Daar wil ik niets mee te maken hebben, vuile SGP stemmers hier.quote:Op zondag 16 april 2017 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje bij de community horen. Lijkt me wel fijn.
Dan maar patat bestellen straks. Anders ga je dood.
Memorabel welquote:Op zondag 16 april 2017 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht dit. Nog nooit meegemaakt.
Zeg gewoon dat je mn aandacht wilt ipv deze onzinquote:Op zondag 16 april 2017 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht dit. Nog nooit meegemaakt.
Waarom zou ik dat nog moeten zeggen? Lijkt me ondertussen wel duidelijk.quote:Op zondag 16 april 2017 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je mn aandacht wilt ipv deze onzin
Oké, kom onder mn dekens liggen, dan voer ik je paaseitjes terwijl je me stiekem vingertquote:Op zondag 16 april 2017 14:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat nog moeten zeggen? Lijkt me ondertussen wel duidelijk.
Oh is ze knap?quote:Op zondag 16 april 2017 14:20 schreef Zosk het volgende:
Ik ga mezelf even scheren, krijg zo visite en zie eruit als een zwerver.
Gatverdamme.quote:Op zondag 16 april 2017 14:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, kom onder mn dekens liggen, dan voer ik je paaseitjes terwijl je me stiekem vingert
Oohhh een paasdatequote:Op zondag 16 april 2017 14:20 schreef Zosk het volgende:
Ik ga mezelf even scheren, krijg zo visite en zie eruit als een zwerver.
Je houdt niet van paaseitjes?quote:
Niet echt nee. Sowieso chocola vaak niet.quote:
Beter, meer voor ons.quote:Op zondag 16 april 2017 14:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet echt nee. Sowieso chocola vaak niet.
Kan er geen ruzie gemaakt worden met mij omdat ik alle chocola op heb gegeten.quote:
Alsof hij zn vriezer niet vol heeft liggen met loempia'squote:Op zondag 16 april 2017 14:23 schreef Catkiller het volgende:
Alleen jammer dat Zosk en zijn date droog brood moeten eten omdat hij te lui is om naar de winkel te gaan.
Restaurants zijn ook volgeboekt vrees ikquote:Op zondag 16 april 2017 14:23 schreef Catkiller het volgende:
Alleen jammer dat Zosk en zijn date droog brood moeten eten omdat hij te lui is om naar de winkel te gaan.
Ja, wow.quote:Op zondag 16 april 2017 14:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan er geen ruzie gemaakt worden met mij omdat ik alle chocola op heb gegeten.
Is goed maar waarom stiekem?quote:Op zondag 16 april 2017 14:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, kom onder mn dekens liggen, dan voer ik je paaseitjes terwijl je me stiekem vingert
Ze heeft mij op de wereld gezet en ik ben kklekker dus ja lijkt me logisch dat ze knap is.quote:
Je hebt een date straks, doe niet zo raarquote:
Met jou hoop ik.quote:Op zondag 16 april 2017 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt een date straks, doe niet zo raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |