SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ja hoor! Dagje werken vandaag. Morgen ook trouwens, dan naar Leeuwarden.quote:
AH meerdere locaties, fijnquote:Op maandag 24 april 2017 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hoor! Dagje werken vandaag. Morgen ook trouwens, dan naar Leeuwarden.
Met jou ook?
quote:
quote:
#teamtheequote:
als jij blij bent is het goedquote:Op maandag 24 april 2017 09:53 schreef DevFreak het volgende:
Ik heb een kaartje bemachtigd voor de Guardians
Ik doe een bakkie mee...quote:Op maandag 24 april 2017 09:48 schreef just me het volgende:
#team koffie
[ afbeelding ][ afbeelding ]
oh geen bedoeling hoorquote:
geniet van je koffiequote:
quote:Op maandag 24 april 2017 12:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allebei lekker. Zeker met een broodje pindakaas erbij.
Oh my. Ik was net even bij mijn oom om wat op te halen en zag toen dat zijn vinger helemaal open lag... Bah zeg.. Staat zowat op het punt te ontsteken maar een pleister is al te veelquote:Op maandag 24 april 2017 12:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik sneed net met het broodmes in mijn vinger, dus ik doe een broodje bloedworst...
Moet ik je op het rooster gooien?quote:Op maandag 24 april 2017 14:53 schreef DevFreak het volgende:
Ik heb vanavond wel zin om wat plaatjes te draaien trouwens.
Ja doe maar om half 7quote:Op maandag 24 april 2017 15:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moet ik je op het rooster gooien?
* OscarMopperkont steekt de kooltjes alvast aan....
Tot half 9?quote:
Je staat er op.quote:
quote:Op maandag 24 april 2017 17:37 schreef Symphonic het volgende:
Saluti di bongiorno de playa Gardarivideci
jullie zijn dus goed aangekomen!quote:Op maandag 24 april 2017 17:37 schreef Symphonic het volgende:
Saluti di bongiorno de playa Gardarivideci
Zelfde soort muziek als gisterenquote:Op maandag 24 april 2017 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Winterslaap denk ik.Wat ga je draaien, Dev? Of weet je het nog niet.
quote:Op maandag 24 april 2017 18:23 schreef DevFreak het volgende:
[..]
je vind het ook lekker om te luisteren?
Ken het euvel. Met een rete trage upload en draadloos zitten, geeft hier regelmatig problemen met draaien.quote:
lekker muziekje om gewoon lui onderuit te hangen!quote:
Hé you lucky bastardquote:
Doe nog een bak mee hoor. Is FOK! zo traag op het moment, of ben ik zelf weer eens schuldig?quote:
Bij mij niet traag !quote:Op maandag 24 april 2017 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe nog een bak mee hoor. Is FOK! zo traag op het moment, of ben ik zelf weer eens schuldig?
Dan zal het wel straf zijn van online.nl, omdat ik hun abo niet meer af wil nemen.quote:
wat een boeven! ga jij overstappen naar een provider die sneller isquote:Op maandag 24 april 2017 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal het wel straf zijn van online.nl, omdat ik hun abo niet meer af wil nemen.
quote:Op maandag 24 april 2017 19:03 schreef just me het volgende:
[..]
wat een boeven! ga jij overstappen naar een provider die sneller is
quote:Op maandag 24 april 2017 19:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Moet ineens een derde meer betalen!
![]()
Binnenkort dus razendsnel radio 49 luisteren, wel drie keer zo snel.
moeten de DJ"s ook sneller draaien danquote:Op maandag 24 april 2017 19:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Moet ineens een derde meer betalen!
![]()
Binnenkort dus razendsnel radio 49 luisteren, wel drie keer zo snel.
Dan beschadigd mijn vinyl!quote:Op maandag 24 april 2017 19:08 schreef just me het volgende:
[..]
moeten de DJ"s ook sneller draaien dan
Nee joh, gekkie! Juist langzamer.quote:Op maandag 24 april 2017 19:08 schreef just me het volgende:
[..]
moeten de DJ"s ook sneller draaien dan
Dat mis ik ook nog steeds.quote:Op maandag 24 april 2017 19:10 schreef just me het volgende:
voorzichtig met Vinyl
![]()
alhoewel die krassen in mijn oud vinyl heeft ook wel wat
Ik ga van de week maar eens een vinyl luister dagje inlassenquote:
quote:Op maandag 24 april 2017 19:10 schreef just me het volgende:
voorzichtig met Vinyl
![]()
alhoewel die krassen in mijn oud vinyl heeft ook wel wat
Vrijdag vinyldag bij Radio 2quote:
Morgen vinyldag bij just mequote:
quote:Op maandag 24 april 2017 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Magnetronvoer in 60...50...40...30 seconden...
Voerde net ook een ping uit, maar niet met magnetron. Eet smakelijk!quote:Op maandag 24 april 2017 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Magnetronvoer in 60...50...40...30 seconden...
The machine goes 'Ping'!quote:Op maandag 24 april 2017 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voerde net ook een ping uit, maar niet met magnetron. Eet smakelijk!
Kan erg lekker zijn op z'n tijd.quote:Op maandag 24 april 2017 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The machine goes 'Ping'!
Dank, het zijn maar eenvoudige bapao'tjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |