Heb er 9876 verstopt, mis er nog 3.quote:Op zondag 16 april 2017 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga bij de fam paaseieren zoeken joh auti's
Hardersplazaquote:Op zondag 16 april 2017 19:58 schreef Zosk het volgende:
Harderwijk lekker gelovig daar allemaal.Woont een leuke dame ook daar.
kan geen pasen meer zien man.. en moet nog een dagquote:Op zondag 16 april 2017 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Alzheimerquote:Op zondag 16 april 2017 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb er 9876 verstopt, mis er nog 3.
Mwoehahaha was het maar vaker pasenquote:Op zondag 16 april 2017 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan geen pasen meer zien man.. en moet nog een dag
Heb je foto?quote:Op zondag 16 april 2017 19:58 schreef Zosk het volgende:
Harderwijk lekker gelovig daar allemaal.Woont een leuke dame ook daar.
Alzheimer light ja.quote:Op zondag 16 april 2017 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Alzheimer
[..]
Mwoehahaha was het maar vaker pasen
Was daar niet een topic over?quote:Op zondag 16 april 2017 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben ze daar nu ook een light-versie van?quote:
Aha.quote:Op zondag 16 april 2017 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hebben ze daar nu ook een light-versie van?
Ik hou niet van light-producten, heb liever de real deal
wilde je net vragenquote:Op zondag 16 april 2017 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat daten via fok passé was?
Volgens mij wonen daar niet zoveel buitenlanders haha maar leuk grapjequote:Op zondag 16 april 2017 20:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ziet daar altijd zwart van de mensen
Haha snap je
gister was en nog een gay meet heb ik vernomenquote:Op zondag 16 april 2017 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat daten via fok passé was?
dat zijn dan weer dingen die jij weet hequote:Op zondag 16 april 2017 20:05 schreef Drug het volgende:
[..]
gister was en nog een gay meet heb ik vernomen
Shit heb ik die gemist.quote:Op zondag 16 april 2017 20:05 schreef Drug het volgende:
[..]
gister was en nog een gay meet heb ik vernomen
ja 😏😏quote:Op zondag 16 april 2017 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zijn dan weer dingen die jij weet he
als je lekker bent word je vanzelf benaderdquote:
Er gebeurde helemaal niksquote:Op zondag 16 april 2017 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Vertel me alle vuige details in dm.
Even mn moeder bellen.quote:
Nog mensen die hier fittie met me aanwillen? Valt allemaal weer tegen vanaaf. Allemaal afdruipen met de staart tussen de benen.quote:
k, dat gaat em niet worden dan. Jammer weer.quote:Op zondag 16 april 2017 20:08 schreef Drug het volgende:
[..]
als je lekker bent word je vanzelf benaderd
Net de meubels buiten gezet.quote:Op zondag 16 april 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nog mensen die hier fittie met me aanwillen? Valt allemaal weer tegen vanaaf. Allemaal afdruipen met de staart tussen de benen.
Maakt allemaal niks uit.quote:Op zondag 16 april 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Denemarken is wel ok. Noorwegen ook, maar bietje duur. Finland goed. Zweden ken ik niet. Wel 'ns geweest. Lang geleden. 1 keer met een zweedse mogen spelen. Echt een sexbom was dat.
In m'n vorige leven wel. Hiervoor vrouw. Zie het als een evolutionair proces.quote:
Wnr weer nkn? I love yer tits.quote:Op zondag 16 april 2017 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In m'n vorige leven wel. Hiervoor vrouw. Zie het als een evolutionair proces.
Jou maken ze gewoon een insekt weer hierna. Je kunt namelijk ook teruggezet worden.
Oke nelisnulquote:Op zondag 16 april 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Denemarken is wel ok. Noorwegen ook, maar bietje duur. Finland goed. Zweden ken ik niet. Wel 'ns geweest. Lang geleden. 1 keer met een zweedse mogen spelen. Echt een sexbom was dat.
ik geloof het op je blauwe ogenquote:Op zondag 16 april 2017 20:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben heilige maagd maria hallelujah
Ja leuk, nu moet ik weer aan die laatste droom denkenquote:Op zondag 16 april 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nog mensen die hier fittie met me aanwillen? Valt allemaal weer tegen vanaaf. Allemaal afdruipen met de staart tussen de benen.
Hahahquote:Op zondag 16 april 2017 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn de beste dates
Lekker niks doen, net zoals op m'n laatste verjaardag
ja was wel geil he, ons gesprek vanmorgenquote:Op zondag 16 april 2017 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja leuk, nu moet ik weer aan die laatste droom denken
WCH is van de dierenseks blijkbaar. Net als verkrachters mogen die wat mij betreft doodgeschoten worden. Een kogel is eigenlijk te gemakkelijk. Eerst laten peggen, ken wel iemand.quote:Op zondag 16 april 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Scandinavië geweest. Zou wel ooit graag heen willen.quote:Op zondag 16 april 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Peggen met een bierflesje.quote:Op zondag 16 april 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben nog redelijk nuchter. Kejje nagaan.
Zijn paarsquote:
Zullen we samen even tien tequila shots achterover gooien om pasen te overleven?quote:Op zondag 16 april 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben nog redelijk nuchter. Kejje nagaan.
Ik ben gek op vrouwen. Over de wereld genomen, zoveel smaakjes en ze zijn zelf ook gek op sex dus waarom niet?quote:Op zondag 16 april 2017 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Zullen we samen even tien tequila shots achterover gooien om pasen te overleven?
Ben al 'n keer geweigerd op een intercontinentale vlucht.quote:Op zondag 16 april 2017 20:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
WCH is van de dierenseks blijkbaar. Net als verkrachters mogen die wat mij betreft doodgeschoten worden. Een kogel is eigenlijk te gemakkelijk. Eerst laten peggen, ken wel iemand.
Cryingquote:Op zondag 16 april 2017 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben gek op vrouwen. Over de wereld genomen, zoveel smaakjes en ze zijn zelf ook gek op sex dus waarom niet?
huhuhuhu was een niels quote, maar vond hem zo mooi passenquote:
jawel, zijn nog restjes over. sterktequote:Op zondag 16 april 2017 20:13 schreef Chai het volgende:
Zag dat mijn schoonfamilie vandaag al gegourmet heeft, dus dat gaan ze morgen vast niet opnieuw doen.
ielsquote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huhuhuhu was een niels quote, maar vond hem zo mooi passen
ja weet ik toch gvd insektenkopquote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huhuhuhu was een niels quote, maar vond hem zo mooi passen
Waar woon jijquote:Op zondag 16 april 2017 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Scandinavië geweest. Zou wel ooit graag heen willen.
gemiste kansquote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huhuhuhu was een niels quote, maar vond hem zo mooi pasen
Niet de patatjes zelf?quote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgende date neem ik m'n date mee naar de patatboer. Betaal ik wel de mayo
Dat beweer ik niet, maar ik weet zeker dat er mensen misbruik van het sociaal systeem maken en dat maakt het zo duur.quote:Op zondag 16 april 2017 20:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben al 'n keer geweigerd op een intercontinentale vlucht.
Je bedoelt sneetjes maken met een scalpel?quote:Op zondag 16 april 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja was wel geil he, ons gesprek vanmorgen
Ik draag netjes 25k belasting per jaar af. Ik parasiteer niet.quote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet, maar ik weet zeker dat er mensen misbruik van het sociaal systeem maken en dat maakt het zo duur.
Laat me niet scheren door een vrouw. Alleen turkse en italiaanse barbers mogen dat. En ikzelf natuurlijk.quote:Op zondag 16 april 2017 20:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik draag netjes 25k belasting per jaar af. Ik parasiteer niet.
deze man is wijsquote:Op zondag 16 april 2017 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik ben toch niet gek?
Ja, leuke baan als heftruckchaffeur ook.quote:
Dan mogen ze wat mij betreft als bezuinigingsmaatregel alle psychologen naar huis sturen. Das pas echt weggegooid geldquote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet, maar ik weet zeker dat er mensen misbruik van het sociaal systeem maken en dat maakt het zo duur.
Echt he, gekke Opsoquote:Op zondag 16 april 2017 20:19 schreef Catkiller het volgende:
Blij van die typfout in de TT, wat moet mijn vriendin anders wel niet denken
Nice!quote:Op zondag 16 april 2017 20:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, leuke baan als heftruckchaffeur ook.
beetje baan met perspectief?quote:Op zondag 16 april 2017 20:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee maar je moet ook niet te hoog inzetten in het leven.quote:Op zondag 16 april 2017 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beetje baan met perspectief?
gewoon laten zitten, die dingen gaan vanzelf lekkenquote:Op zondag 16 april 2017 20:21 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een paasei in mijn vriendin verstopt alleen de batterijen zijn leeg.
slimquote:Op zondag 16 april 2017 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee maar je moet ook niet te hoog inzetten in het leven.
Kloptquote:Op zondag 16 april 2017 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk je dat we nog kans hebben om het tot de notaris te redden dinsdag?quote:Op zondag 16 april 2017 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon laten zitten, die dingen gaan vanzelf lekken
eensquote:Op zondag 16 april 2017 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey Jij ook al. Wat voor heftruck heb jijquote:Op zondag 16 april 2017 20:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boer zoekt Vrouw.quote:Op zondag 16 april 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken?
Waar hou je van?quote:Op zondag 16 april 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken?
Is daar ook al een film van?quote:
liebherr koningshefquote:Op zondag 16 april 2017 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey Jij ook al. Wat voor heftruck heb jij
welk merk is het ei?quote:Op zondag 16 april 2017 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk je dat we nog kans hebben om het tot de notaris te redden dinsdag?
Kut betrapt, ben werkloos.quote:Op zondag 16 april 2017 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey Jij ook al. Wat voor heftruck heb jij
Gewoon eentje van Ahnuld kijken.quote:
Geen flauw idee, tweedehands gekocht op koningsdag vorig jaar.quote:
Altijd uitslapenquote:
moa... als ie nu nog niet lekt denk ik wel dat je het redt tot dinsdagquote:Op zondag 16 april 2017 20:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen flauw idee, tweedehands gekocht op koningsdag vorig jaar.
Fijn.quote:Op zondag 16 april 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa... als ie nu nog niet lekt denk ik wel dat je het redt tot dinsdag
Nope. Misschien heeft iemand van dat "Welke film heb je gezien"-topic er een review van geschreven.quote:Op zondag 16 april 2017 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zat te denken aan Sully. Iemand gezien?
arme slaafquote:Op zondag 16 april 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben zo geconditioneerd dat ik zelfs in het weekend om 5 uur naast mijn bed sta
Zat ik ook al te kijken ja.quote:Op zondag 16 april 2017 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nope. Misschien heeft iemand van dat "Welke film heb je gezien"-topic er een review van geschreven.
ben bij de McDonaldsquote:Op zondag 16 april 2017 20:27 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb drie frikandellen, 5 kipfingers en een nasischijf op.
Doom vond ik wel een goeie. Veel actie ook, kijkt lekker weg zonder te ingewikkeld te zijn.quote:Op zondag 16 april 2017 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat ik ook al te kijken ja.
Doet mij denken aan al die slechte leerkrachten in deze SC die vrijdagochtend al op FOK! bezig waren.quote:Op zondag 16 april 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben zo geconditioneerd dat ik zelfs in het weekend om 5 uur naast mijn bed sta
Of The Predator, al komt die film wel wat traag op gang en niet een beetje slow-paced.quote:Op zondag 16 april 2017 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat ik ook al te kijken ja.
Was prima idd.quote:Op zondag 16 april 2017 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of The Predator, al komt die film wel wat traag op gang en niet een beetje slow-paced.
ik lach wel maar dat is wel.kutquote:Op zondag 16 april 2017 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he
wilde vanmorgen echt uitslapenhield het tot 5:15 vol
Bahquote:
wake up donnyquote:Op zondag 16 april 2017 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
De beste film ooit die zeg maar niet meteen >3 uur is, blijft toch Donnie Darko
Lekker vaag ook.quote:Op zondag 16 april 2017 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
quote:Op zondag 16 april 2017 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doet mij denken aan al die slechte leerkrachten in deze SC die vrijdagochtend al op FOK! bezig waren.
Ondertussen lag ik om 5 uur in de ochtend naar John Wick te kijken en paprikachips te eten in bed om lekker te gaan slapen om half 7.
quote:
Hoe vaker ik hem zie, de minder ik er van snapquote:Op zondag 16 april 2017 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer kijken...and again...and again andagainandagaianandagainandagain!
cellardoorquote:
Ik snap wel hoe de vork in de steel zitquote:Op zondag 16 april 2017 20:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe vaker ik hem zie, de minder ik er van snap
No-no-notoriousquote:
The most beautiful wordquote:
There's no spoon.quote:Op zondag 16 april 2017 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe de vork in de steel zit
Ik snap alleen die gast met die lepel niet.
Baby micequote:Op zondag 16 april 2017 20:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
There's no spoon.
Oh, dat was een andere film.
Dikke film jaquote:Op zondag 16 april 2017 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
ik wil voor mn verjaardag mn mentorklas trakteren op minicheesecakejesquote:
Mag ik bij jou in klas komen?quote:Op zondag 16 april 2017 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik wil voor mn verjaardag mn mentorklas trakteren op minicheesecakejes
https://s-media-cache-ak0(...)9c6c76bee20d7346.jpg
kijk dan hoe cute
alleen voor de taart zekerquote:Op zondag 16 april 2017 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag ik bij jou in klas komen?
Zo weinig.quote:Op zondag 16 april 2017 20:27 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb drie frikandellen, 5 kipfingers en een nasischijf op.
wat heb je besteld?quote:Op zondag 16 april 2017 21:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jazeker, gewoon besteld dat wel maar was lekker.
Jij?
mag je ook gwn op mn verjaardag komen hoor. Moet je wel lief kaartje schrijvenquote:
Grieks.quote:Op zondag 16 april 2017 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wat heb je besteld?
Ik heb kip en aardappels in de oven geflikkerd, was wel lekker
waarom niet gewoon kip pita's??quote:Op zondag 16 april 2017 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik wil voor mn verjaardag mn mentorklas trakteren op minicheesecakejes
https://s-media-cache-ak0(...)9c6c76bee20d7346.jpg
kijk dan hoe cute
Lekkerquote:
ja sorry dat ik geen dik wijf ben zoals jij dat wel bent.quote:
ja nou echt he, wordt maar gedaan alsof het normaal is dat je zo dik bentquote:Op zondag 16 april 2017 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ja sorry dat ik geen dik wijf ben zoals jij dat wel bent.
Grutjes.quote:Op zondag 16 april 2017 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ja sorry dat ik geen dik wijf ben zoals jij dat wel bent.
quote:
Oh, wat ga je morgen eten dan?quote:Op zondag 16 april 2017 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker
Nee heb niks in huis verder
quote:
Weet ik veel, morgen is de supermarkt gewoon weer openquote:
Wow rustig maar wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 16 april 2017 21:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet ik veel, morgen is de supermarkt gewoon weer open
was ze alquote:Op zondag 16 april 2017 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wow rustig maar wist niet dat je boos werd.
moet het weer zo, wat is er nu afgesproken?quote:Op zondag 16 april 2017 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Met wie en wanneer?quote:Op zondag 16 april 2017 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet het weer zo, wat is er nu afgesproken?
Kan toch nooit boos op jou worden, snoepjequote:Op zondag 16 april 2017 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je zit hier verkeerd hoor!quote:
quote:Op zondag 16 april 2017 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:
quote:
Niceeeeee.quote:
Ik vond de vorige aflevering ook wel ongemakkelijk.quote:Op zondag 16 april 2017 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit was wel echt een mega ongemakkelijke aflevering.
Gelukkig heb ik niet gekeken.quote:Op zondag 16 april 2017 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit was wel echt een mega ongemakkelijke aflevering.
Sowieso logeerweek & citytrip levert altijd mooie beelden op.quote:Op zondag 16 april 2017 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond de vorige aflevering ook wel ongemakkelijk.
echt hequote:Op zondag 16 april 2017 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Darwin-award gaat naar...
CUL / Asperges gekookt met theedoek, water blauw
Ja!quote:Op zondag 16 april 2017 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso logeerweek & citytrip levert altijd mooie beelden op.
volgens mij weet je dit zelf alquote:Op zondag 16 april 2017 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn er al stellen uit elkaar bij BzV?
Riks en Olke blijven alleen achter.quote:Op zondag 16 april 2017 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn er al stellen uit elkaar bij BzV?
Zou jij met Riks en Olke willen samenwonen ?quote:
Ik kijk dat nietquote:Op zondag 16 april 2017 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij weet je dit zelf al
Twee zelfsquote:Op zondag 16 april 2017 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Riks en Olke blijven alleen achter.
Oh dan is het goed.quote:Op zondag 16 april 2017 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan toch nooit boos op jou worden, snoepje
met wie?quote:Op zondag 16 april 2017 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou jij met Riks en Olke willen samenwonen ?
Laat maar.quote:
quequote:
Zou jij met Zosk willen samenwonen?quote:Op zondag 16 april 2017 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou jij met Riks en Olke willen samenwonen ?
Caviabelastingquote:Op zondag 16 april 2017 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net belastingaangifte gedaan.
Ja, lekker op tijd enzo.
512 euro bijbetalen, hoe verzinnen ze het toch elke keer ?
De nadaquote:
Ik krijg terugquote:Op zondag 16 april 2017 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, lekker op tijd enzo.
ik kreeg terug hahaquote:Op zondag 16 april 2017 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, lekker op tijd enzo.
Ook Olke? Arme manquote:Op zondag 16 april 2017 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Riks en Olke blijven alleen achter.
Ja, kloptquote:Op zondag 16 april 2017 21:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
bedoel je die kale en die man in texas?
(even gekeken)
quote:
In 2016 had ik 3 werkgevers, dus dat zal de reden wel zijn.quote:
Ik nu niet meer (512 euro)quote:
Helemaal superquote:Op zondag 16 april 2017 21:31 schreef Mozy het volgende:
Ik zou met plezier een week willen samenleven met Cholo.
Met die kale komt het wel goed, had het even moeilijk enzo.quote:
Onduidelijk.quote:Op zondag 16 april 2017 21:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet je voor een capibara meer belasting betalen?
Nohomoquote:Op zondag 16 april 2017 21:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met die kale komt het wel goed, had het even moeilijk enzo.
Die man uit texas moet wellicht even verder zoeken of zich meer uitspreken, lijkt mij wel een schatje.
Die uit Texas lijkt mij helemaal niet zo verkeerd, maar hij zette zijn dames onder druk en dat is niet zo heel handig.quote:Op zondag 16 april 2017 21:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met die kale komt het wel goed, had het even moeilijk enzo.
Die man uit texas moet wellicht even verder zoeken of zich meer uitspreken, lijkt mij wel een schatje.
Vroeger wel gekeken, maar vond het te veel cringenquote:Op zondag 16 april 2017 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh oke, dacht alleek net alsof je vroeg naar de bekende weg
#levensvragenquote:Op zondag 16 april 2017 21:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet je voor een capibara meer belasting betalen?
klopt, heb het geprobeerd, maar na de eerste aflevering niet meer aangeraaktquote:Op zondag 16 april 2017 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vroeger wel gekeken, maar vond het te veel cringen
Zal eens druk op jou uitoefenenquote:Op zondag 16 april 2017 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die uit Texas lijkt mij helemaal niet zo verkeerd, maar hij zette zijn dames onder druk en dat is niet zo heel handig.
Ik weet niet of dat positief gaat uitpakken.quote:
nee inderdaad, gewoon direct tikken verkopen, mietje.quote:Op zondag 16 april 2017 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die uit Texas lijkt mij helemaal niet zo verkeerd, maar hij zette zijn dames onder druk en dat is niet zo heel handig.
Doet er niet toequote:Op zondag 16 april 2017 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat positief gaat uitpakken.
Succes verzekerd.quote:Op zondag 16 april 2017 21:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
nee inderdaad, gewoon direct tikken verkopen, mietje.
What's in it for me?quote:
Wat een slap excuus.quote:Op zondag 16 april 2017 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
In 2016 had ik 3 werkgevers, dus dat zal de reden wel zijn.
Nou ja, er is gewoon te weinig (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |