jawel, zijn nog restjes over. sterktequote:Op zondag 16 april 2017 20:13 schreef Chai het volgende:
Zag dat mijn schoonfamilie vandaag al gegourmet heeft, dus dat gaan ze morgen vast niet opnieuw doen.
ielsquote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huhuhuhu was een niels quote, maar vond hem zo mooi passen
ja weet ik toch gvd insektenkopquote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huhuhuhu was een niels quote, maar vond hem zo mooi passen
Waar woon jijquote:Op zondag 16 april 2017 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Scandinavië geweest. Zou wel ooit graag heen willen.
gemiste kansquote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huhuhuhu was een niels quote, maar vond hem zo mooi pasen
Niet de patatjes zelf?quote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgende date neem ik m'n date mee naar de patatboer. Betaal ik wel de mayo
Dat beweer ik niet, maar ik weet zeker dat er mensen misbruik van het sociaal systeem maken en dat maakt het zo duur.quote:Op zondag 16 april 2017 20:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben al 'n keer geweigerd op een intercontinentale vlucht.
Je bedoelt sneetjes maken met een scalpel?quote:Op zondag 16 april 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja was wel geil he, ons gesprek vanmorgen
Ik draag netjes 25k belasting per jaar af. Ik parasiteer niet.quote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet, maar ik weet zeker dat er mensen misbruik van het sociaal systeem maken en dat maakt het zo duur.
Laat me niet scheren door een vrouw. Alleen turkse en italiaanse barbers mogen dat. En ikzelf natuurlijk.quote:Op zondag 16 april 2017 20:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik draag netjes 25k belasting per jaar af. Ik parasiteer niet.
deze man is wijsquote:Op zondag 16 april 2017 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik ben toch niet gek?
Ja, leuke baan als heftruckchaffeur ook.quote:
Dan mogen ze wat mij betreft als bezuinigingsmaatregel alle psychologen naar huis sturen. Das pas echt weggegooid geldquote:Op zondag 16 april 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet, maar ik weet zeker dat er mensen misbruik van het sociaal systeem maken en dat maakt het zo duur.
Echt he, gekke Opsoquote:Op zondag 16 april 2017 20:19 schreef Catkiller het volgende:
Blij van die typfout in de TT, wat moet mijn vriendin anders wel niet denken
Nice!quote:Op zondag 16 april 2017 20:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, leuke baan als heftruckchaffeur ook.
beetje baan met perspectief?quote:Op zondag 16 april 2017 20:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee maar je moet ook niet te hoog inzetten in het leven.quote:Op zondag 16 april 2017 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beetje baan met perspectief?
gewoon laten zitten, die dingen gaan vanzelf lekkenquote:Op zondag 16 april 2017 20:21 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een paasei in mijn vriendin verstopt alleen de batterijen zijn leeg.
slimquote:Op zondag 16 april 2017 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee maar je moet ook niet te hoog inzetten in het leven.
Kloptquote:Op zondag 16 april 2017 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk je dat we nog kans hebben om het tot de notaris te redden dinsdag?quote:Op zondag 16 april 2017 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon laten zitten, die dingen gaan vanzelf lekken
eensquote:Op zondag 16 april 2017 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey Jij ook al. Wat voor heftruck heb jijquote:Op zondag 16 april 2017 20:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boer zoekt Vrouw.quote:Op zondag 16 april 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken?
Waar hou je van?quote:Op zondag 16 april 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken?
Is daar ook al een film van?quote:
liebherr koningshefquote:Op zondag 16 april 2017 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey Jij ook al. Wat voor heftruck heb jij
welk merk is het ei?quote:Op zondag 16 april 2017 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk je dat we nog kans hebben om het tot de notaris te redden dinsdag?
Kut betrapt, ben werkloos.quote:Op zondag 16 april 2017 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey Jij ook al. Wat voor heftruck heb jij
Gewoon eentje van Ahnuld kijken.quote:
Geen flauw idee, tweedehands gekocht op koningsdag vorig jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |