Las ook dat de CHP 60% van de stemmen betwist, maar geen idee of dat waar is.quote:Op zondag 16 april 2017 20:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
esraad nog maar 60% van de stemmen heeft geteld en dat daar andere percentages uitkomen (in het nadeel van Erdogan).
Ja blijkbaar...quote:Op zondag 16 april 2017 20:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Las ook dat de CHP 60% van de stemmen betwist, maar geen idee of dat waar is.
Dit heeft de potentie om heel smerig te gaan worden.twitter:i24NEWS_EN twitterde op zondag 16-04-2017 om 19:32:58#BREAKING: Main opposition party demanding recount of nearly 60 percent of votes in Turkey referendum, claiming vot… https://t.co/CWrFrlUzeZ reageer retweet
Gelukkig kunnen we ervan uitgaan dat Erdo als groot democraat en staatsman soepel mee zal werken aan deze hertelling en de eerlijke uitslag ervan.quote:Op zondag 16 april 2017 20:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ah oké, dank je.
[..]
Ja blijkbaar...Dit heeft de potentie om heel smerig te gaan worden.twitter:i24NEWS_EN twitterde op zondag 16-04-2017 om 19:32:58#BREAKING: Main opposition party demanding recount of nearly 60 percent of votes in Turkey referendum, claiming vot… https://t.co/CWrFrlUzeZ reageer retweet
Het is net de VS, oost (de Koerden) en west (de kust) zijn rood (nee) en het binnenland is blauw (ja).quote:Op zondag 16 april 2017 20:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Meeste nee-stemmers in Istanboel en Ankara. De meeste ja-stemmers zullen dan wel in het achtergestelde oostelijke gebied wonen.
Terwijl grootstedelijk Turkije natuurlijk al tamelijk achterlijk is.quote:Op zondag 16 april 2017 20:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Meeste nee-stemmers in Istanboel en Ankara. De meeste ja-stemmers zullen dan wel in het achtergestelde oostelijke gebied wonen.
Plattelanders die gevoelig zijn voor populistische retoriek, je verwacht het niet.quote:Op zondag 16 april 2017 20:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hm ja, maar it takes a special kind of stupid om te stemmen voor meer macht voor iemand als Erdogan.quote:Op zondag 16 april 2017 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Terwijl grootstedelijk Turkije natuurlijk al tamelijk achterlijk is.
Hmm ja, het Koerdische gedeelte acht ik geen Turkije meer.quote:Op zondag 16 april 2017 20:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is net de VS, oost (de Koerden) en west (de kust) zijn rood (nee) en het binnenland is blauw (ja).
Ik vind het maar bizar, lijkt wel of die mensen geen enkel historisch perspectief hebben. Ik kan namelijk echt geen enkele keer in de geschiedenis herinneren dat het goed idee bleek om iemand die meer macht wil hebben maar zijn mondvol heeft over democratie, goed uitpakte.quote:Op zondag 16 april 2017 20:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hm ja, maar it takes a special kind of stupid om te stemmen voor meer macht voor iemand als Erdogan.
"Democratie is als een trein. We stappen uit wanneer we aankomen op het station dat wij wensen."quote:Op zondag 16 april 2017 20:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind het maar bizar, lijkt wel of die mensen geen enkel historisch perspectief hebben. Ik kan namelijk echt geen enkele keer in de geschiedenis herinneren dat het goed idee bleek om iemand die meer macht wil hebben maar zijn mondvol heeft over democratie, goed uitpakte.
Alle alarmbellen zouden moeten gaan rinkelen als een politicus dat zegt.quote:Op zondag 16 april 2017 20:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
"Democratie is als een trein. We stappen uit wanneer we aankomen op het station dat wij wensen."
Idd, als ie lastig wordt, bewapenen we de Koerden.quote:Op zondag 16 april 2017 20:50 schreef Reya het volgende:
Lekker interessant verder, die Turkse Führer.
Klopt, maar een deel van z'n voetvolk woont hier en zit in de Tweede Kamer. Als dat niet zo was kon het mij ook bijzonder weinig schelen.quote:Op zondag 16 april 2017 20:50 schreef Reya het volgende:
Lekker interessant verder, die Turkse Führer.
Correct. Het voordeel van de Turken is dat ze constant problemen met hun buren zoeken; dat valt bijzonder makkelijk te exploiteren, mocht dat noodzakelijk zijn.quote:Op zondag 16 april 2017 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, als ie lastig wordt, bewapenen we de Koerden.
Stabiliteit moet lukken, democratie niet zo.quote:Op zondag 16 april 2017 20:51 schreef Kaas- het volgende:
Tunesië mensen. We moeten onze peilen richten op Tunesië. Dat is nu het nieuwe land dat moet gaan bewijzen dat moslims toch echt in staat zijn een stabiele democratie op te tuigen.
Verdacht maken middels compromitterend materiaal. Er gaat "toevallig" een e-mail uitlekken waaruit blijkt dat Tunahan Kuzu de Armeense genocide erkent. Net terwijl hij zijn AKP-matties in Ankara bezoekt, uiteraard.quote:Op zondag 16 april 2017 20:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Klopt, maar een deel van z'n voetvolk woont hier en zit in de Tweede Kamer. Als dat niet zo was kon het mij ook bijzonder weinig schelen.
quote:Op zondag 16 april 2017 20:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Verdacht maken middels compromitterend materiaal. Er gaat "toevallig" een e-mail uitlekken waaruit blijkt dat Tunahan Kuzu de Armeense genocide erkent. Net terwijl hij zijn AKP-matties in Ankara bezoekt, uiteraard..
*pijlenquote:Op zondag 16 april 2017 20:51 schreef Kaas- het volgende:
Tunesië mensen. We moeten onze peilen richten op Tunesië. Dat is nu het nieuwe land dat moet gaan bewijzen dat moslims toch echt in staat zijn een stabiele democratie op te tuigen.
Ja of laten we het nog makkelijker doen; Kuzu is een Gülenist. Als we dit allemaal herhalen zal Google het vanzelf tot waarheid verheffen.quote:Op zondag 16 april 2017 20:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Verdacht maken middels compromitterend materiaal. Er gaat "toevallig" een e-mail uitlekken waaruit blijkt dat Tunahan Kuzu de Armeense genocide erkent. Net terwijl hij zijn AKP-matties in Ankara bezoekt, uiteraard..
Ik heb de vrijheid genomen de TT in die strekking aan te passen.quote:Op zondag 16 april 2017 20:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja of laten we het nog makkelijker doen; Kuzu is een Gülenist. Als we dit allemaal herhalen zal Google het vanzelf tot waarheid verheffen.
Ho ho, zijn enorm gestegen in de Democracy Index die wij westerlingen jaarlijks opstellen.quote:Op zondag 16 april 2017 20:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Stabiliteit moet lukken, democratie niet zo.
Net nu ik zo'n heerlijke Germaanse kreet mocht verzinnen. Maar oké, alles voor het algemene belang.quote:Op zondag 16 april 2017 20:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb de vrijheid genomen de TT in die strekking aan te passen.
En alle wolfjes weer naar buiten.quote:Op zondag 16 april 2017 20:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Jaaaaaaah. Manifestatie bij het consulaat in Rotterdam.
Voorstanders denk ik? Wel handig dat ze zich verzamelen. Oppakken en in hun geliefde staat laten wonen als straf voor hun stupiditeit is zeker geen rechtsgeldige handeling?quote:Op zondag 16 april 2017 20:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Verfassungsfeindlich. Daarom deporteren.quote:Op zondag 16 april 2017 21:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En alle wolfjes weer naar buiten.
[ afbeelding ]
Metalfeestje.quote:Op zondag 16 april 2017 21:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We kunnen het buitengerechtelijk regelen, al die juristen vertragen de zaak enkel.quote:Op zondag 16 april 2017 21:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Voorstanders denk ik? Wel handig dat ze zich verzamelen. Oppakken en in hun geliefde staat laten wonen als straf voor hun stupiditeit is zeker geen rechtsgeldige handeling?
Haha. Je zou maar een prominente Turk zijn en geen snor hebben. Dan zal je nooit écht serieus genomen worden.quote:Op zondag 16 april 2017 21:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 april 2017 21:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Je zou maar een prominente Turk zijn en geen snor hebben. Dan zal je nooit écht serieus genomen worden.
Dat denk ik wel ja.quote:Op zondag 16 april 2017 21:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Voorstanders denk ik? Wel handig dat ze zich verzamelen. Oppakken en in hun geliefde staat laten wonen als straf voor hun stupiditeit is zeker geen rechtsgeldige handeling?
twitter:robertpbas twitterde op zondag 16-04-2017 om 20:32:34Eerste Turken verzamelen zich bij het Turkse consulaat in Rotterdam. Naar verluidt is er om 21 uur een manifestatie… https://t.co/wgXPmbJyRA reageer retweet
quote:Op zondag 16 april 2017 20:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Vrouwen nafluiten die nog na 21.00 buiten zijn?quote:Op zondag 16 april 2017 21:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Negen uur is bedtijd, wat doen die mensen zo laat buiten?
Morgen is het tweede paasdag. Iedereen mag opblijven en een bakje chips.quote:Op zondag 16 april 2017 21:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Bakje chips.quote:Op zondag 16 april 2017 21:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Morgen is het tweede paasdag. Iedereen mag opblijven en een bakje chips.
Hun kinderen gaan over een uurtje of zeven pas naar buiten met de betonschaar.quote:Op zondag 16 april 2017 21:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Turken doen niet aan Pasen.quote:Op zondag 16 april 2017 21:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Om vrij te hebben op tweede paasdag moet je sowieso eerst een baan hebben.quote:
Als je geen baan hebt moet je werken op 2e paasdag?quote:Op zondag 16 april 2017 21:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Om vrij te hebben op tweede paasdag moet je sowieso eerst een baan hebben.
Ik moet echter wel enkele uren productief zijn. Althans, doen alsof.quote:Op zondag 16 april 2017 21:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Goed punt. Veel goede rolmodellen in die schaduwgemeenschap.quote:Op zondag 16 april 2017 21:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hun kinderen gaan over een uurtje of zeven pas naar buiten met de betonschaar.
Moet zo nog even naar een verjaardag, heb alleen nog niet zo veel zinquote:Op zondag 16 april 2017 21:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Of je drinkt gewoon eens groene thee.quote:Op zondag 16 april 2017 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel goed, daardoor kan ik zo nog effe een sixpack bier halen bij de avondwinkel
quote:Op zondag 16 april 2017 21:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Goed punt. Veel goede rolmodellen in die schaduwgemeenschap.
Dat staat er natuurlijk niet. Het concept vrij zijn is echter betekenisloos zonder baan.quote:Op zondag 16 april 2017 21:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je geen baan hebt moet je werken op 2e paasdag?
Onzin. Een freelancer kan prima vrij zijn terwijl diegene geen baan heeft.quote:Op zondag 16 april 2017 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat staat er natuurlijk niet. Het concept vrij zijn is echter betekenisloos zonder baan.
Een freelancer heeft ook gewoon een baan.quote:Op zondag 16 april 2017 21:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Onzin. Een freelancer kan prima vrij zijn terwijl diegene geen baan heeft.
Die is best slecht eigenlijk. Snap het punt, maar humor is anders.quote:
Ok Sjon.quote:Op zondag 16 april 2017 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een freelancer heeft ook gewoon een baan.
Ja maar in een bierflesje dus fucking cool.quote:
Net zo stoer als Shandy vroegah.quote:Op zondag 16 april 2017 21:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja maar in een bierflesje dus fucking cool.
Ja maar dat slechte maakt het juist zo grappigquote:Op zondag 16 april 2017 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die is best slecht eigenlijk. Snap het punt, maar humor is anders.
Meh. Lubach is dan veeeeeel beter.quote:Op zondag 16 april 2017 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar dat slecht maakt het juist zo grappig
Nou, valt ook wel mee. Echte intellectuele grapjes zijn meer van het niveau 'Mag ik mijn vector in jouw insert plaatsen?'quote:
Harry wie?quote:Op zondag 16 april 2017 21:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dit is kennelijk de te volgen hashtag: https://twitter.com/hashtag/Hay%C4%B1rDahaBitmedi?src=hash
Dus pubers mogen het naast hun frikandelbroodje kopen? Briljant.quote:,,Royal Club Shandy is echt een frisdrank. Er zit 0,5 procent alcohol in. Daarmee valt het volgens de Nederlandse alcoholwetgeving onder de frisdranken. Die halve procent alcohol maakt Shandy tot een spannende frisdrank.''
quote:Op zondag 16 april 2017 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus pubers mogen het naast hun frikandelbroodje kopen? Briljant.
Zou nog spannender zijn als ze er standaard een grammetje coke bij verkochten.quote:
Coke, alcohol en cafeïne, dan letten die koters eindelijk op tijdens de les.quote:Op zondag 16 april 2017 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou nog spannender zijn als ze er standaard een grammetje coke bij verkochten.
Strak van de pillen!quote:Op zondag 16 april 2017 21:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Coke, alcohol en cafeïne, dan letten die koters eindelijk op tijdens de les.
quote:
oooohhhwwww, nazi's, zeg dat dan meteen.quote:Op zondag 16 april 2017 22:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Himmler's hersenen heten Heydrich.
Vpro serie nav het gelijknamige boek. Over de aanslag op Heydrich in 1942.
Ik dacht dat in deze sc men wel het boek kende.quote:Op zondag 16 april 2017 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
oooohhhwwww, nazi's, zeg dat dan meteen.
Foute nazi's, dat zijn de ergste.quote:Op zondag 16 april 2017 22:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik dacht dat in deze sc men wel het boek kende.
Maar nazi's ja. Nog foute ook. En een belangrijke gaat dood. Weer opstaan behoort niet tot zijn skills.
Ze hebben het altijd wel over Hitler, maar Heydrich..quote:
Teveel op turkish brides gekeken ootf?quote:Op zondag 16 april 2017 22:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mijn google ads brengt nu al twee dagen de hele tijd jurken in beeld als ik op fok zit. Dom algoritme.
Ja, dat was een echte boef.quote:Op zondag 16 april 2017 22:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ze hebben het altijd wel over Hitler, maar Heydrich..
Toen kreeg ik juist veel gilette reclames.quote:Op zondag 16 april 2017 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Teveel op turkish brides gekeken ootf?
De railtender, ... op wat voor onwijze tocht ben je dan?quote:Op zondag 16 april 2017 22:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zit in de trein en twee japanse stelletjes hebben dolle pret met elkaar via hun mobiel.
Het licht knipperde net, de trein heeft vertraging en de debiel met 'eten en drinken' kwam langs. Ik vermoed dat de ze met voodoo bezig zijn.
Wel vette albums, dat jaren '80 spul van Metallica.quote:
Die ja. Van Rotterdam naar Zwolle. Ouders bezoeken met Pasen.quote:Op zondag 16 april 2017 22:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De railtender, ... op wat voor onwijze tocht ben je dan?
Eens, t/m (net) the black album is het te pruimen. De rest is gewoon bagger.quote:Op zondag 16 april 2017 22:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel vette albums, dat jaren '80 spul van Metallica.
Mijn nachtelijke visioenen hadden iets te melden over jou, trouwens: POL / [POLCAFE #7111]quote:Op zondag 16 april 2017 22:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel vette albums, dat jaren '80 spul van Metallica.
Gaan allemaal hetzelfde doen als jij. Van de bewoonde wereld naar de geschiedenis.quote:Op zondag 16 april 2017 22:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die ja. Van Rotterdam naar Zwolle. Ouders bezoeken met Pasen.
Reizen toch een hoop bijzondere mensen met het ov.
Door de weeks moet ik vaak aan de opmerking van vd steur denken 'gaat iedereen hier sporten ofzo'
Dat is een mevrouw.quote:Op zondag 16 april 2017 22:39 schreef Kaas- het volgende:
Nu doen jullie me denken aan die kerel die hysterisch "bye bye driver" blijft zeggen tegen de buschauffeur bij het uitstappen uit de bus.
Een Raspberry Pi gekocht?quote:Op zondag 16 april 2017 22:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Hihi, ik heb echt grootste plannen met wat ik allemaal besteld heb. Ik kom straks thuis, de deur gaat open, koffie wordt voor mij gezet, afhankelijk van wat ik die dag heb geluisterd gaat er muziek aan, de lichten gaan aan.
Russianbrides.com?quote:Op zondag 16 april 2017 22:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Hihi, ik heb echt grootste plannen met wat ik allemaal besteld heb. Ik kom straks thuis, de deur gaat open, koffie wordt voor mij gezet, afhankelijk van wat ik die dag heb geluisterd gaat er muziek aan, de lichten gaan aan.
Je kan gewoon een vrouw uit een ontwikkelingsland bestellen voor dat soort taken ipv die moderne snufjes.quote:
jaja, maar snufjes zeiken niet. Bovendien kan ik dan op een knopje drukken voor een 'ontbijt op bed' voor die chick die ik dan wel gescoord heb. Duh!quote:Op zondag 16 april 2017 22:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Je kan gewoon een vrouw uit een ontwikkelingsland bestellen voor dat soort taken ipv die moderne snufjes.
Electronisch maken van mijn huis. Kamer inlopen, licht gaat aan, maar dan wat geavanceerder.quote:Op zondag 16 april 2017 22:45 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb geen idee waar die hele appel het over heeft.
In Zwolle loopt alles wel wat achter ja. Maar best mooie stad.quote:Op zondag 16 april 2017 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gaan allemaal hetzelfde doen als jij. Van de bewoonde wereld naar de geschiedenis.
Daarom. Als je een vrouw kapotslaat geneest dat na een tijdje vanzelf weer. Als je een koffie-automaat aan gort trapt moet je hem zelf weer repareren.quote:Op zondag 16 april 2017 22:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Enige pro-punt is dat ik haar verrot kan timmeren als de koffie niet lekker is.
Omdat het lichtknopje te hoog hangt?quote:Op zondag 16 april 2017 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Electronisch maken van mijn huis. Kamer inlopen, licht gaat aan, maar dan wat geavanceerder.
Hier in de Achterhoek hebben we nu toch zeker al een jaar of drie elektrische verlichtingquote:Op zondag 16 april 2017 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Electronisch maken van mijn huis. Kamer inlopen, licht gaat aan, maar dan wat geavanceerder.
Gewoon het verschuldigde bedrag betalen.quote:Op zondag 16 april 2017 22:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Overigens heb ik een chick achter mij aanzitten uit remloffistan. WTF moet ik daar nou mee.
Onder de gordel wel dit.quote:
Oh dat was nog een cadeautje voor je verjaardag. Vind je haar niet leuk?quote:Op zondag 16 april 2017 22:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Overigens heb ik een chick achter mij aanzitten uit remloffistan. WTF moet ik daar nou mee.
Dit is duidelijk gedaan door moslims die ons paasfeest willen vergallen.quote:Op zondag 16 april 2017 22:51 schreef Pokkelmans het volgende:
Hebben ze op het AD verdomme een artikel staan omdat er ergens in Sliedrecht een dode eekhoorn is gevonden. "Wie kent deze eekhoorn of vermoedelijke eigenaar?".
HET IS EEN FUCKING EEKHOORN. DIE LEVEN IN HET WILD EN GAAN EEN KEER DOOD.
Ik ben pas over 2 maanden jarig.quote:Op zondag 16 april 2017 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat was nog een cadeautje voor je verjaardag. Vind je haar niet leuk?
Nee ik reis juist nu naar het Oosten, maar de regio Limburg gun ik mijn ergste vijand nog niet.quote:
Erdogan drukt er gewoon een Gulen-stempel op en gooit ze in de bak. Waarom zou de akp zich nog aan de regels moeten houden als ze het systeem hebbem laten verotten?quote:Op zondag 16 april 2017 20:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ah oké, dank je.
[..]
Ja blijkbaar...Dit heeft de potentie om heel smerig te gaan worden.twitter:i24NEWS_EN twitterde op zondag 16-04-2017 om 19:32:58#BREAKING: Main opposition party demanding recount of nearly 60 percent of votes in Turkey referendum, claiming vot… https://t.co/CWrFrlUzeZ reageer retweet
antifa?quote:Op zondag 16 april 2017 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Ohja, maar ik werd naar het AD gelinkt omdat er kennelijk een bijeenkomst van het FvD is afgelast omdat linkse activisten de boel wilden gaan verstoren en de zaalverhuurder het toen ineens geen goed idee meer vond.
Altijd heerlijk tolerant, die extreem-linksen.
Maar jij weet dus niet wat met Venray bedoelt word?quote:Op zondag 16 april 2017 22:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee ik reis juist nu naar het Oosten, maar de regio Limburg gun ik mijn ergste vijand nog niet.
Brengt ook alleen maar corrupte politici voort. Of types als Martijn van Helvert en Eddy van Hijum.
In Zwolle hebben ze Co Verdaas en Arie Slob
Whehe.quote:Op zondag 16 april 2017 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, ik ben het springen zat tyfushomo.
Gelukkig gaat het toch door.quote:Op zondag 16 april 2017 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Ohja, maar ik werd naar het AD gelinkt omdat er kennelijk een bijeenkomst van het FvD is afgelast omdat linkse activisten de boel wilden gaan verstoren en de zaalverhuurder het toen ineens geen goed idee meer vond.
Altijd heerlijk tolerant, die extreem-linksen.
Dom ook van Antifa, als je die mafklapper laat speechen gaat ie weer domme faschistische dingen roepen waarmee je FvD veel beter kan pakken.quote:Op zondag 16 april 2017 22:56 schreef Janneke141 het volgende:
Overigens is Baudet natuurlijk een idioot, maar dit gun ik hem dan ook weer niet.
Ja en hij leek niet heel erg te genieten van de felicitaties na zijn maidenspeech.quote:Op zondag 16 april 2017 23:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar heeft Hiddema eigenlijk al gesproken in de Tweede Kamer?
quote:Op zondag 16 april 2017 23:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja en hij leek niet heel erg te genieten van de felicitaties na zijn maidenspeech.
hebben we het op beeld ergens?quote:Op zondag 16 april 2017 23:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja en hij leek niet heel erg te genieten van de felicitaties na zijn maidenspeech.
Ja. Hij had een minuut spreektijd en heeft ruim acht minuten volgeluld. Arib liet het toe omdat het zijn maiden speech was, maar sprak hem er na afloop wel op aan.quote:Op zondag 16 april 2017 23:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar heeft Hiddema eigenlijk al gesproken in de Tweede Kamer?
Ja, maidenspeech was anderhalf week geleden geloof ik.quote:Op zondag 16 april 2017 23:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wehe, mooie kerel.quote:Op zondag 16 april 2017 23:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar nu ik het weer kijk kan het ook gewoon typisch Hiddema zijn.
Val erbij in slaap.quote:Op zondag 16 april 2017 23:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja. Hij had een minuut spreektijd en heeft ruim acht minuten volgeluld. Arib liet het toe omdat het zijn maiden speech was, maar sprak hem er na afloop wel op aan.
Kunnen Azarkan en Derksen weer lekker met elkaar in debat.quote:Op zondag 16 april 2017 23:17 schreef Kaas- het volgende:
Johan Derksen lijkt me een leuk Tweede Kamerlid.
Die zou ook gewoon aan elk debat van elke commissie over elk onderwerp meedoen. Onvoorbereid.
Over onderbroeken bij het douchen.quote:Op zondag 16 april 2017 23:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kunnen Azarkan en Derksen weer lekker met elkaar in debat.
Ik denk ook altijd aan euri bij het douchen van mijn onderbroek. Apart.quote:Op zondag 16 april 2017 23:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Over onderbroeken bij het douchen.
Sacha Baron Cohen op de achtergrond.quote:Op zondag 16 april 2017 23:25 schreef remlof het volgende:
Erdogan had vandaag z'n beste Bassiepak aangetrokken.
[ afbeelding ]
Vuurwerkquote:Op zondag 16 april 2017 23:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kunnen Azarkan en Derksen weer lekker met elkaar in debat.
quote:Op zondag 16 april 2017 23:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sacha Baron Cohen op de achtergrond.
Verrek, Borat!quote:Op zondag 16 april 2017 23:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Haha.quote:Op zondag 16 april 2017 23:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hier vanavond een Gueuze Girardin 1882 en een Tripel Karmeliet gedronken. Nu een glaasje whisky.quote:
U weet van wanten.quote:Op maandag 17 april 2017 00:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hier vanavond een Gueuze Girardin 1882 en een Tripel Karmeliet gedronken. Nu een glaasje whisky.
Nope, wel gebrunched met de uitgebreide familie. Paasdiners zijn mij een beetje onbekend, eerlijkgezegdquote:Op maandag 17 april 2017 00:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij nog een heus Paasdiner klaargemaakt?
Ik grijp gewoon iedere feestdag aan om in de keuken te staan.quote:Op maandag 17 april 2017 00:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nope, wel gebrunched met de uitgebreide familie. Paasdiners zijn mij een beetje onbekend, eerlijkgezegd
En jij?
Voor de 18e keer?quote:Op maandag 17 april 2017 00:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Morgen familiebezoekje gepland. Weer even uitleggen dat ik nog steeds niet ben afgestudeerd.
En waarom je nog niet getrouwd bent.quote:Op maandag 17 april 2017 00:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Morgen familiebezoekje gepland. Weer even uitleggen dat ik nog steeds niet ben afgestudeerd.
Whehe.quote:Op maandag 17 april 2017 00:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Hehehe. 'Nee duurt nog paar jaartjes'.quote:Op maandag 17 april 2017 00:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Ooh hoe heet 'ie? Ben benieuwd wat voor onheil ze laten zien.quote:Op maandag 17 april 2017 00:37 schreef Kowloon het volgende:
Morgen een 2Doc documentaire over opgroeien op het Achterhoekse platteland, Pokkel.
Ze hebben jou een paar jaar lang stiekem gevolgd.quote:Op maandag 17 april 2017 00:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ooh hoe heet 'ie? Ben benieuwd wat voor onheil ze laten zien.
Brommers kiek'n.quote:Op maandag 17 april 2017 00:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ooh hoe heet 'ie? Ben benieuwd wat voor onheil ze laten zien.
Is het niet gewoon zoals het werkelijk is?quote:Op maandag 17 april 2017 00:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Haha, gevonden
https://www.npo.nl/2doc-brommers-kiek-n/17-04-2017/VPWON_1250185
Natuurlijk weer lekker stereotype.
Nouja, bij "de boeren" wel, af en toe. Maar het is echt niet zo dat de mensen nu allemaal na het werk met een crossmotor modder over de schutting naar de buren knallen en een kratje Grolsch wegtikken terwijl Jovink en de Voederbietels door de speakers schalt. Als je in een dorp woont zal het leven niet zo gek veel anders zijn dan in andere Nederlandse dorpjes.quote:Op maandag 17 april 2017 00:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zoals het werkelijk is?
Volgens mij hebben jij en ik echt exact dezelfde jeugd gehad.quote:Op maandag 17 april 2017 00:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, bij "de boeren" wel, af en toe. Maar het is echt niet zo dat de mensen nu allemaal na het werk met een crossmotor modder over de schutting naar de buren knallen en een kratje Grolsch wegtikken terwijl Jovink en de Voederbietels door de speakers schalt. Als je in een dorp woont zal het leven niet zo gek veel anders zijn dan in andere Nederlandse dorpjes.
Wat ik vooral mooi vond aan de Achterhoek is de gemeenschap, de natuur en de vrijheid. Maar dat laat zich natuurlijk minder makkelijk in beeld vangen dan wat sfeeropnamen van De Zwarte Cross.
Wij dus welquote:Op maandag 17 april 2017 00:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jij en ik echt exact dezelfde jeugd gehad.
Op wat experimentjes met klasgenoten na natuurlijk.
En nu allebei langstudeerder.quote:Op maandag 17 april 2017 00:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jij en ik echt exact dezelfde jeugd gehad.
Op wat experimentjes met klasgenoten na natuurlijk.
Spreekiller heeft op facebook live tenminste 3 mensen vermoord, maar zegt er al 13 te hebben neergeschoten. Stream is offline gehaald, maar hij is nog niet opgepakt. Ondertussen wel andere streams van mensen die hem nu gaan zoeken om hem neer te schietenquote:
Dacht ik al. Zag een video voorbij komen waarop die dude een arme oude kerel door z'n harses schiet. Werd daar toch wel effe een beetje boos van. Daarna gingen de emoties vrij snel weer liggen en was ik weer een autist.quote:Op maandag 17 april 2017 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Spreekiller heeft op facebook live tenminste 3 mensen vermoord, maar zegt er al 13 te hebben neergeschoten. Stream is offline gehaald, maar hij is nog niet opgepakt. Ondertussen wel andere streams van mensen die hem nu gaan zoeken om hem neer te schieten
Jezus.quote:Op maandag 17 april 2017 00:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dacht ik al. Zag een video voorbij komen waarop die dude een arme oude kerel door z'n harses schiet. Werd daar toch wel effe een beetje boos van. Daarna gingen de emoties vrij snel weer liggen en was ik weer een autist.
Ja dat filmpje... vriendelijke oude man... lacht nog even naar hem en dan ineens die angst op zn gezicht. Walgelijkquote:Op maandag 17 april 2017 00:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dacht ik al. Zag een video voorbij komen waarop die dude een arme oude kerel door z'n harses schiet. Werd daar toch wel effe een beetje boos van. Daarna gingen de emoties vrij snel weer liggen en was ik weer een autist.
Misschien is het beeld realistischer, in zo'n voorstukje willen ze natuurlijk kijkers trekken.quote:Op maandag 17 april 2017 00:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, bij "de boeren" wel, af en toe. Maar het is echt niet zo dat de mensen nu allemaal na het werk met een crossmotor modder over de schutting naar de buren knallen en een kratje Grolsch wegtikken terwijl Jovink en de Voederbietels door de speakers schalt. Als je in een dorp woont zal het leven niet zo gek veel anders zijn dan in andere Nederlandse dorpjes.
Wat ik vooral mooi vond aan de Achterhoek is de gemeenschap, de natuur en de vrijheid. Maar dat laat zich natuurlijk minder makkelijk in beeld vangen dan wat sfeeropnamen van De Zwarte Cross.
Dan valt NWS dus nog wel mee op ons sociale medium.quote:Op maandag 17 april 2017 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Spreekiller heeft op facebook live tenminste 3 mensen vermoord, maar zegt er al 13 te hebben neergeschoten. Stream is offline gehaald, maar hij is nog niet opgepakt. Ondertussen wel andere streams van mensen die hem nu gaan zoeken om hem neer te schieten
Ga het morgen eens bekijken.quote:Op maandag 17 april 2017 01:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien is het beeld realistischer, in zo'n voorstukje willen ze natuurlijk kijkers trekken.
Zag ook eens zo'n filmpje van een jochie van een jaar of 10 die een revolver probeert te verkopen aan een kerel in de favelas van Rio. Dat jochie heeft hele grote scheve tanden en wat viezige kleding aan. Die kerel (die zelf filmt) doet alsof hij het wapen wil kopen van het jochie. Als hij het vast heeft zegt hij "Ohja, dit is mijn wapen en jij hebt hem gestolen" en dan knalt hij het jochie van point blank door z'n harses. Vond dat heel zielig.quote:
Heb het idee dat ze daar in die favelas wat minder angst hebben om raak te schieten.quote:Op maandag 17 april 2017 01:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zag ook eens zo'n filmpje van een jochie van een jaar of 10 die een revolver probeert te verkopen aan een kerel in de favelas van Rio. Dat jochie heeft hele grote scheve tanden en wat viezige kleding aan. Die kerel (die zelf filmt) doet alsof hij het wapen wil kopen van het jochie. Als hij het vast heeft zegt hij "Ohja, dit is mijn wapen en jij hebt hem gestolen" en dan knalt hij het jochie van point blank door z'n harses. Vond dat heel zielig.
Las daarna direct daaronder de comment "he was poached for his ivory" en toen moest ik weer heel hard lachen. En daar voelde ik me later dan weer schuldig over. Een achtbaan van emoties. Maar goed dat ik die als machine 99% van de tijd niet heb.
https://twitter.com/SouthLoneStar/status/853727843649499136quote:Op maandag 17 april 2017 00:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De 1% die er geen problemen mee heeft tiert daar inderdaad weligquote:Op maandag 17 april 2017 01:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze daar in die favelas wat minder angst hebben om raak te schieten.
Ik zit weer in machinemodus.quote:Op maandag 17 april 2017 01:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://twitter.com/SouthLoneStar/status/853727843649499136
Familie van de man.
Beste nummer ooit, van Aphex Twin.quote:
Die hele SAW-albums zijn prima te pruimen.quote:Op maandag 17 april 2017 01:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beste nummer ooit, van Aphex Twin.Stone in Focus is serieus mijn alltime favo van hem.
Te zweverig voor mij nu.quote:
Door die Tupolev 144 in beeld ga ik 'm nu even beluisteren.quote:
Wat luister jij dan na het blowen?quote:
Nou, nu dit bijvoorbeeld:quote:Op maandag 17 april 2017 01:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat luister jij dan na het blowen?
Toen ik dat nog wel 's deed luisterde ik namelijk veel Aphex Twin.
Ja, zeker. Allebei de SAW-albums heb ik grijsgedraaid. Met name Rhubarb, Stone in Focus en Heliosphan kan ik me herinneren als absolute toppers van die albums.quote:Op maandag 17 april 2017 01:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die hele SAW-albums zijn prima te pruimen.
Prima voor bij de studie of als je wat leest.
Prima, prima.quote:
Oh ja kut, en ik moet de belastingopgave nog doenquote:Geachte remlof,
U heeft een bericht in uw berichtenbox van de RDW, uw voertuig moet binnenkort APK gekeurd worden. Ga naar MijnOverheid om dit bericht te lezen.
Met vriendelijke groet,
MijnOverheid
Dat moedigde mij ook aan, buiten dat ik eigenlijk altijd alle muziekposts hier luister.quote:Op maandag 17 april 2017 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Door die Tupolev 144 in beeld ga ik 'm nu even beluisteren.
Wehe, ook wel lekker. The Alan Parsons Project heeft veel van die wat kitcherige liedjes die toch wel een hoog guilty pleasure gehalte hebben.quote:
Rhubarb mag op mijn begrafenis worden gedraaid, als ik op korte termijn zou komen te overlijden. Lekker nostalgisch/melancholisch.quote:Op maandag 17 april 2017 01:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, zeker. Allebei de SAW-albums heb ik grijsgedraaid. Met name Rhubarb, Stone in Focus en Heliosphan kan ik me herinneren als absolute toppers van die albums.
Gezien jouw smaak is dit jouw nachtquote:Op maandag 17 april 2017 01:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat moedigde mij ook aan, buiten dat ik eigenlijk altijd alle muziekposts hier luister.
*Jongens,-kijk-ik-heb-een-smartwatch*-post dit.quote:Op maandag 17 april 2017 01:47 schreef remlof het volgende:
Wel fijn dat je daar tegenwoordig alerts voor krijgt op je horloge.
Die eerste nooit gespeeld. Volgens mij was UT99 de eerste die ik speelde van de Unreal reeks. Herken zo bij het doorklikken ook geen muziekjes.quote:Op maandag 17 april 2017 01:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Prima, prima.
Had overigens dit op de achtergrond aan staan, blijft geweldige muziek voor een game uit die tijd:
Ook, maar ik erger me vooral aan die alerts-overload tegenwoordig. Opeens vond Twutter het nodig om me overal een alert voor te sturen en nu hebben meer apps dat.quote:Op maandag 17 april 2017 01:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
*Jongens,-kijk-ik-heb-een-smartwatch*-post dit.
Gewoon alle social media de deur uit doen. En alle overheidspost, bankpost en verzekeraarspost laat ik gewoon op papier komen.quote:Op maandag 17 april 2017 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook, maar ik erger me vooral aan die alerts-overload tegenwoordig. Opeens vond Twutter het nodig om me overal een alert voor te sturen en nu hebben meer apps dat.
Alles van Alexander Brandon vind ik tof. Heeft ook muziek bij Jazz Jack Rabbit en Deus Ex gemaakt, mocht je dat kennen.quote:Op maandag 17 april 2017 01:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die eerste nooit gespeeld. Volgens mij was UT99 de eerste die ik speelde van de Unreal reeks. Herken zo bij het doorklikken ook geen muziekjes.
Mjah dat vond ik ook een prima systeem, maar dat dat kan veel efficiënter en goedkoper tegenwoordig. En dat kan je wel proberen tegen te houden omdat je je niet wil aanpassen maar dat is nogal onzinnig natuurlijk.quote:Op maandag 17 april 2017 01:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon alle social media de deur uit doen. En alle overheidspost, bankpost en verzekeraarspost laat ik gewoon op papier komen.
Jazz Jackrabbit ken ik van de basisschoolquote:Op maandag 17 april 2017 02:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alles van Alexander Brandon vind ik tof. Heeft ook muziek bij Jazz Jack Rabbit en Deus Ex gemaakt, mocht je dat kennen.
quote:
Ja heel veel van dit soort muziek gebruikt ook beeldmateriaal van studio ghibly filmsquote:Op maandag 17 april 2017 02:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mooie videoclips bij die muziek van jinsang (ook andere nummers)
Het is ook niet zo zeer verzet, behalve FOK! en Whatsapp hou ik gewoon niet van sociale media. En waarom zou je het niet op papier laten komen als organisaties toch die service aanbieden. Zolang het mij persoonlijk niks extra's kost vind ik het wel handig.quote:Op maandag 17 april 2017 02:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah dat vond ik ook een prima systeem, maar dat dat kan veel efficiënter en goedkoper tegenwoordig. En dat kan je wel proberen tegen te houden omdat je je niet wil aanpassen maar dat is nogal onzinnig natuurlijk.
Social mediaquote:Op maandag 17 april 2017 02:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is ook niet zo zeer verzet, behalve FOK! en Whatsapp hou ik gewoon niet van sociale media. En waarom zou je het niet op papier laten komen als organisaties toch die service aanbieden. Zolang het mij persoonlijk niks extra's kost vind ik het wel handig.
Aha, ik dacht dat ze het zelf maakten.quote:Op maandag 17 april 2017 02:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja heel veel van dit soort muziek gebruikt ook beeldmateriaal van studio ghibly films
Ken je die? Dat is echt prachtig.
Dit is hun meest bekende film:quote:Op maandag 17 april 2017 02:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat ze het zelf maakten.Maar ik ken het niet.
Youtube vind ik ook leuk, maar ik log nooit in ofzo. Ik gebruik het meer als een soort jukebox. Niet het sociale deel dus.quote:Op maandag 17 april 2017 02:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Social media![]()
En dan van die mensen die uren per dag op Facebook zitten. Uren per dag Youtube is toch veel beter
quote:Op maandag 17 april 2017 02:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]Fucking weeb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
Beetje oldschool house-achtig.quote:
Was maar een grapje hoorquote:Op maandag 17 april 2017 02:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan zijn, maar grave of the fireflies moet je echt een keer kijken.
Ghehe snap ik, maakt niet uit. Maar dat je hem een keer moet kijken is geen grapje.quote:
Je lijkt Robin wel, die is ook helemaal weg van dat genre films.quote:
Op Tweede Paasdag? Wat zijn dat voor heidenen?quote:Op maandag 17 april 2017 02:21 schreef KetchupFTW het volgende:
Moet morgen voor 12:00 een journal insturen waar ik nog niets voor gedaan heb.
quote:Op maandag 17 april 2017 02:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je lijkt Robin wel, die is ook helemaal weg van dat genre films.Zelf zou ik het genre niet snel kijken.
Overigens, vorig jaar postte je een lijstje met toffe Koreaanse films, maar ik kan het niet meer vinden. Heb je dat lijstje nog?
Nee geen idee welk lijstje dat was.quote:Op maandag 17 april 2017 02:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je lijkt Robin wel, die is ook helemaal weg van dat genre films.Zelf zou ik het genre niet snel kijken.
Overigens, vorig jaar postte je een lijstje met toffe Koreaanse films, maar ik kan het niet meer vinden. Heb je dat lijstje nog?
Stomme deadline, zo op een "feestdag".quote:Op maandag 17 april 2017 02:21 schreef KetchupFTW het volgende:
Moet morgen voor 12:00 een journal insturen waar ik nog niets voor gedaan heb.
Het gaat ook nog eens over het zeer spannende onderwerp ''de legitimiteit van het binnentreden van huizen als controle op uitwonende studenten''.quote:Op maandag 17 april 2017 02:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op Tweede Paasdag? Wat zijn dat voor heidenen?
En wat moet een "journal" inhouden?quote:Op maandag 17 april 2017 02:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het gaat ook nog eens over het zeer spannende onderwerp ''de legitimiteit van het binnentreden van huizen als controle op uitwonende studenten''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |