SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ja hoor! Dagje werken vandaag. Morgen ook trouwens, dan naar Leeuwarden.quote:
AH meerdere locaties, fijnquote:Op maandag 24 april 2017 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hoor! Dagje werken vandaag. Morgen ook trouwens, dan naar Leeuwarden.
Met jou ook?
quote:
quote:
#teamtheequote:
als jij blij bent is het goedquote:Op maandag 24 april 2017 09:53 schreef DevFreak het volgende:
Ik heb een kaartje bemachtigd voor de Guardians
Ik doe een bakkie mee...quote:Op maandag 24 april 2017 09:48 schreef just me het volgende:
#team koffie
[ afbeelding ][ afbeelding ]
oh geen bedoeling hoorquote:
geniet van je koffiequote:
quote:Op maandag 24 april 2017 12:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allebei lekker. Zeker met een broodje pindakaas erbij.
Oh my. Ik was net even bij mijn oom om wat op te halen en zag toen dat zijn vinger helemaal open lag... Bah zeg.. Staat zowat op het punt te ontsteken maar een pleister is al te veelquote:Op maandag 24 april 2017 12:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik sneed net met het broodmes in mijn vinger, dus ik doe een broodje bloedworst...
Moet ik je op het rooster gooien?quote:Op maandag 24 april 2017 14:53 schreef DevFreak het volgende:
Ik heb vanavond wel zin om wat plaatjes te draaien trouwens.
Ja doe maar om half 7quote:Op maandag 24 april 2017 15:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moet ik je op het rooster gooien?
* OscarMopperkont steekt de kooltjes alvast aan....
Tot half 9?quote:
Je staat er op.quote:
quote:Op maandag 24 april 2017 17:37 schreef Symphonic het volgende:
Saluti di bongiorno de playa Gardarivideci
jullie zijn dus goed aangekomen!quote:Op maandag 24 april 2017 17:37 schreef Symphonic het volgende:
Saluti di bongiorno de playa Gardarivideci
Zelfde soort muziek als gisterenquote:Op maandag 24 april 2017 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Winterslaap denk ik.Wat ga je draaien, Dev? Of weet je het nog niet.
quote:Op maandag 24 april 2017 18:23 schreef DevFreak het volgende:
[..]
je vind het ook lekker om te luisteren?
Ken het euvel. Met een rete trage upload en draadloos zitten, geeft hier regelmatig problemen met draaien.quote:
lekker muziekje om gewoon lui onderuit te hangen!quote:
Hé you lucky bastardquote:
Doe nog een bak mee hoor. Is FOK! zo traag op het moment, of ben ik zelf weer eens schuldig?quote:
Bij mij niet traag !quote:Op maandag 24 april 2017 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe nog een bak mee hoor. Is FOK! zo traag op het moment, of ben ik zelf weer eens schuldig?
Dan zal het wel straf zijn van online.nl, omdat ik hun abo niet meer af wil nemen.quote:
wat een boeven! ga jij overstappen naar een provider die sneller isquote:Op maandag 24 april 2017 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal het wel straf zijn van online.nl, omdat ik hun abo niet meer af wil nemen.
quote:Op maandag 24 april 2017 19:03 schreef just me het volgende:
[..]
wat een boeven! ga jij overstappen naar een provider die sneller is
quote:Op maandag 24 april 2017 19:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Moet ineens een derde meer betalen!
![]()
Binnenkort dus razendsnel radio 49 luisteren, wel drie keer zo snel.
moeten de DJ"s ook sneller draaien danquote:Op maandag 24 april 2017 19:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Moet ineens een derde meer betalen!
![]()
Binnenkort dus razendsnel radio 49 luisteren, wel drie keer zo snel.
Dan beschadigd mijn vinyl!quote:Op maandag 24 april 2017 19:08 schreef just me het volgende:
[..]
moeten de DJ"s ook sneller draaien dan
Nee joh, gekkie! Juist langzamer.quote:Op maandag 24 april 2017 19:08 schreef just me het volgende:
[..]
moeten de DJ"s ook sneller draaien dan
Dat mis ik ook nog steeds.quote:Op maandag 24 april 2017 19:10 schreef just me het volgende:
voorzichtig met Vinyl
![]()
alhoewel die krassen in mijn oud vinyl heeft ook wel wat
Ik ga van de week maar eens een vinyl luister dagje inlassenquote:
quote:Op maandag 24 april 2017 19:10 schreef just me het volgende:
voorzichtig met Vinyl
![]()
alhoewel die krassen in mijn oud vinyl heeft ook wel wat
Vrijdag vinyldag bij Radio 2quote:
Morgen vinyldag bij just mequote:
quote:Op maandag 24 april 2017 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Magnetronvoer in 60...50...40...30 seconden...
Voerde net ook een ping uit, maar niet met magnetron. Eet smakelijk!quote:Op maandag 24 april 2017 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Magnetronvoer in 60...50...40...30 seconden...
The machine goes 'Ping'!quote:Op maandag 24 april 2017 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voerde net ook een ping uit, maar niet met magnetron. Eet smakelijk!
Kan erg lekker zijn op z'n tijd.quote:Op maandag 24 april 2017 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The machine goes 'Ping'!
Dank, het zijn maar eenvoudige bapao'tjes...
En al je ellende er ook bij kan 'zingen'...quote:Op maandag 24 april 2017 19:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch leuk als je zo op een gitaar kan pokkelen.
Ja, daar typ je wat.quote:Op maandag 24 april 2017 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En al je ellende er ook bij kan 'zingen'...
Ja, gezellig zo'n nep Spanjaard aan je tafel die dan heel romantisch staat te kwelen...quote:Op maandag 24 april 2017 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, daar typ je wat.Wie kent ze niet, al is het maar van een vakantie, of erger: tijdens het uit eten gaan.
quote:Op maandag 24 april 2017 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, gezellig zo'n nep Spanjaard aan je tafel die dan heel romantisch staat te kwelen...
Daarom mijd ik Turkse restaurants. Daar hebben ze buikdanseressen aan tafel...
quote:Op maandag 24 april 2017 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, gezellig zo'n nep Spanjaard aan je tafel die dan heel romantisch staat te kwelen...
Daarom mijd ik Turkse restaurants. Daar hebben ze buikdanseressen aan tafel...
* MaryMouse bergt viool en rozen weer opquote:Op maandag 24 april 2017 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die buikdanseres vind ik niet zo heul erg.
Van die gasten die met 'muziek' én rozen aan komen schijten.
![]()
ow en dan voel je je verplicht om rozen voor je vriendin te kopenquote:Op maandag 24 april 2017 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
quote:Op maandag 24 april 2017 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
ow en dan voel je je verplicht om rozen voor je vriendin te kopen![]()
ik heb ook nog ergens een gedroogde roos liggen, maar ook weg
quote:Op maandag 24 april 2017 19:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse bergt viool en rozen weer op
a rose a day keeps a new lover awayquote:Op maandag 24 april 2017 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Oh, er hangen hier nog rozen op zolder.
buikschudden bedoel je?quote:
met de muiscam aanquote:
Vergeet de Polaroid fotografen van vroeger niet die je gezellig met je dame op de kiek wilde zetten.quote:Op maandag 24 april 2017 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
King King klinkt zeer OKquote:Op maandag 24 april 2017 19:37 schreef DevFreak het volgende:
Ik heb deze gisteren ook gedraaid maar volgens mij viel deze wel aardig in de smaak
Verhip ja, die herinner ik mij nogquote:Op maandag 24 april 2017 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergeet de Polaroid fotografen van vroeger niet die je gezellig met je dame op de kiek wilde zetten.
Die in het dagelijks leven soms je dame niet was, maar dat boeide ze niet...
In Amsterdam rondom het Leidseplein had je Alex, een zuiderlijk type.
Die kwam je soms 6 keer op een avond tegen. Zonneklep met knipperende led lampjes er op en een Polaroid camera op z'n buik. Voor 10 gulden maakte hij een foto. Sommige betaalde hem zonder foto, als hij maar opdonderde...
Muis zal 'm wel kennen...
10 gulden! Die moet honderden per dag hebben binnen geharkt.quote:Op maandag 24 april 2017 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergeet de Polaroid fotografen van vroeger niet die je gezellig met je dame op de kiek wilde zetten.
Die in het dagelijks leven soms je dame niet was, maar dat boeide ze niet...
In Amsterdam rondom het Leidseplein had je Alex, een zuiderlijk type.
Die kwam je soms 6 keer op een avond tegen. Zonneklep met knipperende led lampjes er op en een Polaroid camera op z'n buik. Voor 10 gulden maakte hij een foto. Sommige betaalde hem zonder foto, als hij maar opdonderde...
Muis zal 'm wel kennen...
Het klinkt allemaal bijzonder prettig.quote:Op maandag 24 april 2017 19:37 schreef DevFreak het volgende:
Ik heb deze gisteren ook gedraaid maar volgens mij viel deze wel aardig in de smaak
Ik kan helaas geen foto van 'm zelf vinden, wat een type was dat...quote:Op maandag 24 april 2017 19:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip ja, die herinner ik mij nog
Markant typetje was dat
Ongetwijfeld, hij liep alle restaurants plat...quote:Op maandag 24 april 2017 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
10 gulden! Die moet honderden per dag hebben binnen geharkt.
Niet nodig toch?quote:Op maandag 24 april 2017 19:45 schreef DevFreak het volgende:
**Houdt vinger boven de Delete knop gereed
quote:Op maandag 24 april 2017 19:46 schreef DevFreak het volgende:
[..]
In het duits, hallo zeg, kost me 14 MB aan pure bagger
Ik drukte op de verkeerde knopquote:Op maandag 24 april 2017 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Enig idee hoe het komt, nee waarschijnlijk?
Ik ben onschuldigquote:
quote:Op maandag 24 april 2017 19:56 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik drukte op de verkeerde knop
Het internet kan ik even niet de schuld geven!
Dit nummer hoorde ik de afgelopen paar weken een keer of 6.quote:Op maandag 24 april 2017 19:59 schreef DevFreak het volgende:
Ik moet toegeven: het blijft moeilijk op tijd de juiste aansluiting te vinden voor een plaat!
Norman bedoel je?quote:Op maandag 24 april 2017 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit nummer hoorde ik de afgelopen paar weken een keer of 6.
Dat valt dan nog meequote:Op maandag 24 april 2017 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit nummer hoorde ik de afgelopen paar weken een keer of 6.
Norman dusquote:
greenbaum is achternaamquote:Op maandag 24 april 2017 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, is Jesus zijn achternaam. Nooit geweten.
ja, de reis ging op wat vertraging na heel voorspoedig.quote:
quote:Op maandag 24 april 2017 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, de reis ging op wat vertraging na heel voorspoedig.
Veel sneeuw onderweg gezien. En een hoteleigenaar die ons heen vaas wilde verkopen..
het is prachtig hier, alleen die taalquote:Op maandag 24 april 2017 20:10 schreef just me het volgende:
[..]![]()
hebben jullie nog niet genoeg vazen
![]()
![]()
de taal der liefde is toch internationaalquote:Op maandag 24 april 2017 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is prachtig hier, alleen die taal![]()
Questo è abbastanza vero, ma non ci porta la cameriera poi di nuovo nessun culo diquote:Op maandag 24 april 2017 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
de taal der liefde is toch internationaal
heb ik iets gemist? Ik ben ondertussen de was aan het vouwenquote:Op maandag 24 april 2017 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou mensen, als jullie het liever steeds over andere dingen hebben, dat is jammer, maar mij prima. Doeg weer!
Ik denk dat iedereen erover heen gelezen heeft....quote:Op maandag 24 april 2017 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als er verder geen gegadigden zijn, dan wil ik achter Dev aan graag 2 uurtjes draaien.
Heyquote:
Kom net binnen.quote:Op maandag 24 april 2017 20:22 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Hey
Hebben jullie trouwens wel wat nieuwe muziek voorbij horen komen of is alles wat ik draai al bekend?
voor mij veel onbekend maar dat maakt niet onbemindquote:Op maandag 24 april 2017 20:22 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Hey
Hebben jullie trouwens wel wat nieuwe muziek voorbij horen komen of is alles wat ik draai al bekend?
Dit klinkt niet echt nieuw.quote:Op maandag 24 april 2017 20:24 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ik was aan het broadcasten naar iedereen
waar kom je vandaan dan?quote:Op maandag 24 april 2017 20:28 schreef Stien_Struis het volgende:
Naast Ali de shoarmaboer zit een kroeg en daar draaien ze deze muziek altijd.
Parkweg in Ede moet je zijn dan.quote:
Jammer dat ik zo ver weg woonquote:Op maandag 24 april 2017 20:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Parkweg in Ede moet je zijn dan.
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op maandag 24 april 2017 20:35 schreef just me het volgende:
dank voor je muziekjes
![]()
* just me gaat afsluiten en luieren
ow... whut?quote:Op maandag 24 april 2017 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou mensen, als jullie het liever steeds over andere dingen hebben, dat is jammer, maar mij prima. Doeg weer!
Hier dan:quote:Op maandag 24 april 2017 20:56 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Geen blues meer te bekennen natuurlijk.
Ben ik te laat?quote:Op maandag 24 april 2017 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als er verder geen gegadigden zijn, dan wil ik achter Dev aan graag 2 uurtjes draaien.
Ja, dat dacht ik ook. 18.30 is voor mij meestal net te vroeg. En kennelijk is Lucky toch niet daarna gaan draaien.quote:
Die had geen zin in een theekransje geloof ik.quote:Op maandag 24 april 2017 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. 18.30 is voor mij meestal net te vroeg. En kennelijk is Lucky toch niet daarna gaan draaien.
Jammer. Dan ga ik maar eens kijken wat Gup vanavond te bieden heeft.quote:Op maandag 24 april 2017 21:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die had geen zin in een theekransje geloof ik.
De lange lijsten zijn aardig uitgedund.quote:Op maandag 24 april 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Jammer. Dan ga ik maar eens kijken wat Gup vanavond te bieden heeft.
Ik heb twee verzoekjes gedaan. Ben benieuwd.quote:Op maandag 24 april 2017 21:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De lange lijsten zijn aardig uitgedund.
Hij moet altijd ff nadenken, een jukebox is sneller.quote:Op maandag 24 april 2017 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb twee verzoekjes gedaan. Ben benieuwd.
Ach, ik heb geen haast. Nu hoef ik nergens meer heen.quote:Op maandag 24 april 2017 21:23 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hij moet altijd ff nadenken, een jukebox is sneller.
En daar is mijn eerste verzoek al. Zo'n 10 minuten heeft het geduurd.quote:Op maandag 24 april 2017 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen haast. Nu hoef ik nergens meer heen.
Nee hoor, maar het was de zóveelste keer dat er geen reactie op kwam, terwijl mensen wel door blijven posten over zaken die niets met de radio te maken hebben. Wat Stien postte dus.quote:
Jammer. Ik hoop dat je de moed niet op hebt gegeven.quote:Op maandag 24 april 2017 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het was de zóveelste keer dat er geen reactie op kwam, terwijl mensen wel door blijven posten over zaken die niets met de radio te maken hebben. Wat Stien postte dus.
Nee hoor, ik wil best draaien, graag zelfs.quote:Op maandag 24 april 2017 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Jammer. Ik hoop dat je de moed niet op hebt gegeven.
quote:Op maandag 24 april 2017 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil best draaien, graag zelfs.
Ok, roept u maar hoe laat.quote:Op maandag 24 april 2017 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil best draaien, graag zelfs.
21:35 - 23:35 Lucky2Bastard in de lucht.quote:Op maandag 24 april 2017 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, Stien! Wat mij betreft kan ie hoor.
Hij duurt 20 minuten?quote:Op maandag 24 april 2017 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je. Hoop dat je het lekker blíjft vinden.
Yep precies diequote:
Dat is een hele goede match met die ouwe knakker ja.quote:Op maandag 24 april 2017 21:43 schreef Stien_Struis het volgende:
The Orb met Lee Perry samen is wel geniaal.
Jong van geest en zo gek als een deur maar toch ook weer niet.quote:Op maandag 24 april 2017 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een hele goede match met die ouwe knakker ja.
Ja precies en vette pret hebben, plus gewoon nog optreden op die leeftijd. Onvoorstelbaar die man.quote:Op maandag 24 april 2017 21:45 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Jong van geest en zo gek als een deur maar toch ook weer niet.
quote:Op maandag 24 april 2017 21:46 schreef livelink het volgende:
Snel doorposten, want ik word een beetje gek van de gif van OscarMopperkont.
Ik dacht dat Stien het over jou hadquote:Op maandag 24 april 2017 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies en vette pret hebben, plus gewoon nog optreden op die leeftijd. Onvoorstelbaar die man.
En Zwitserse gravin aan de haak geslagen.quote:Op maandag 24 april 2017 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies en vette pret hebben, plus gewoon nog optreden op die leeftijd. Onvoorstelbaar die man.
Lucky is nog een jonkie.quote:Op maandag 24 april 2017 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat Stien het over jou had
Lucky is ook nog jong van geest én prettig gestoordquote:Op maandag 24 april 2017 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat Stien het over jou had
quote:Op maandag 24 april 2017 21:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
En Zwitserse gravin aan de haak geslagen.
Misschien maar goed dat ie in 'goede' handen is, want hij is zo maf als 14 deuren.quote:Op maandag 24 april 2017 21:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Da's de manager, pittige tante hoor.
Doet ie best wel goed.quote:Op maandag 24 april 2017 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien maar goed dat ie in 'goede' handen is, want hij is zo maf als 14 deuren.
quote:
Die is niet onaardig strakgetrokken nee.quote:Op maandag 24 april 2017 21:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Doet ie best wel goed.
[ afbeelding ]
En deze tunes passen er helemaal bij.
Ik had weer duidelijk een totaal verkeerd beeld bij een Zwitserse gravinquote:Op maandag 24 april 2017 21:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Doet ie best wel goed.
[ afbeelding ]
En deze tunes passen er helemaal bij.
Oscarquote:
Ik had er ook een wat ander beeld bijquote:Op maandag 24 april 2017 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had weer duidelijk een totaal verkeerd beeld bij een Zwitserse gravin
Dacht aan tiara's met diamanten en zo.
Dit zijn lekkere 'on the road' tunes
Keiharde zakenmuts.quote:Op maandag 24 april 2017 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had weer duidelijk een totaal verkeerd beeld bij een Zwitserse gravin
Tof nummer hoor.quote:Op maandag 24 april 2017 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze maar even voor Stien, om af te kicken.
Muissiequote:
Regenachtigquote:Op maandag 24 april 2017 22:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Muissie![]()
Muissie![]()
Muissie![]()
Hoe is het daar?
Ik kan niet stil zitten bij deze muziek.quote:
Daar heb ik ook 'last' van.quote:Op maandag 24 april 2017 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan niet stil zitten bij deze muziek.
quote:Op maandag 24 april 2017 22:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik net op en neer naar de koelkast.
quote:Op maandag 24 april 2017 22:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik net op en neer naar de koelkast.
Bedankt!quote:
Ah boembawee, Ah boembawee?quote:Op maandag 24 april 2017 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bedankt!Nu moet ik een paar nummers aan elkaar zien te rijgen die qua melodie niet bij elkaar passen. Lachen.
Ik vergeet altijd dat er tegenwoordig een dranksmiley is. Daarom gebruik ik dezequote:
Maakt mij niet uit hoor. Deze is wel lekker vrolijkquote:Op maandag 24 april 2017 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bedankt!Nu moet ik een paar nummers aan elkaar zien te rijgen die qua melodie niet bij elkaar passen. Lachen.
Goed op de VU meters letten.quote:Op maandag 24 april 2017 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar jequote:Op maandag 24 april 2017 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat er tegenwoordig een dranksmiley is. Daarom gebruik ik dezenog altijd als alternatief. en omdat ik niet weet waar ik hem anders voor kan gebruiken
quote:Op maandag 24 april 2017 22:20 schreef livelink het volgende:
Oh ja, dit was inderdaad niet een hele logische overgang.
Die had ik nog niet eens bedachtquote:Op maandag 24 april 2017 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar jevoor zou moeten gebruiken. Behalve als ene Rudolph misschien langs komt?
Hier kun je ook prima weer iets totaal anders achter mixen.quote:Op maandag 24 april 2017 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Viel me nog mee ja. Lekker nummer is dit toch.
Dat gebeurde inderdaad ook.quote:Op maandag 24 april 2017 22:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hier kun je ook prima weer iets totaal anders achter mixen.
Knok zou spontaan studio's af moeten struinen met die stem van 'm.quote:Op maandag 24 april 2017 22:24 schreef Stien_Struis het volgende:
Dit is wel mooie tune voor Knokkels om zijn text in te rappen.
Met een PC en goede tune kom je thuis ook al een eind.quote:Op maandag 24 april 2017 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Knok zou spontaan studio's af moeten struinen met die stem van 'm.Perfect om jingles in te spreken.
quote:Op maandag 24 april 2017 22:33 schreef Stien_Struis het volgende:
Dit is ook thuis opgenomen zo te horen.
Ja, soms wel.quote:Op maandag 24 april 2017 22:40 schreef livelink het volgende:
Zang![]()
Dat is ook wel weer fijn als afwisseling
Dan komen we toch niet verder dan 20 (vingers)?quote:Op maandag 24 april 2017 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai! Misschien als muis en ik het bij elkaar optellen.
Oud digitaal ding al maar je ken er wel leuke dingen mee.quote:Op maandag 24 april 2017 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai! Misschien als muis en ik het bij elkaar optellen.
quote:Op maandag 24 april 2017 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan komen we toch niet verder dan 20 (vingers)?
Heeft vaak nog de voorkeur boven digitaal.quote:Op maandag 24 april 2017 22:46 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Oud digitaal ding al maar je ken er wel leuke dingen mee.
Een wasrol ookquote:Op maandag 24 april 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heeft vaak nog de voorkeur boven digitaal.
Analoog bedoel je? Die zijn zo groot vaak.quote:Op maandag 24 april 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heeft vaak nog de voorkeur boven digitaal.
Ja, dat bedoelde ik. Het is net of de oudere spullen degelijker waren, net als bij auto's.quote:Op maandag 24 april 2017 22:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Analoog bedoel je? Die zijn zo groot vaak.
Klopt vaak ook wel, hoe meer erop zit des te meer er kapot kan.quote:Op maandag 24 april 2017 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Het is net of de oudere spullen degelijker waren, net als bij auto's.
Er kan meer kapot en het is minder makkelijk te repareren. Een lose-lose situatie.quote:Op maandag 24 april 2017 22:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Klopt vaak ook wel, hoe meer erop zit des te meer er kapot kan.
En het is zo fijn om met al die kabels te rommelen en lekker te vloeken omdat het weer eens niet meteen lukt. Daar zal jij als geluidsman minder moeite mee hebben.quote:Op maandag 24 april 2017 22:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
En de eerste digitale aparaten bestonden meestal nog uit duidelijke printplaten met vervangbare (pot)meters en zo toch?quote:Op maandag 24 april 2017 22:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een best wel dwingende vraag in deze tijden van plastic soep overal, zelfs in de honing.quote:Op maandag 24 april 2017 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Er kan meer kapot en het is minder makkelijk te repareren. Een lose-lose situatie.
De kabels weer oprollen vind ik het vervelendst.quote:Op maandag 24 april 2017 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En het is zo fijn om met al die kabels te rommelen en lekker te vloeken omdat het weer eens niet meteen lukt. Daar zal jij als geluidsman minder moeite mee hebben.
Dan ben je even bezig ja.quote:Op maandag 24 april 2017 23:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De kabels weer oprollen vind ik het vervelendst.
Daar heeft Lucky een muis voorquote:Op maandag 24 april 2017 23:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De kabels weer oprollen vind ik het vervelendst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |