abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 mei 2017 @ 08:22:13 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170626060
Even lijstje van gister
O Kwark met teissire siroop
L Sla, kip, yofresh, paprika
T stukje leverworst en komkommer
D sperziebonen en kip
T sinaasappel
S Tire flips / squat cleans / push ups
T kwark en 2 eiwit
  dinsdag 2 mei 2017 @ 08:37:46 #152
248821 Rauw.
op je bord.
pi_170626193
quote:
2s.gif Op maandag 1 mei 2017 23:42 schreef junkiexp het volgende:
Ik kom hier ook maar weer eens meepraten.
Inmiddels 138 kg @ 187cm.
Begin er lichamelijk langzaam steeds meer last van te krijgen dus er moet nu wat gebeuren.
Vind gezond eten niet echt lekker, niet vies maar ik kan er niet van genieten en dat vind ik belangrijk bij eten.
Ben niet echt van de chips (heel af en toe) en eet nooit snoep.

Mijn probleem is meer hoeveelheden en snacken, en dan vooral in het weekend.

Flink bord patat en dan nog 5-8 snacks erbij.
Of een flink broodje shoarma erbij.

Verder in het weekend nog wel eens de neiging om laat in de avond de frituur aan te knallen.
Oh ja en ik woon in Rotterdam centrum waar ze de beste shoarma hebben op loopafstand :P.

Ik rijd 80.000-100.000 km per jaar dus onderweg wordt er ook nog wel eens een saucijzenbroodje oid gehaald langs de baan.

Maar goed daar gaan we nu mee stoppen.
De basis is overigens wel goed hoor, in de ochtend een bakje yoghurt met noten, overdag 6 bruine boterhammen en tussendoor een banaan en 2 manderijne, en 's avonds gewoon normaal eten, pasta of een prakkie of een ovenschotel oid.
Wel drink ik veel cola in de avond en het weekend, maar wel zero en caffeine vrij dus dat lijkt mij niet echt een probleem.
Heb een vriendin en een zoontje van 1 jaar oud en ik wil niet dat die op mij gaan lijken :D :')

Tot dusver mijn verhaal :)
Paar dingen die mij opvallen waar je iets moet veranderen aan je mindset om succesvol te zijn;
"ik vind gezond eten niet lekker"
- Alsof je al het gezonde eten van de wereld al eens gehad hebt, geef het ten minste een kans.
ik dacht ook nooit van gezonde maaltijden te houden, terwijl ik nu vaak relatief simpel iets
heerlijks en gezonds kook.

"ik kan er niet van genieten en dat vind ik belangrijk bij eten"
- Probeer je in te stellen om de volle 600kcal te genieten, want jij kan dat, als je graag wil afvallen natuurlijk.

"Ik rijd 80.000-100.000 km per jaar dus onderweg wordt er ook nog wel eens een saucijzenbroodje oid gehaald langs de baan."
- Ik kom uit een soortgelijke situatie, heb 4 jaar lang 80.000+ km per jaar gereden, en de keren dat ik een saucijzenbroodje nam onderweg zijn serieus op 1 hand te tellen. Zelfs voor ik begon met afvallen.
Wat helpt; Merkloze pomp van de snelweg af kiezen (bespaart ook euro's als je geen tankpas hebt).
En mocht je echt "honger" krijgen onderweg; Flesje water en een kauwgom, mindtricks.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 2 mei 2017 @ 08:39:14 #153
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_170626213
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 07:50 schreef MutedFaith het volgende:
Welkom terug Shopaholic

Goede voornemens en ideeën. Ben je al iets kwijt? Hou je dagelijks bij wat je binnenkrijgt, of gok je maar een beetje?
Ik probeer in MFP bij te houden wat ik naar binnen werk. Sinds vorige keer (februari) is er 1 kilo vanaf.

Doel is echt die 6 kilo voor eind juli. Alles wat meer is, is mooi meegenomen. (Ok, het liefste zou ik 'strak' in mijn vel in het zwembad rondlopen, maar dat is het doel voor 2018 dan maar 😉)
  dinsdag 2 mei 2017 @ 08:51:23 #154
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_170626327
En hoeveel krijg je op een gemiddelde dag binnen?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 08:52:30 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170626337
En wat is de verdeling in de macros?
pi_170626354
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 08:52 schreef Cue_ het volgende:
En wat is de verdeling in de macros?
Welke macros hanteer jij eigenlijk?
Ivm de krachtsport die je doet.

Zelf zit ik nu op
40 K
30 V
30 E
Make my day!
  dinsdag 2 mei 2017 @ 08:55:46 #157
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_170626379
40-35-25 voor mij. En dan zit ik ruim boven de 100 gram eiwit, dus dat is wel prima.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 09:03:13 #158
248821 Rauw.
op je bord.
pi_170626475
35-35-30 hier de laatste dagen, mik wel op iets meer Proteīne de komende tijd. Ideaal zou 35-30-35 zijn.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 09:19:11 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170626620
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 08:53 schreef agter het volgende:

Welke macros hanteer jij eigenlijk?
Ivm de krachtsport die je doet.

Zelf zit ik nu op
40 K
30 V
30 E
Moet zeggen dat ik er de laatste tijd niet heel erg meer mee bezig ben, aangezien ik een redelijk vast eetpatroon heb.
Ik probeer ongeveer 1,5 gr eiwitten per kg lichaamsgewicht te eten. Oftewel daar zit enorm de nadruk op qua eten.

Zoals gister was bv
K 26% (90gr)
V 38% (58 gr)
E 36% (125gr)
Best oke, maar nog niet ideaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cue_ op 02-05-2017 09:37:59 ]
  dinsdag 2 mei 2017 @ 09:33:09 #160
248821 Rauw.
op je bord.
pi_170626830
241g Carbs
107g Fats
206g Protein

is m'n doel,
zat gister iets hoger in Carbs, lager in vet en eiwit. Maar ik geloof dan ook niet dat het op 5% staat of breekt.
pi_170626863
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 08:37 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Paar dingen die mij opvallen waar je iets moet veranderen aan je mindset om succesvol te zijn;
- Alsof je al het gezonde eten van de wereld al eens gehad hebt, geef het ten minste een kans.
ik dacht ook nooit van gezonde maaltijden te houden, terwijl ik nu vaak relatief simpel iets

- Probeer je in te stellen om de volle 600kcal te genieten, want jij kan dat, als je graag wil afvallen natuurlijk.

"Ik rijd 80.000-100.000 km per jaar dus onderweg wordt er ook nog wel eens een saucijzenbroodje oid gehaald langs de baan."
- Ik kom uit een soortgelijke situatie, heb 4 jaar lang 80.000+ km per jaar gereden, en de keren dat ik een saucijzenbroodje nam onderweg zijn serieus op 1 hand te tellen. Zelfs voor ik begon met afvallen.
Wat helpt; Merkloze pomp van de snelweg af kiezen (bespaart ook euro's als je geen tankpas hebt).
En mocht je echt "honger" krijgen onderweg; Flesje water en een kauwgom, mindtricks.
Wijze woorden :Y

Ik reed ook veel, heel veel voor m'n werk. In plaats van tankstationsnacks at ik veel knaaggroenten en -fruit (worteltjes, komkommer, tomaatjes, druiven) en nam gekookte eitjes mee voor onderweg.

Nee, absoluut niet het lekkerste, maar ik bedacht me toen dat eten niet per se altijd lekker hoeft te zijn. Ik begon het meer te zien als een brandstof om m'n lichaam op een gezonde manier op gang te houden dan een sociaal iets. Dus ongezonde dingen met mate, maar 80/90% gezond eten. En dat hoeft niet per se een salade met 5 druppels balsamicoazijn als dressing te zijn, maar een lekkere pasta zoals hier eerder genoemd door BE is een stuk minder schadelijk dan een flink bord patat met 5 snacks on the side :)
pi_170626889
Laisje:

O: kwark, banana, aardbeitjes, beetje granola
L: cranberry/framboos magere kwark
(T: krentenbol)
D: eendenborst met polenta en salade
T: mango
  dinsdag 2 mei 2017 @ 09:41:24 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170626955
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 09:33 schreef Rauw. het volgende:
241g Carbs
107g Fats
206g Protein

is m'n doel,
zat gister iets hoger in Carbs, lager in vet en eiwit. Maar ik geloof dan ook niet dat het op 5% staat of breekt.
Dat is zowat letterlijk 2x zoveel als ik eet op een dag :+ Al moet ik zeggen dat ik nog altijd wel relatief weinig eet.

Zit nogal met het "wil ik nu afvallen of in kracht toenemen" twijfel. Waarvan de keuze natuurlijk invloed heeft op je eetpatroon.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 09:53:04 #164
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_170627083
220g carbs
138g protein
85g fats

2200 kcal/dag.
pi_170627211
Gisteren 2030 gegeten (53%K, 31%V, 16%E), 2350 verbrand. Vanochtend nog wel steeds 68 kg }:| En ja ik weet dat afvallen niet zo werkt maar toch. Vandaag in ieder geval weer een poging om zulke mooie cijfers te behalen.

O: Beltsander brownie met bosbessen en wat rabarbercompote
T: 20g noten, lu crackers
L: vergaderlunch, zal wel broodje kaas en krentenbol zijn.
T: banaan, appel
T: eiwitshake
S: atletiektraining +- 60 min
D: een hak maaltijdzak uit de vriezer met veel groente a 550 kcal
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:04:12 #166
248821 Rauw.
op je bord.
pi_170627241
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 09:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is zowat letterlijk 2x zoveel als ik eet op een dag :+ Al moet ik zeggen dat ik nog altijd wel relatief weinig eet.

Zit nogal met het "wil ik nu afvallen of in kracht toenemen" twijfel. Waarvan de keuze natuurlijk invloed heeft op je eetpatroon.
Ik zit op 2750kcal per dag nu, en dat heb ik wel nodig volgens mijn TDEE (Daar zit ik nog wat onder), misschien zelfs wel iets meer. Maar dat zou op termijn gaan blijken.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 14:34:12 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170632247
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:04 schreef Rauw. het volgende:

Ik zit op 2750kcal per dag nu, en dat heb ik wel nodig volgens mijn TDEE (Daar zit ik nog wat onder), misschien zelfs wel iets meer. Maar dat zou op termijn gaan blijken.
Mijn tdee zit op 2100. Daarbij eet ik rond de 1500/1600 gemiddeld.

Dus daar hebben we wel t verschil :)
  dinsdag 2 mei 2017 @ 14:54:00 #168
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_170632745
Ik zit op ongeveer

18,6 % 71.2 gram k
43,2 % 77.8 gram v
38,2% 154.7 gram E
  dinsdag 2 mei 2017 @ 14:55:59 #169
248821 Rauw.
op je bord.
pi_170632789
Mijn TDEE zou op 3150 zitten oid, dat vind ik aan de hoge kant met het oog op voorgaande wegingen/verbruik.
Dus ik hou het op 2900-3000kcal voor eerst.
pi_170633365
Zolang ik zorg dat ik onder de 2000 blijf dan komt het wel goed.
Een tijdje nog wel op eiwitten proberen te letten maar daar werd het niet leuker op, en is ook niet nodig met mijn vorm van sport.
pi_170638726
Allemaal bedankt voor de nuttige reacties! ^O^ ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 07:00 schreef Sarabi het volgende:
Welkom terug junkiexp

Doe je lichamelijke zwaar werk? Anders zijn die boterhammen misschien ook wel een beetje veel.
Mijn vriend die woog hetzelfde, bij dezelfde lengte en eet de helft daarvan. Hij is nu meer dan 20 kilo afgevallen in een half jaar.
Opzicht niet heel erg maar ben wel in totaal zo'n 12 uur van huis.
Ga rond 07:00 weg en kom meestal pas rond 19:00 uur thuis.

We eten thuis meestal rond tussen 20:30-21:30.

Als ik minder boterhammen eet heb ik echt honger einde van de middag, en dat is niet erg maar ik krijg hoofdpijn van honger en dat is wel erg.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 07:35 schreef Cue_ het volgende:
Hi junkie!
Met je huidige eetpatroon kom je dan ook nog steeds aan of ben je redelijk stabiel in gewicht?

Je zegt te willen stoppen, maar wat is je plan? Daar lees ik helaas weinig over.
Ga je helemaal niet meer tussendoor snacken en hoe ga je dat dan tegen in t weekend?

Wat ik altijd begrepen heb is cola zero ook niet goed (wel beter dan gewone).
Maar de vraag is, hoeveel drink je ervan per dag dan?

Misschien een idee om MyFitnessPal te installeren op je telefoon en daar eens een week zo goed mogelijk je huidige eetpatroon in vast te leggen. Info drinken, water, tussendoortjes, sauzen, etc.
Het plan is om gewoon te stoppen en het niet meer te doen.
1x in de week op vrijdagavond patat met een stuk vlees en een salade oid.
Doordeweeks geen bier meer drinken en gezond eten en op de calorieën letten.
Zit elke dag ook wel 1-2 biertjes op de zaak weg te drinken, is ook niet echt goed voor het gewicht natuurlijk.
Met mijn huidige eetpatroon ben ik redelijk stabiel in gewicht laatste paar jaar heel langzaam van 135 naar 140 gegaan dus dat valt mee.
Ik drink in de avond 1 liter Cola zero ongeveer.
Voor de rest water of Engelse thee zonder zoetje/suiker.

Ik heb een login aangemaakt op Voedingscentrum en daar kan ik per dag bijhouden wat ik eet.
Ook handig is dat je ziet wat je teveel of te weinig binnen krijgt aan diverse zaken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 07:47 schreef MutedFaith het volgende:
Hi Junkiexp

Cola zero/light is prima. Daar zit je probleem niet.

Wat je voor jezelf moet bepalen is of het 'genieten' van gefrituurde rotzooi voor jou belangrijker is dan afvallen. Want dat is zo te lezen precies waar je probleem wel zit.

En dan beweer ik niet dat je helemaal geen friet, snacks of shoarma meer mag. Maar als je 't eet zal 't in beperktere mate moeten, als vervanging van je avondmaaltijd ipv er nog bij en zul je daar op voorhand al rekening mee moeten houden in wat je de rest van de dag eet.

Hoeveel noten gaan in die yoghurt? Wat doe je op je brood? Hie zijn je portied qua avondeten? Zoals hierboven al gezegd helpt t mensen vaak als ze zich bewust worden van hoeveel ze eigenlijk echt op een dag eten, en hoeveel dat dan teveel zou zijn. Zou dan ook zeker een paar weken alles wat je eet in een app als MFP tracken om duidelijkheid te krijgen.

Paar tips die ik zo op voorhand al heb:
- (Magere) kwark vult vaak beter en langer dan yoghurt. Havermout ipv noten scheelt al in kcal.
- 6 boterhammen is best veel voor iemand zonder lichamelijk zwaar beroep
- Ik mis een beetje de groenten in je verhaal.

Doe je ook nog iets aan sport of beweging?
Dat klopt, ik kan echt genieten van een lekkere vette hap.
Ik ben geen emo eter oid, maar wordt er gewoon blij van om lekker te eten.
Mij hoef je niet mee te nemen naar een 5 sterren restaurant maar gewoon naar De Beer, lekkere spare ribs oid ^O^

In die yoghurt gaat 30 gram rozijnen, 10 gram hazelnoten en 10 gram walnoten.
Samen met die yoghurt is dat iets van 350 calorieën.
Op brood eet ik kipfilet, 20+ smeerkaas, gekookt ei of halvajam.
Avondeten eet ik de helft meer dan mijn vriendin, maar dat is niet echt een grote eter.
Als we een gerecht voor 3 personen eten dan gaat het meestal samen op en dan voor mij het grootste deel.
Dan eet mijn zoon van 1 jaar oud wel mee maar dat is niet echt noemenswaardig.

Zoals gezegd ben ik begonnen bij het voedingscentrum met de Eetmeter om alles bij te houden, schept een hoop duidelijkheid inderdaad.
Overdag eet ik geen groenten, wel in de avond en dan zit het dus in een prakkie of een ovenschotel of in een salade.
Ben ook niet echt een groente eter, maar doe het wel voor de gezondheid.

Zie boven wat betreft die boterhammen, die heb ik nu nog echt nodig, ik at er eerst 8-10 dus dit is al een hele verbetering ;)

Ik liep hard toen ik 125kg was, maar dat ga ik nu niet meer doen want ben met dit gewicht bang voor blessures en heb een eigen zaak dus thuiszitten is geen optie.
Maar is uiteindelijk wel het doel, ik probeer nu veel buiten te wandelen al dan niet met vrouw en kind en heb een kinderzitje in bestelling staan zodat we ook met z'n 3en fietstochten kunnen gaan maken.
Zou ook graag 1x per week zwemmen maar daar heb ik de tijd niet echt voor, werk meestal 6 dagen per week.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 08:37 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik heb al veel gezond gekookt en geprobeerd maar vind het altijd tegenvallen.
Daarnaast ga ik geen 12 ingrediënten halen voor een recept met allerlei zaken die ik nooit gebruik, kruiden die ik dan na een jaar weggooi bijvoorbeeld.
De winter gaat wel, dan is het boerenkool, zuurkool e.d. en dat is allemaal prima weg te krijgen.
Maar de zomer en dan vooral als het warm is vind ik dat echt wel lastig.
Lust b.v. al geen paprika en tomaat om maar een voorbeeld te noemen.
En iets tegen mijn zin ga eten dat ga ik niet doen, dan smeer ik wel een boterham.

Ik ga dus bij de Tango waar je dus bij de pomp afrekent met je tankpas, en dan loop ik toch even naar binnen omdat ik toch sigaretten ga halen en dan is het snel meegenomen.
Maar ik moet daar inderdaad mee stoppen, scheelt een hoop geld overigens.

Maar het is geen excuus maar soms heb ik niet ontbeten doos de stress soms 's ochtends en dan heb ik wel honger en dan loopt dit voor mij hierop uit.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_170638812
Overigens kom ik voor de doordeweekse dagen een beetje tussen de 2000-2200 kcal uit, dat is niet verkeerd toch?
Ik heb uitgerekend dat mijn lichaam zonder sport en zwaar werk rond de 3000 kcal nodig heeft, dan zit ik er in het minst gustige geval 800 onder.

Naarmate ik afval neemt die behoefte ook af dus zal ik de dagelijkse inname ook moeten bijstellen, of minder hard afvallen natuurlijk ;)
pi_170639217
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:50 schreef junkiexp het volgende:
Allemaal bedankt voor de nuttige reacties! ^O^ ^O^

[..]

Opzicht niet heel erg maar ben wel in totaal zo'n 12 uur van huis.
Ga rond 07:00 weg en kom meestal pas rond 19:00 uur thuis.

We eten thuis meestal rond tussen 20:30-21:30.

Als ik minder boterhammen eet heb ik echt honger einde van de middag, en dat is niet erg maar ik krijg hoofdpijn van honger en dat is wel erg.

[..]

Mijn vriend is ook zo lang weg. Misschien toch gewenning? Je hoeft ook niet in een keer af te bouwen he.
Gewoon kijken wat voor je werkt.
Sowieso als je al niet meer op tankstations gaat snacken zal veel helpen.
pi_170641163
Voor mij zit het gevaar vooral in avondjes met vrienden/familie. In mijn eentje kan ik me nog vrij goed inhouden, maar als er dan een bak chips/borrelhapjes etc op tafel worden gezet krijg ik het zwaar.

Heeft iemand trouwens ervaring met whey nemen tijdens het afvallen? Ik sport 4 - 5 x per week en mijn trainer zei dat het misschien handig was om spieren zo sneller te laten herstellen.
pi_170641375
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:13 schreef Pinuts het volgende:
Voor mij zit het gevaar vooral in avondjes met vrienden/familie. In mijn eentje kan ik me nog vrij goed inhouden, maar als er dan een bak chips/borrelhapjes etc op tafel worden gezet krijg ik het zwaar.

Heeft iemand trouwens ervaring met whey nemen tijdens het afvallen? Ik sport 4 - 5 x per week en mijn trainer zei dat het misschien handig was om spieren zo sneller te laten herstellen.
Ik neem wel eens een shake of doe een schep door de havermout ja. Het hoeft niet, maar het is wel een makkelijke manier om aan meer eiwitten te komen, zodat ik meer vol zit en mijn spieren inderdaad beter herstellen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170641513
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik neem wel eens een shake of doe een schep door de havermout ja. Het hoeft niet, maar het is wel een makkelijke manier om aan meer eiwitten te komen, zodat ik meer vol zit en mijn spieren inderdaad beter herstellen.
Oh zit je er ook echt beter vol door ? Is altijd mooi meegenomen tijdens afvallen toch ! En doe je dat dan alleen na bijvoorbeeld zware trainingen ? Of voel je zelf wanneer je dit nodig hebt ?
  dinsdag 2 mei 2017 @ 21:27:05 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170641682
Meestal na t soorten kwark en of eieren.
Maar is denk ik ook beetje wat je doel van de trainingen zijn. Onderhoud, bulken, etc.
pi_170641684
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:22 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Oh zit je er ook echt beter vol door ? Is altijd mooi meegenomen tijdens afvallen toch ! En doe je dat dan alleen na bijvoorbeeld zware trainingen ? Of voel je zelf wanneer je dit nodig hebt ?
Ja dat vind ik ook! En het wisselt een beetje, een schep door mijn havermout doe ik wel vaker, een shake op dagen dat ik denk dat ik anders weinig eiwitten binnenkrijg of inderdaad als ik zwaar getraind heb.
pi_170642004
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Skyr en kwark. Met fruit.
Heerlijk!
Make my day!
pi_170642226
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:34 schreef agter het volgende:

[..]

Skyr en kwark. Met fruit.
Heerlijk!
Het één sluit het ander niet uit ;)
pi_170642935
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mijn vriend is ook zo lang weg. Misschien toch gewenning? Je hoeft ook niet in een keer af te bouwen he.
Gewoon kijken wat voor je werkt.
Sowieso als je al niet meer op tankstations gaat snacken zal veel helpen.
Ja kan hoor, ga gewoon met 6 beginnen en eerst zorgen dat de basis goed is.
Daarna maar eens kijken of ik nog wat kan minderen.
En 2 bruine bonen met kipfilet of iets dergelijks is niet de snelst haalbare winst momenteel denk ik ;)
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:28:04 #182
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_170644021
Vervang je yoghurt door kwark en eet er meer van. Meer eiwitten = vult beter = minder brood nodig.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:47:53 #183
248821 Rauw.
op je bord.
pi_170644722
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:13 schreef Pinuts het volgende:

Aanrader. Goede snelle vorm van verzadiging en ook nog eens gezond.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:51:56 #184
248821 Rauw.
op je bord.
pi_170644861
En junkiexp, ik ben ook een gigantische spareribeter. En dat kun je ook gewoon blijven doen als je wat meer op de rest let.
pi_170645049
Thanks ga de yoghurt vervangen door kwark, nog tips welke lekker is?
Niet te zuur aub.
Doe boodschappen bij de Appie.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 23:32:45 #186
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_170645986
Huismerk appie is goed te doen
pi_170646002
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 22:57 schreef junkiexp het volgende:
Thanks ga de yoghurt vervangen door kwark, nog tips welke lekker is?
Niet te zuur aub.
Doe boodschappen bij de Appie.
Skyr is zacht.
En Campina kwark vind ik ook wat zachter van smaak.

Maar smaken verschillen. Gewoon de etiketten lezen op eiwit en suiker en gaan proeven.
Make my day!
pi_170646501
Ik vind naturel kwark echt niet te eten :') . Doe het nu nog altijd met aardbeien of vanille kwark ofzo. Wil wel gaan overstappen op naturelkwark en dan met slimpie siroop, om zelf zo langzaam aan de smaak te wennen.
pi_170646696
Thanks, zal het doorgeven aan de vrouw :)
  woensdag 3 mei 2017 @ 00:25:08 #190
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_170647050
quote:
0s.gif Op

dinsdag 2 mei 2017 23:56 schreef Pinuts het volgende:

Ik vind naturel kwark echt niet te eten :') . Doe het nu nog altijd met aardbeien of vanille kwark ofzo. Wil wel gaan overstappen op naturelkwark en dan met slimpie siroop, om zelf zo langzaam aan de smaak te wennen.
Ik doe standaard pindakaas door mn kwark. #lifegoals
  woensdag 3 mei 2017 @ 00:26:47 #191
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_170647075
Kzie wel net dat ik geen kwark meer in huis heb, dus morgen wordt t gewoon brood eten.
  woensdag 3 mei 2017 @ 00:27:37 #192
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_170647089
Mijn lijstje vandaag komt nog extra bier en meer bitterballen bij. #sorrynotsorry

3e van de 15 teams met quizen. Dus dat is wel een goeie op onze comeback-avond. Over 2 weken weer.
pi_170650816
O: niks, was misselijk op één of andere manier
T: 2 bruine boterhammen met halvajam + 2 mandarijnen
L: 2 bruine boterhammen met gekookt ei en 2 met kipfilet
T: banaan
D: nog geen idee, zal iets van pasta worden gok ik

Verder 1.5 liter water en wat thee.
pi_170650934
Weegschaal is nog steeds lief *O* ook maar goed want morgen voor de laatste keer mijn bruidsjurk passen

Lijstje:

O: kwark
L: tosti
D: groentesoep
S: uur wandelen
T: bites

Verder moeten er cherrytomaatjes en aardbeien op dus die ga ik ook nog ergens als T eten :9
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:46:21 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_170650948
Superkut geslapen, echtgenoot ging om 4.12 plassen en toen kon ik niet meer slapen. -O- Van weeromstuit om 6 uur maar op de bank gaan liggen, daar uiteindelijk om half 7 in slaap gevallen voor een uurtje. Zou om 9 uur bootcampen, maar brakbrakbrak (plus ik heb al anderhalve week longaids ofzo, dus het energiepeil is al niet best), maar vond mezelf een watje dus toch gegaan. *) Volgens mijn Garmin toch mooi bijna 500kcals verbrand. Best een aardige start van de dag *O*.

Junkie, de allerlekkerste kwark is 'Mennel' (was vroeger Senoble). Ziet er zo uit:

maar dan nu dus met 'Mennel' erop. Helaas verkoopt Albert Heijn het niet. Maar als mijn Jumbo het niet heeft rij ik er voor om naar andere Jumbo's of de Hoogvliet. :Y Echt een aanrader. Bak zit een liter in, dus daar kan je 4 porties uit halen. Groot inslaan. ;)
pi_170650967
Goed dat je gegaan bent Be *O*
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:58:14 #197
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_170651253
Goed dat je gegaan bent BE!

Eens kijken of ik hier ook kan aanhaken. Misschien dat ik zelfs nog lijstjes ga posten ook, maar daar stort ik me wel volledig op als ik eenmaal verhuisd ben. :) Positief: niet aangekomen in de "eh, geen zin om op te letten"-periode. Negatief: het beetje conditie dat ik had, is gevlogen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_170651461
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 23:56 schreef Pinuts het volgende:
Zelfde hier, ik drink koffie zonder suiker, huttenkase zo uit het bakje, maar kwark is toch echt lekkerder met suiker.

Wellicht dan toch stevia erdoor.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:07:14 #199
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_170651467
Lijstje:

O: Dubbele maisboterham met gehakt, dubbele maisboterham met beenham
T: 250 gram snoeptomaatjes
L: Dubbele maisboterham met truffelsalami, dubbele maisboterham met spek
T: Komkommer
D: HF Rigatoni met sperziebonen en kippendijreepjes

Even rustig aan doen na gisteren. Moet ik wel een oplossingkje voor bedenken als we vaker gaan quizen.
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:08:08 #200
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_170651481
Niet suiker; pindakaas. Altijd pindakaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')