Mad, jelly, het zit diepquote:Op donderdag 13 april 2017 23:05 schreef PSVCL het volgende:
Het was maar de nummer 12 van Duitsland. overdreven gedoe.
Kijk hem jaloers zijn.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:05 schreef PSVCL het volgende:
Nummer 10. Niet 12.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:05 schreef PSVCL het volgende:
Wanneer gaan ze zulke prestaties in Rotterdam beleven?quote:Op donderdag 13 april 2017 23:06 schreef Vasion het volgende:
Erg mager wel dat afmaken. Die strafschop was lachwekkend, anders win je hier ook maar met 1-0.
feyeNOOIT xDquote:Op donderdag 13 april 2017 23:08 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze zulke prestaties in Rotterdam beleven?
Ben dat wel met je eens hoor, maar ook credits aan hoe Ajax ze heeft aangepakt.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was een nette overwinning en ook wel goed gespeeld.
Maar Schalke viel ook zwaar tegen.
Het was gewoon een post over wat ik gezien heb. Doe niet zo kleinzerig.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:08 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze zulke prestaties in Rotterdam beleven?
Zeker.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben dat wel met je eens hoor, maar ook credits aan hoe Ajax ze heeft aangepakt.
Heee ouwe reusquote:Op donderdag 13 april 2017 23:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
haha altijd lachen met die ties
NEEEEEEEEEquote:Op donderdag 13 april 2017 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
''Beschrijf je goal eens''
Kun je die nog terughalen?quote:Op donderdag 13 april 2017 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 april 2017 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdams / straat/mocro taaltjequote:Op donderdag 13 april 2017 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Raar accent ook. Maar ik vind hem wel beleefd en zo.
Is toch goed terechtgekomen met een massaverkrachter/moordenaar als vaderquote:Op donderdag 13 april 2017 23:12 schreef Karina het volgende:
Kluivert kijkt ook netjes de interviewer in zijn ogen, veel spelers kijken opzij of omhoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroege uitgoal zal mijn broekje doen bollenquote:Op donderdag 13 april 2017 23:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pfff ziek goed gespeeld
Wel jammer dat ze het nog spannend houden voor de return
Ik sluit niets uit Mani. Jij weet net zo goed als ik dat de Europa League een knotsgekke competitie is.quote:
Door mij niet in ieder geval. Anders wordt bijstandsboy boos.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Want er mag niet kritisch gekeken worden?
In elk geval zou hij een aanvaller eruit hebben gehaald en Schwaab erin hebben gezet tien minuten voor tijdquote:Op donderdag 13 april 2017 23:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mooi om naar te kijken,vol de pressie erop.
Cocu zou met 5 verdedigers zijn begonnen.
Liever clichémachine Van Bronckhorst.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Want er mag niet kritisch gekeken worden?
Ja ehhh, we hebben twee goals meer gemaakt dan de tegenstander, dus dat is een prima uitgangspositie. Maar we zijn er nog niet, want volgende week moet er ook nog gespeeld worden.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever clichémachine Van Bronckhorst.
Celta is een meer dan prima ploeg, genk ken ik niet zo goedquote:Op donderdag 13 april 2017 23:15 schreef Belgosome het volgende:
Als Ajax Celta/Genk loot zitten ze zeker in de finale.
Muah Celta is een pittige kluif.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:15 schreef Belgosome het volgende:
Als Ajax Celta/Genk loot zitten ze zeker in de finale.
Hehehe ik hoop op een goede zware pot waarna Ajax doorgaat en geen kracht meer heeft voor PSV.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vroege uitgoal zal mijn broekje doen bollen
Mjah zou hem sowieso rust geven dit weekend dan.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit naar het interview op FOX1 met Bosz te kijken.
Binnenband knie dus afwachten met De_Sink.
Dat mag ookquote:Op donderdag 13 april 2017 23:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehehe ik hoop op een goede zware pot waarna Ajax doorgaat en geen kracht meer heeft voor PSV.
Die is nog erger ja.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ehhh, we hebben twee goals meer gemaakt dan de tegenstander, dus dat is een prima uitgangspositie. Maar we zijn er nog niet, want volgende week moet er ook nog gespeeld worden.
Ja natuurlijk zijn we blij, maar het zijn maar 2 doelpunten en zoals ik al zei, het zijn maar 2 doelpunten.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ehhh, we hebben twee goals meer gemaakt dan de tegenstander, dus dat is een prima uitgangspositie. Maar we zijn er nog niet, want volgende week moet er ook nog gespeeld worden.
Maar het gaat wel om winst, en dat hebben we gedaan vandaagquote:Op donderdag 13 april 2017 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zijn we blij, maar het zijn maar 2 doelpunten en zoals ik al zei, het zijn maar 2 doelpunten.
Dat laat ik wel over aan de zogenaamde harde kern uit Rotjeknor die gaan janken in mei dat ze de landstitel verspeelt hebbenquote:Op donderdag 13 april 2017 23:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het was gewoon een post over wat ik gezien heb. Doe niet zo kleinzerig.
Verspeeld*quote:Op donderdag 13 april 2017 23:16 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Dat laat ik wel over aan de zogenaamde harde kern uit Rotjeknor die gaan janken in mei dat ze de landstitel verspeelt hebben
verliezer hequote:Op donderdag 13 april 2017 23:17 schreef Karina het volgende:
Zie je hij kijkt de interviewer niet aan.
UND VIELLEICHT......quote:Op donderdag 13 april 2017 23:17 schreef KingRoland het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN GELSJENKIRCHENN
Dat zal wel meevallen, jullie gun ik die landstitel van harte zolang Ajax maar Solna gaat halenquote:Op donderdag 13 april 2017 23:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Door mij niet in ieder geval. Anders wordt bijstandsboy boos.
quote:Op donderdag 13 april 2017 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ [url=http://l1.yimg.com/ny/api/res/1.2/Xkmc3ElgU9jgIL0bS0qtUw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAwO2lsPXBsYW5l/http://l.yimg.com/os/publ(...)34716.jpg]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 april 2017 23:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat mag hier wel zonder spoilert nu lijkt me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Doe maar gewoon effe in het algemene topic, net zo makkelijk tochquote:Op donderdag 13 april 2017 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mag hier wel zonder spoilert nu lijkt me?
Zijn vooral mad op coach Markus Weinzierl en op bepaalde spelers. Sommigen waarderen spel van Ajax wel. Anderen hebben er vertrouwen in volgende weekquote:Op donderdag 13 april 2017 23:20 schreef Dejannn het volgende:
Wat zeggen ze nu allemaal op dat Schalke-forum? Daar leek men nogal vol van hun team
Dan zijn we op FOK dus eigenlijk gewoon best normaal als je het zo vergelijktquote:Op donderdag 13 april 2017 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn vooral mad op coach Markus Weinzierl en op bepaalde spelers. Sommigen waarderen spel van Ajax wel. Anderen hebben er vertrouwen in volgende week
Jups, alleen stukken minder trolls daarquote:Op donderdag 13 april 2017 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zijn we op FOK dus eigenlijk gewoon best normaal als je het zo vergelijkt
We doen ons bestquote:Op donderdag 13 april 2017 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, alleen stukken minder trolls daar
Derksen stemt op D66 en is een fan van Frank de Boerquote:Op donderdag 13 april 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Derksen slaat weer zware onzin uit LOL
beetje de grootste roeptoeters uitlachen die zeiden dat ajax kut was, bovendien ook credits dat ajax met zo'n jong team zo goed en vol druk 90 minuten speelt en hun eigen spelers vooral kut vinden behalve de keeper.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:20 schreef Dejannn het volgende:
Wat zeggen ze nu allemaal op dat Schalke-forum? Daar leek men nogal vol van hun team
Ik heb een accountje gemaakt een paar uur gelee, helaas lukt het me op een of andere manier niet om te postenquote:Op donderdag 13 april 2017 23:24 schreef Vasion het volgende:
https://www.schalker-bloc(...)zum-gegner/&pageNo=9
quote:Op donderdag 13 april 2017 23:24 schreef Vasion het volgende:
D66 vind ik niet perse ergquote:Op donderdag 13 april 2017 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Derksen stemt op D66 en is een fan van Frank de Boer
Tja PRIJZEN GEWONNENquote:Op donderdag 13 april 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
D66 vind ik niet perse erg![]()
Dat laatste is wel wat raar
En falende concurrentie en met lage puntenaantallen.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja PRIJZEN GEWONNEN
met mensonterend voetbal
Ze zeiken dat je in de arena niet mag roken o.a. Mag dat in Duitsland wel dan?quote:Op donderdag 13 april 2017 23:24 schreef Vasion het volgende:
Zou KingRoland dit voor een kwart kunnen vertalen?
quote:Ajax eine Mannschaft mit Spielsystem, Talent und Siegeswille nicht.
Schalke eine Mannschaft mit keinem System und Fehlpässen ohne Ende.
quote:
Hij zegt dat hij regelmatig Eredivisie heeft gekeken en zelfs daar verdedigen ze beter dan Schalke,quote:
Was er ook niet echt blij mee inderdaad . Baalde zelfs omdat die gek dan bleefquote:Op donderdag 13 april 2017 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En falende concurrentie en met lage puntenaantallen.
Zegt genoeg dat veel fans bij die laatste titel meer schaamte voelde dan trots. Ging echt nergens over
Ik zag van de week nog comments dat iemand de samenvatting keek van NEC-Ajax en het uitzette omdat hij zich ergerde aan het kleuterverdedigen van NECquote:Op donderdag 13 april 2017 23:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Hij zegt dat hij regelmatig Eredivisie heeft gekeken en zelfs daar verdedigen ze beter dan Schalke,
Ik kon er daarom vorig seizoen niet eens heel erg mee zitten dat we het verspeelde, de blijdschap dat De Boer aangaf weg te gaan was vele malen groter dan een titel had opgeleverd.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was er ook niet echt blij mee inderdaad . Baalde zelfs omdat die gek dan bleef
Ik lees ook dat ze Ajax behoorlijk onderschat hebben.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Hij zegt dat hij regelmatig Eredivisie heeft gekeken en zelfs daar verdedigen ze beter dan Schalke,
dat hebben we zelf ookquote:Op donderdag 13 april 2017 23:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik lees ook dat ze Ajax behoorlijk onderschat hebben.
Was opgelucht toen ik zijn kop in de bus zagquote:Op donderdag 13 april 2017 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kon er daarom vorig seizoen niet eens heel erg mee zitten dat we het verspeelde, de blijdschap dat De Boer aangaf weg te gaan was vele malen groter dan een titel had opgeleverd.
quote:Op donderdag 13 april 2017 23:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
quote:Leider kann ich Ajax immer noch nicht einschätzen, da sie heute gegen keinen Gegner spielten.
Waren aber in der 2. HZ mal 20 min. platt und vergeben zu viele Chancen. Dazu strahlte der TW keine allzu große Sicherheit aus.
Ansonsten spielen sie einen schönen Fußball, technisch stark, schnell und variabel. Sah schön aus.
Allerdings hätten heute 12 Bundesligisten wohl besser ausgesehen, als wir.
En Bosz die zijn rotzooi eruit flikkerde.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was opgelucht toen ik zijn kop in de bus zag
Komende zomer de overige bende wegwerken (Younes , Veltman )quote:Op donderdag 13 april 2017 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Bosz die zijn rotzooi eruit flikkerde.
Wat nu weer?quote:
Jouw Nederlands is erg mooi.quote:
Het is een beetje wat veel Feyenoorders zeiden na de Klassieker, dat het leek of jullie niks deden. Dat komt natuurlijk door pressiegenotquote:
quote:
Nee hij zegt dat hij Ajax niet kan inschatten op basis van het spel van vandaag, omdat ze niet tegen een echte tegenstander hebben gespeeld.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat blijft een probleem jaquote:Op donderdag 13 april 2017 23:32 schreef Adames het volgende:
[..]
klopt toch ook wel, het kansen afmaken was in de tweede helft dramatisch. zeker met traore
Misschien krijgen we nog gelijk met Schalke die 20 miljoen neerlegt voor Younesquote:Op donderdag 13 april 2017 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komende zomer de overige bende wegwerken (Younes , Veltman )
Met een goeie Dolberg kunnen jullie met dit team gewoon een Benfica het serieus lastig makenquote:Op donderdag 13 april 2017 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is een beetje wat veel Feyenoorders zeiden na de Klassieker, dat het leek of jullie niks deden. Dat komt natuurlijk door pressiegenot
Maarja dat kansen afmaken blijft een probleem
Ook al heeft die geen randement . Past wel bij Schalleke jaquote:Op donderdag 13 april 2017 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Misschien krijgen we nog gelijk met Schalke die 20 miljoen neerlegt voor Younes
Benfica heeft ook wel wat jasjes uitgedaanquote:Op donderdag 13 april 2017 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een goeie Dolberg kunnen jullie met dit team gewoon een Benfica het serieus lastig maken
Ja hij speelde prima, maar toch weer geërgerd aan zijn gebrek aan rendement nadat hij weer een mannetje passeerde. Blijft een probleemquote:Op donderdag 13 april 2017 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook al heeft die geen randement . Past wel bij Schalleke ja
Nadeel is dat een ManU op zich wel goed genoeg is om onder die pressie uit te komenquote:Op donderdag 13 april 2017 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benfica heeft ook wel wat jasjes uitgedaanAl blijven die Portugese teams altijd luizig wat dat betreft.
Maar denk dat we het een Man Utd wel serieus lastig kunnen maken, die hebben ook niet heel veel voetballend vermogen opzich
Nja daar ben ik nog niet echt van overtuigd omdat ik ze voetballend maar matig vindt. Al zullen die vast wel meer kansen kunnen creëren dan Schalkequote:Op donderdag 13 april 2017 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nadeel is dat een ManU op zich wel goed genoeg is om onder die pressie uit te komen
Heeft nooit geleerd om normaal op doel te schieten net zoals Traoré . Die 2 zijn de reden dat ze Feyenoord en Schalleke niet hebben afgeslacht .quote:Op donderdag 13 april 2017 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij speelde prima, maar toch weer geërgerd aan zijn gebrek aan rendement nadat hij weer een mannetje passeerde. Blijft een probleem
Eigenlijk maakt het me niet zo gek veel uitquote:Op donderdag 13 april 2017 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie kan Ajax het beste loten na de returns?
celta?quote:Op donderdag 13 april 2017 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anderlechtquote:Op donderdag 13 april 2017 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon Schalke denk ik, zou een beetje raar zijn om in de return tegen een andere club te spelen.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Celtaquote:Op donderdag 13 april 2017 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik maakte een tikfout.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon Schalke denk ik, zou een beetje raar zijn om in de return tegen een andere club te spelen.
Tja rust in je hoofd voor de goal heb je of dat heb je niet. Een Dolberg heeft dat duidelijk welquote:Op donderdag 13 april 2017 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft nooit geleerd om normaal op doel te schieten net zoals Traoré . Die 2 zijn de reden dat ze Feyenoord en Schalleke niet hebben afgeslacht .
ik ookquote:Op donderdag 13 april 2017 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat ik liever tegen Genk speel dan tegen Celta
Maar Celta was slecht in de groepsfase!!!!!quote:Op donderdag 13 april 2017 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom er maar in Stijn!!!quote:Op donderdag 13 april 2017 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar Celta was slecht in de groepsfase!!!!!
Dat lijkt me wel jaquote:Op donderdag 13 april 2017 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet ik ook nog maar zien. Op hun piek wel de beste van allemaalquote:Op donderdag 13 april 2017 23:39 schreef Caland het volgende:
Denk dat Lyon vrij easy dat bekertje pakt trouwens.
Zoveel stelt dat Lyon ook weer niet voor hoor.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:39 schreef Caland het volgende:
Denk dat Lyon vrij easy dat bekertje pakt trouwens.
Die stond echt goed te fluitenquote:Op donderdag 13 april 2017 23:40 schreef Tagliano het volgende:
Mooi dat die scheids hem ook nog een soort van troost
Ja uiteraard.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Negendarter genot
Heeft Tagliano weer gemist zeker
Absoluutquote:Op donderdag 13 april 2017 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Negendarter genot
Heeft Tagliano weer gemist zeker
Kan toch niet ditquote:Op donderdag 13 april 2017 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja uiteraard.
Staat die weer voor lul.
Maar even opzoeken ja.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan maar die van Foxie terugkijken
quote:Op donderdag 13 april 2017 23:43 schreef Caland het volgende:
Liet RTL7 de samenvatting van Lyon al zien terwijl het nog steeds bezig was?
Als je de rest wil zien kijk je maar op de app.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:43 schreef Caland het volgende:
Liet RTL7 de samenvatting van Lyon al zien terwijl het nog steeds bezig was?
twitter:EuropaLeague twitterde op vrijdag 14-04-2017 om 00:48:44VOTE for your Player of the Week!CHOOSE ➡️ https://t.co/7kLpva0wW1#UEL https://t.co/lIyzkImpGn reageer retweet
Dat is hartstikkene mooi!quote:Op maandag 17 april 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komende donderdag Aad300 als analist ipv Derksen
50% kansquote:Op donderdag 20 april 2017 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het kan zomaar zijn dat we straks 3 ploegen vanuit de BeNeLux in de halve finale hebben
Genk hoeft maar met 1-0 te winnen
Anderlecht Heeft nog alle kansen in Manchester
En Ajax kan ook doorstoten
Zou toch geweldig zijn
Koekoek, dat zijn nogal wat spelers op scherp bij Anderlecht.quote:Beşiktaş (1-2) Lyon
Beşiktaş: Tolgay Arslan, Caner Erkin, Oğuzhan Özyakup
Lyon: Maxwel Cornet, Sergi Darder, Christophe Jallet, Alexandre Lacazette, Lucas Tousart
Genk (2-3) Celta Vigo
Genk: Tino-Sven Su¨ić, Leandro Trossard
Celta: Iago Aspas, Théo Bongonda, John Guidetti, Nemanja Radoja
Manchester United (1-1) Anderlecht
United: Eric Bailly, Ander Herrera, Henrikh Mkhitaryan
Anderlecht: Frank Acheampong, Leander Dendoncker, Sofiane Hanni, Bram Nuytinck, Emmanuel Adjey Sowah, Uro¨ Spajić, Łukasz Teodorczyk, Isaac Kiese Thelin, Youri Tielemans
Sooow, hoe kan dat nou weerquote:Op donderdag 20 april 2017 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koekoek, dat zijn nogal wat spelers op scherp bij Anderlecht.
Hele verzameling vanaf de laatste 32 denk ik. Na deze ronde vervallen de kaarten overigens wel. Dus dan mis je bij twee gele kaarten in elke halve de finale in Solna.quote:
Dat zijn belangrijke spelers bij Ajax die geen kaart mogen pakkenquote:Op donderdag 20 april 2017 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Schalke (0-2) Ajax op scherp
Schalke: Abdul Baba Rahman, Johannes Geis, Leon Goretzka, Matija Nastasić, Benjamin Stambouli
Ajax: Davy Klaassen, Andre Onana, Davinson Sanchez, Kenny Tete, Nick Viergever
Kolasinac en Howedes zijn onzeker bij Schalke. Kehrer heeft een schorsing.
Bij Ajax is Sinkgraven te geblesseerd en is het ook de vraag of hij PSV-uit haalt.
Onana, Sanchez en Viergever stonden ook vorige week al op scherp. Klaassen was de domheid zelve met die kansloze kaart.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zijn belangrijke spelers bij Ajax die geen kaart mogen pakken
Te veel dope.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onana, Sanchez en Viergever stonden ook vorige week al op scherp. Klaassen was de domheid zelve met die kansloze kaart.
Valverde is minstens zo leuk op zijn 37e.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Te veel dope.
Van avermaet is wel echt goed he stijn? Gvd.
Voor de klassiekers wel, maar in de langere rondes mist hij toch dat extra beetje kracht.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valverde is minstens zo leuk op zijn 37e.
Celta speelt in la liga ook best matig. Ajax kan ze wel pakken.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar @F-A, bij andere clubs staan er ook een hoop belangrijke spelers op scherp. Celta bijvoorbeeld. Als die alleen al Aspas en aanjager Guidetti missen. Bij United Bailly en Herrera.
Omdat ze alles gooien op de EL. Spaarden afgelopen week bijna al hun basisklanten.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Celta speelt in la lige ook best matig.
Deden ze dat daarvoor ook al? Want ze hebben volgens mij best wel veel nederlagen afgelopen weken/maanden.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ze alles gooien op de EL. Spaarden afgelopen week bijna al hun basisklanten.
Dit kalenderjaar:quote:Op donderdag 20 april 2017 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deden ze dat daarvoor ook al? Want ze hebben volgens mij best wel veel nederlagen afgelopen weken/maanden.
Hoe was het spelbeeld van Anderlecht tegen United vorige week?quote:Op donderdag 20 april 2017 00:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Benieuwd of Genk en RSCA kunnen doorstoten, als dat gebeurd zal er een klein Belgische volksfeestje losbarsten
United hoorde dat gewoon te winnen.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe was het spelbeeld van Anderlecht tegen United vorige week?
Werden weggespeeld.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thuis tegen Eibar is ook wel meh. Maar oke, als ze echt een B team hadden heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit kalenderjaar:
[ afbeelding ]
Zoveel gekke uitslagen zitten er ook niet tussen. Alleen gelijkspelen bij Sporting Gijon vind ik.
Niet zo heel goed. Maar de bal is rondquote:Op donderdag 20 april 2017 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2017 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
United hoorde dat gewoon te winnen.
quote:
Dan lijkt het me een lastig verhaal ja. Genk kan thuis misschien nog wat leuks doen.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet zo heel goed. Maar de bal is rond
Eibar is de seizoensrevelatie. Zo meh vind ik dat niet. Wel een soort B-opstelling. Aspas, hun MVP, viel ook pas in de 67e minuut in.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Thuis tegen Eibar is ook wel meh. Maar oke, als ze echt een B team hadden heb je wel gelijk.
fijn om te weten. Dankjequote:Op donderdag 20 april 2017 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax en Schalke zijn de enige twee ploegen van de kwartfinalisten die de Europa League/UEFA Cup al eens gewonnen hebben.
Kwam ik vandaag pas achter, vond het wel een leuk feitje.
Woensdagnacht, donderdagochtend.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pak je toch maar even mee op deze prachtige donderdagnacht.
Klopt, kan leuk worden volgende ronde. Hopen dat we morgen snel eentje in prikken dan heb ik ook minder vrees voor gele kaartenquote:Op donderdag 20 april 2017 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar @F-A, bij andere clubs staan er ook een hoop belangrijke spelers op scherp. Celta bijvoorbeeld. Als die alleen al Aspas en aanjager Guidetti missen. Bij United Bailly en Herrera. Bij Lyon Tousart, Darder, Lacazette..
Hoe kan het nou woensdagnacht zijn als er overal staat dat het al donderdag is.quote:
Woensdagnacht is de nacht van woensdag op donderdag. Of het logisch is of niet, het is zo.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan het nou woensdagnacht zijn als er overal staat dat het al donderdag is.
Dat is een logica van niks, Smoofie.
Ik ga 90 minuten met mijn reet op mijn handen zitten en naar het klokje linksboven kijken, #genot.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, kan leuk worden volgende ronde. Hopen dat we morgen snel eentje in prikken dan heb ik ook minder vrees voor gele kaarten
Zaterdag-zondag is toch ook zaterdagnacht?quote:Op donderdag 20 april 2017 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan het nou woensdagnacht zijn als er overal staat dat het al donderdag is.
Dat is een logica van niks, Smoofie.
Als we Onana maar niet hoeven te missen, de rest is wel op te vangen (tenzij ze allemaal geschorst zijn danquote:Op donderdag 20 april 2017 00:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, kan leuk worden volgende ronde. Hopen dat we morgen snel eentje in prikken dan heb ik ook minder vrees voor gele kaarten
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Woensdagnacht is de nacht van woensdag op donderdag. Of het logisch is of niet, het is zo.
Nee dat is zondagnacht.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zaterdag-zondag is toch ook zaterdagnacht?
Je kunt dat wel vinden, maar zo kun je ook vinden dat e=mc² niet klopt, maar het is gewoon zo.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
[..]
Nee dat is zondagnacht.
Gewoon vanaf de eerste minuut tegen de scheids roepen dat hij af moet fluitenquote:Op donderdag 20 april 2017 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga 90 minuten met mijn reet op mijn handen zitten en naar het klokje linksboven kijken, #genot.
Wat een vergelijking zeg.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt dat wel vinden, maar zo kun je ook vinden dat e=mc² niet klopt, maar het is gewoon zo.
Binnen 5 minuten rood voor Ajax en een penalty voor Schalke.quote:
Dan ben je wel een goede multitasker.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten rood voor Ajax en een penalty voor Schalke.
Dan spring ik uit het raam terwijl ik mijn polsen doorsnijd.
Touw zeker niet vergetenquote:Op donderdag 20 april 2017 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten rood voor Ajax en een penalty voor Schalke.
Dan spring ik uit het raam terwijl ik mijn polsen doorsnijd.
Terecht.quote:Op donderdag 20 april 2017 13:02 schreef Karina het volgende:
Als Ajax doorgaat, dan:
Stad wil geen halve finale Ajax in Arena op 4 mei
Maar was zeker al gepost ergens![]()
Als ze de EL maar niet winnen.quote:Op donderdag 20 april 2017 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSVEL geeft niets om de coefficienten. Weten we dat weer
Tot de finale,ok.quote:Op donderdag 20 april 2017 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederlandse successen in Europa moet je toejuichen vind ik
Jaloezie.quote:Op donderdag 20 april 2017 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je dan geen 'Helemaal niets in Amsterdam' kan zingen?
Geeft de competitie alleen maar meer uitstraling joh. Op termijn ook beter voor PSV, als je dat kortzichtige achter je laat.quote:
Triest. Ik stond gewoon te juichen toen Feyenoord UEFA Cup won. Heb genoten van hun europese campagne. Ik zat ook te juichen voor PSV toen ze speelden tegen Milan onder Hiddink. Met die kutgoal van Massimo Ambrosiniquote:Op donderdag 20 april 2017 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tot de finale,ok.
Maar gun ajax geen hoofdprijs.
Ambrosinigodquote:Op donderdag 20 april 2017 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Triest. Ik stond gewoon te juichen toen Feyenoord UEFA Cup won. Heb genoten van hun europese campagne. Ik zat ook te juichen voor PSV toen ze speelden tegen Milan onder Hiddink. Met die kutgoal van Massimo Ambrosini
Jaquote:Op donderdag 20 april 2017 19:35 schreef tjaptjoep het volgende:
Wie kwam er ook alweer voor Johan Derksen? Aad300?
Ja, Aad300GODquote:Op donderdag 20 april 2017 19:35 schreef tjaptjoep het volgende:
Wie kwam er ook alweer voor Johan Derksen? Aad300?
Echt gevloekt heb ik toen niet, maar vond het wel zonde. Net als dat ik het zonde vond dat Feyenoord niet ging overwinteren.quote:Op donderdag 20 april 2017 19:32 schreef skysherrif het volgende:
Ben wel voor feyenoord in Europa, maar niet echt dat ik voor ze juich.
Bij PSV in hun laatste Cl campagne wel echt hard gejuicht en ook gevloekt toen ze van atleti verloren
kutzooi.. grote kans dat ze dan tegen psv winnenquote:Op donderdag 20 april 2017 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aad verwacht dat wij niet doorgaan en tegen PSV verliezen...
Prima, niks meer aan doenquote:Op donderdag 20 april 2017 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana, Veltman, Sanchez, De Ligt, Viergever, Klaassen, Schone, Ziyech, Kluivert, Traore, Younes
Met kluivert,. dus met de sterkste 11quote:Op donderdag 20 april 2017 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana, Veltman, Sanchez, De Ligt, Viergever, Klaassen, Schone, Ziyech, Kluivert, Traore, Younes
die speelt niet eens manquote:Op donderdag 20 april 2017 19:43 schreef Smoofie het volgende:
Als younes binnen 20 min niet zo goed is als vorige week, meteen wisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |