Las ook dat de CHP 60% van de stemmen betwist, maar geen idee of dat waar is.quote:Op zondag 16 april 2017 20:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
esraad nog maar 60% van de stemmen heeft geteld en dat daar andere percentages uitkomen (in het nadeel van Erdogan).
Ja blijkbaar...quote:Op zondag 16 april 2017 20:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Las ook dat de CHP 60% van de stemmen betwist, maar geen idee of dat waar is.
Dit heeft de potentie om heel smerig te gaan worden.twitter:i24NEWS_EN twitterde op zondag 16-04-2017 om 19:32:58#BREAKING: Main opposition party demanding recount of nearly 60 percent of votes in Turkey referendum, claiming vot… https://t.co/CWrFrlUzeZ reageer retweet
Gelukkig kunnen we ervan uitgaan dat Erdo als groot democraat en staatsman soepel mee zal werken aan deze hertelling en de eerlijke uitslag ervan.quote:Op zondag 16 april 2017 20:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ah oké, dank je.
[..]
Ja blijkbaar...Dit heeft de potentie om heel smerig te gaan worden.twitter:i24NEWS_EN twitterde op zondag 16-04-2017 om 19:32:58#BREAKING: Main opposition party demanding recount of nearly 60 percent of votes in Turkey referendum, claiming vot… https://t.co/CWrFrlUzeZ reageer retweet
Het is net de VS, oost (de Koerden) en west (de kust) zijn rood (nee) en het binnenland is blauw (ja).quote:Op zondag 16 april 2017 20:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Meeste nee-stemmers in Istanboel en Ankara. De meeste ja-stemmers zullen dan wel in het achtergestelde oostelijke gebied wonen.
Terwijl grootstedelijk Turkije natuurlijk al tamelijk achterlijk is.quote:Op zondag 16 april 2017 20:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Meeste nee-stemmers in Istanboel en Ankara. De meeste ja-stemmers zullen dan wel in het achtergestelde oostelijke gebied wonen.
Plattelanders die gevoelig zijn voor populistische retoriek, je verwacht het niet.quote:Op zondag 16 april 2017 20:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hm ja, maar it takes a special kind of stupid om te stemmen voor meer macht voor iemand als Erdogan.quote:Op zondag 16 april 2017 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Terwijl grootstedelijk Turkije natuurlijk al tamelijk achterlijk is.
Hmm ja, het Koerdische gedeelte acht ik geen Turkije meer.quote:Op zondag 16 april 2017 20:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is net de VS, oost (de Koerden) en west (de kust) zijn rood (nee) en het binnenland is blauw (ja).
Ik vind het maar bizar, lijkt wel of die mensen geen enkel historisch perspectief hebben. Ik kan namelijk echt geen enkele keer in de geschiedenis herinneren dat het goed idee bleek om iemand die meer macht wil hebben maar zijn mondvol heeft over democratie, goed uitpakte.quote:Op zondag 16 april 2017 20:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hm ja, maar it takes a special kind of stupid om te stemmen voor meer macht voor iemand als Erdogan.
"Democratie is als een trein. We stappen uit wanneer we aankomen op het station dat wij wensen."quote:Op zondag 16 april 2017 20:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind het maar bizar, lijkt wel of die mensen geen enkel historisch perspectief hebben. Ik kan namelijk echt geen enkele keer in de geschiedenis herinneren dat het goed idee bleek om iemand die meer macht wil hebben maar zijn mondvol heeft over democratie, goed uitpakte.
Alle alarmbellen zouden moeten gaan rinkelen als een politicus dat zegt.quote:Op zondag 16 april 2017 20:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
"Democratie is als een trein. We stappen uit wanneer we aankomen op het station dat wij wensen."
Idd, als ie lastig wordt, bewapenen we de Koerden.quote:Op zondag 16 april 2017 20:50 schreef Reya het volgende:
Lekker interessant verder, die Turkse Führer.
Klopt, maar een deel van z'n voetvolk woont hier en zit in de Tweede Kamer. Als dat niet zo was kon het mij ook bijzonder weinig schelen.quote:Op zondag 16 april 2017 20:50 schreef Reya het volgende:
Lekker interessant verder, die Turkse Führer.
Correct. Het voordeel van de Turken is dat ze constant problemen met hun buren zoeken; dat valt bijzonder makkelijk te exploiteren, mocht dat noodzakelijk zijn.quote:Op zondag 16 april 2017 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, als ie lastig wordt, bewapenen we de Koerden.
Stabiliteit moet lukken, democratie niet zo.quote:Op zondag 16 april 2017 20:51 schreef Kaas- het volgende:
Tunesië mensen. We moeten onze peilen richten op Tunesië. Dat is nu het nieuwe land dat moet gaan bewijzen dat moslims toch echt in staat zijn een stabiele democratie op te tuigen.
Verdacht maken middels compromitterend materiaal. Er gaat "toevallig" een e-mail uitlekken waaruit blijkt dat Tunahan Kuzu de Armeense genocide erkent. Net terwijl hij zijn AKP-matties in Ankara bezoekt, uiteraard.quote:Op zondag 16 april 2017 20:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Klopt, maar een deel van z'n voetvolk woont hier en zit in de Tweede Kamer. Als dat niet zo was kon het mij ook bijzonder weinig schelen.
quote:Op zondag 16 april 2017 20:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Verdacht maken middels compromitterend materiaal. Er gaat "toevallig" een e-mail uitlekken waaruit blijkt dat Tunahan Kuzu de Armeense genocide erkent. Net terwijl hij zijn AKP-matties in Ankara bezoekt, uiteraard..
*pijlenquote:Op zondag 16 april 2017 20:51 schreef Kaas- het volgende:
Tunesië mensen. We moeten onze peilen richten op Tunesië. Dat is nu het nieuwe land dat moet gaan bewijzen dat moslims toch echt in staat zijn een stabiele democratie op te tuigen.
Ja of laten we het nog makkelijker doen; Kuzu is een Gülenist. Als we dit allemaal herhalen zal Google het vanzelf tot waarheid verheffen.quote:Op zondag 16 april 2017 20:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Verdacht maken middels compromitterend materiaal. Er gaat "toevallig" een e-mail uitlekken waaruit blijkt dat Tunahan Kuzu de Armeense genocide erkent. Net terwijl hij zijn AKP-matties in Ankara bezoekt, uiteraard..
Ik heb de vrijheid genomen de TT in die strekking aan te passen.quote:Op zondag 16 april 2017 20:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja of laten we het nog makkelijker doen; Kuzu is een Gülenist. Als we dit allemaal herhalen zal Google het vanzelf tot waarheid verheffen.
Ho ho, zijn enorm gestegen in de Democracy Index die wij westerlingen jaarlijks opstellen.quote:Op zondag 16 april 2017 20:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Stabiliteit moet lukken, democratie niet zo.
Net nu ik zo'n heerlijke Germaanse kreet mocht verzinnen. Maar oké, alles voor het algemene belang.quote:Op zondag 16 april 2017 20:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb de vrijheid genomen de TT in die strekking aan te passen.
En alle wolfjes weer naar buiten.quote:Op zondag 16 april 2017 20:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Jaaaaaaah. Manifestatie bij het consulaat in Rotterdam.
Voorstanders denk ik? Wel handig dat ze zich verzamelen. Oppakken en in hun geliefde staat laten wonen als straf voor hun stupiditeit is zeker geen rechtsgeldige handeling?quote:Op zondag 16 april 2017 20:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Verfassungsfeindlich. Daarom deporteren.quote:Op zondag 16 april 2017 21:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En alle wolfjes weer naar buiten.
[ afbeelding ]
Metalfeestje.quote:Op zondag 16 april 2017 21:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We kunnen het buitengerechtelijk regelen, al die juristen vertragen de zaak enkel.quote:Op zondag 16 april 2017 21:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Voorstanders denk ik? Wel handig dat ze zich verzamelen. Oppakken en in hun geliefde staat laten wonen als straf voor hun stupiditeit is zeker geen rechtsgeldige handeling?
Haha. Je zou maar een prominente Turk zijn en geen snor hebben. Dan zal je nooit écht serieus genomen worden.quote:Op zondag 16 april 2017 21:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 april 2017 21:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Je zou maar een prominente Turk zijn en geen snor hebben. Dan zal je nooit écht serieus genomen worden.
Dat denk ik wel ja.quote:Op zondag 16 april 2017 21:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Voorstanders denk ik? Wel handig dat ze zich verzamelen. Oppakken en in hun geliefde staat laten wonen als straf voor hun stupiditeit is zeker geen rechtsgeldige handeling?
twitter:robertpbas twitterde op zondag 16-04-2017 om 20:32:34Eerste Turken verzamelen zich bij het Turkse consulaat in Rotterdam. Naar verluidt is er om 21 uur een manifestatie… https://t.co/wgXPmbJyRA reageer retweet
quote:Op zondag 16 april 2017 20:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Vrouwen nafluiten die nog na 21.00 buiten zijn?quote:Op zondag 16 april 2017 21:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Negen uur is bedtijd, wat doen die mensen zo laat buiten?
Morgen is het tweede paasdag. Iedereen mag opblijven en een bakje chips.quote:Op zondag 16 april 2017 21:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Bakje chips.quote:Op zondag 16 april 2017 21:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Morgen is het tweede paasdag. Iedereen mag opblijven en een bakje chips.
Hun kinderen gaan over een uurtje of zeven pas naar buiten met de betonschaar.quote:Op zondag 16 april 2017 21:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Turken doen niet aan Pasen.quote:Op zondag 16 april 2017 21:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Om vrij te hebben op tweede paasdag moet je sowieso eerst een baan hebben.quote:
Als je geen baan hebt moet je werken op 2e paasdag?quote:Op zondag 16 april 2017 21:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Om vrij te hebben op tweede paasdag moet je sowieso eerst een baan hebben.
Ik moet echter wel enkele uren productief zijn. Althans, doen alsof.quote:Op zondag 16 april 2017 21:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Goed punt. Veel goede rolmodellen in die schaduwgemeenschap.quote:Op zondag 16 april 2017 21:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hun kinderen gaan over een uurtje of zeven pas naar buiten met de betonschaar.
Moet zo nog even naar een verjaardag, heb alleen nog niet zo veel zinquote:Op zondag 16 april 2017 21:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Of je drinkt gewoon eens groene thee.quote:Op zondag 16 april 2017 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel goed, daardoor kan ik zo nog effe een sixpack bier halen bij de avondwinkel
quote:Op zondag 16 april 2017 21:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Goed punt. Veel goede rolmodellen in die schaduwgemeenschap.
Dat staat er natuurlijk niet. Het concept vrij zijn is echter betekenisloos zonder baan.quote:Op zondag 16 april 2017 21:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je geen baan hebt moet je werken op 2e paasdag?
Onzin. Een freelancer kan prima vrij zijn terwijl diegene geen baan heeft.quote:Op zondag 16 april 2017 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat staat er natuurlijk niet. Het concept vrij zijn is echter betekenisloos zonder baan.
Een freelancer heeft ook gewoon een baan.quote:Op zondag 16 april 2017 21:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Onzin. Een freelancer kan prima vrij zijn terwijl diegene geen baan heeft.
Die is best slecht eigenlijk. Snap het punt, maar humor is anders.quote:
Ok Sjon.quote:Op zondag 16 april 2017 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een freelancer heeft ook gewoon een baan.
Ja maar in een bierflesje dus fucking cool.quote:
Net zo stoer als Shandy vroegah.quote:Op zondag 16 april 2017 21:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja maar in een bierflesje dus fucking cool.
Ja maar dat slechte maakt het juist zo grappigquote:Op zondag 16 april 2017 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die is best slecht eigenlijk. Snap het punt, maar humor is anders.
Meh. Lubach is dan veeeeeel beter.quote:Op zondag 16 april 2017 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar dat slecht maakt het juist zo grappig
Nou, valt ook wel mee. Echte intellectuele grapjes zijn meer van het niveau 'Mag ik mijn vector in jouw insert plaatsen?'quote:
Harry wie?quote:Op zondag 16 april 2017 21:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dit is kennelijk de te volgen hashtag: https://twitter.com/hashtag/Hay%C4%B1rDahaBitmedi?src=hash
Dus pubers mogen het naast hun frikandelbroodje kopen? Briljant.quote:,,Royal Club Shandy is echt een frisdrank. Er zit 0,5 procent alcohol in. Daarmee valt het volgens de Nederlandse alcoholwetgeving onder de frisdranken. Die halve procent alcohol maakt Shandy tot een spannende frisdrank.''
quote:Op zondag 16 april 2017 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus pubers mogen het naast hun frikandelbroodje kopen? Briljant.
Zou nog spannender zijn als ze er standaard een grammetje coke bij verkochten.quote:
Coke, alcohol en cafeïne, dan letten die koters eindelijk op tijdens de les.quote:Op zondag 16 april 2017 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou nog spannender zijn als ze er standaard een grammetje coke bij verkochten.
Strak van de pillen!quote:Op zondag 16 april 2017 21:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Coke, alcohol en cafeïne, dan letten die koters eindelijk op tijdens de les.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |