waheyquote:
Fijn he, wachten op de treinquote:Op dinsdag 25 april 2017 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ben er eigenlijk wel klaar meer voor vandaag, maar moet nog ruim 18 minuten en dan nog 20 minuten wachten op de trein.
Chill muziekje op, lekker in het zonnetje zitten en indien gewenst een peukje roken..quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ben er eigenlijk wel klaar meer voor vandaag, maar moet nog ruim 18 minuten en dan nog 20 minuten wachten op de trein.
Tenzij je op de sprinter wacht op een station zonder toiletquote:
Hahaquote:Op dinsdag 25 april 2017 17:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tenzij je op de sprinter wacht op een station zonder toilet
Voor 10-12 -2016 reed er altijd ook een trein om 17:44 uur. De NS vond het verstandig om die trein te schrappen.quote:
Als er zon is wel....quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Chill muziekje op, lekker in het zonnetje zitten en indien gewenst een peukje roken..
Niet roken, geen koffie..quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als er zon is wel....Roken, doe ik niet.
Dat weet ik dan weer wel: pizza!!quote:
Ow ja, pizza... Maar dan moet ik eerst deeg maken, dan lang wachten en morgen pas pizza.quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel: pizza!!Maar pas na 19:30 uur want Twan moet eerst trainen.
gewoon bestellen en ophalen. Zo doen wij dat altijd.quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ow ja, pizza... Maar dan moet ik eerst deeg maken, dan lang wachten en morgen pas pizza.
Ja maar de LuckyPizza, beter is er nietquote:Op dinsdag 25 april 2017 17:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gewoon bestellen en ophalen. Zo doen wij dat altijd.![]()
Of de verse pizza van AH. Hoef je alleen nog maar kaas en beleg op te doen.
Het is koud op het perron.
Ha, DoeDezeSymphMaarquote:Op dinsdag 25 april 2017 17:53 schreef Symphonic het volgende:
Mooi weer, lekkere ijsjes en bizarre files
we hebben meerdere goede pizzeria's! Wel zo handig.quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar de LuckyPizza, beter is er niet
De afhaalpizza hier, daar heb ik na 5 minuten weer honger van
quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:53 schreef Symphonic het volgende:
Mooi weer, lekkere ijsjes en bizarre files
* OscarMopperkont geniet niet van files hoorquote:
Het zijn ook niet zomaar files, maar bizarre files. Dat is toch wel andere koek.quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont geniet niet van files hoor
quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:04 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Het was nog middag toen je dit postte
Nou en?quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:12 schreef just me het volgende:
Door een landelijke storing in de Reisinformatiesystemen op de stations en op NS.nl
kan er geen actuele reisinformatie getoond worden.
Het is onbekend wanneer dit probleem is opgelost.
Wij houden u op de hoogte.
Je weet toch wel hoe laat de trein gaat of dat ook niet?quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:12 schreef just me het volgende:
Door een landelijke storing in de Reisinformatiesystemen op de stations en op NS.nl
kan er geen actuele reisinformatie getoond worden.
Het is onbekend wanneer dit probleem is opgelost.
Wij houden u op de hoogte.
quote:
ja maar hij weet niet waar ik naar toe moetquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:17 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Oscar biedt aan om je op te komen halen en naar huis te brengen
Morgen is woensdag, en aangezien Oscar ook oog voor detail heeftquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:18 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar hij weet niet waar ik naar toe moet
Nope, je hebt het over kabouter en niet over kabouterSquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Morgen is woensdag, en aangezien Oscar ook oog voor detail heeft, gokt Oscar dat je naar de kabouter in Hilversum gaat.
Win ik nu een tankcard?
quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:23 schreef Tuned22 het volgende:
Bijpassend deuntje en een clip die Oscar vast wel kan waarderen
quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, je hebt het over kabouter en niet over kabouterS
Ik ga zeer zeker niet kommaneuken, ik ga de keuken inquote:
Voedsel regelen. Goed plan wel.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zeer zeker niet kommaneuken, ik ga de keuken in
Succes Woukequote:Op dinsdag 25 april 2017 18:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zeer zeker niet kommaneuken, ik ga de keuken in
voor alle duidelijkheid, ik regel mijn eigen voedsel hoorquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Voedsel regelen. Goed plan wel.
Ielleffunquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zegt even hallo
Druk, druk ineens.... vanavond weer een vergadering waar ik totaal geen zin in heb.
Die eerste is een i voor alle duidelijkheid, er staat anders iets heel raarsquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:33 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ielleffun![]()
Dat wordt dan een zinloze vergadering
quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zegt even hallo
Druk, druk ineens.... vanavond weer een vergadering waar ik totaal geen zin in heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |