jawel, zijn nog restjes over. sterktequote:Op zondag 16 april 2017 20:13 schreef Chai het volgende:
Zag dat mijn schoonfamilie vandaag al gegourmet heeft, dus dat gaan ze morgen vast niet opnieuw doen.
ielsquote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huhuhuhu was een niels quote, maar vond hem zo mooi passen
ja weet ik toch gvd insektenkopquote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huhuhuhu was een niels quote, maar vond hem zo mooi passen
Waar woon jijquote:Op zondag 16 april 2017 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Scandinavië geweest. Zou wel ooit graag heen willen.
gemiste kansquote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huhuhuhu was een niels quote, maar vond hem zo mooi pasen
Niet de patatjes zelf?quote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgende date neem ik m'n date mee naar de patatboer. Betaal ik wel de mayo
Dat beweer ik niet, maar ik weet zeker dat er mensen misbruik van het sociaal systeem maken en dat maakt het zo duur.quote:Op zondag 16 april 2017 20:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben al 'n keer geweigerd op een intercontinentale vlucht.
Je bedoelt sneetjes maken met een scalpel?quote:Op zondag 16 april 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja was wel geil he, ons gesprek vanmorgen
Ik draag netjes 25k belasting per jaar af. Ik parasiteer niet.quote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet, maar ik weet zeker dat er mensen misbruik van het sociaal systeem maken en dat maakt het zo duur.
Laat me niet scheren door een vrouw. Alleen turkse en italiaanse barbers mogen dat. En ikzelf natuurlijk.quote:Op zondag 16 april 2017 20:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik draag netjes 25k belasting per jaar af. Ik parasiteer niet.
deze man is wijsquote:Op zondag 16 april 2017 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik ben toch niet gek?
Ja, leuke baan als heftruckchaffeur ook.quote:
Dan mogen ze wat mij betreft als bezuinigingsmaatregel alle psychologen naar huis sturen. Das pas echt weggegooid geldquote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet, maar ik weet zeker dat er mensen misbruik van het sociaal systeem maken en dat maakt het zo duur.
Echt he, gekke Opsoquote:Op zondag 16 april 2017 20:19 schreef Catkiller het volgende:
Blij van die typfout in de TT, wat moet mijn vriendin anders wel niet denken
Nice!quote:Op zondag 16 april 2017 20:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, leuke baan als heftruckchaffeur ook.
beetje baan met perspectief?quote:Op zondag 16 april 2017 20:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee maar je moet ook niet te hoog inzetten in het leven.quote:Op zondag 16 april 2017 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beetje baan met perspectief?
gewoon laten zitten, die dingen gaan vanzelf lekkenquote:Op zondag 16 april 2017 20:21 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een paasei in mijn vriendin verstopt alleen de batterijen zijn leeg.
slimquote:Op zondag 16 april 2017 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee maar je moet ook niet te hoog inzetten in het leven.
Kloptquote:Op zondag 16 april 2017 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk je dat we nog kans hebben om het tot de notaris te redden dinsdag?quote:Op zondag 16 april 2017 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon laten zitten, die dingen gaan vanzelf lekken
eensquote:Op zondag 16 april 2017 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey Jij ook al. Wat voor heftruck heb jijquote:Op zondag 16 april 2017 20:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boer zoekt Vrouw.quote:Op zondag 16 april 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken?
Waar hou je van?quote:Op zondag 16 april 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken?
Is daar ook al een film van?quote:
liebherr koningshefquote:Op zondag 16 april 2017 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey Jij ook al. Wat voor heftruck heb jij
welk merk is het ei?quote:Op zondag 16 april 2017 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk je dat we nog kans hebben om het tot de notaris te redden dinsdag?
Kut betrapt, ben werkloos.quote:Op zondag 16 april 2017 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey Jij ook al. Wat voor heftruck heb jij
Gewoon eentje van Ahnuld kijken.quote:
Geen flauw idee, tweedehands gekocht op koningsdag vorig jaar.quote:
Altijd uitslapenquote:
moa... als ie nu nog niet lekt denk ik wel dat je het redt tot dinsdagquote:Op zondag 16 april 2017 20:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen flauw idee, tweedehands gekocht op koningsdag vorig jaar.
Fijn.quote:Op zondag 16 april 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa... als ie nu nog niet lekt denk ik wel dat je het redt tot dinsdag
Nope. Misschien heeft iemand van dat "Welke film heb je gezien"-topic er een review van geschreven.quote:Op zondag 16 april 2017 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zat te denken aan Sully. Iemand gezien?
arme slaafquote:Op zondag 16 april 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben zo geconditioneerd dat ik zelfs in het weekend om 5 uur naast mijn bed sta
Zat ik ook al te kijken ja.quote:Op zondag 16 april 2017 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nope. Misschien heeft iemand van dat "Welke film heb je gezien"-topic er een review van geschreven.
ben bij de McDonaldsquote:Op zondag 16 april 2017 20:27 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb drie frikandellen, 5 kipfingers en een nasischijf op.
Doom vond ik wel een goeie. Veel actie ook, kijkt lekker weg zonder te ingewikkeld te zijn.quote:Op zondag 16 april 2017 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat ik ook al te kijken ja.
Doet mij denken aan al die slechte leerkrachten in deze SC die vrijdagochtend al op FOK! bezig waren.quote:Op zondag 16 april 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben zo geconditioneerd dat ik zelfs in het weekend om 5 uur naast mijn bed sta
Of The Predator, al komt die film wel wat traag op gang en niet een beetje slow-paced.quote:Op zondag 16 april 2017 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat ik ook al te kijken ja.
Was prima idd.quote:Op zondag 16 april 2017 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of The Predator, al komt die film wel wat traag op gang en niet een beetje slow-paced.
ik lach wel maar dat is wel.kutquote:Op zondag 16 april 2017 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he
wilde vanmorgen echt uitslapenhield het tot 5:15 vol
Bahquote:
wake up donnyquote:Op zondag 16 april 2017 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
De beste film ooit die zeg maar niet meteen >3 uur is, blijft toch Donnie Darko
Lekker vaag ook.quote:Op zondag 16 april 2017 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
quote:Op zondag 16 april 2017 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doet mij denken aan al die slechte leerkrachten in deze SC die vrijdagochtend al op FOK! bezig waren.
Ondertussen lag ik om 5 uur in de ochtend naar John Wick te kijken en paprikachips te eten in bed om lekker te gaan slapen om half 7.
quote:
Hoe vaker ik hem zie, de minder ik er van snapquote:Op zondag 16 april 2017 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer kijken...and again...and again andagainandagaianandagainandagain!
cellardoorquote:
Ik snap wel hoe de vork in de steel zitquote:Op zondag 16 april 2017 20:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe vaker ik hem zie, de minder ik er van snap
No-no-notoriousquote:
The most beautiful wordquote:
There's no spoon.quote:Op zondag 16 april 2017 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe de vork in de steel zit
Ik snap alleen die gast met die lepel niet.
Baby micequote:Op zondag 16 april 2017 20:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
There's no spoon.
Oh, dat was een andere film.
Dikke film jaquote:Op zondag 16 april 2017 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
ik wil voor mn verjaardag mn mentorklas trakteren op minicheesecakejesquote:
Mag ik bij jou in klas komen?quote:Op zondag 16 april 2017 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik wil voor mn verjaardag mn mentorklas trakteren op minicheesecakejes
https://s-media-cache-ak0(...)9c6c76bee20d7346.jpg
kijk dan hoe cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |