goed dat je zelf ook inziet dat je beter je bek kan houdenquote:Op zondag 16 april 2017 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
echt he
ik mag niks zeggen ok i know
lolquote:Op zondag 16 april 2017 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
echt he
ik mag niks zeggen ok i know
prof doe je bek open en zuig op m'n lul plsquote:Op zondag 16 april 2017 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goed dat je zelf ook inziet dat je beter je bek kan houden
zoiets heb ik er bij elkaar denk ook aan uitgegeven hoor.quote:Op zondag 16 april 2017 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja skeere dus wil nieuwe ff kijken toch een beetje. eurootje of 600 max ofzo
aaight. ja k zoek 5.1 setjequote:Op zondag 16 april 2017 15:42 schreef Drug het volgende:
[..]
zoiets heb ik er bij elkaar denk ook aan uitgegeven hoor.
heb trouwens ook mijn tv en appletv aangesloten, dus altijd geluid over de speakers
ik heb geen complete set gehaald trouwens, maar los. en omdat ik vooral voor muziek gebruik heb ik geen surround gedaan (maar wil er mss toch 2 speakers bij plaatsen voor gamen). en heb geen subwoofer, vind dat niet zo nodig
heb zelf al jaren kef iQ zuilspeakers staan, maar wil terug naar kleinerequote:Op zondag 16 april 2017 15:42 schreef Drug het volgende:
[..]
zoiets heb ik er bij elkaar denk ook aan uitgegeven hoor.
heb trouwens ook mijn tv en appletv aangesloten, dus altijd geluid over de speakers
ik heb geen complete set gehaald trouwens, maar los. en omdat ik vooral voor muziek gebruik heb ik geen surround gedaan (maar wil er mss toch 2 speakers bij plaatsen voor gamen). en heb geen subwoofer, vind dat niet zo nodig
haha ja mss zet ik die er ook wel bij als ik ga uitbreidenquote:Op zondag 16 april 2017 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aaight. ja k zoek 5.1 setje
subwoofer lekker man
ruilen?quote:Op zondag 16 april 2017 15:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb zelf al jaren kef iQ zuilspeakers staan, maar wil terug naar kleinere
quote:Op zondag 16 april 2017 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
hallo ama sorry dat ik de mods ging uitlokken was niet mijn bedoeling en heb het ook nooit zo gewild
heeft die slet van je dat nog niet gedaan dan?quote:Op zondag 16 april 2017 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
prof doe je bek open en zuig op m'n lul pls
k zie je moeder nooit dus neequote:Op zondag 16 april 2017 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heeft die slet van je dat nog niet gedaan dan?
echt heh,calimeroquote:Op zondag 16 april 2017 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zal je er als ADO supporter maar druk om maken.
koop eltax monitor III's of IX'squote:Op zondag 16 april 2017 15:36 schreef Drug het volgende:
[..]
denon versterker gewoon en 2 boekenplank luidsprekers. ben niet zo tevreden meer over die luidsprekers alleen, klinkt beetje vlak
jij?
laat eens pic zien danquote:Op zondag 16 april 2017 15:47 schreef zeer het volgende:
[..]
koop eltax monitor III's of IX's![]()
notenhout met witte conussen uiteraard
![]()
alsof tardis geeft hahaquote:Op zondag 16 april 2017 15:47 schreef zeer het volgende:
[..]
gister was het 15 april mozy en TARDIS. in m'n bil
gewoon ff zien hoe ie eruit ziet tochquote:Op zondag 16 april 2017 15:48 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
snap niet hoe je het geluid kunt beoordelen adv foto maarja
hij wil gewoon shinenquote:Op zondag 16 april 2017 15:48 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
snap niet hoe je het geluid kunt beoordelen adv foto maarja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |