SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Ik keek vanochtend door het raam, flink buitje, keek door het andere raam: Zonnig, droog. Extreem plaatselijk plensbuitjequote:Op dinsdag 25 april 2017 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen zitten is ook wel het devies, het is dramatisch qua weer.
Hagelbui is net weer klaar...
Het is in de tuin niet te doen als er wolken voor de zon zijn, maar met zonnetje erbij is het heerlijk. Voor de zekerheid toch maar binnen blijven plakken bij de radio.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen zitten is ook wel het devies, het is dramatisch qua weer.
Hagelbui is net weer klaar...
Nu schijnt de zon hier ook weer.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik keek vanochtend door het raam, flink buitje, keek door het andere raam: Zonnig, droog. Extreem plaatselijk plensbuitje
Buiten zitten?quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is in de tuin niet te doen als er wolken voor de zon zijn, maar met zonnetje erbij is het heerlijk. Voor de zekerheid toch maar binnen blijven plakken bij de radio.
Eind van de week komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu schijnt de zon hier ook weer.
Four seasons in one day, werd er ooit gezongen...
Da's te laat...quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eind van de week komt het helemaal goed.
Nou, niet zitten, ik most van muis de ramen lappen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Buiten zitten?
Het is hier 9,2 graden...
Dat is 3 hele graden warmer dan hierquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Buiten zitten?
Het is hier 9,2 graden...
quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, niet zitten, ik most van muis de ramen lappen.
Ja maar die regen dan?quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zag jullie al zitten in je skipak onder een dekentje...quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag jullie al zitten in je skipak onder een dekentje...
quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben hier geen budget voor regen.
Nee, mw. MM is gisteren geopereerd en ze moet wat bewegen.quote:
En dan stuur jij die gozer van je naar buiten met een emmer water?quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is 3 hele graden warmer dan hier
Oh mèn, wat een gebed zonder end ook.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mw. MM is gisteren geopereerd en ze moet wat bewegen.
Bij voorkeur doe ik dat buiten met haar, maar met dit weer is het hopeloos...
Sterkte voor jullie beidenquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het regende toch al?quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan stuur jij die gozer van je naar buiten met een emmer water?
Beestachtig...
sterkte Mad en mw MM.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit betrof haar galblaas, die is ze nu definitief kwijt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh mèn, wat een gebed zonder end ook.
Had ie eindelijk de gordijnen opengegooid?quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het regende toch al?
Was een Lucky verrassing
Kwam beneden en ik kon de zon in de achtertuin zien
Heftigquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit betrof haar galblaas, die is ze nu definitief kwijt.
Derde operatie in ruim 2 maanden was dit...
Mehquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
sterkte Mad en mw MM.
[ afbeelding ]
Dank!quote:
Ook dank...quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Meh
Drie maal is scheepsrecht enzo... dus nu hopen dat het hier bij blijft.
Sterkte!
Hoop dat jullie nu goede tijden tegemoet gaan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh snap!quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:01 schreef DevFreak het volgende:
Ik heb te veel koffie om te slapen maar heb ook een te groot slaaptekort om er op uit te gaan.
Daar hang je dan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:01 schreef DevFreak het volgende:
Ik heb te veel koffie om te slapen maar heb ook een te groot slaaptekort om er op uit te gaan.
Dat zou lief van je zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:06 schreef xBubbles het volgende:
Zal ik ook maar eens koffie voor mezelf zetten?
Die zijn echt zo hard achteruit gegaan, he...quote:
Ja ik wil het ook wel doen hoor, maar dan moet je langer reizenquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:06 schreef xBubbles het volgende:
Zal ik ook maar eens koffie voor mezelf zetten?
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:07 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Die zijn echt zo hard achteruit gegaan, he...
Ik luisterde er vroeger vaak naar, maar tegenwoordig hoef je daar gewoon echt niet meer voor de goede muziek te zijn. Ik had hem laatst aanstaan, maar het is 1 grote hoeriesloerie/negerrapzooi.
Als ik Ronnie Flex wil horen download ik de top 40 wel.
wacht, WIL jij Ronnie Flex wel horen?quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:07 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik luisterde er vroeger vaak naar, maar tegenwoordig hoef je daar gewoon echt niet meer voor de goede muziek te zijn. Ik had hem laatst aanstaan, maar het is 1 grote hoeriesloerie/negerrapzooi.
Nee.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
wacht, WIL jij Ronnie Flex wel horen?
Tja, populaire DJ's naar Radio 2 en inderdaad bagger draaien die de jeugd liever met ultracool kansloos YouTube clipje kijkt....quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:07 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ah, gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:11 schreef DevFreak het volgende:
Oh wacht, VANDAAR dat ze de zin "als je van muziek houdt, dan luister je naar 3FM" nier meer gebruiken!
waarom staan QMusic en Sky Radio zo hoog?quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:11 schreef DevFreak het volgende:
Oh wacht, VANDAAR dat ze de zin "als je van muziek houdt, dan luister je naar 3FM" nier meer gebruiken!
scherpquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:11 schreef DevFreak het volgende:
Bedrijf zenders.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
waarom staan QMusic en Sky Radio zo hoog?![]()
Met hun immer veranderende playlist
Wij ook.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoop dat jullie nu goede tijden tegemoet gaan.
Heb 1x de zender veranderd toen ik receptionist was. Van Sky Radio naar een andere zender.quote:
Discriminatie!quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb 1x de zender veranderd toen ik receptionist was. Van Sky Radio naar een andere zender.
Grote rel geworden.
Vervolgens deed iemand anders het, en daar kraaide geen haan naar.
Wat zeg je daarmee?quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb 1x de zender veranderd toen ik receptionist was. Van Sky Radio naar een andere zender.
Grote rel geworden.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij ook.
En jullie kunnen ook wel weer wat zon gebruiken...
En zitten jullie dan ook in diezelfde tuin?quote:
Die collega van je zette het natuurlijk op radio 49.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Grote rel geworden.
Hoe zet je koffie aan?quote:
Bijna, er zit alleen een raam tussen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En zitten jullie dan ook in diezelfde tuin?Anders heb je er nog niks aan.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:17 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Of je doet even niet zo lekker bijdehand maat.
ach ja, toen ie een BSN nummer van een werknemer door het bedrijf schreeuwde mocht ie snel weg. Vertrouwelijke informatie dit datquote:
Sja, dat weten theedrinkers niet natuurlijk. Geeft niet. Leave that to the professionalsquote:
De huilende rappers ook.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:26 schreef knokkels het volgende:
picket signs for my wicked rhyms, blijft leuk
Dat weet je heul niequote:
Als een Malle Dubbelklikken Diep In De Nachtquote:
Ik vind het nog steeds jammer dat ze er mee opgehouden zijn.quote:
Beste Nederlandstalige rapgroep ooit. Meesterlijk met teksten.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat ze er mee opgehouden zijn.
Ik ben geen rap fan, maar dit was toch net even anders. Zeker geen Ruk & Bef 'rap'...
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond bef-rap altijd lastig te verstaan
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond bef-rap altijd lastig te verstaan
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beste Nederlandstalige rapgroep ooit. Meesterlijk met teksten.
Opgezwolle ken ik van wat jaren later, net als de Jeugd van Tegenwoordig, maar dat was toch een heel andere stijl...quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waren er eigenlijk wel Nederlandstalige rapgroepen buiten posse om, of waren het allemaal solo artiesten?![]()
Wat weer een Noisia side project is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |