Chuckquote:
hoezo nietquote:Op zondag 16 april 2017 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee JC
Ik heb geen paasontbijt gehad, en bij jou?
hoe brand jouw heilig paasvuur dude?quote:
Ik had een feestje dus leek me geen geweldig ideequote:
Hehehehe, ik had er laatst eentje weggestuurdquote:Op zondag 16 april 2017 13:59 schreef Catkiller het volgende:
Waarom neemt Crack_ altijd haar rare vriendjes mee naar dit topic?
Ik ookquote:Op zondag 16 april 2017 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had een feestje dus leek me geen geweldig idee
[..]
Hehehehe, ik had er laatst eentje weggestuurd![]()
Champignon ragoutquote:
Goed gezien.quote:
Maar mijn ouders wonen 150km van me vandaan gekkiequote:Op zondag 16 april 2017 14:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook
maar zijn mn ouders wel gewend
yes plsquote:
Maar denk niet dat prof die heeft dus, heb het idee dat niemand die shit eet behalve de vegetariërsquote:
ik denk inderdaad dat je best een lekkere vleesloze ragout moet kunnen maken, nooit zo over nagedacht....quote:
eet je ook nooit kroketten dan?quote:Op zondag 16 april 2017 14:06 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou geen enkele ragout eten, ziet er uit alsof het uitgekostst is door iemand.
vind het wel een uitdaging eigenlijk, ga het een keer proberenquote:Op zondag 16 april 2017 14:07 schreef Crack_ het volgende:
Struik had eerst hele vege ragout lekkere met ook noten enzo, die was echt echt lekker.
Bijna nooit, maar als het uit een frituurpan komt dan kan ik meer hebben.quote:Op zondag 16 april 2017 14:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eet je ook nooit kroketten dan?
nee hoor ik eet het ook, smaak verschilt niet eens zo ergquote:Op zondag 16 april 2017 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mijn ouders wonen 150km van me vandaan gekkie
[..]
yes pls
[..]
Maar denk niet dat prof die heeft dus, heb het idee dat niemand die shit eet behalve de vegetariërs
zelfgemaakte garnalenkroketten manquote:Op zondag 16 april 2017 14:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bijna nooit, maar als het uit een frituurpan komt dan kan ik meer hebben.
Ok en als het lekker is nodig je mij uit voor de ultimate test yesquote:Op zondag 16 april 2017 14:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vind het wel een uitdaging eigenlijk, ga het een keer proberen
quote:Op zondag 16 april 2017 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee hoor ik eet het ook, smaak verschilt niet eens zo erg
Ohja oke dan is het wel lastig, had gekund dat je feestje daar hadquote:Op zondag 16 april 2017 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mijn ouders wonen 150km van me vandaan gekkie
[..]
yes pls
[..]
Maar denk niet dat prof die heeft dus, heb het idee dat niemand die shit eet behalve de vegetariërs
ahahahahaquote:Op zondag 16 april 2017 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok en als het lekker is nodig je mij uit voor de ultimate test yes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neenquote:Op zondag 16 april 2017 14:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ohja oke dan is het wel lastig, had gekund dat je feestje daar had
quote:Op zondag 16 april 2017 14:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ahahahahaJammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Weet je ook alleen maar door dat event.quote:
omdst we vieren dat jezus weer tor leven kwam, je verlosserquote:
Hier alleen supermarkt open, maar dat is voldoende.quote:
Maakt niet uit.quote:Op zondag 16 april 2017 14:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet je ook alleen maar door dat event.
Ik vier helemaal niets.quote:Op zondag 16 april 2017 14:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdst we vieren dat jezus weer tor leven kwam, je verlosser
Okquote:Op zondag 16 april 2017 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is godverdomme 2 uur geweest, slons
Alles dicht hier, maar dat is standaard op zondag want dan zit iedereen in de kerk.quote:Op zondag 16 april 2017 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier alleen supermarkt open, maar dat is voldoende.
Zit al 2 dagen te snoepen van allemaal broodjes.
De vraag was toch ook niet wat jij deed, maar waarom de winkels dichtzijn?quote:
Nou dat ljkt me toch wel..quote:Op zondag 16 april 2017 14:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alles dicht hier, maar dat is standaard op zondag want dan zit iedereen in de kerk.
Maar zelfs Rotterdam etc niet eens een AH open volgens mij. :s
Hij zei "we".quote:Op zondag 16 april 2017 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De vraag was toch ook niet wat jij deed, maar waarom de winkels dichtzijn?
lekker hequote:Op zondag 16 april 2017 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen![]()
Dat is wel echt de goede oude tijd man, ohhh wta heerlijk. Brak je bed uit en dan in je ochtendjas aanschuiven aan de te volle tafel. Man man man
Keurig hoor. Jij als enige niet in de kerk?quote:Op zondag 16 april 2017 14:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alles dicht hier, maar dat is standaard op zondag want dan zit iedereen in de kerk.
Maar zelfs Rotterdam etc niet eens een AH open volgens mij. :s
De winkels die jij gecontroleerd hebt?quote:Op zondag 16 april 2017 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
De winkels die ik gecontroleerd heb in ieder geval niet.
Oké doeiquote:Op zondag 16 april 2017 14:13 schreef JanCees het volgende:
ik heb zin om naar een gabberfeest te gaan
Precies, die ik op internet gecontroleerd heb. Lastig te begrijpen he?quote:Op zondag 16 april 2017 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De winkels die jij gecontroleerd hebt?
Iets met internet enzo..
Ik ga niet naar de kerk nee, wat heb ik daar te zoeken?quote:Op zondag 16 april 2017 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keurig hoor. Jij als enige niet in de kerk?
AH is hier altijd open. Alleen 2 uur eerder dicht. 8 uur ipv 10 uur.
Ja, want als ik naar AH ga zie ik er dat 9 supermarkten in Rotterdam open zijn excl station, kweenie hoe jij je controle doet..quote:Op zondag 16 april 2017 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Precies, die ik op internet gecontroleerd heb. Lastig te begrijpen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |