin?Anders heb je er nog niks aan.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:17 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Of je doet even niet zo lekker bijdehand maat.
ach ja, toen ie een BSN nummer van een werknemer door het bedrijf schreeuwde mocht ie snel weg. Vertrouwelijke informatie dit datquote:
Sja, dat weten theedrinkers niet natuurlijk. Geeft niet. Leave that to the professionalsquote:
De huilende rappers ook.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:26 schreef knokkels het volgende:
picket signs for my wicked rhyms, blijft leuk
Dat weet je heul niequote:
Als een Malle Dubbelklikken Diep In De Nachtquote:
Ik vind het nog steeds jammer dat ze er mee opgehouden zijn.quote:
Beste Nederlandstalige rapgroep ooit. Meesterlijk met teksten.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat ze er mee opgehouden zijn.
Ik ben geen rap fan, maar dit was toch net even anders. Zeker geen Ruk & Bef 'rap'...
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond bef-rap altijd lastig te verstaan
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond bef-rap altijd lastig te verstaan
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beste Nederlandstalige rapgroep ooit. Meesterlijk met teksten.
Opgezwolle ken ik van wat jaren later, net als de Jeugd van Tegenwoordig, maar dat was toch een heel andere stijl...quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waren er eigenlijk wel Nederlandstalige rapgroepen buiten posse om, of waren het allemaal solo artiesten?![]()
Wat weer een Noisia side project is.quote:
Onderhondenquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waren er eigenlijk wel Nederlandstalige rapgroepen buiten posse om, of waren het allemaal solo artiesten?![]()
O ja, die had je ook nog.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
jawel, White Wolf, Neuk! en die gasten uit Amersfoort met een paar letters en Opgezolle natuurlijk.
Mijn vroegere buurman had echt een shitload aan nederhop, maar ook goede oude rap/hiphop.quote:
White Wolfquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
jawel, White Wolf, Neuk! en die gasten uit Amersfoort met een paar letters en Opgezolle natuurlijk.
Dus die doet ook nog steeds actief mee.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:43 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort de meneer van Dreamer weer eens live meemaken in Carré...
Toen mocht Rap-o Clap-o ook nog...quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar White Wolf was toch wel een groep?
Dit was natuurlijk de allereerste nederhop classic
Dinand Woesthoff?quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:43 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort de meneer van Dreamer weer eens live meemaken in Carré...
Ik luister nog een keer naar Joe Bataanquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Joe Bataan. Stápels van gehad voor de verkoop.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen mocht Rap-o Clap-o ook nog...
Zanger Rodger Hodgson is solo gegaan, maar zingt nog wel het Supertramp werk.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus die doet ook nog steeds actief mee.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zonde dat ze het met een andere zanger moeten doen. Die stem hoorde echt bij de muziek die ze maakten.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zanger Rodger Hodgson is solo gegaan, maar zingt nog wel het Supertramp werk.
Andere leden van de band touren nog wel eens onder de naam Supertramp, met een andere zanger...
was dit niet iets van Kinderen Voor Kinderen?quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Gewoon een cover van AVRO's kinderkoor - klepperdeklep uit 1933
Die moesten toen nog hun 1e uitbrengenquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
was dit niet iets van Kinderen Voor Kinderen?
Daarom ga ik wel naar Rodger Hodgson en niet meer naar Supertramp.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonde dat ze het met een andere zanger moeten doen. Die stem hoorde echt bij de muziek die ze maakten.
Creedence zonder de oorspronkelijke zanger met die lekkere rauwe zang schiet niet op nee.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ga ik wel naar Rodger Hodgson en niet meer naar Supertramp.
CCR tourt ook nog, zonder John Fogerty en dat wil ik zonder hem ook niet horen...
succesquote:Op dinsdag 25 april 2017 12:46 schreef xBubbles het volgende:
Zo, nu snel naar de supermarkt voordat er weer een nieuwe hoosbui losgelaten wordt
Muis is al aan het struinen, maar het ligt niet aan Gup.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:21 schreef knokkels het volgende:
Ben je je volumeknop vergeten te beroeren, Lucky?
Daar was ik achterquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis is al aan het struinen, maar het ligt niet aan Gup.
Werkt weer. Drenthe hè.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar was ik achter![]()
Druk es op mute, have you tried turning it off and on again, alle kabels nog goed?
Maar Comic Sans, daar doen we nog steeds niet aanquote:
Ah, de voorraad plaggen was op?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De laptop van muis had radio 49 aanstaan. Die hield ermee op, althans de radio. Toen zette ik het op mijn laptop aan, maar niets te horen. Bleek dat Mixxx nog open stond.
![]()
²
Stiekem jou en Mixx de schuld geven ook hequote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stiekem jou en Mixx de schuld geven ook he
Oh ja, wacht even. Ga ik ook eens doenquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het is sowieso áltijd haar schuld en ze stond nog eens op haar gemak onder water ook.
Muis de schuld geven, of onder water staan?quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja, wacht even. Ga ik ook eens doen
Onder water staan. Muis de schuld geven, ik durf het niet hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis de schuld geven, of onder water staan?
elleuquote:
Had jij me gered dan?quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je verzopen was onder de douche joh
Gup doet zijn/haar/het best vandaagquote:
Bubbles.quote:
Ik leef nog hoor, alleen erg druk. Het is de bedoeling dat ik 20 juni hoor of ik geslaagd benquote:
Natuurlijk ben je geslaagd, wasdannouquote:Op dinsdag 25 april 2017 14:21 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik leef nog hoor, alleen erg druk. Het is de bedoeling dat ik 20 juni hoor of ik geslaagd ben
Geslaagd voor wat?quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:21 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik leef nog hoor, alleen erg druk. Het is de bedoeling dat ik 20 juni hoor of ik geslaagd ben
Op 8 en 12 mei heb ik examens op stage, dan kan ik alles inleveren de week erna. Ben namelijk maar 1,5 dag op schoolquote:Op dinsdag 25 april 2017 14:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je geslaagd, wasdannou
Heb vorig jaar juni mijn diploma MMZ 3 gehaald, en doe nu in een jaar Persoonlijk Begeleider Specifieke Doelgroepen 4quote:
powernap en dan een lekkere douchequote:Op dinsdag 25 april 2017 14:25 schreef DevFreak het volgende:
Het blijft me trouwens verbazen wat een powernap van een halfuurtje kan doen!
oeh, en welke richting wil je op?quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:27 schreef xBubbles het volgende:
Persoonlijk Begeleider Specifieke Doelgroepen 4
Oef dat is gevaarlijk!quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
powernap en dan een lekkere douche![]()
Of een powernap die ineens uitgespreid wordt over enkele uren![]()
7 uur *knokkkels wordt wakker en kijkt enigszins verwilderd om zich heen en vraagt zich af waarom hij zich op de bank bevindt![]()
Net mijn bed verschoont, slaapkamer gezogen, blijf ik op de bank liggen
Heb straks een baan in de ouderenzorg (somatiek&pg) maar wil nog wel verder kijken naar jeugdzorgquote:
Spannend.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:21 schreef xBubbles het volgende:
[..]
rit-me? Whuzzat?quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:29 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Oef dat is gevaarlijk!
Dan is je hele ritme omver.
Cool! Succesquote:Op dinsdag 25 april 2017 14:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Heb straks een baan in de ouderenzorg (somatiek&pg) maar wil nog wel verder kijken naar jeugdzorg
Geinige muziek ookquote:
Ouderdom, gebrekenquote:Op dinsdag 25 april 2017 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word wat zenuwachtig van zo'n snellere uitvoering van het origineel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Bubblesquote:
Don't worry 'bout a thing...quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ouderdom, gebreken
* knokkels maakt snel een dugout om zich te verweren tegen de honkbal die snel in aantocht is
quote:
En dan krijgen we zo Cooldown Cafe, The/DJ Stephan en De Jeugd Van Tegenwoordig...quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:44 schreef xBubbles het volgende:
Ik gooi echt van alles door elkaar, maar hé vakantie en lekker chill vandaag
Goed gelezen. En daarna tune ik weer even uit en ga wat anders doenquote:Op dinsdag 25 april 2017 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan krijgen we zo Cooldown Cafe, The/DJ Stephan en De Jeugd Van Tegenwoordig...
Dat zou ik ook hebben gezegd inderdaadquote:
Rafquote:
Is net opquote:
waheyquote:
Fijn he, wachten op de treinquote:Op dinsdag 25 april 2017 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ben er eigenlijk wel klaar meer voor vandaag, maar moet nog ruim 18 minuten en dan nog 20 minuten wachten op de trein.
Chill muziekje op, lekker in het zonnetje zitten en indien gewenst een peukje roken..quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ben er eigenlijk wel klaar meer voor vandaag, maar moet nog ruim 18 minuten en dan nog 20 minuten wachten op de trein.
Tenzij je op de sprinter wacht op een station zonder toiletquote:
Hahaquote:Op dinsdag 25 april 2017 17:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tenzij je op de sprinter wacht op een station zonder toilet
Voor 10-12 -2016 reed er altijd ook een trein om 17:44 uur. De NS vond het verstandig om die trein te schrappen.quote:
Als er zon is wel....quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Chill muziekje op, lekker in het zonnetje zitten en indien gewenst een peukje roken..
Niet roken, geen koffie..quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als er zon is wel....Roken, doe ik niet.
Dat weet ik dan weer wel: pizza!!quote:
Ow ja, pizza... Maar dan moet ik eerst deeg maken, dan lang wachten en morgen pas pizza.quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel: pizza!!Maar pas na 19:30 uur want Twan moet eerst trainen.
gewoon bestellen en ophalen. Zo doen wij dat altijd.quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ow ja, pizza... Maar dan moet ik eerst deeg maken, dan lang wachten en morgen pas pizza.
Ja maar de LuckyPizza, beter is er nietquote:Op dinsdag 25 april 2017 17:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gewoon bestellen en ophalen. Zo doen wij dat altijd.![]()
Of de verse pizza van AH. Hoef je alleen nog maar kaas en beleg op te doen.
Het is koud op het perron.
Ha, DoeDezeSymphMaarquote:Op dinsdag 25 april 2017 17:53 schreef Symphonic het volgende:
Mooi weer, lekkere ijsjes en bizarre files
we hebben meerdere goede pizzeria's! Wel zo handig.quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar de LuckyPizza, beter is er niet
De afhaalpizza hier, daar heb ik na 5 minuten weer honger van
quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:53 schreef Symphonic het volgende:
Mooi weer, lekkere ijsjes en bizarre files
* OscarMopperkont geniet niet van files hoorquote:
Het zijn ook niet zomaar files, maar bizarre files. Dat is toch wel andere koek.quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont geniet niet van files hoor
quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:04 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Het was nog middag toen je dit postte
Nou en?quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:12 schreef just me het volgende:
Door een landelijke storing in de Reisinformatiesystemen op de stations en op NS.nl
kan er geen actuele reisinformatie getoond worden.
Het is onbekend wanneer dit probleem is opgelost.
Wij houden u op de hoogte.
Je weet toch wel hoe laat de trein gaat of dat ook niet?quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:12 schreef just me het volgende:
Door een landelijke storing in de Reisinformatiesystemen op de stations en op NS.nl
kan er geen actuele reisinformatie getoond worden.
Het is onbekend wanneer dit probleem is opgelost.
Wij houden u op de hoogte.
quote:
ja maar hij weet niet waar ik naar toe moetquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:17 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Oscar biedt aan om je op te komen halen en naar huis te brengen
Morgen is woensdag, en aangezien Oscar ook oog voor detail heeftquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:18 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar hij weet niet waar ik naar toe moet
Nope, je hebt het over kabouter en niet over kabouterSquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Morgen is woensdag, en aangezien Oscar ook oog voor detail heeft, gokt Oscar dat je naar de kabouter in Hilversum gaat.
Win ik nu een tankcard?
quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:23 schreef Tuned22 het volgende:
Bijpassend deuntje en een clip die Oscar vast wel kan waarderen
quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, je hebt het over kabouter en niet over kabouterS
Ik ga zeer zeker niet kommaneuken, ik ga de keuken inquote:
Voedsel regelen. Goed plan wel.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zeer zeker niet kommaneuken, ik ga de keuken in
Succes Woukequote:Op dinsdag 25 april 2017 18:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zeer zeker niet kommaneuken, ik ga de keuken in
voor alle duidelijkheid, ik regel mijn eigen voedsel hoorquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Voedsel regelen. Goed plan wel.
Ielleffunquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zegt even hallo
Druk, druk ineens.... vanavond weer een vergadering waar ik totaal geen zin in heb.
Die eerste is een i voor alle duidelijkheid, er staat anders iets heel raarsquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:33 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ielleffun![]()
Dat wordt dan een zinloze vergadering
quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zegt even hallo
Druk, druk ineens.... vanavond weer een vergadering waar ik totaal geen zin in heb.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:33 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ielleffun![]()
Dat wordt dan een zinloze vergadering
Nice...... smakelijk!quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan nu al eten, de training van Twan gaat niet door.de trainer was het vergeten door te geven aan ons, Twan was al bij de club. Twan zit nog niet in de groepsapp. Is bij zijn nieuwe team.
Bang voor de zon die trainer? Wel fijn voor jou, maar dat niet afmeldenquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan nu al eten, de training van Twan gaat niet door.de trainer was het vergeten door te geven aan ons, Twan was al bij de club. Twan zit nog niet in de groepsapp. Is bij zijn nieuwe team.
Ik denk te weinig spelers ivm vakantie.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bang voor de zon die trainer? Wel fijn voor jou, maar dat niet afmelden
Oh ja vakantie, niet aan gedachtquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk te weinig spelers ivm vakantie.
Tja kan gebeuren. Twan zit sinds kort in dat team en hij zat nog niet in de groepsapp en de trainer was vergeten mij apart te appen.
Die trainer heeft overduidelijk geen oog voor detailquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk te weinig spelers ivm vakantie.
Tja kan gebeuren. Twan zit sinds kort in dat team en hij zat nog niet in de groepsapp en de trainer was vergeten mij apart te appen.
Julianadorp heeft grotererererererere trekkersquote:
Dus binnenkort vakantie.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:21 schreef DevFreak het volgende:
Zo, ik ben helemaal blij. Heb net een vlucht geboekt naar de UK. Kan ik mijn vriend eindelijk weer zien.
Voor drie dagen.
Ik ga er voor het eerst heen, dus stiekem wel een beetje jaquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus binnenkort vakantie.
Dat is niet verkeerd.
Al ging je voor de 10e keer.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:22 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik ga er voor het eerst heen, dus stiekem wel een beetje ja
The UKquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:21 schreef DevFreak het volgende:
Zo, ik ben helemaal blij. Heb net een vlucht geboekt naar de UK. Kan ik mijn vriend eindelijk weer zien.
Voor drie dagen.
Gewoon bij mijn partner zijn is al vakantie in deze contextquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Al ging je voor de 10e keer.
Vakantie is vakantie.
Ik weet nu waar je huwelijksreis naartoe gaat.quote:
Wanneer er ooit een huwelijksreis komtquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nu waar je huwelijksreis naartoe gaat.
Vertel?quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Wanneer er ooit een huwelijksreis komt
Haha, dan moet ik eerst trouwen. Dat willen m'n vriend en ik wel, maar niet nuquote:
Je bent nog steeds samen toch?quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Wanneer er ooit een huwelijksreis komt
Jup, still going strong!quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent nog steeds samen toch?
Dan komt dat vast binnen 10 jaar goed.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jup, still going strong!
Het heeft ook geen haast hoor
Trouwen is ook maar een formaliteitquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jup, still going strong!
Het heeft ook geen haast hoor
Als hij er ook zo over denkt, komt dat vast goed.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:31 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Trouwen is ook maar een formaliteit
alhoewel
ik zou het denk ik wel willen met hem over een paar jaar
Even gecorrigeerd.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:33 schreef xBubbles het volgende:
Ik ben sowieso niet van een groot feest met receptie en meuk. Wat mij betreft mag het gewoon klein met ouders en eventueel goede vrienden/vriendinnen en Melting.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Even gecorrigeerd.
Dat is aardig van je Bubbles.
tof!quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:21 schreef DevFreak het volgende:
Voor drie dagen.
KJOET.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:31 schreef DevFreak het volgende:
[..]
alhoewel
hij durft wel héquote:
ja?quote:
Wanneer ga je weer eens draaien?quote:
Succes! 👍🏼quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:43 schreef Melting het volgende:
Zo.... en nu douchen en daarna foto's voor de cursus sorteren.
dit weekend niet maar die eropquote:
Deal!quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dit weekend niet maar die eropis de bedoeling
met hem ?quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:31 schreef DevFreak het volgende:
[..]
alhoewel
Bubblesssquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |