als je lekker bent word je vanzelf benaderdquote:
Er gebeurde helemaal niksquote:Op zondag 16 april 2017 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Vertel me alle vuige details in dm.
Even mn moeder bellen.quote:
Nog mensen die hier fittie met me aanwillen? Valt allemaal weer tegen vanaaf. Allemaal afdruipen met de staart tussen de benen.quote:
k, dat gaat em niet worden dan. Jammer weer.quote:Op zondag 16 april 2017 20:08 schreef Drug het volgende:
[..]
als je lekker bent word je vanzelf benaderd
Net de meubels buiten gezet.quote:Op zondag 16 april 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nog mensen die hier fittie met me aanwillen? Valt allemaal weer tegen vanaaf. Allemaal afdruipen met de staart tussen de benen.
Maakt allemaal niks uit.quote:Op zondag 16 april 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Denemarken is wel ok. Noorwegen ook, maar bietje duur. Finland goed. Zweden ken ik niet. Wel 'ns geweest. Lang geleden. 1 keer met een zweedse mogen spelen. Echt een sexbom was dat.
In m'n vorige leven wel. Hiervoor vrouw. Zie het als een evolutionair proces.quote:
Wnr weer nkn? I love yer tits.quote:Op zondag 16 april 2017 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In m'n vorige leven wel. Hiervoor vrouw. Zie het als een evolutionair proces.
Jou maken ze gewoon een insekt weer hierna. Je kunt namelijk ook teruggezet worden.
Oke nelisnulquote:Op zondag 16 april 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Denemarken is wel ok. Noorwegen ook, maar bietje duur. Finland goed. Zweden ken ik niet. Wel 'ns geweest. Lang geleden. 1 keer met een zweedse mogen spelen. Echt een sexbom was dat.
ik geloof het op je blauwe ogenquote:Op zondag 16 april 2017 20:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben heilige maagd maria hallelujah
Ja leuk, nu moet ik weer aan die laatste droom denkenquote:Op zondag 16 april 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nog mensen die hier fittie met me aanwillen? Valt allemaal weer tegen vanaaf. Allemaal afdruipen met de staart tussen de benen.
Hahahquote:Op zondag 16 april 2017 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn de beste dates
Lekker niks doen, net zoals op m'n laatste verjaardag
ja was wel geil he, ons gesprek vanmorgenquote:Op zondag 16 april 2017 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja leuk, nu moet ik weer aan die laatste droom denken
WCH is van de dierenseks blijkbaar. Net als verkrachters mogen die wat mij betreft doodgeschoten worden. Een kogel is eigenlijk te gemakkelijk. Eerst laten peggen, ken wel iemand.quote:Op zondag 16 april 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Scandinavië geweest. Zou wel ooit graag heen willen.quote:Op zondag 16 april 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Peggen met een bierflesje.quote:Op zondag 16 april 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben nog redelijk nuchter. Kejje nagaan.
Zijn paarsquote:
Zullen we samen even tien tequila shots achterover gooien om pasen te overleven?quote:Op zondag 16 april 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben nog redelijk nuchter. Kejje nagaan.
Ik ben gek op vrouwen. Over de wereld genomen, zoveel smaakjes en ze zijn zelf ook gek op sex dus waarom niet?quote:Op zondag 16 april 2017 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Zullen we samen even tien tequila shots achterover gooien om pasen te overleven?
Ben al 'n keer geweigerd op een intercontinentale vlucht.quote:Op zondag 16 april 2017 20:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
WCH is van de dierenseks blijkbaar. Net als verkrachters mogen die wat mij betreft doodgeschoten worden. Een kogel is eigenlijk te gemakkelijk. Eerst laten peggen, ken wel iemand.
Cryingquote:Op zondag 16 april 2017 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben gek op vrouwen. Over de wereld genomen, zoveel smaakjes en ze zijn zelf ook gek op sex dus waarom niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |