Malaria.quote:
Ja doei. Hier wordt niet geprikt.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil je wel prikken, waar spreken we af schoonheid
quote:Op donderdag 20 april 2017 21:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
kampioen worden is belangrijker de dit potje me dunkt
Mwa nee. Eredivisie ben je afhankelijk van Feyenoord, hier kun je het zelf nog doen zeg maarquote:Op donderdag 20 april 2017 21:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Beter om ledjes te gebruiken dan.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2017 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kaarsen. Smeer mijzelf meestal in met dat kaarsvet, heerlijk over je tepels laten lopen.
Bedankt Leoquote:Op donderdag 20 april 2017 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
RONALDO , RONALDO JA , DAAR IS DUS DAT MOMENT
zowquote:Op donderdag 20 april 2017 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
er moet echt een wonder gebeuren wil er vanavond een doelpunt gaan vallen denk ik zow
Voor Ajax lijkt het me unieker om de EL te winnen.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Weinig controle nog welquote:Op donderdag 20 april 2017 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Gelukkig stabiliseert het allemaal een beetje
Beide is belangrijk maar om kampioen te worden ben je afhankelijk van Feyenoord. EL ben je niet afhankelijk dat heb je volledig in eigen handen nog.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Voor Ajax lijkt het me unieker om de EL te winnen.
Kampioen zijn ze al vaak zat geworden.
Henk en Ingrid.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Foto van je vader en moeder of wat is dit?
Feyenoord neuken > Europees kampioen zijn.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
maar we moeten niet doen alsof ajax nou echt kans maaktquote:Op donderdag 20 april 2017 21:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Vind jij hem lekker?quote:Op donderdag 20 april 2017 21:25 schreef Karina het volgende:
Hij vindt kluivert wel lekker geloof ik
Hij zakt door het ijs, want het wordt hem heet onder de voeten.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:24 schreef PSVCL het volgende:
Die Sanchez zakt weer door het ijs is een top duel
Waar is KingRoland?quote:Op donderdag 20 april 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis mijn vrienden Haags, JC, Caland en Scrummie in dit topic.
Tegen United heb je gewoon kans. Wonnen we paar jaar terug nog van met een minder elftal als nu. Overhyped elftal.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:25 schreef Adames het volgende:
[..]
maar we moeten niet doen alsof ajax nou echt kans maakt
Kan je stoppen met je matige FP-humor?quote:Op donderdag 20 april 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij zakt door het ijs, want het wordt hem heet onder de voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |