hoe brand jouw heilig paasvuur dude?quote:
Ik had een feestje dus leek me geen geweldig ideequote:
Hehehehe, ik had er laatst eentje weggestuurdquote:Op zondag 16 april 2017 13:59 schreef Catkiller het volgende:
Waarom neemt Crack_ altijd haar rare vriendjes mee naar dit topic?
Ik ookquote:Op zondag 16 april 2017 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had een feestje dus leek me geen geweldig idee
[..]
Hehehehe, ik had er laatst eentje weggestuurd![]()
Champignon ragoutquote:
Goed gezien.quote:
Maar mijn ouders wonen 150km van me vandaan gekkiequote:Op zondag 16 april 2017 14:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook
maar zijn mn ouders wel gewend
yes plsquote:
Maar denk niet dat prof die heeft dus, heb het idee dat niemand die shit eet behalve de vegetariėrsquote:
ik denk inderdaad dat je best een lekkere vleesloze ragout moet kunnen maken, nooit zo over nagedacht....quote:
eet je ook nooit kroketten dan?quote:Op zondag 16 april 2017 14:06 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou geen enkele ragout eten, ziet er uit alsof het uitgekostst is door iemand.
vind het wel een uitdaging eigenlijk, ga het een keer proberenquote:Op zondag 16 april 2017 14:07 schreef Crack_ het volgende:
Struik had eerst hele vege ragout lekkere met ook noten enzo, die was echt echt lekker.
Bijna nooit, maar als het uit een frituurpan komt dan kan ik meer hebben.quote:Op zondag 16 april 2017 14:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eet je ook nooit kroketten dan?
nee hoor ik eet het ook, smaak verschilt niet eens zo ergquote:Op zondag 16 april 2017 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mijn ouders wonen 150km van me vandaan gekkie
[..]
yes pls
[..]
Maar denk niet dat prof die heeft dus, heb het idee dat niemand die shit eet behalve de vegetariėrs
zelfgemaakte garnalenkroketten manquote:Op zondag 16 april 2017 14:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bijna nooit, maar als het uit een frituurpan komt dan kan ik meer hebben.
Ok en als het lekker is nodig je mij uit voor de ultimate test yesquote:Op zondag 16 april 2017 14:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vind het wel een uitdaging eigenlijk, ga het een keer proberen
quote:Op zondag 16 april 2017 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee hoor ik eet het ook, smaak verschilt niet eens zo erg
Ohja oke dan is het wel lastig, had gekund dat je feestje daar hadquote:Op zondag 16 april 2017 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mijn ouders wonen 150km van me vandaan gekkie
[..]
yes pls
[..]
Maar denk niet dat prof die heeft dus, heb het idee dat niemand die shit eet behalve de vegetariėrs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |