Altijd uitslapenquote:
moa... als ie nu nog niet lekt denk ik wel dat je het redt tot dinsdagquote:Op zondag 16 april 2017 20:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen flauw idee, tweedehands gekocht op koningsdag vorig jaar.
Fijn.quote:Op zondag 16 april 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa... als ie nu nog niet lekt denk ik wel dat je het redt tot dinsdag
Nope. Misschien heeft iemand van dat "Welke film heb je gezien"-topic er een review van geschreven.quote:Op zondag 16 april 2017 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zat te denken aan Sully. Iemand gezien?
arme slaafquote:Op zondag 16 april 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben zo geconditioneerd dat ik zelfs in het weekend om 5 uur naast mijn bed sta
Zat ik ook al te kijken ja.quote:Op zondag 16 april 2017 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nope. Misschien heeft iemand van dat "Welke film heb je gezien"-topic er een review van geschreven.
ben bij de McDonaldsquote:Op zondag 16 april 2017 20:27 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb drie frikandellen, 5 kipfingers en een nasischijf op.
Doom vond ik wel een goeie. Veel actie ook, kijkt lekker weg zonder te ingewikkeld te zijn.quote:Op zondag 16 april 2017 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat ik ook al te kijken ja.
Doet mij denken aan al die slechte leerkrachten in deze SC die vrijdagochtend al op FOK! bezig waren.quote:Op zondag 16 april 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben zo geconditioneerd dat ik zelfs in het weekend om 5 uur naast mijn bed sta
Of The Predator, al komt die film wel wat traag op gang en niet een beetje slow-paced.quote:Op zondag 16 april 2017 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat ik ook al te kijken ja.
Was prima idd.quote:Op zondag 16 april 2017 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of The Predator, al komt die film wel wat traag op gang en niet een beetje slow-paced.
ik lach wel maar dat is wel.kutquote:Op zondag 16 april 2017 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he
wilde vanmorgen echt uitslapenhield het tot 5:15 vol
Bahquote:
wake up donnyquote:Op zondag 16 april 2017 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
De beste film ooit die zeg maar niet meteen >3 uur is, blijft toch Donnie Darko
Lekker vaag ook.quote:Op zondag 16 april 2017 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
quote:Op zondag 16 april 2017 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doet mij denken aan al die slechte leerkrachten in deze SC die vrijdagochtend al op FOK! bezig waren.
Ondertussen lag ik om 5 uur in de ochtend naar John Wick te kijken en paprikachips te eten in bed om lekker te gaan slapen om half 7.
quote:
Hoe vaker ik hem zie, de minder ik er van snapquote:Op zondag 16 april 2017 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer kijken...and again...and again andagainandagaianandagainandagain!
cellardoorquote:
Ik snap wel hoe de vork in de steel zitquote:Op zondag 16 april 2017 20:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe vaker ik hem zie, de minder ik er van snap
No-no-notoriousquote:
The most beautiful wordquote:
There's no spoon.quote:Op zondag 16 april 2017 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe de vork in de steel zit
Ik snap alleen die gast met die lepel niet.
Baby micequote:Op zondag 16 april 2017 20:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
There's no spoon.
Oh, dat was een andere film.
Dikke film jaquote:Op zondag 16 april 2017 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
ik wil voor mn verjaardag mn mentorklas trakteren op minicheesecakejesquote:
Mag ik bij jou in klas komen?quote:Op zondag 16 april 2017 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik wil voor mn verjaardag mn mentorklas trakteren op minicheesecakejes
https://s-media-cache-ak0(...)9c6c76bee20d7346.jpg
kijk dan hoe cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |