Bij de chinees?quote:Op zondag 16 april 2017 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat we uiteten gaan, ga niet koken hoor.
Betaal jij of laat je mams betalen?quote:Op zondag 16 april 2017 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat we uiteten gaan, ga niet koken hoor.
Denk dat de vriend van mijn moeder betaald.quote:Op zondag 16 april 2017 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Betaal jij of laat je mams betalen?
Wat lief van hemquote:Op zondag 16 april 2017 14:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat de vriend van mijn moeder betaald.
Waar gaan jullie uit eten?quote:
Of the monthhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 16 april 2017 14:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
It's the most wonderful easter
HALLO DANquote:Op zondag 16 april 2017 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Eigenlijk best vreemd dat ook Noël ooit het snelste zaadje was
moeder op haar 20ste, wat een vieze hoerquote:Op zondag 16 april 2017 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)-deurklink~abf5baa9/
final destination
Hij had moeten stoppen in zn hoogtijdagenquote:Op zondag 16 april 2017 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
als klompje van 8 cellen?quote:Op zondag 16 april 2017 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij had moeten stoppen in zn hoogtijdagen
dat is ook onzin, hij was het eerste zaadje dat binnen dringen, de eerste sterven vaak omdat ze sterven met naar binnen dringen waardoor latere er door kunnen.quote:Op zondag 16 april 2017 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Gaat het toch niet om bijdehandquote:Op zondag 16 april 2017 14:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is ook onzin, hij was het eerste zaadje dat binnen dringen, de eerste sterven vaak omdat ze sterven met naar binnen dringen waardoor latere er door kunnen.
Jaa <33quote:Op zondag 16 april 2017 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij had moeten stoppen in zn hoogtijdagen
utreg houdt stand!quote:
Weet ik nog niet, zeg dat maar tegen je vriend.quote:Op zondag 16 april 2017 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar gaan jullie uit eten?
Ik vraag dit voor een vriend
Oh, dan gaan we wel gewoon weer naar de Mac.quote:Op zondag 16 april 2017 15:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, zeg dat maar tegen je vriend.
In Zwolle?quote:Op zondag 16 april 2017 15:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, dan gaan we wel gewoon weer naar de Mac.
Ja Jimmy komt ook.quote:
knap ja. Hebben het goed voor elkaar. Ook lekker opgefokt sfeertje, kan deze wedstrijd goed gebruiken.quote:
Imako-san Ver. Eye Mask?quote:
heeft ie al weer een nieuw kanaal ofzo?quote:Op zondag 16 april 2017 15:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is het een beeldje van een aandachtshoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |