die speelt nietquote:Op vrijdag 21 april 2017 02:01 schreef markdeajaxfan het volgende:
doe maar tegen zlatan de volgende ronde
Hahahahaquote:
Terecht toch, wat denk je dat het kost aan politiemacht.quote:Op vrijdag 21 april 2017 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Amsterdam doet nu al moeilijk over 4 mei
Ja, of 2x 3-0 op je klote krijgen van Lyon. Ook dat kanquote:Op vrijdag 21 april 2017 02:13 schreef DrDentz het volgende:
Celta eerst uit en dan thuis pakken, ja dat kan
Ja logisch natuurlijk he. Zie je het al voor je de voetbalfans bij de dodenherdenkingquote:Op vrijdag 21 april 2017 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon voetballen. Ken je prioriteiten.quote:Op vrijdag 21 april 2017 08:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja logisch natuurlijk he. Zie je het al voor je de voetbalfans bij de dodenherdenking
manmanquote:
Arminquote:Op vrijdag 21 april 2017 08:48 schreef franklop het volgende:
Benieuwd wat daarover besloten wordt.
Sowieso geen probleem als we eerst uit moeten. Dan zitten ze alleen met Armin Only dag later, maar die wordt dan twee dagen verschoven
Terecht.quote:Op vrijdag 21 april 2017 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja zoiets zal het wel weer wordenquote:Op vrijdag 21 april 2017 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, of 2x 3-0 op je klote krijgen van Lyon. Ook dat kan
Daar snap ik ook niks van, Schalke had twee goede fases. Begin eerste helft en begin tweede helft, verder was er bar weinig aan. Ajax was gisteren heel matig maar over twee wedstrijden terecht door.quote:Op vrijdag 21 april 2017 11:30 schreef Dejannn het volgende:
Spectaculaire wedstrijd gezien zeg. Heel mooi dat Ajax uiteindelijk de boel nog over de streep weet te trekken, prachtig om eindelijk weer eens een Nederlandse club bij de laatste vier in Europa te zien
.
Vind het een beetje beschamend om nu te lezen dat een aantal Schalke spelers vinden dat ze pech hebben en die halve finale verdienden. Ondanks dat de Duitsers absoluut beter speelden dan vorige week (mocht natuurlijk ook wel) vond ik het nog niet fantastisch, het was een beetje op fysiek en dan die bal vanaf de zijkant voor te pleuren en hopen dat ie goed valt. Ajax leek soms vooral wat geïntimideerd maar vond het team niet slecht spelen. Over twee wedstrijden bekeken Ajax zonder twijfel de betere ploeg.
Of we pakken Lyon, dat kan ook.quote:Op vrijdag 21 april 2017 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, of 2x 3-0 op je klote krijgen van Lyon. Ook dat kan
Lyon speelt zeer verdienstelijk vind ik. Schakelen met moeite Besiktas uit. Je weet het nooit maar ik denk dat de halve finale het eindstation is voor Ajax, zeker wanneer ze Utd/Lyon loten.quote:Op vrijdag 21 april 2017 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je overschat Lyon denk ik
Ik ben banger voor Celta
gewaagde uitspraakquote:Op vrijdag 21 april 2017 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lyon speelt zeer verdienstelijk vind ik. Schakelen met moeite Besiktas uit. Je weet het nooit maar ik denk dat de halve finale het eindstation is voor Ajax, zeker wanneer ze Utd/Lyon loten.
Lyon kent hoge pieken maar ook diepe dalen. Natuurlijk is Ajax de underdog tegen ze maar dat zijn ze tegen iedereen.quote:Op vrijdag 21 april 2017 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lyon speelt zeer verdienstelijk vind ik. Schakelen met moeite Besiktas uit. Je weet het nooit maar ik denk dat de halve finale het eindstation is voor Ajax, zeker wanneer ze Utd/Lyon loten.
United heeft mijn voorkeur, want zeker te pakken. Buiten dat ga ik beide matches dan live aanschouwen met m'n schoonoudersquote:Op vrijdag 21 april 2017 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tegen Celta zijn ze geen underdog. 50-50 zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 21 april 2017 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lyon kent hoge pieken maar ook diepe dalen. Natuurlijk is Ajax de underdog tegen ze maar dat zijn ze tegen iedereen.
Denk dat ze tegen United nog de meeste kans hebben, zeker nu die Zlatan missen.
Ik ben bang voor onderschatting vanuit Ajax-kamp dan.quote:Op vrijdag 21 april 2017 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet niet of jullie het je nog herinneren maar Ajax heeft toch hele aardige resultaten behaald tegen Celta dit jaar...die speelden weliswaar niet op volle kracht maar als die een paar procenten beter zijn nu met wat extra krachten, acht ik ajax nog altijd kansrijk
Liever onderschatting dan kansloos zijn, toch?quote:Op vrijdag 21 april 2017 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor onderschatting vanuit Ajax-kamp dan.
Kansloos zijn we alleen als we zoals gisteren spelen.quote:Op vrijdag 21 april 2017 12:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Liever onderschatting dan kansloos zijn, toch?
Hef jezelf opquote:Op vrijdag 21 april 2017 12:40 schreef PicoMMP het volgende:
We moeten eens kappen met die dodenherdenking
Ik mag toch hopen dat ze tegenstanders in de halve finale niet gaan onderschatten.quote:Op vrijdag 21 april 2017 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor onderschatting vanuit Ajax-kamp dan.
Ik hoorde al uitspraken dat Celta de makkelijkste tegenstander gaat worden.quote:Op vrijdag 21 april 2017 12:45 schreef Iommi het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze tegenstanders in de halve finale niet gaan onderschatten.
Ok Mohammed.quote:Op vrijdag 21 april 2017 12:40 schreef PicoMMP het volgende:
Even voor een dag iedereen herdenken die o.a. voor ons zijn gestorven. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 21 april 2017 12:40 schreef PicoMMP het volgende:
we moeten eens kappen met het account van PicoMMP.quote:Op vrijdag 21 april 2017 12:40 schreef PicoMMP het volgende:
Gewoon 2 wedstrijden volop gevenquote:Op vrijdag 21 april 2017 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoorde al uitspraken dat Celta de makkelijkste tegenstander gaat worden.
In deze fase van het toernooi zijn geen kleintjes meer!!!
Ze moeten het nog een beetje aankledenquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die CL-loting was pas om 12:17 daadwerkelijk begonnen met balletjes trekken, no joke.
quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die CL-loting was pas om 12:17 daadwerkelijk begonnen met balletjes trekken, no joke.
Dit is een van die mooie Zweedse vrouwen waar men het altijd over heeft.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar hebben ze deze trol vandaan gehaald
Go home to your sexy wifesquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is een van die mooie Zweedse vrouwen waar men het altijd over heeft.
verbroedquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:05 schreef Zipportal het volgende:
Sport verbroed
*Stapt in een vrachtwagen.
Tot een bepaalde leeftijd ja, boven de 35 schrik je je de tyfus van alle korte pittige kapsels.quote:
Ben je voor Lyon of Manchester?quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:06 schreef Brammess het volgende:
Houd toch je smoel achterlijke trol. 24 mei sta ik daar je stad te ruïneren.
(lol)quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:06 schreef Brammess het volgende:
quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:06 schreef Brammess het volgende:
quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:06 schreef Brammess het volgende:
ACABquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:07 schreef Toto69 het volgende:
Brammess gaat fonteinen slopen in Stockholm.
Zal wel verschoven worden naar 3 mei.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:10 schreef franklop het volgende:
Nog niks gezegd over wat gebeurd als Ajax eerst thuis speelt?
Op woensdag 18:30 spelenquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:10 schreef franklop het volgende:
Nog niks gezegd over wat gebeurd als Ajax eerst thuis speelt?
quote:
deze zijn allebei te slechtquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:12 schreef Toto69 het volgende:
je kon gisteravond overigens wel duidelijk zien dat die duitsers met hun concentratiekampen
AZ heeft zich wel in de picture gespeeld.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:13 schreef opperkleurder het volgende:
Op AZ na deden er inderdaad geen kleine teams mee.
jij zit in het bestuur?quote:
Slechtst mogelijk zou Man U zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:16 schreef DaveDave09 het volgende:
Slechts mogelijke loting, weer thuis eerst
Deze man weet.quote:Op vrijdag 21 april 2017 09:19 schreef TheJanitor het volgende:
Hopen op Celta.
Ik verwacht Ajax - Lyon.
Op woensdag welquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:16 schreef Smoofie het volgende:
Maar Ajax kan dus niet thuis spelen als eerst
Nog een keer editten.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:17 schreef KingRoland het volgende:
United zou wat erger zijn al heb en we ze wel gepakt.
18:45 welquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is de CL, dat gaan ze niet doen.
Kut tijd wel vanuit werkquote:
Neuh, Nederlandse clubs spelen meestal wel ok tegen Engelse clubs, tegen Franse clubs daarentegen....quote:
Onlangs nog thuis verloren van degradatiekandidaat Lorient met 1-4quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:19 schreef KingRoland het volgende:
Lyon heb ik niet gevolgd, ook niets over gehoord.
Iemand die de franse competitie volgt?
Rashford zou ze helemaal slopen. 4gever is ook geschorst toch de eerste wedstrijd?quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Anderlecht heeft even zitten domineren op Old Trafford dus dat valt wel mee.
Dodenherdenking verplaatsen naar 3 mei.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Benieuwd hoe ze het gaan oplossen met 4 mei.
Nederlandse team he, lijkt me logischquote:
Tegen Roma waren ze moeilijk goed in elk gevalquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:19 schreef KingRoland het volgende:
Lyon heb ik niet gevolgd, ook niets over gehoord.
Iemand die de franse competitie volgt?
Naar 3 mei 18.45 lijkt me enige optie. Als burgemeester het weigert dan heeft UEFA gewoon geen poot om op te staanquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat lijkt mij ook de beste optiequote:Op vrijdag 21 april 2017 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dodenherdenking verplaatsen naar 3 mei.
quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Yep, merken die doden toch niks van.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Roma was 3 van de 4 helften duidelijk de betere.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:20 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nederlandse team he, lijkt me logisch
[..]
Tegen Roma waren ze moeilijk goed in elk geval
De UEFA zal iets moeten doen. vd Laan keurt het, terecht, gewoon niet goed.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
UEFA moet weten dat die dag gewoon niet kan met een hele goede redenquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naar 3 mei 18.45 lijkt me enige optie. Als burgemeester het weigert dan heeft UEFA gewoon geen poot om op te staan
Romaquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Roma was 3 van de 4 helften duidelijk de betere.
Als aad300 het zegt is het zoquote:
Marc Netto gaat het wel even regelen daar in Nyonquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
UEFA moet weten dat die dag gewoon niet kan met een hele goede reden
FAKE NEWS ditquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:20 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nederlandse team he, lijkt me logisch
[..]
Tegen Roma waren ze moeilijk goed in elk geval
Het zal vast 3 mei worden. Dat deden ze met een aantal 16e finales ook. Toen werden wedstrijden als Krasnodar v Fener, Saint-Etienne v Man United ook op woensdag gespeeld.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De UEFA zal iets moeten doen. vd Laan keurt het, terecht, gewoon niet goed.
Geen idee, maar dat zou goed nieuws voor Ajax zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rashford zou ze helemaal slopen. 4gever is ook geschorst toch de eerste wedstrijd?
Dit dus. Rashford is echt aan het vlammen.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rashford zou ze helemaal slopen. 4gever is ook geschorst toch de eerste wedstrijd?
Gewoon om 16.00 aftrappen op 4 mei. Ben je ruim voor 20.00 klaar.quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon om 16.00 aftrappen op 4 mei. Ben je ruim voor 20.00 klaar.
Het zou zoveel mooier zijn geweest als ze juist die dag dan een Duitse tegenstander hadden geloot.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Besiktas thuis op 4 mei. Popcorn erbij voor een topshow.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou zoveel mooier zijn geweest als ze juist die dag dan een Duitse tegenstander hadden geloot.
Dat lijkt me wel heel optimistischquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:32 schreef Kopsterk het volgende:
70% tegen 30% kans in het voordeel van Lyon. Lyon is erg wisselvallig.
Heb je nog steeds buitenlanders in de stad.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit, twee goede aanvallen en Veltman die zich niet kan beheersen maakten het zwaar, maar zelfs bij 2-0 en 11 tegen 11 had ik niet het idee dat Ajax minder wasquote:Op vrijdag 21 april 2017 11:30 schreef Dejannn het volgende:
Spectaculaire wedstrijd gezien zeg. Heel mooi dat Ajax uiteindelijk de boel nog over de streep weet te trekken, prachtig om eindelijk weer eens een Nederlandse club bij de laatste vier in Europa te zien
.
Vind het een beetje beschamend om nu te lezen dat een aantal Schalke spelers vinden dat ze pech hebben en die halve finale verdienden. Ondanks dat de Duitsers absoluut beter speelden dan vorige week (mocht natuurlijk ook wel) vond ik het nog niet fantastisch, het was een beetje op fysiek en dan die bal vanaf de zijkant voor te pleuren en hopen dat ie goed valt. Ajax leek soms vooral wat geïntimideerd maar vond het team niet slecht spelen. Over twee wedstrijden bekeken Ajax zonder twijfel de betere ploeg.
Voor die 2 doelpunten van Schalke was er geen vuiltje aan de lucht en dacht ik dat we makkelijk gingen winnen zelfs.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, twee goede aanvallen en Veltman die zich niet kan beheersen maakten het zwaar, maar zelfs bij 2-0 en 11 tegen 11 had ik niet het idee dat Ajax minder was
Ik zou de eerste helft nog maar eens terugkijken danquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:46 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Voor die 2 doelpunten van Schalke was er geen vuiltje aan de lucht en dacht ik dat we makkelijk gingen winnen zelfs.
Die heb je altijd al in Amsterdam.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb je nog steeds buitenlanders in de stad.
Toen kregen we het alleen in die eerste twee minuten echt lastig. Daarna kreeg Ajax prima controlequote:Op vrijdag 21 april 2017 13:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zou de eerste helft nog maar eens terugkijken dan
Na de eerste 2 minuten heb ik me totaal geen zorgen gemaakt. Schalke speelde belabberd en we kwamen vrij goed door. Alleen in de laatste fase maakten we slechte keuzes.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zou de eerste helft nog maar eens terugkijken dan
Ik wilde bewijzen dat het in verleden wel gebeurd is als 4 mei op een zondag viel, maar in 2013/14 speelden alle clubs de laatste speeldag op zaterdagavond. Was ik helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op 4 mei wordt er gewoon niet gevoetbald. Klaar
Dan gaan beide ploegen niet weer twee keer 0-0 spelen denk ik zoquote:Op vrijdag 21 april 2017 14:01 schreef Kopsterk het volgende:
Verdedigend zijn ze overigens wel erg kwetsbaar, dat Lyon.
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 21-04-2017 om 14:09:28.@EuropaLeague Data & tijden zijn bekend!➡️ 3 mei 18:45 uur: #Ajax - Olympique Lyon➡️ 11 mei 21:05 uur: Olympiqu… https://t.co/U7QKBgZBia reageer retweet
Als hij het weigert wordt het gewoon een 0-5 ff nederlaag tegen Lyon.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naar 3 mei 18.45 lijkt me enige optie. Als burgemeester het weigert dan heeft UEFA gewoon geen poot om op te staan
Moeten ze weer speciaal doenquote:Op vrijdag 21 april 2017 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 21-04-2017 om 14:09:28.@EuropaLeague Data & tijden zijn bekend!➡️ 3 mei 18:45 uur: #Ajax - Olympique Lyon➡️ 11 mei 21:05 uur: Olympiqu… https://t.co/U7QKBgZBia reageer retweet
Er worden regelmatig EL wedstrijden op woensdag gespeeld.quote:Op vrijdag 21 april 2017 14:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moeten ze weer speciaal doenAls UEFA baas zou ik dat niet toelaten of je speelt zoals alle anderen op donderdag of niet.
Hoe zie jij de kansen voor Ajax?quote:Op vrijdag 21 april 2017 14:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er worden regelmatig EL wedstrijden op woensdag gespeeld.
Toen was Lyon wel erg matig ja.quote:
Gebeurt wel vaker en ook wel logisch natuurlijk dat op een nationale rouwdag niet gespeeld kan worden, helemaal in Amsterdamquote:Op vrijdag 21 april 2017 14:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moeten ze weer speciaal doenAls UEFA baas zou ik dat niet toelaten of je speelt zoals alle anderen op donderdag of niet.
Worden gedurende het seizoen wel vaker op andere dagen gespeeld dan enkel de donderdag hoor. 3 wedstrijden in de 2e ronde bijv.quote:Op vrijdag 21 april 2017 14:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Aangezien Lyon zich via de competitie niet meer voor de CL kan plaatsen zullen ze alle pijlen wel op de EL gaan richten. Ze hebben ook de betere spelers in huis en vooral voorin zo enorm veel kwaliteit. Ze hebben in meerdere topwedstrijden dit seizoen al laten zien hoe goed ze zijn. Aan de andere kant is Lyon enorm wisselvallig en als Ajax zoals thuis tegen Schalke speelt zullen ze Lyon in Amsterdam ook wel kunnen kloppen.quote:
United kan er echt niks van johquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:17 schreef KingRoland het volgende:
United zou wat erger zijn al hebben we ze wel gepakt.
Ibrahimovic en Mata zijn beiden geblesseerd en die zijn samen voor een hele hoop doelpunten, die er al niet veel vallen bij United dit jaar, verantwoordelijk.quote:
Celta wint denk ikquote:Op vrijdag 21 april 2017 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ibrahimovic en Mata zijn beiden geblesseerd en die zijn samen voor een hele hoop doelpunten, die er al niet veel vallen bij United dit jaar, verantwoordelijk.
Ajax zou ook tegen United gewoon kans maken.quote:Op vrijdag 21 april 2017 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
luckky ajax
na gisterenavond nu ook nog is een hele lucky loting
Lyon is echt niet veel beter dan ajax
wtf gaat 020 de finale halen? het zit er dik in
Mhkyitarian gaat ze slopen.quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ibrahimovic en Mata zijn beiden geblesseerd en die zijn samen voor een hele hoop doelpunten, die er al niet veel vallen bij United dit jaar, verantwoordelijk.
Anderlecht heeft het geweten!quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mhkyitarian gaat ze slopen.
Celta is kansloos.
3 van de 4 ploegen die gisteren doorkwamen tot de halve finales begonnen met een thuiswedstrijdquote:Op vrijdag 21 april 2017 14:27 schreef Iommi het volgende:
[..]
Toen was Lyon wel erg matig ja.
Mij benieuwd nu, jammer dat ze weer beginnen met een thuiswedstrijd.
Ja, ik bedacht me later dat het eigenlijk ook niet veel uitmaaktquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:32 schreef TLC het volgende:
[..]
3 van de 4 ploegen die gisteren doorkwamen tot de halve finales begonnen met een thuiswedstrijd
Tegen Monaco en Marseille in de competitie waren ze ook heel goed, net als tegen Juve in de CL. Dat ze verliezen van Lorient e.d. is vooral te wijten aan wisselvalligheid, geloof maar dat ze in zo'n halve finale in de EL op hun best zullen zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:33 schreef Smoofie het volgende:
Ze hebben alleen EL wedstrijden tegen roma en AZ gezien
Hoezo? Waren ze in de kwartfinale ook niet.quote:Op vrijdag 21 april 2017 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Monaco en Marseille in de competitie waren ze ook heel goed, net als tegen Juve in de CL. Dat ze verliezen van Lorient e.d. is vooral te wijten aan wisselvalligheid, geloof maar dat ze in zo'n halve finale in de EL op hun best zullen zijn.
Ik schat Besiktas hoger in dan Ajaxquote:Op vrijdag 21 april 2017 22:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo? Waren ze in de kwartfinale ook niet.
Die Keeper van Besiktas is toch ook zo goed.quote:
Als ik de mensen hoor die de Franse competitie volgen, dan moeten we Lyon gewoon hebben.quote:
Nee, eerst Premier League of Darts en dan om 23:00 een samenvatting van Celta v Man U.quote:
en ze missen ook hun beste speler lacazettequote:Op zaterdag 22 april 2017 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik de mensen hoor die de Franse competitie volgen, dan moeten we Lyon gewoon hebben.
Jawel,vroeg t me gewoon afquote:Op maandag 1 mei 2017 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, eerst Premier League of Darts en dan om 23:00 een samenvatting van Celta v Man U.
Heb je geen Canvas?
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hansquote:Op dinsdag 2 mei 2017 05:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
en ze missen ook hun beste speler lacazette
Hij heeft last van een spier blessure
Reist wel mee, dus misschien gewoon inzetbaarquote:Op dinsdag 2 mei 2017 05:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
en ze missen ook hun beste speler lacazette
Hij heeft last van een spier blessure
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Reist wel mee, dus misschien gewoon inzetbaar
Hij mag een bankje knuffelenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij Lyon speelt de toekomstige wereldtop. Als Lyon een goede dag heeft, maakt Ajax, goed of slecht, geen enkele kans. Als Ajax een goede dag heeft en Lyon een slechte dag kan je nog wel een overwinninkje boeken thuis.quote:Op zaterdag 22 april 2017 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik de mensen hoor die de Franse competitie volgen, dan moeten we Lyon gewoon hebben.
Jeetje, dit is wel beetje open deuren intrappen niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij Lyon speelt de toekomstige wereldtop. Als Lyon een goede dag heeft, maakt Ajax, goed of slecht, geen enkele kans. Als Ajax een goede dag heeft en Lyon een slechte dag kan je nog wel een overwinninkje boeken thuis.
We gaan het zien morgen
Nou ja, sommige mensen schijnen er een beetje te veel in te zijn gaan geloven en denk dat Ajax goede kans maakt als ze goed spelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, dit is wel beetje open deuren intrappen niet?
Als je in halve finale EL staat dan maak je gewoon een goede kans. Hoe groot die kans is ga ik me niet aan wagen. Kennelijk weet je veel over Lyon en hun kracht. Ik zou het niet weten, ik heb enkele wedstrijden gezien en daarin vond ik ze goed tot matig.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, sommige mensen schijnen er een beetje te veel in te zijn gaan geloven en denk dat Ajax goede kans maakt als ze goed spelen.
Terwijl Ajax natuurlijk overgeleverd is aan wat Lyon laat zijn, volledig overgeleverd aan de tegenstander. Alleen als Lyon heel slecht is en Ajax heel goed maken ze kans, in elk ander geval gaan ze eraf
Ze zijn heel wisselvallig. Wonnen uit bij Monaco met 1-3, maar verloren de andere wedstrijden tegen de top 2. De ene week verslaan ze Toulouse 4-0 en een paar weken later verliezen ze van Lorient.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je in halve finale EL staat dan maak je gewoon een goede kans. Hoe groot die kans is ga ik me niet aan wagen. Kennelijk weet je veel over Lyon en hun kracht. Ik zou het niet weten, ik heb enkele wedstrijden gezien en daarin vond ik ze goed tot matig.
Het is wel beetje simpel om te zeggen; spelen zij slecht dan gaan we winnen en andersom. Dan heb je achteraf altijd gelijk.
Afgelopen weken hebben ze de competitie flink laten lopen ivm EL en ruime (nu niet meer) voorsprong in Ligue 1.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn heel wisselvallig. Wonnen uit bij Monaco met 1-3, maar verloren de andere wedstrijden tegen de top 2. De ene week verslaan ze Toulouse 4-0 en een paar weken later verliezen ze van Lorient.
Feit blijft dat ze twee hele goede tegenstanders hebben uitgeschakeld op weg naar de halve finale, een stuk betere dan Ajax, en ze waarschijnlijk compleet gefocust zijn op het winnen van die EL.
Flink laten lopen....met de basis 11?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Afgelopen weken hebben ze de competitie flink laten lopen ivm EL en ruime (nu niet meer) voorsprong in Ligue 1.
Dat zeg ik dus niet. Opletten Hans. Als Lyon slecht speelt is het zeker niet gezegd dat Ajax wint, dan moeten ze alsnog een goeie pot op de mat leggenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je in halve finale EL staat dan maak je gewoon een goede kans. Hoe groot die kans is ga ik me niet aan wagen. Kennelijk weet je veel over Lyon en hun kracht. Ik zou het niet weten, ik heb enkele wedstrijden gezien en daarin vond ik ze goed tot matig.
Het is wel beetje simpel om te zeggen; spelen zij slecht dan gaan we winnen en andersom. Dan heb je achteraf altijd gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |