Bijnaquote:
Ja echt. Van dat in bed blijf weerquote:
Echt tenenkrommend als Fushia iemand hypocriet noemt.quote:Op zondag 16 april 2017 12:26 schreef Mozy het volgende:
Kdrick
fucccsia
Hahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahahahahahahaha.
Oh god, heb je de spion weer.quote:Op zondag 16 april 2017 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt tenenkrommend als Fushia iemand hypocriet noemt.
Kom onder mijn dekentje we kijken Gossip Girlquote:Op zondag 16 april 2017 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt. Van dat in bed blijf weer
had je nog positief geantwoord op mijn vraag of je wou weten waar we het over gehad haddenquote:Op zondag 16 april 2017 12:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom onder mijn dekentje we kijken Gossip Girl
Ik neem Nutella meequote:Op zondag 16 april 2017 12:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom onder mijn dekentje we kijken Gossip Girl
verdacht wel.quote:Op zondag 16 april 2017 13:09 schreef madeliefff het volgende:
Hoelang blijft huge nog slapen man. Foon staat uit als hij slaapt. T is al bijna avond
ja toch nu weet ik niet of hij wel of niet komt lunchen ( ontbijten ahaha) en ik naar de winkel moet.quote:
ja en als je naar de winkel gaat en hij niet komt lunchen (ontbijten ahaha) dan zijn de gevolgen niet te overzienquote:Op zondag 16 april 2017 13:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja toch nu weet ik niet of hij wel of niet komt lunchen ( ontbijten ahaha) en ik naar de winkel moet.
Ik kom wel eten, zet ook nooit mijn telefoon uit.quote:Op zondag 16 april 2017 13:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja toch nu weet ik niet of hij wel of niet komt lunchen ( ontbijten ahaha) en ik naar de winkel moet.
Jaquote:Op zondag 16 april 2017 13:01 schreef zeer het volgende:
[..]
had je nog positief geantwoord op mijn vraag of je wou weten waar we het over gehad hadden
?
Zou hij bij een andere meid zijn?quote:Op zondag 16 april 2017 13:09 schreef madeliefff het volgende:
Hoelang blijft huge nog slapen man. Foon staat uit als hij slaapt. T is al bijna avond
ik ga NU naar de winkelquote:Op zondag 16 april 2017 13:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kom wel eten, zet ook nooit mijn telefoon uit.
nou ik hoop t nietquote:Op zondag 16 april 2017 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou hij bij een andere meid zijn?
quote:Op zondag 16 april 2017 13:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hahaha huge is het haasje
SNAP JE
PAASHAASJE
AHAHAHAHAHAHA
Öberkulliequote:
Soooow ik snap hem hahaquote:Op zondag 16 april 2017 13:15 schreef zeer het volgende:
[..]
iig niet over Noel's afgeronde hbo studie
hahahah snap je![]()
![]()
Doe normaal man straks vliegt cachet haar vliegtuig een bergwand in.quote:Op zondag 16 april 2017 13:15 schreef zeer het volgende:
[..]
iig niet over Noel's afgeronde hbo studie
hahahah snap je![]()
![]()
Nou en het is maar een simulatorquote:Op zondag 16 april 2017 13:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe normaal man straks vliegt cachet haar vliegtuig een bergwand in.
Ik geef 10 reacties in je kuttopics als je haar wegjaagt hier.quote:
Grote kansquote:Op zondag 16 april 2017 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou hij bij een andere meid zijn?
Nog een keer zo'n opmerking over ober en ik steek kattenklauwen met herpes in je oogquote:Op zondag 16 april 2017 13:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik geef 10 reacties in je kuttopics als je haar wegjaagt hier.
quote:Op zondag 16 april 2017 13:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe normaal man straks vliegt cachet haar vliegtuig een bergwand in.
Is goed tardisquote:Op zondag 16 april 2017 13:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog een keer zo'n opmerking over ober en ik steek kattenklauwen met herpes in je oog
Ohquote:
Hoi lieffiequote:
Yessquote:
Waarom zou ik dat doenquote:Op zondag 16 april 2017 13:23 schreef zeer het volgende:
[..]
steek vinger in je keel en post het resultaat
Gelukkig. Je moet wel kunnen genieten van het gif dat je in je lijf gooit natuurlijk.quote:Op zondag 16 april 2017 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Ben niet misselijk he, eet nu chocoladepinda's. Wat best bijzonder is want een jaar geleden werd ik al mega ziek van één glaasje wijn. Ik ben genezeeeeeeen
Ik zou er naar toe gaan. NU.quote:
Deed ik altijd al, tot de ochtend erna.quote:Op zondag 16 april 2017 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig. Je moet wel kunnen genieten van het gif dat je in je lijf gooit natuurlijk.
[..]
Ik zou er naar toe gaan. NU.
jij ging altijd al naar huge?quote:Op zondag 16 april 2017 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deed ik altijd al, tot de ochtend erna.
okok. K maak vissalade hoop dat je dat lust. En doe anders alsof hier anders sta ik voor schutquote:
oh nee dan nietquote:
nee hij kwam altijd al bij mij hihihihi snapjequote:
madeboosss nu snapjequote:Op zondag 16 april 2017 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh nee dan niet
[..]
nee hij kwam altijd al bij mij hihihihi snapje
Nee leg uitquote:
hele generatie uitgemoord, lekkerquote:Op zondag 16 april 2017 13:44 schreef Le_Professeur het volgende:
ik heb drie gekookte eieren en twee pasteitjes met ragout op
laat hem jou maar eens verwennenquote:Op zondag 16 april 2017 13:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nou nou, 8 is meer dan genoegquote:Op zondag 16 april 2017 13:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik geef 10 reacties in je kuttopics als je haar wegjaagt hier.
Pasteitjes met ragoutquote:Op zondag 16 april 2017 13:44 schreef Le_Professeur het volgende:
ik heb drie gekookte eieren en twee pasteitjes met ragout op
Chuckquote:
hoezo nietquote:Op zondag 16 april 2017 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee JC
Ik heb geen paasontbijt gehad, en bij jou?
hoe brand jouw heilig paasvuur dude?quote:
Ik had een feestje dus leek me geen geweldig ideequote:
Hehehehe, ik had er laatst eentje weggestuurdquote:Op zondag 16 april 2017 13:59 schreef Catkiller het volgende:
Waarom neemt Crack_ altijd haar rare vriendjes mee naar dit topic?
Ik ookquote:Op zondag 16 april 2017 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had een feestje dus leek me geen geweldig idee
[..]
Hehehehe, ik had er laatst eentje weggestuurd![]()
Champignon ragoutquote:
Goed gezien.quote:
Maar mijn ouders wonen 150km van me vandaan gekkiequote:Op zondag 16 april 2017 14:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook
maar zijn mn ouders wel gewend
yes plsquote:
Maar denk niet dat prof die heeft dus, heb het idee dat niemand die shit eet behalve de vegetariërsquote:
ik denk inderdaad dat je best een lekkere vleesloze ragout moet kunnen maken, nooit zo over nagedacht....quote:
eet je ook nooit kroketten dan?quote:Op zondag 16 april 2017 14:06 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou geen enkele ragout eten, ziet er uit alsof het uitgekostst is door iemand.
vind het wel een uitdaging eigenlijk, ga het een keer proberenquote:Op zondag 16 april 2017 14:07 schreef Crack_ het volgende:
Struik had eerst hele vege ragout lekkere met ook noten enzo, die was echt echt lekker.
Bijna nooit, maar als het uit een frituurpan komt dan kan ik meer hebben.quote:Op zondag 16 april 2017 14:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eet je ook nooit kroketten dan?
nee hoor ik eet het ook, smaak verschilt niet eens zo ergquote:Op zondag 16 april 2017 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mijn ouders wonen 150km van me vandaan gekkie
[..]
yes pls
[..]
Maar denk niet dat prof die heeft dus, heb het idee dat niemand die shit eet behalve de vegetariërs
zelfgemaakte garnalenkroketten manquote:Op zondag 16 april 2017 14:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bijna nooit, maar als het uit een frituurpan komt dan kan ik meer hebben.
Ok en als het lekker is nodig je mij uit voor de ultimate test yesquote:Op zondag 16 april 2017 14:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vind het wel een uitdaging eigenlijk, ga het een keer proberen
quote:Op zondag 16 april 2017 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee hoor ik eet het ook, smaak verschilt niet eens zo erg
Ohja oke dan is het wel lastig, had gekund dat je feestje daar hadquote:Op zondag 16 april 2017 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mijn ouders wonen 150km van me vandaan gekkie
[..]
yes pls
[..]
Maar denk niet dat prof die heeft dus, heb het idee dat niemand die shit eet behalve de vegetariërs
ahahahahaquote:Op zondag 16 april 2017 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok en als het lekker is nodig je mij uit voor de ultimate test yes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neenquote:Op zondag 16 april 2017 14:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ohja oke dan is het wel lastig, had gekund dat je feestje daar had
quote:Op zondag 16 april 2017 14:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ahahahahaJammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Weet je ook alleen maar door dat event.quote:
omdst we vieren dat jezus weer tor leven kwam, je verlosserquote:
Hier alleen supermarkt open, maar dat is voldoende.quote:
Maakt niet uit.quote:Op zondag 16 april 2017 14:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet je ook alleen maar door dat event.
Ik vier helemaal niets.quote:Op zondag 16 april 2017 14:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdst we vieren dat jezus weer tor leven kwam, je verlosser
Okquote:Op zondag 16 april 2017 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is godverdomme 2 uur geweest, slons
Alles dicht hier, maar dat is standaard op zondag want dan zit iedereen in de kerk.quote:Op zondag 16 april 2017 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier alleen supermarkt open, maar dat is voldoende.
Zit al 2 dagen te snoepen van allemaal broodjes.
De vraag was toch ook niet wat jij deed, maar waarom de winkels dichtzijn?quote:
Nou dat ljkt me toch wel..quote:Op zondag 16 april 2017 14:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alles dicht hier, maar dat is standaard op zondag want dan zit iedereen in de kerk.
Maar zelfs Rotterdam etc niet eens een AH open volgens mij. :s
Hij zei "we".quote:Op zondag 16 april 2017 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De vraag was toch ook niet wat jij deed, maar waarom de winkels dichtzijn?
lekker hequote:Op zondag 16 april 2017 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen![]()
Dat is wel echt de goede oude tijd man, ohhh wta heerlijk. Brak je bed uit en dan in je ochtendjas aanschuiven aan de te volle tafel. Man man man
Keurig hoor. Jij als enige niet in de kerk?quote:Op zondag 16 april 2017 14:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alles dicht hier, maar dat is standaard op zondag want dan zit iedereen in de kerk.
Maar zelfs Rotterdam etc niet eens een AH open volgens mij. :s
De winkels die jij gecontroleerd hebt?quote:Op zondag 16 april 2017 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
De winkels die ik gecontroleerd heb in ieder geval niet.
Oké doeiquote:Op zondag 16 april 2017 14:13 schreef JanCees het volgende:
ik heb zin om naar een gabberfeest te gaan
Precies, die ik op internet gecontroleerd heb. Lastig te begrijpen he?quote:Op zondag 16 april 2017 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De winkels die jij gecontroleerd hebt?
Iets met internet enzo..
Ik ga niet naar de kerk nee, wat heb ik daar te zoeken?quote:Op zondag 16 april 2017 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keurig hoor. Jij als enige niet in de kerk?
AH is hier altijd open. Alleen 2 uur eerder dicht. 8 uur ipv 10 uur.
Ja, want als ik naar AH ga zie ik er dat 9 supermarkten in Rotterdam open zijn excl station, kweenie hoe jij je controle doet..quote:Op zondag 16 april 2017 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Precies, die ik op internet gecontroleerd heb. Lastig te begrijpen he?
Google, eerste paar hits die ik kreeg waren allemaal gesloten.quote:Op zondag 16 april 2017 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik naar AH ga zie ik er dat 9 supermarkten in Rotterdam open zijn excl station, kweenie hoe jij je controle doet..
Jezus leeftquote:Op zondag 16 april 2017 14:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Vroeger waren de winkels altijd dicht op zondag, jongenlui
quote:Op zondag 16 april 2017 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Google, eerste paar hits die ik kreeg waren allemaal gesloten.
Beetje bij de community horen. Lijkt me wel fijn.quote:Op zondag 16 april 2017 14:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de kerk nee, wat heb ik daar te zoeken?
Ik heb nu maar gewoon mijn postcode ingevuld op de AH website en er is wel wat open maar geen zin om zo ver te rijden.
Sorryquote:
Daar wil ik niets mee te maken hebben, vuile SGP stemmers hier.quote:Op zondag 16 april 2017 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje bij de community horen. Lijkt me wel fijn.
Dan maar patat bestellen straks. Anders ga je dood.
Memorabel welquote:Op zondag 16 april 2017 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht dit. Nog nooit meegemaakt.
Zeg gewoon dat je mn aandacht wilt ipv deze onzinquote:Op zondag 16 april 2017 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht dit. Nog nooit meegemaakt.
Waarom zou ik dat nog moeten zeggen? Lijkt me ondertussen wel duidelijk.quote:Op zondag 16 april 2017 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je mn aandacht wilt ipv deze onzin
Oké, kom onder mn dekens liggen, dan voer ik je paaseitjes terwijl je me stiekem vingertquote:Op zondag 16 april 2017 14:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat nog moeten zeggen? Lijkt me ondertussen wel duidelijk.
Oh is ze knap?quote:Op zondag 16 april 2017 14:20 schreef Zosk het volgende:
Ik ga mezelf even scheren, krijg zo visite en zie eruit als een zwerver.
Gatverdamme.quote:Op zondag 16 april 2017 14:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, kom onder mn dekens liggen, dan voer ik je paaseitjes terwijl je me stiekem vingert
Oohhh een paasdatequote:Op zondag 16 april 2017 14:20 schreef Zosk het volgende:
Ik ga mezelf even scheren, krijg zo visite en zie eruit als een zwerver.
Je houdt niet van paaseitjes?quote:
Niet echt nee. Sowieso chocola vaak niet.quote:
Beter, meer voor ons.quote:Op zondag 16 april 2017 14:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet echt nee. Sowieso chocola vaak niet.
Kan er geen ruzie gemaakt worden met mij omdat ik alle chocola op heb gegeten.quote:
Alsof hij zn vriezer niet vol heeft liggen met loempia'squote:Op zondag 16 april 2017 14:23 schreef Catkiller het volgende:
Alleen jammer dat Zosk en zijn date droog brood moeten eten omdat hij te lui is om naar de winkel te gaan.
Restaurants zijn ook volgeboekt vrees ikquote:Op zondag 16 april 2017 14:23 schreef Catkiller het volgende:
Alleen jammer dat Zosk en zijn date droog brood moeten eten omdat hij te lui is om naar de winkel te gaan.
Ja, wow.quote:Op zondag 16 april 2017 14:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan er geen ruzie gemaakt worden met mij omdat ik alle chocola op heb gegeten.
Is goed maar waarom stiekem?quote:Op zondag 16 april 2017 14:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, kom onder mn dekens liggen, dan voer ik je paaseitjes terwijl je me stiekem vingert
Ze heeft mij op de wereld gezet en ik ben kklekker dus ja lijkt me logisch dat ze knap is.quote:
Je hebt een date straks, doe niet zo raarquote:
Met jou hoop ik.quote:Op zondag 16 april 2017 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt een date straks, doe niet zo raar
Altijd leuk als er bezoek is.quote:Op zondag 16 april 2017 14:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkbaar welquote:
quote:Op zondag 16 april 2017 14:23 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op zondag 16 april 2017 14:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof hij zn vriezer niet vol heeft liggen met loempia's
quote:Op zondag 16 april 2017 14:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Restaurants zijn ook volgeboekt vrees ik
Woowww daten terwijl de man op date is met een andere chick is niet mn kinkquote:
Hou. Op. Nu.quote:Op zondag 16 april 2017 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Woowww daten terwijl de man op date is met een andere chick is niet mn kink
Het zit je ook nooit mee?quote:
Female predatorquote:Op zondag 16 april 2017 14:30 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind zosk echt zo'n scheetje hè. Zo makkelijk op te naaien
Je speelt met mijn gevoelens. :squote:Op zondag 16 april 2017 14:30 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind zosk echt zo'n scheetje hè. Zo makkelijk op te naaien
Ik plaag gewoonquote:
Ik snap Chloortje wel.quote:
Hoe laat komt mijn toekomstige schoonmoeder?quote:
Over een uurtje denk ik.quote:Op zondag 16 april 2017 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe laat komt mijn toekomstige schoonmoeder?
De verrassing zit in het verrassingsei.quote:
Ik heb wel zin in paaseitjes eigenlijk.quote:Op zondag 16 april 2017 14:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
De verrassing zit in het verrassingsei.
Gezellig. Blijft ze eten? Wat ga je haar voorschotelen dan?quote:
Ik niet, chocola is vies.quote:
Denk dat we uiteten gaan, ga niet koken hoor.quote:Op zondag 16 april 2017 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gezellig. Blijft ze eten? Wat ga je haar voorschotelen dan?
Bij de chinees?quote:Op zondag 16 april 2017 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat we uiteten gaan, ga niet koken hoor.
Betaal jij of laat je mams betalen?quote:Op zondag 16 april 2017 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat we uiteten gaan, ga niet koken hoor.
Denk dat de vriend van mijn moeder betaald.quote:Op zondag 16 april 2017 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Betaal jij of laat je mams betalen?
Wat lief van hemquote:Op zondag 16 april 2017 14:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat de vriend van mijn moeder betaald.
Waar gaan jullie uit eten?quote:
Of the monthhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 16 april 2017 14:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
It's the most wonderful easter
HALLO DANquote:Op zondag 16 april 2017 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Eigenlijk best vreemd dat ook Noël ooit het snelste zaadje was
moeder op haar 20ste, wat een vieze hoerquote:Op zondag 16 april 2017 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)-deurklink~abf5baa9/
final destination
Hij had moeten stoppen in zn hoogtijdagenquote:Op zondag 16 april 2017 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
als klompje van 8 cellen?quote:Op zondag 16 april 2017 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij had moeten stoppen in zn hoogtijdagen
dat is ook onzin, hij was het eerste zaadje dat binnen dringen, de eerste sterven vaak omdat ze sterven met naar binnen dringen waardoor latere er door kunnen.quote:Op zondag 16 april 2017 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Gaat het toch niet om bijdehandquote:Op zondag 16 april 2017 14:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is ook onzin, hij was het eerste zaadje dat binnen dringen, de eerste sterven vaak omdat ze sterven met naar binnen dringen waardoor latere er door kunnen.
Jaa <33quote:Op zondag 16 april 2017 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij had moeten stoppen in zn hoogtijdagen
utreg houdt stand!quote:
Weet ik nog niet, zeg dat maar tegen je vriend.quote:Op zondag 16 april 2017 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar gaan jullie uit eten?
Ik vraag dit voor een vriend
Oh, dan gaan we wel gewoon weer naar de Mac.quote:Op zondag 16 april 2017 15:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, zeg dat maar tegen je vriend.
In Zwolle?quote:Op zondag 16 april 2017 15:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, dan gaan we wel gewoon weer naar de Mac.
Ja Jimmy komt ook.quote:
knap ja. Hebben het goed voor elkaar. Ook lekker opgefokt sfeertje, kan deze wedstrijd goed gebruiken.quote:
Imako-san Ver. Eye Mask?quote:
heeft ie al weer een nieuw kanaal ofzo?quote:Op zondag 16 april 2017 15:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is het een beeldje van een aandachtshoer
Sowieso paaseitjes met vulling.quote:Op zondag 16 april 2017 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
mmm deze paaseitjes vol smeuïge vulling
löffeleiquote:
quote:Op zondag 16 april 2017 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
hallo ama sorry dat ik de mods ging uitlokken was niet mijn bedoeling en heb het ook nooit zo gewild
denon versterker gewoon en 2 boekenplank luidsprekers. ben niet zo tevreden meer over die luidsprekers alleen, klinkt beetje vlakquote:Op zondag 16 april 2017 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
drug wat heb jij voor audiosetje thuis?
ja vet die pest dokterquote:
quote:Op zondag 16 april 2017 15:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, dan gaan we wel gewoon weer naar de Mac.
ja skeere dus wil nieuwe ff kijken toch een beetje. eurootje of 600 max ofzoquote:Op zondag 16 april 2017 15:36 schreef Drug het volgende:
[..]
denon versterker gewoon en 2 boekenplank luidsprekers. ben niet zo tevreden meer over die luidsprekers alleen, klinkt beetje vlak
jij?
ja 1 keer per week ongquote:Op zondag 16 april 2017 15:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat je steeds weer vis eet
blub blubquote:Op zondag 16 april 2017 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dan ben je duidelijk recidivist
goed dat je zelf ook inziet dat je beter je bek kan houdenquote:Op zondag 16 april 2017 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
echt he
ik mag niks zeggen ok i know
lolquote:Op zondag 16 april 2017 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
echt he
ik mag niks zeggen ok i know
prof doe je bek open en zuig op m'n lul plsquote:Op zondag 16 april 2017 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goed dat je zelf ook inziet dat je beter je bek kan houden
zoiets heb ik er bij elkaar denk ook aan uitgegeven hoor.quote:Op zondag 16 april 2017 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja skeere dus wil nieuwe ff kijken toch een beetje. eurootje of 600 max ofzo
aaight. ja k zoek 5.1 setjequote:Op zondag 16 april 2017 15:42 schreef Drug het volgende:
[..]
zoiets heb ik er bij elkaar denk ook aan uitgegeven hoor.
heb trouwens ook mijn tv en appletv aangesloten, dus altijd geluid over de speakers
ik heb geen complete set gehaald trouwens, maar los. en omdat ik vooral voor muziek gebruik heb ik geen surround gedaan (maar wil er mss toch 2 speakers bij plaatsen voor gamen). en heb geen subwoofer, vind dat niet zo nodig
heb zelf al jaren kef iQ zuilspeakers staan, maar wil terug naar kleinerequote:Op zondag 16 april 2017 15:42 schreef Drug het volgende:
[..]
zoiets heb ik er bij elkaar denk ook aan uitgegeven hoor.
heb trouwens ook mijn tv en appletv aangesloten, dus altijd geluid over de speakers
ik heb geen complete set gehaald trouwens, maar los. en omdat ik vooral voor muziek gebruik heb ik geen surround gedaan (maar wil er mss toch 2 speakers bij plaatsen voor gamen). en heb geen subwoofer, vind dat niet zo nodig
haha ja mss zet ik die er ook wel bij als ik ga uitbreidenquote:Op zondag 16 april 2017 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aaight. ja k zoek 5.1 setje
subwoofer lekker man
ruilen?quote:Op zondag 16 april 2017 15:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb zelf al jaren kef iQ zuilspeakers staan, maar wil terug naar kleinere
quote:Op zondag 16 april 2017 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
hallo ama sorry dat ik de mods ging uitlokken was niet mijn bedoeling en heb het ook nooit zo gewild
heeft die slet van je dat nog niet gedaan dan?quote:Op zondag 16 april 2017 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
prof doe je bek open en zuig op m'n lul pls
k zie je moeder nooit dus neequote:Op zondag 16 april 2017 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heeft die slet van je dat nog niet gedaan dan?
echt heh,calimeroquote:Op zondag 16 april 2017 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zal je er als ADO supporter maar druk om maken.
koop eltax monitor III's of IX'squote:Op zondag 16 april 2017 15:36 schreef Drug het volgende:
[..]
denon versterker gewoon en 2 boekenplank luidsprekers. ben niet zo tevreden meer over die luidsprekers alleen, klinkt beetje vlak
jij?
laat eens pic zien danquote:Op zondag 16 april 2017 15:47 schreef zeer het volgende:
[..]
koop eltax monitor III's of IX's![]()
notenhout met witte conussen uiteraard
![]()
alsof tardis geeft hahaquote:Op zondag 16 april 2017 15:47 schreef zeer het volgende:
[..]
gister was het 15 april mozy en TARDIS. in m'n bil
gewoon ff zien hoe ie eruit ziet tochquote:Op zondag 16 april 2017 15:48 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
snap niet hoe je het geluid kunt beoordelen adv foto maarja
hij wil gewoon shinenquote:Op zondag 16 april 2017 15:48 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
snap niet hoe je het geluid kunt beoordelen adv foto maarja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |